pátek 9. května 2014

Jak pečuji o své ruce

Jelikož mám trochu úchylku na časté mytí rukou, musím se o ně pravidelně starat a neustále je mazat. Krémy mám tak nějak po celém bytě (vlastně v každé místnosti), v kabelkách i na pracovním stole. A nemusím vám asi vysvětlovat, že třeba krémů na ruce mám nepočítaně a spotřebovávám je ve velkém :) Jestli něco fakt nedokážu vydržet, tak jsou to suché ruce a rty. Ráda bych vám tedy ukázala, co momentálně k péči o své ruce používám a co se mi osvědčilo. Krémy na ruce samozřejmě dost střídám a tohle jsou momentální oblíbenci :)



Moje momentálně oblíbené a nejpoužívanější krémy na ruce:

L´Occitane z řady s bambuckým máslem je tak trochu moje srdeční záležitost a používám ho už pár let a stále se k němu vracím. Ne všem asi vyhovuje jeho hutnější konzistence, ale i v největší zimě mi dokáže zachránit totálně rozpraskané ruce a to nemluvím o jeho vůni, kterou prostě zbožňuju!

Dermacol Aroma Rituals s vůní limetky a hroznů patří mezi lehčí krémy, které jsou ideální třeba na pracovní stůl, protože ruce zbytečně neumastí a vy tak můžete za chvíli zase psát na klávesnici a nebudete mít všechno opatlané. K dostání je ve více voňavých variantách.

Balea s arganovým olejem je asi nejvíce tekutá a nejlehčí ze všech, ale baví mě její balení s pumpičkou i trochu netradiční vůně. Arganový olej je teď hodně in, bych řekla, takže se dává do všeho možného :) Tenhle krém hodně suché nebo rozpraskané ruce moc nespasí a je spíš pro normální a nenároční pokožku rukou. Takový ten udržovací krém, co má člověk třeba u dřezu v kuchyni a v případě potřeby ho použije :)

Ziaja s vůní kašmíru a bambuckého másla mě strašně baví svou jemnou a nenásilnou vůní. Taková prostě kašmírová, určitě víte, co myslím :) Je krémový tak akorát, na super suché ruce to také není, ale třeba v porovnání s Dermacolem je určitě o něco hutnější. Díky drobnému balení se mnou často cestuje a nosím ho v kabelce.


Trochu speciální péče, kterou nepoužívám každý den, ale spíš tak 1x týdně je peeling a maska na ruce. Ano, uznávám, že oba přípravky se dají suplovat něčím jiným, nemusíte si na ruce kupovat tyhle spešl vychytávky, ale když vás kosmetika prostě baví a máte pochopení pro podobné "zbytečnosti", jistě mě pochopíte :) Peeling L´Occitane obsahuje olej a božsky voní a jeho používání je skoro jak nějaká terapie :)Existují peelingy, kterými ruce myjete jako při běžném mytí rukou, ale ruce nejsou po použití promaštěné. S tímto peelingem jsou po použití jako v bavlnce a neuvěřitelně heboučké!

Maska na ruce Ziaja je hodně hutná a opravdu pěkně promastí pokožku rukou. Masku si dávám na noc v pěkné vrstvičce a dám si pak na ruce rukavice a ráno se probudím s úžasně hebkýma pacičkama :) Voní jako zbytek kozí řady, takovou příjemnou krémovou vůní. Ano, maska se dá nahradit nějakým hutným a mastným krémem, ale svoje důvody pro tyhle záležitosti jsem vysvětlila výše :)



Mám celkem dost suchou kůži okolo nehtů, takže jí musím pravidelně mazat něčím pořádně mastným, jinak to vypadá děsně :) Dlouho jsem používala Lemony Flutter od Lush a teď mám takový univerzální krém pro děti s bambuckým máslem od L´Occitane a balzám na rty Nuxe. O balzámu jsem vám před nějakým časem psala a upřímně na rtech je mi trošku nepříjemný, ale jeho hojivé účinky oceňují moje suché nehtové kůžičky více, takže ho používám hlavně k těmto účelům.



