pondělí 19. května 2014

Legendární pudr Chanel Les Beiges

Musím znovu poděkovat mé hodné kamarádce, která mi vždycky tak ráda shání kosmetiku za úžasnou cenu, kterou bych jen tak v parfumerii nepotkala a ze zahraničí mi od ní chodí úžasné balíčky. Díky ní pokaždé ušetřím spoustu peněz, které pak můžu vrazit do jiné kosmetiky :) Na pudr Les Beiges jsem si brousila zuby od té doby, co jsem o něm poprvé četla. A jakmile jsem ten článek dočetla, věděla jsem, že tenhle pudr prostě musím mít. Pudr, který na pleti neucítíte a neuvidíte, ale který ji prozáří a dodá svěžest.

I díky mé dosavadní zkušenosti se značkou Chanel jejím produktům věřím a většina mi zatím vyhovovala. Jsem ráda, že mě ani jejich skoro už legendární pudr nezklamal a právě dneska bych vám ho chtěla představit.



Chanel Les Beiges (12g) - odstín N 10 - koupíte v parfumeriích za cca 1500 Kč

Někoho možná odradí už cena, protože za pudr to není zrovna málo (vlastně je to celkem dost). Nutno dodat, že mě vyšel na podstatně lepší trojmístnou částku. Jen tak mimo řeč, pokud máte cestu přes letiště, tak třeba v Praze mívají na Chanel velice dobré ceny a v průměru mi přijde v letištním duty free tak o 30-40% levnější. Ale zpátky k pudru. Na Chanel má nezvykle světlý krémový obal, který se mi líbí a tak nějak mi k pudru pasuje. Součástí balení je i velké zrcátko a ultra příjemný aplikátor, který dokonce i používám (Chanel na aplikátorech rozhodně nešetří a jsou kvalitní a použitelné). Pokud si někdy o tomto pudru přečtete, vesměs to budou superlativa. Pudr by měl pleť jemně sjednotit a hlavně rozzářit. Prostě z vás udělat jinou bytost, ze které vyzařuje příjemná aura :) Les Beiges je přesně ten produkt, který na fotce nezachytíte (něco jako Guerlain koule) a není na první pohled vidět. Vlastně jen vy sama víte, že ho na tváři máte a ostatní vidí jen váš rozzářený obličej :) Mám nejsvětlejší odstín a nemám pocit, že by mé tváři dodával nějakou barvu, pro mě je spíš transparentní a dodá jí právě zmíněnou zář. Bez jediné viditelné třpytky nebo lesku vážení. Není to vyloženě matující pudr, takže pokud máte hodně mastný obličej, určitě předtím použijte ještě např.fixační pudr a až na něj Les Beiges. Já dávám fixační pudr Dermacol a na něj tenhle a je to v pohodě a během dne přepudrovávám jen nos maximálně. Nemám moc ráda, když někdo nějaký produkt jasně odsoudí např. na suchou pleť, i když má sám jiný typ pleti. Ale když jsem pudr zkoušela na kamarádce, která má hodně suchou pleť, tak na ní pudr nevypadal tak dobře. Samozřejmě to mohla být souhra různých náhod atd., neberte to jako mantru, ale jí na určitých částech tváře zvýraznil sušší místa. Mě to nedělá, nemám s tím problém a já jsem s ním maximálně spokojená. Takže opět nechci odsuzovat předem a nedělejte to ani vy, dokud si cokoliv samy na sobě nevyzkoušíte :) Jinak u nás je k dispozici 5 nebo 6 odstínů určitě a myslím, že si v pohodě vybere kdokoliv. 



Jak jsem psala, efekt pudr je pro mě na fotce prostě nemožný zachytit a nemá cenu ani dělat swatch na ruku, protože by nebylo cokoliv vidět. Je to prostě věc, která funguje a nikdo další to ani nevidí. Paráda, ne? Kéž by to tak bylo se vším :) Pleť je rozjasněná, taková prostě hezčí, zároveň na ní není zbytečný pudrový nános, žádné fleky či mapy. Ale na každém typu pleti se může chovat jinak a to nejde předem příliš odhadnout.



