čtvrtek 15. května 2014

Infallible make-up L´Oreal - wow s vykřičníkem

Nebýt jednoho drobného detailu, byl by tohle jeden z dalších povedených make-upů z drogerie, pro který bych si pravidelně chodila. Všechno se zdálo tak ideální a pěkné, akorát to zase musel zkazit odstín!


Infallible make-up (odstín 120) - 30ml - koupíte v drogeriích, cena tuším něco kolem 300 Kč

Balení make-upu mi přijde povedené. Je jednoduché, čisté a praktické díky pumpičce. Zajásala jsem i ve chvíli, kdy jsem zjistila, že mám vlastně nejsvětlejší odstín, protože často se stává, že firma pošle absolutně nevyhovující odstín, který není použitelný. Jakmile jsem ho zkusila na ruku, zdál se mi perfektní a barevně ideální. Bohužel mě ale veškeré nadšení přešlo chvíli po nanesení make-upu! Odstín na mě totiž strašně zoxidoval a ztmavl. Nevím, jestli je to jen mojí kůží, nebo to dělá všem, ale po pár chvilkách je pro mě odstín prostě nepoužitelný (fňuk). Mrzí mě to o to víc, protože jinak mi make-up skvěle sedí a přijde mi fakt dobrý. Má moc pěkné střední až vyšší krytí, které mi vyhovuje, na pleti je přirozený a hlavně vydrží na tváři celý den. Nezaléhá kam nemá, neflekatí akorát bohužel oxiduje. Možná je to jen na mé kůži a vám by to samé nedělal, ale to nemůžu posoudit. Ach jo, fakt mě to strašně štve a jediná možnost je si asi objednat ze zahraničí úplně nejsvětlejší odstín (tipuju, že 120 není první v pořadí) a pak by bylo asi všechno v pořádku.

Jinak make-up jako takový údajně není úplná novinka, jen se trochu inovoval a má nové balení. Bohužel ten předchozí jsem nějak nezaregistrovala, takže nevím, co je na tom pravdy :)





Složení:




Make-up na první fotce je ihned po nanesení, na spodní fotce je po nějaké chvíli na obličeji, kde je vidět, jak ztmavl (a zdaleka to nevypadá tak divně, jako ve skutečnosti).


Když člověk narazí na make-up, ze kterého má pocit, že mu dělá vážně pěknou pleť, zakryje, co je potřeba a netvoří nežádoucí masku, tak ho zradí odstín. No, nedá se nic dělat, budu si muset časem koupit světlejší odstín, protože se ho nechci jen tak vzdát. Jinak i ta 120tka je pro bledule moc tmavá, ale to už ani nemá cenu řešit, tak to v našich drogerií bohužel je. Kvůli make-upu jako takovému bych vám ho ráda doporučila, ale kvůli odstínu to bohužel nemůžu udělat. Vážně velká škoda, protože jinak mi sedí bezvadně.

Vážně by mě zajímalo, jestli tmavne i na někom jiném, ale jsem vadná jenom já :) Máte s ním zkušenost?


PS: děkuji společnosti L´Oreal za poskytnutí make-upu k recenzi

61 komentářů:

  1. tenhle make-up mě neláká zkoušela jsem ho a krytí je spíše střední...vyšší určitě ne =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  2. Mam ho doma, vyhrala jsem ho v giveaway, odstin 220, tak uvidim jak sedne. Uplna bledule nejsem, nastesti problem s odstiny neresim. A pokud bude tmavy, tak v lete idealni.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Já od té doby, co jsem vyzkoušela Missha BB cream, už po makeupech nekoukám, dokonalá barva, což já se svou sněhurkovskou pletí prostě snad nemám šanci sehnat :).

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá, že kryje fakt dost, to by mohlo být něco pro mě. A naštěstí s odstínem takové problémy nemám, jsem tmavší :)

    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mne netmavne :-) Tyyy jo ty mas zazracnou kuzi ;-) musim te zkontrolovat jestli se na slunicku netrpytis ;-).