Pro někoho jsem možná trochu blázen, že mám tolik věcí jen na ruce, ale můžu vás uklidnit třeba tím, že na nohy mám jen jeden jediný krém :) Chápu, že ne každý má slabost pro peeling na ruce nebo pro padesát krémů na ruce, ale věřím, že se najde alespoň jediný člověk, který tohle pochopí :)

Určitě budu ráda za vaše tipy na hýčkání rukou a za vaše oblíbené krémy na ruce. Ty totiž poměrně ráda střídám a stále objevuji nové a ještě více voňavé :)

35 komentářů:

  1. U mňa vyhráva krém na ruky od Neutrogeny z ostružiny morušky :3 je to fakt nádherná vöňa a skvele hydratuje!
    http://bbizzzle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto tě chápu. Zvlášť když je člověk ekzematik nebo dělá s papíry. Pchchch. :) Ziaju masku musím díky (i kvůli! :D ) Tobě vyzkoušet. Rukavičková metoda je báječná.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem dřív krémy na ruce bytostně nesnášela. Neměla jsem ráda ten pocit "namatlaných" rukou. No a jak šel čas, tak jsem si krémy oblíbila čím dál víc a teď jich mám několik a furt po nějakých koukám, takže tě naprosto chápu...mám je taky všude =D a masky a peelingy nepoužívám vůbec. Jinak musím vychválit krémy od Neutrogeny. Ty jsou naprosto skvělý a na ten od Dermacolu s vůní hroznů a limetky si brousim drápy už dlouho, tak snad na něj někde narazím.

    OdpovědětVymazat
  4. Suché ruce a rty taky nesnáším, takže se taky mažu na každém kroku. :) Největší problém mám se rty (mám to po tátovi, taky na to trpí) - opravdu hodně mi praskají a jsou vysušené, hlavně v zimě, to je prostě tragédie. :( Takže taky promašťuju a mažu, jak jen se dá.
    W.

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle chápu :-). Já mám dvě sady Saténovýh rukou od Mary Kay - bez parfemace a broskvovou.

    OdpovědětVymazat
  6. Skoda, ze si si u Kiehl´s nekupila Ultimate Hand Salve. To je totiz podla mna jedna z naj veci na ruky, aka existuje.

    OdpovědětVymazat
  7. Já tohle naprosto obdivuji. Já sem, co se týče rukou, naprostej kosmetickej lajdák! Krémů na ně mám doma miliony, ale nějak se nejsem schopná donutit :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mám to stejné, často si myju ruce a krémů není nikdy dost :) Děkuji za tipy. Já si vecer vždy ruce mazu dynovym olejem.

    OdpovědětVymazat
  9. já si ruce mažu strašně nerada, bohužel mi ale občas ta kůže úplně praská, jako třeba zrovna teď, takže mi nic jiného ani nezbývá. nejraději používám Crabtree&Evelyn, protože těm rukám uleví okamžitě a vydrží dlouho hydratované :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si oblíbila krém na ruce od Garnier Intensive 7 days, momentálně ho mám s mangovým olejem. Je lehký, dobře se vstřebává. Je to na tokovou tu každodenní péči, ale věřím, že pokud má někdo brutálně suché ruce, nespasí ho to. Pak ještě používám od Oriflame 2v1 protection hand and nail care, který se opět krásně vstřebává, nelepí a ruce krásně zvláční. bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  11. Krém od Dermacol bych si chtěla pořídit :)) Jinak já krém na ruce používám od Essence nebo kokosový olej na kužičku kolem nehtu :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem bohužel atopik, takže většina krémů by mi svou vůní udělala pěknou paseku...

    OdpovědětVymazat
  13. já se akorát mažu, v práci mám borůvkovou Baleu s pumpičkou, jak pracuju s papírama, tak mám dost vysušené ruce (sranda je, že si ji občas ode mě půjčujou kolegové a chválí ji, jak voní... no... :D) a doma mám nejradši zelený Garnier s bambuckým máslem, který je naprosto úžasný! jen ta parfemace mi nesedí, příště zkusím mango, ale jinak hydratuje perfektně a nelepí, nemastí

    OdpovědětVymazat
  14. na Dermacol krém mám zálusk už hodně dlouho :D u mě se krémy na ruce asi vypařují nebo nevím :D :D jinak děkuji za předání nových zkušeností ;) moc hezký článek

    OdpovědětVymazat
  15. Nejradši mám hydratační krem od Yves Rocher http://www.yves-rocher.cz/public/uimg/product_catalog_162x260/hydratacni_krem_na_ruce_85927.jpg ... problémy s kůžičkou kolem nehtů mám taky a právě tento krém mi dost pomáhá. Ale na noc dávám ještě Kosmín z lékárny :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zrovna krém od Balei jsem si koupila minulý týden, ale hrozně moc mi vysušuje nehty. Jediný krém, který se i postará o mé suché ruce, je Indulona, ale já stejně pokaždé udělám tu stejnou chybu, že podlehnu třeba krásné vůni a koupím si něco jiného a pak doma lituju a pokorně se vracím pro Indulonu :))

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojda,

    tak já osobně miluju DIY hrubozrnnou sůl smíchanou s olivákem a meruňkovým olejem, prostě peeling the best of =o)
    No a krémy Eucerin, to je klasika <3 a pak takovej rychlokup, kdy jsem byla v zadku světa bez krému, tak jsem popadla Mixu, kterou bych si běžně vůbec nekoupila a ejhle super kup, je skvělá, příjemně voní a krásně hydratuje, je jí kotel, co víc si přát...