Balení je krásné, bytelné a luxusní. Tak jak to u této značky prostě bývá zvykem. 





Spolu s pudrem jsem si "objednala" i lak na nehty v odstínu Tapage. Jelikož ho ještě doteď občas v nějaké parfumerii potkám, nejsem si příliš jistá, jestli to byla jen limitka nebo je součástí stálé kolekce. Každopádně jeho barva je nádherná (nikoliv však výjimečná) a je to pro mě ideální odstín červené. Laky Chanel se mi líbí a můžu vám říct, že když mám na nehtech odstín Fracas (což byla loňská jarní limitka), pokaždé se někdo zeptá, co je to za lak. Nikdy jsem na žádný jiný lak neměla tolik ohlasů a zájmu :) Jinak za povšimnutí stojí i laky z plánované letní kolekce, které se mi také líbí. Každopádně nemůžu říct, že by laky byly kromě své ceny výjimečné a že by se jim levnější kousky nevyrovnaly. Na nehtech mi drží skvěle, týden dají úplně v klidu, ovšem podobného výsledku docílím díky Flormar top coatu téměř s každou značkou. Chanel laky můžou zaujmout hlavně svými pěknými a pro mě zajímavými odstíny a určitě i krásným balením.




Jsem hrozně ráda, že mi Les Beiges sedí a vyhovuje, protože někdy mám pocit, že kosmetika, o které se básní snad všude a já si jí pak koupím, stojí za prd a nesedí mi. Les Beiges rozhodně za povšimnutí stojí, pakliže vám tolik peněz za pudr není líto a pokud fandíte přirozeně rozzářené pleti. Navíc se teď do parfumerií dostaly i tónující krémy Les Beiges a letní pudříky ve dvou odstínech, takže se mi sliny sbíhají znovu. Chanel prostě pudříky, tvářenky i rozjasňovače umí a zatím mi maximálně vyhovuje všechno (ufff). Takže se stavím do zástupu spokojených a nadšených uživatelek a za mě má pudřík 10 bodů z 10 :)

Jak vás Les Beiges zaujal? Slyšely jste o něm a láká vás jeho vyzkoušení nebo koupě? :)

31 komentářů:

  1. Pudr vypadá opravdu božsky, přála bych si někdy něco takového vyzkoušet, nepoužívám drogerkové - mám bb physicians formula, který miluju, ale ráda bych vyzkoušela, jestli v tom je nějaký extra rozdíl krom té ceny :), jo a tu kamarádku závidím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ja jsem asi jedina, koho to neposadilo:D Mam odstin 20 teda, ale je to asi ve finale jedno. Prijde mi, ze na makeupu vetsinou nevypada dobre, musim ho davat strasne malicko, ale pak...proste to nic nedela:D Jak pises, ze to neni videt...tak ja to proste nevidim sama potom:D A kdyz toho dam vic, tak je to strasne "cakey" a...jako neni to na vyhozeni, ale muj Mineralized skinfinish nebo Physicians formula Super BB to rozhodne neprekona:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Každá jsme nějaká =) Já bych třeba tolik za pudr nedala =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám č. 30 z letiště v USA. Používám ho taky přes matující pudr, protože mám smíšenou pleť.