    OdpovědětVymazat
  6. Na mé pleti oxiduje jakýkolik makeup od Lorealu, takže mě to ani nepřekvapuje :-( Měla jsem ten starší typ a rozhodně nebyl "infallible", během dne se roztekl a zflekatěl. Ani ho nebudu zkoušet. Zlatý Revlon.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je zklamání, už jsem čekala, že to bude konečně nějaká perfektní drogérková pecka a zase nic. Nechápu jestli ty recenze pak zastoupení firem nečte nebo jsou jen nepoučitelní.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě jsi tedy navnadila- jen bych se bála, aby jsem s ním neměla stejný problém, ta oxidace je opravdu hodně výrazná.

    OdpovědětVymazat
  9. Ach jo. Tohle je klasika, když už se zdá odstín v pořádku, tak oxiduje na pleti. Myslím si, že to nebude tvou pletí, ale spíš vlastností makeupu. Mně to dělá hodně z nich (tento jsem teda nezkoušela a evidentně ani nezkusím). Doma jich mám asi 8 a žádný není perfektní. Dají se nosit teď, když už jsme trochu chytla barvu a nejsem tak průhledná, ale jinak si odstín musím dost často nějak namíchat. Jednak mě to nebaví a jednak míchání degraduje vlastnosti obou :-( Stále čekám až objevím ten pravý makeup, který mi bude sedět odstínem a zároveň mi dělat sametovou pleť. Zatím čekám marně.

    OdpovědětVymazat
  10. Mám s ním tu samou zkušenost. Taky mám 120 a fakt jsem byla přesvědčená, že to bude dobré, protože já mám výrazný žlutý podtón pleti, ale tato potvora je ve finále tak brutálně žlutá, že v ní vypadám jako po žloutence i já. Obecně se nad těmi tmavými odstíny jen vztekám. Je tolik makeupů, které chci vyzkoušet a prostě mám smůlu. A kolikrát mi nepomůže ani objednání ze zahraničí, protože když už se milostivě uráčí udělat světlý odstín, tak je pro změnu růžový.

    OdpovědětVymazat
  11. ja som s odtienom nemala nejaky vyrazny problem, mne sedi aj Healthy Mix 52 ktory nesedi velmi vela babam.. a to nie som nijak tmava.. mozno som len slepa a viac by mi sedel svetlejsi, ale zase, teraz ako ide jar urcite nebudem kupovat kriedovo biele makeupy a tento mi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  12. Make-up sám o sobě vypadá pěkně, ale jestli fakt tmavne, tak to pro mě teda vůůůůbec není :) Poslední dobou jsem si zvykla na asijská BBčka, která mají dobré krytí a jsou dost světlé, takže pátrání po adekvátně světlém odstínu pro mojí pleť v českých drogerkách jsem na chvíli opustila :)
    gizy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je vážně škoda, vypadá že velmi dobře kryje. To ke smůla :(

    OdpovědětVymazat
  14. Neviem, aky je tento inovovany, ale mala som povodnu verziu a krytie sice velmi slusne, no dost mastil T zonu a tiez oxidoval do tmava pocas dna.

    OdpovědětVymazat
  15. díky za recenzi, chtěla jsem si ho koupit, ale ted s tím počkám radši :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,

    jóóó a takhle je to se všema, co by šly... prostě tmavý, ach jo...

    Ale já teď používám MAC prolongwear NC 15 a ten mi prostě vyhovuje úplně ve všem...

    OdpovědětVymazat
  17. Nic moc výsledek. Mně tedy nikdy nic neoxidovalo, ale od případného nákupu mě recenze odradí. Ale spíš fotky - přijde mi, že není neviditelný a je vidět maska (nemyslím odstínově, ale je vidět nános). Napiš určitě pak recenzi i na ten světlejší, třeba to fakt bude odstínem a ten jiný bude ok :)
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Asi fakt nemá smysl zase rozjíždět diskuzi na téma příliš tmavé makeupy, ale proboha PROČ?! :D Vždycky si koupím nějaký s tím, že je nejsvětlejší a bude to dobrý a doma zjistím, že houby houby, takže už mám slušnou zásobu letních makeupů (v létě makeup nepoužívám :D) a zimní furt žádný :D