    A co není vůbec špatnej krém, tak Myrhea od Karla Hadka, vůně teda není nic extra, tedy nesmrdí to, ale voní to zvláštně... zkoušela jsem jen vzorek 5ml, ale chystám se objednat plné balení...

    OdpovědětVymazat
  18. U mňa vyhral na plnej čiare od biodermy atoderm :-) top pre mňa a ešte od balea s ureou ( ale ten na nohy :-D používam ho aj na ruky :-D ) a prepadák balea s pumpičkou čučoriedka :-/

    OdpovědětVymazat
  19. zjistila jsem, že cien sos krém je to nejlepší a stojí jen 33kč ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  20. Také mám velkou zásobu krémů na ruce :) !
    Za sebe můžu doporučit můj zatím nejosvědčenější a nejoblíbenější krém na ruce a to ten růžový Dermacol z řady Aroma Rituals :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ten od Balei mám v práci a vůně je opravdu krásná :) Hodně mě ale láká tento od Dermacolu a zaujala mě i Ziaja :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/himalaya-herbals-krasa-z-himalaji.html

    OdpovědětVymazat
  22. Skvělý krém na ruce je od Manufaktury s levandulí , vážně to je ta největší záchrana pro fuj ruce a ta vůně :).

    OdpovědětVymazat
  23. No-peeling specialne pro ruce a nohy mam doma taly,takze chapu,chapu i Loccitane-muj nejvetsi oblibenec od nich je levandulovy:-) Ted mi nekdo rikal,ze maji limitku v Manufakture s rybizem a ten krem na ruce pry voni jako rybizova marmelada:D Tak mozna jako tip na budouci krem:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Na stole v práci mám tú Baleu s pumpičkou.. Inak používam krémy od L´occitane, ktoré sú pre mňa ideálne.. Rada si kupujem tie z rôznych limitiek..
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  25. Taky pořád mažu.Super je třeba Regenerační krém na ruce s grep.extrak. od Ryoru krásně voní.

    OdpovědětVymazat
  26. když moje ruce volají už opravdu SOS, promažu je nanoc klasickou kosmetickou vazelinou :-)

    OdpovědětVymazat
  27. U mě vítězí Dermacol Aroma Time růžový :)

    OdpovědětVymazat
  28. Taky mám doma a po kabelkách spoustu krémů, taky mám nějakou speciální mycí/mazací úchylku :D A u mě vede Yves Rocher :)

    OdpovědětVymazat
  29. Moje srdeční záležitost je krém na ruce Crabtree & Evelyn <3 Poslední dobou mě ale zaujala i Lavera, která byla v březnovém LB. Jinak tu mám krémů na ruce hodně, ale moc je nepoužívám :( - mám s kozím mlékem, s ovčím mlékem, s hadím jedem, s houbičkama atd atd... :) Ale na Crabtree & Evelyn žádný nemá ani zdaleka.

    OdpovědětVymazat
  30. Ja som L´Occitane chcela skusit uz davnejsie ale su na ich kremy po blogoch velmi rozlisne nazory a akosi sa mi nechce investovat tolko penazi, ak mi nebude nakoniec vyhovovat, neviem... No raz ho urcite skusim :) Pretoze najst krem na moje ruky je snad nesplnitelna uloha (robim v laboratoriu a ruky si niekedy potrebujem umyt niekolkokrat za hodinu resp. pri umyvani skla apod. dostavaju tiez zabrat a o gumenych rukaviciach ani nehovorim). Do Kabelky mam male balenie rychlo sa vstrebavajuceho kremu od neutrogeny ale nie je to bohvieco. Zatial paradoxne najlepsie kremy boli pre mna no name drogeriove. Mozno je to aj tym, ze od kremu na ruky za 7 eur clovek ocakava divy. Pritom je to len krem na ruky ako kazdy iny :)

    OdpovědětVymazat
  31. fuj, neznesiem ani suché ruky, ani pery, ani chodidlá :) Za seba môžem odporučiť krémy na ruky Figs and Rouge, kráásne voňajú, sú nemastné, ale koncentrované, takže mi ruky v pohode vyživia...

    OdpovědětVymazat
  32. Tak zrovna na péči o ruce jsem lajdák a jak mě to štvě! :( Na balzám Nuxe jsem koukala a přemýšlím o něm...

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  33. mám taky hodně krémů na ruce - na den lehčí, na noc hutnější..ale najít krém na ruce na noc je trochu problém, ráno mám po většině ruce jakoby šustivé a suché..ale osvědčil se mi červený krém na ruce Garnier, což bych za tu cenu nečekala :)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)