    OdpovědětVymazat
  5. Oh, ten mě láká už dlouho! Miluju Chanela a cokoli od něj mám, je prostě skvělý! Zajímalo by mě porovnání s Meteority :)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za tip! Mrknu na něj!
    Kouzlo je v mikročásticích které odrážejí světlo a opticky tak dělají pleť krásnější. Což měl taky Pudr Dior Capture Totale, ale už se bohužel nevyrábí.
    Jestli se vyplatí do něčeho investovat, tak je to právě pudr, který dává pletí závěrečný finish.
    BTW, dotaz, Rendy co děláš s obaly vypotřebovaných high-end produktů jako je tento? Mám jich doma několik a žádný nedokážu vyhodit..: )

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ho cca rok. Výhodou je, že skoro neubývá. Myslím, že je spíš na normální pleť. Jak jsem zvyklá, že u Chanel produktů je to vždycky WOW, tak tady ne. Je fajn, ale zázrak to úplně není. A druhá věc, která není zcela top - teda pro mě- je ten nový makeup Perfect Lumière Velvet. Ten bude ideální pro mastnější pleť. Tu já nemám. Paní prodavačka mi bohužel na dotaz řekla, že je pro všechny typy, což ale není pravda, jak jsem pak zjistila z obalu.

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsem na něj strašnou dobu zálusk,ale odolala jsem,protože jsem chtěla vyzkoušet prvně Guerlain Rozjasňující kompaktní pudr Metéorites Voyage (mám jen tu náplň),a jak píše Plum Foolery,buď to ani já sama nevidím,nebo to pak přeženu,a to se mi už na sobě nelíbí (a to jsem si mysela,že když to nešlo s koulema,že voyage bude teda pro mě vhodnější).Dobře, že je diskuze,aspoň fakt vím,že nejsem na tohle typ a do třetice to zkoušet s pudrem od chanelu nebudu.Protože výsledku jako ty se u sebe nikdy nedočkám.

    OdpovědětVymazat
  9. Puder som si zamilovala. Je uzasny nie len na pohlad ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/05/new-in.html

    OdpovědětVymazat
  10. Platit take palky za kozmetiku mi pride ako vyhadzovat peniaze von oknom. Aspon zatial. Ani by som si to nemohla dovolit. Chanel si mozno budem kupovat ked budem o 20 rokov v strednom veku :D a mozno vobec nie. No kazdopadne, myslim si, ze oznacenia na kozmetickych vyrobkoch typu pleti apod. maju svoje opodstatnenie.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten nový Velvet Lumiére mám taky, byla jsem s ním nalíčená v pátek, když mě jejich vizážistka měla v parádě a byl tak lehký a skvěle mi zmatňoval právě tu moji smíšenou-mastnější pleť. Takže u mě dobrý. Mám odstín 40, jelikož už po dovolené opálená. :-) Zatím ale dobírám jiný a pak až bude víc vedro v létě se vrhnu na tenhle Chanel. a taky na recenzi :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že po nanesení je to fakt samet. Ksichtík jak miminkovská prdelka. Ale u mě cca po 3 až 4hodinách dělá mapky. A to je blbý. Potřebuju výdrž od rána až do večera, než se vrátím z kanclu.

      Vymazat
  12. Ty jo, úžo, všechno vypadá krásně... to je přesně ono, no... tohle u nás neseženeš :/

    OdpovědětVymazat
  13. Ja som na púdroch tak trochu závislá a môj najobľúbenejší je teraz od Mac studio fix. Ale aj tento vyzerá dobre, len odraďuje trochu tá cena :/

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy, můžu se jen zeptat jaký máš zatím názor na sérum od Inglotu? :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Mně hrozně nevyhovoval, protože vypadal strašně přepatlaně, když se to přehnalo a když se nanášel lehkou rukou, tak nic nedělal.. No, asi jsem to s ním teda neuměla, no:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoooj,

    tak to dík, teď mám dilema jestli Clarins nebo Chanel :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Mě se více zalíbil odstín laku :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. přesně tak, Chanel pudry umí :) a mám takový pocit, že tenhle asi budu taky potřebovat... a ten růžový lak z letní kolekce asi taky :D takový hezký odstín sháním už dlouho.

    OdpovědětVymazat
  19. Les Beiges mě láká moc určitě se po něm podívám v parfumerii a lak prostě krásná barvička 😉.Ty si umíš vybrat😘😊.

