pátek 2. května 2014

London calling

Tak jsem se konečně dočkala a touhle dobou jsem snad konečně v Londýně (článek je ale přednastavený, tak to nemůžu úplně 100% potvrdit předem :) Město, ve kterém jsem zatím nikdy nebyla, ale jsem přesvědčená, že si ho zamiluju :) Vzhledem k okolnostem posledních týdnů jsem neměla žádný čas na plánování, hledání obchodů na mapách nebo sepsání památek, které bych ráda navštívila. Hektické to bude asi do úplného odletu a budu ráda, když se vůbec sbalím. Budu moc ráda za vaše tipy, co rozhodně nevynechat, co navštívit a co koupit :) Nějaké články jsem se pokusila přednastavit, ale netuším, jak to bude na místě s wifi, takže na maily a dotazy budu odpovídat se zpožděním. Ráda bych nafotila i nějaké pěkné úlovky z místních drogerií, tak doufám, že se mi to podaří. Nejaktuálnější bude Instagram (KLIK), takže feel free to follow me :)

Mějte se tu moc krásně! Po mém návratu by sem měl blog snad už definitivně vrátit do svých původních kolejí :)

Vaše Rendy



34 komentářů:

  1. Tady se někdo má. V Londýně jsem byla jednou a moc se mi tam líbilo. Užij si to! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Uzij si to:) V Londyne jsem byla kdysi, klidne bych jela znovu a rada. Myslim, ze jako dite jsem si to nedokazala tak uzit.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si to =). Já byla v Londýně teda jen jednou, ale zamilovala jsem si ho a ještě bych se tam chtěla určitě aspoň jednou podívat.

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si to, Ren! Londýn je skvělý, jsem si jistá, že si ho zamiluješ :).

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně si to moc užij! :) Taky se v létě chystám, tak snad dáš potom nějaké tipy! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkně si to tam užij. Londýn je nádherné místo a já tam strávila 2 nejkrásnější roky svého života :) Budu muset asi naplánovat zase nějakou návštěvu Londýna a všechno si to zase pěkně projít. Co se týče kosmetických obchůdků, asi moc neporadím :( Ale jinak určitě zavítej do Camden Town. Jeho atmosféra je nezapomenutelná ;) A pokud plánuješ i nějaké to muzeum, tak Victoria & Albert se mi líbilo vždy nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  7. přeji příjemný pobyt a mnoho zážitků! taky bych se chtěla do londýna podívat, bohužel to stále nevychází :(

    OdpovědětVymazat
  8. Pořádně si to tam užij! :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. užij si to, Londýn si zamiluješ :-))
    za mě rozhodně nevynechej Harrods, i kdyby sis tam neměla nic koupit, tak tam musíš, obzvlášť večer :-) rozhodně stojí zajít si na oběd do Chinatown, nebo si udělat piknik v Hydeparku. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, ty se máš :) Tipy bohužel říct nemůžu, protože jsem tam nikdy nebyla ale někdy bych se do Londýna podívala velice ráda :) Těším se na fotky z drogérií :D Užij si to!

    OdpovědětVymazat
  11. Kromě všech klasických památek a atrakcí určitě doporučuju navštívit Notting Hill, konkrétně trh na Portobello road - je tam vynikající jídlo i originální oblečení, ale hlavně úžasná atmosféra (jako v tom filmu) :-D
    Jinak když jsem byla minulej rok s kámoškama v Londýně, dostaly jsme ještě doporučení na nákupy okolo ulice Brick Lane, a i když jsme měly všechno naplánované dopředu, udělaly jsme si tam aspoň jeden spontánní výlet. Stálo to za to, je to určitě hodně zajímavá a "alternativní" oblast Londýna. Skvělé na nákupy všeho vintage - oblečení, nábytku, knížek, gramodesek...
    Tak si to hlavně užij! :-)
    P.S. Nenech se ušlapat na Oxford Street! :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé užij si to v Londýně :)) Taky se tam chci podívat :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. och Londýn je jedným z mojich vysnených miest, ktoré by som chcela navštíviť :D Určite by som neobišla London Eye, London bridge, Buckingham palace :D

    OdpovědětVymazat
  14. uzij si to, zamilujes si ho urcite :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak šťastnou cestu a užij si výlet! bára.kára

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, hlavně si to tam užij plnými doušky :-) Budu se těšit na úlovky z drogérií!

    OdpovědětVymazat
  17. Tam se doufám taky jednou dostanu, aspoň na víkend:)

    OdpovědětVymazat
  18. juu vylet taky bych vyrazila :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  19. Kromě klasických památek rozhodně doporučuju Natural History Museum - tam jsem strávila tři hodiny a vůbec jsem nechtěla pryč, třípatrový M&M´s shop na Leicester Square - tam zároveň je hned slavná čínská čtvrť, trh Borough Market na břehu Temže, pak je úžasné Museum of London u St Paul´s Cathedral. Krásná je i procházka po Greenwichi. Každej kout v Londýně je úžasnej :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Užij si to tam :) Londýn je nádherné město :)

    OdpovědětVymazat
  21. Přeji šťastnou cestu a pěknou dovolenou :) Včera mi odjely do Londýna 2 kolegyně, samozřejmě vybaveny wishlistem :)

    OdpovědětVymazat
  22. Pořádně si to užij :-) Docela ti to závidím, ale určitě udělej drogérkový nálet v zahraničí mají fakt topový věci :-)

    OdpovědětVymazat
  23. doufám, že se tam budeš mít krásně :)

    OdpovědětVymazat
  24. Uži si to, Londýn je krásny, toto leto sa tam tiež chystám:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  25. Londýn je určitě nádherný, obzvlášť v tuhle dobu :) hezký výlet přeji!

    OdpovědětVymazat
  26. Londýn ti hrozně závidím :) úplně neskutečně ho miluju, užij si výlet ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Nesmis vynechat obri M&M obchod na Picadilly !! ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Užij si výlet :) a neuvěřitelně ti závidím to pouzdro na pas :)

    OdpovědětVymazat
  29. Užij si výlet :) taky tam letos konečně plánuju odcestovat :)
    shervatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. sledovala jsem Tvoje updaty na instagramu a tiše jsem záviděla :) těším se na Tvé úlovky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)