středa 7. května 2014

Jak mi Effaclar Duo+ (ne)pomohl

Když jsem vám před nějakým časem psala o uvedení novinky Effaclar duo + (ZDE), poměrně dost z vás mi psalo, že s ním máte skvělou zkušenost, a že vám s pletí dost pomohl. Samozřejmě pokaždé ráda slyším, když více lidem něco funguje, protože člověk má pak dojem, že bude taky tak spokojený. U péče je to samozřejmě strašně individuální, což se mi po nějaké době používání potvrdilo i v tomto případě.


La Roche-Posay Effaclar Duo+ (40ml) - koupíte v lékárnách za 390 Kč

Původní verze Effaclar Duo vznikla už v roce 2009 a toto je její inovovaná verze. Ta hlavní inovace spočívá v řešení následků pupínků, zejména v odstranění skvrnek, které na tváři pupínky zanechávají. Ukázalo se, že většinu lidí trápí zejména následky akné a s tím se LRP snaží něco dělat. Samozřejmě krém redukuje i nedokonalosti pleti jako takové a to vše slibuje už ve 24h hodinách od použití (myšleno, že v tomto čase se projeví první změny k lepšímu, ne že bude vaše pleť hned dokonalá). A samozřejmě já slyším na cokoliv, co pleť jakýmkoliv způsobem "vyzmizíkuje", protože nějaké ty červené skvrnky od pupínků prostě mám. Nemůžu říct, že bych trpěla vyloženě na akné, z toho už jsem vyrostla, ale pupínky se sem tam prostě objevují. Necítím se tedy jako "těžký případ" a nemyslím si, že bych musela používat nějaké násilné metody a silné přípravky, které by mě pupínků zbavily. Každopádně ale můžu říct, že moje pleť je vůči Effaclaru Duo+ jaksi imunní. V mém případě to nehlo ani s jedním pupínkem a o nějakém zmizíkování skvrnek si můžu nechat taky zdát. Mám pocit, jako kdybych pleť mazala běžným pleťovým krémem a nic víc. Je krásně vidět, jak je péče individuální záležitost, protože co pomůže jednomu, druhému neudělá vůbec nic. Bohužel se mi znovu potvrdilo, že péče na pupínky od LRP mi prostě nepomáhá, moje pleť na ní nijak nereaguje a nadále zůstanu u svých osvědčených přípravků. Každopádně se mi líbí příjemná a lehká konzistence, která je něco mezi gelem a krémem a pleť nijak nezatěžuje. Navíc příjemně svěže voní a je vhodná i pod make-up. Krém se rychle vstřebává, není mastný a pleť je po použití lehce matná.




Složení:


Ač jsem se strašně těšila, že mi Effaclar Duo+ obličej trochu pročistí a zbaví mě známek po pupíncích, tak bohužel musím říct, že mi nepomohl nijak. Ano, nijak mi neublížil, byl příjemný a suploval jakýkoliv jiný pleťový krém, ale vzhledem k jeho povaze je to trochu málo. I když nám na prezentaci paní doktorka ukazovala dokumentaci používání krému na svém synovi, kde byly prokazatelné a viditelné výsledky evidentní, tak holt nemůže všechno pomoci všem. Možná kdybych měla horší projevy akné a pupínků více, byly by výsledky viditelnější, ale takhle prostě nic. Za mě sice nemůžu doporučit, ale to neznamená, že by byl krém špatný a vám pomoci nemohl. Jako u všeho je potřeba vyzkoušet nejdříve na sobě a potom hodnotit účinky. Já dále zůstávám u svých osvědčených pomocníků, které mé pleti pomáhají.

Zkoušely jste nový Effaclar Duo+ nebo máte třeba zkušenost s předchozí verzí? :)


PS: Krém byl dárek od značky LRP

27 komentářů:

  1. U mě je to úplně stejné, je to příjemný krém, který nenapáchal žádné škody, ale nijak nepomohl... My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  2. Jaj, vážně jsem uvažovala nad koupí. Který krém nejvíc pomáhá tobě ?

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se teď vrátila k Effaclaru Mat a musím říct, že mi pomohl hodně. Póry mám menší a nové pupínky se mi nedělají.

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem LRP zkoušela před pár lety a musím přiznat, že mi to taky naprosto nijak nepomohlo, zkoušela jsem krémy, pěnu, micku a nezanechalo to ve mně (ani na mně) žádný dojem. takže tahle značka mě nijak neoslovuje, z lékárny já radši Biodermu, tam fakt vidím super výsledky

    OdpovědětVymazat
  5. Mám zkušenost z předchozí verzí, ale nemůžu říct, že byla dobrá...

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem ho jen v pár vzorečcích, takže jsem nezkoušela nijak dlouho. Každopádně pro mě byl na pleti celkem příjemný (dávala jsem ho na noc) ale nic mi s pletí nedělal, možná to bylo opravdu jen krátkou dobou používání.

    OdpovědětVymazat
  7. No mne teda pomohol dosť, ale ako píšeš je to individuálne :) Mne pekne vyčistil pleť a zdá sa mi že aj lepšie matuje ako klasické DUO. Takže ja určite odporúčam vyskúšať!

    OdpovědětVymazat
  8. Já měla v nějakých šestnácti první verzi a ten krém jsem milovala:-) Pupínkům opravdu docela efektivně předcházel. Na skrvnky naštěstí netrpím, ale teda zírám, od "pluska" jsem čekala zázraky, když se mi tak zamlouvala první verze.