    OdpovědětVymazat
  19. Mě takhle tmavne rimmel perfection, tak opět používám BB cream, ale ráda bych nějaké vyšší krytí, ale bojím se zkoušet:(

    OdpovědětVymazat
  20. Měla jsem ten původní a vůbec jsem ho neměla ráda. Odstín jsem měla taky Vanilla, moc mi teda neseděl, byl na mě moc žlutý. Kromě toho se mi zdál příšerně hutný, celkem špatně se roztíral a byl na pleti vidět. Když si člověk dal s aplikací jó práci a zjemnil to transparentním pudrem, tak to nakonec nevypadalo nejhůř a pleti se to jakž takž přizpůsobilo. Přesto jsem si ho neoblíbila a zrovna nedávno jsem zbytek asi po dvou letech vyhazovala, protože mi taky oxidoval, ale fakt do šílené oranžády. Nový mi to ale nedělal. Od L'Orealu mi teda mnohem líp sedí True Match.

    OdpovědětVymazat
  21. tak to je opravdu škoda, ale ten rozdíl je dost vidět i z fotky, normálně to musí být fuj :(

    OdpovědětVymazat
  22. já bych ho strašně chtěla zkusit, ale i bez oxidace mi přišel ten nejsvětlejší odstín tmavý :( tak třeba v létě, ale už mě s těma odstínama fakt štvou...

    OdpovědětVymazat
  23. Musím se smát. Já mám odstín 200, ráno jsem se nalíčila, nasnídala a při odchodu z bytu kouknu do zrcadla a úplně jsem se zděsila jak jsem šíleně oranžová :-D

    OdpovědětVymazat
  24. Jako hodně jsem o něm přemýšlela že bych si ho teda koupila, ale že ti tak ztmavl nevím no :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Mě jsi tedy nenalákala, možná v prvním řádku:D Vyhnu se mu obloukem, bojím se, aby mi nedělal též neplechu, za tu cenu:)

    OdpovědětVymazat
  26. ahoj, chtěla bych se zeptat, poradila by jsi mi prosím nějaký matující make-up na léto? díky

    OdpovědětVymazat
  27. Nemám, ani skúšať nebudem, ale mala som tú starú verziu, bol celkom fajn, hlavne som bola spokojná s krytím a konzistenciou (vtedy asi aj odtieňom, ale spatne si vybavujem, že bol fakt tmavý i ten najsvetlejší, ehh :D) no a tiež oxidoval. Hnusne, dooranžova, ble. Takže asi len vymenili lahvičky ;)

    OdpovědětVymazat
  28. JO. nejlepší makeup. fakt se mi líbí, měla jsem vzoreček 130/140 už nevím, ale byl hrozně tmavej, tak jsem si šla do drogerie vyzkoušet ten světlej a hezky světlej byl jen pod jejich světlem, venku to byla hrůza, takže jsem naštvaná a zklamaná a nevím, kde sehnat ten nejsvětlejší :D

    OdpovědětVymazat
  29. nj, ty odstíny jsou fakt zlo, by mě zajímalo, kdy pochopí, že po ČR chodí hodně bledulí :D

    OdpovědětVymazat
  30. odstín odstín odstín.. zase věčná básnička.. pro mě nic moc :-/ navíc make-upy z drogérie pro mě nejsou, já rači z lékárny :)
    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Bohužel jsem si ho taky koupila (naštěstí v nějaké akci) a bohužel mám trn stejný názor :( makeupy z drogerky jedině od Max Factor...

    OdpovědětVymazat
  32. zni to skoro jako pohadka. skoda jen za ten odstin.

    OdpovědětVymazat
  33. škoda odtieňu, no sám o sebe vyzerá fakt dobre :)

    OdpovědětVymazat
  34. Make-up jsem vyzkoušela, ale spokojená s ním nejsem. Pleť se mi po něm extrémně rychle mastí (mnohem víc, než s jinými produkty). Nevím, čím je to způsobené, ale pro mě jsou to vyhozené peníze.

    OdpovědětVymazat
  35. Musím říct, že tenhle make-up mě na první pohled hrozně zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  36. Na Slovensku je taktiež veľký problém s odtieňmi. Neviem prečo je to tak..