    OdpovědětVymazat
  20. No jo, Chanel. Co dodat. Dokonalost. Taky jsem se u této značky nesetkala ještě s ničím, co by mě zklamalo. Vždycky si spíš říkám, že za ty peníze si můžu koupit něco jiného a že je to šíleně drahé... Ale pak si něco koupím, cokoli, a jsem nadšená jako nikdy předtím. Jako fakt wow, to jeNo jo, Chanel. Co dodat. Dokonalost. Taky jsem se u této značky nesetkala ještě s ničím, co by mě zklamalo. Vždycky si spíš říkám, že za ty peníze si můžu koupit něco jiného a že je to šíleně drahé... Ale pak si něco koupím, cokoli, a jsem nadšená jako nikdy předtím. Jako fakt wow, to je super. Takže na Les Beiges se také chystám a ještě plánuju koupit nové stíny z letní kolekce Illusion D´ombre. Protože ty jsou taky jako wow a nic se jim nevyrovná.... :) super. Takže na Les Beiges se také chystám a ještě plánuju koupit nové stíny z letní kolekce Illusion D´ombre. Protože ty jsou taky jako wow a nic se jim nevyrovná.... :)

    OdpovědětVymazat
  21. Pudr jsem si musela koupit hned, jak se o něm začaly psát samé pozitivní recenze. Bála jsem se, že by mi mohl zvýrazňovat sušší místa na čele a na nose, ale naštěstí mi vyhovuje, takže za mě je dobrý i pro sušší pleť :) Od Chanelu používám ale pudr Universelle Libre a Les Beiges nosím v kabelce na přepudrování, protože mám pocit, že celý den mi prostě tak hezký nevydrží, každopádně je to jeden z mála pudrů, u kterého mi nevadí, nanést ho bez make-upu.. A ty laky - krásné odstíny!

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám od chanelu jejich ombre modré stíny, které jsou opravdu nádherné :)) pudr na mě moc není, ale ty laky... ty sou famózní!
    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. hrozně se mi líbí ten loňský lak! a pudr vypadá hezky, ale podle ostatních komentářů tady by mi asi nevyhovoval. já si spíš teď dělám zálusk na nějaký MAC, ale mám teď pudrů nějak moc a prostě nerada u dekorativky načínám víc věcí...

    OdpovědětVymazat
  24. Mě strašně moc lákal,vyzkoušela jsem ho 3x v Douglasu a NIC :( prostě asi na něj nejsem ten správný typ.Mám normální pleť,hodně světlou..nevím čím to je ale žádný efekt jsem neviděla.Naštěstí zase jednou pro mou peněženku :D

    OdpovědětVymazat
  25. Tak na ten pudr bych byla zvědavá moc, to každopádně. Já bych ale za hodně hodně dobrý pudr byla ochotná dát tak maximálně polovinu té ceny. Abych do pudru investovala 15 stovek, to by musel s mou pletí dělat opravdové zázraky. Fracas lak je ovšem jedním slovem úžasný! Koukala jsem na něj přes google na nehtech a je fakt nádherný, ten kdybych na někom viděla, tak se taky ptám, co je to zač. :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Mám ho vyhliadnutý už dlhšie, ale naposledy som dala prednosť rozžiarujúcemu Dioru, a ten ma teda nesklamal. Avšak Les Beiges mám už v hlave zafixovaný tak, že si ho v nestráženej chvíli aj tak kúpim :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jsou to miláčci, Chanel, ach...nicméně to není, snad zatím, má cenová kategorie, takže obdivuji, trochu slintám a hodně závidím :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  28. Na pudr jsem se včera dívala v obchodě a nebýt té ceny, tak už ho mám jistě doma. :D :) Jinak laky mají božské odstíny!

    OdpovědětVymazat
  29. Tak ten vypadá božsky :) závidím ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)