    OdpovědětVymazat
  9. Mne teda stará verzia Effaclaru pomohla hodne, mám len občas nejakú vyrážku, nič extra, ale práve si myslím, že takáto "ľahká" kozmetika pomáha na slabé prejavy akné, absolútne neverím, že by toto pomohlo na silné akné (reagujem teraz na tie výsledky pred a po mazaní Effaclarom u syna danej doktory, čo vám to prezentovala). A tiež sa mi vďaka nemu menej upchávali póry. Okrem toho som mala po ňom dosť vysušenú pleť, takže som jeho používanie musela striedať s Hydreane, ktorý ale krásne všetko zhydratoval.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som kedysi používala Effaclar K a Effaclar A.I. /ten mám doteraz ako "poistku"/ a za mňa jednoznačné ÁNO, jediná kozmetika proti akné, čo na mne fungovala...

    OdpovědětVymazat
  11. já ho používám krátce na to, abych nějak soudila, ale mně se zatím zdá příjemný a rozhodně můžu říct, že mé pleti neškodí, že mi celkem sedí. jestli ale budou nějaké další výsledky, to si budu muset ještě počkat.
    jo a mimochodem - také mi občas přijde, že ty věci, kteří všichni strašně chválí a všem strašně vyhovuje, tak já jsem na ně imunní :D

    OdpovědětVymazat
  12. tak já ho měla, i s tím mycím gelem a pomohlo mi to fakt dost...

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojda,

    tak mě nepomohl ani krém, ani mycí gel a přišlo mi, že krém lepí... navíc mi to nevonělo a prostě mi to nesedlo.
    Ale upozorňuju, že já jsem svoje akné nakonec řešila u lékaře, ptž nepomáhalo vůbec nic a jen se to zhoršovalo...

    OdpovědětVymazat
  14. Nějak podobně to mám s Catrice camouflage korektorem. Všichni ho chválí, ale mně to už nepřijde taková pecka. Má sice hezké silné krytí ale na obličeji je silně vidět - hlavně pod očima.

    OdpovědětVymazat
  15. Ja som mala tiež,ale ešte to prvé, vôbec mi nepomohol,práveže sa mi zdalo,že moja pleť sa zhoršila a červené fliačiky po akné sa mi ešte viac zvýraznili. Za mňa určite nie.

    OdpovědětVymazat
  16. Já to mám napsané od doktorky, používám teprve pár dní, takže je brzy na nějaké závěry. :)

    OdpovědětVymazat
  17. také jsem ho zkoušela a pocity z něj jsou skvělé, takže je tu vážně hezky vidět, jak je péče o pleť individuální))

    OdpovědětVymazat
  18. Mne tento krém tiež nepomohol, mám ho už celkom dlho
    Baby kuknite sa na môj blog http://bbizzzle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Taky jsem ho ted zkousela, dostala jsem vzorecky od sve dermatolozky a nic :-(

    OdpovědětVymazat
  20. Nezkoušela jsem, ale ani nebudu, já jsem trošku vážnější případ, takže myslím, že by to nepomohlo ani trochu :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ja by som ho chcela vyskúšať, ale vždy keď vidím cenu tak ma to odradí :/ Na to aké to je malé balenie tak ta cena je prehnaná :/

    OdpovědětVymazat
  22. Používala jsem tento krém před několika lety cca 1 rok. Mívala jsem spíše mastnou pleť, ucpané póry a semtam pupínek. I přes malé balení a každodenní použití vydržel dlouho, trochu málo efekt možná taky měl, ale hrozně vysušoval, pak se mi po něm udělal ekzém na bradě a letěl do koše, cena necena....

    OdpovědětVymazat
  23. Používala jsem tento krém před několika lety cca 1 rok. Mívala jsem spíše mastnou pleť, ucpané póry a semtam pupínek. I přes malé balení a každodenní použití vydržel dlouho, trochu málo efekt možná taky měl, ale hrozně vysušoval, pak se mi po něm udělal ekzém na bradě a letěl do koše, cena necena....

    OdpovědětVymazat
  24. měla jsem první verzi Dua a taky sem nepozorovala změny..nedávno jsem měla jejich čistící gel a ten mě příjemně překvapil..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. mám sice ještě tu starší verze, ale bohužel musím souhlasit, že žádný zázrak se nekonal. škoda...

    OdpovědětVymazat
  26. Michaela Suková: Měla jsem to úplně stejně. Čekala jsem od Catrice camouflage nějaký zázrak a nic, zvlášť pod očima. Vážně jsem neměla za potřebí mít pod očima superhutnou vrstvu, která nevypadala přirozeně ani omylem! Ale pak jsem na to přišla! Korektor si každé ráno rozehřeji tak na 15 vteřin v mikrovlnce (záleží na rychlosti ohřívání dané mikrovlnky, u někoho bude stačit 5 vteřin, někde to bude chtít 25...) pak nanesu štětečkem trošilinku pod oči, rozmažu prstem (s korektorem se musí pracovat hned po rozehřátí, než zatuhne), je potřeba ho opravdu pečlivě zapracovat a pak je ten korektor dokonalý! Pod okem "zaschne" a už se ani nehne! BOMBA! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)