    OdpovědětVymazat
  37. Mně teda na té fotce na rucep řijde hrozně do žluta - ale na obličeje už tak nevypadá.. Nicméně oxidace je fakt problém :/
    kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Makeup je prostě jedna velká hádanka, najít ideálního parťáka je težký :-(

    OdpovědětVymazat
  39. Už na jednom blogu jsem ho viděla šíleně zoxidovaný, takže to asi tvou pletí nebude. Škoda, vypadá zajímavě. Ovšem s tou maskou nevím nevím, mně přijde, že masku trochu dělá. Ale možná je to jen tím nafocením hodně zblízka. S těmi odstíny je to pořád dokola...

    OdpovědětVymazat
  40. Docela by mě zajímalo, jestli se ti, co rozhodoujou o tom, které odstíny se do drogérek dostanou, při čtení takových recenzí alespoň trochu stydí...jakože by měl a dost. A taky by mě zajímalo, co dělají s těma odstínama, které se u nás zákonitě nemůžou prodat, protože u nás hispánci nežijou. Nechápu, stejně jako nikdy nepochopím, proč se s něčím něco neudělá, aby to bylo lepší, když je tak očividné, že se to dělá špatně.

    OdpovědětVymazat
  41. Máš pravdu, mně se ten makeup taky moc líbí, ale přesně stejný problém s odstínem, je to prostě žluté a tmavé, ach jo, to už ani nemá cenu rozebírat. Jinak s oxidací problém nemám, ono je to hodně typem pleti, na mladší a mastnější pleti makeupy oxidují častěji než na suché,ale i tak ten odstín pro teď mimo, snad v létě, mám taky 120, dá se sice rozetřít, ale není to ono :). Já asi zkusím někde sehnat soft ivory.....

    OdpovědětVymazat
  42. Proto prostě nemůžu mít žádný make-up z český drogerky. Vždycky to ztroskotá na odstínu.

    OdpovědětVymazat
  43. Podle tvých slov to vypadá jako ideální makeup pro mě :-),ale protože jsem 100%ní bledulka tak na to rovnou můžu zapomenout :-(

    OdpovědětVymazat
  44. Joo, ta změna je docela výrazná, zajímavé, to se mi nikdy nestalo :)

    OdpovědětVymazat
  45. Ak je taký dobrý, možno by mi tá oxidácia ani veľmi nevadila. Ja sa v lete celkom slušne opálim, tak by som ho snáď nejako minula :) Inak, ak ti mejakpy oxidujú, skús ich zmiešať s takým, ktorý na tebe neoxiduje, to by mohlo pomôcť :)

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj Renčo, ted jsem koukala na video Lukase, ktery zminoval, ze hodne makeupu oxiduje a ze obcas pomaha smichat make up s troskou kremu, osobne jsem to nikdy nezkousela, ale treba ti to pomuze a budes moci make up pouzivat :-).. Jinak nezkousela jsi bazi pod make up od MUFE? Pripada mi, ze vypada velice podobne jako novinka od Max Factor, jen cenove je to uplne nekde jinde :-)). Julit

    OdpovědětVymazat
  47. Mně takhle začalo oxidovat druhý balení Match Perfection. První bylo parádní, skvělá barva. Tohle po nanesení taky, ale po chvíli to udělá takovou neplechu, že se v tom stydím i sama před sebou.

    OdpovědětVymazat
  48. Já mám dovezený z Londýna odstín 015 porcelain,ale říkala jsem si, že ho budu používat až na podzim, že už na mě bude světlý,ale asi ho vyzkouším,abych věděla, co udělá =S

    OdpovědětVymazat
  49. Fuuha, tak zoxidoval dosť kvalitne :/ škoda, pri make-upe tákého mena by sa to stať nemalo:/ tak možno ho zmiešať ešte s nejakým iným hm :))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  50. Tak ty fotky mě hodně pobavily :D Vždycky jsem si říkala, jestli bych byla schopná poznat, že na mě ten makeup zoxidoval, ale tohohle rozdílu bych si všimla každopádně!
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Tak nějak mam stejný problem s odstinem i oxidaci a to sem si z prvu myslela jak moc je fajn :(

    OdpovědětVymazat
  52. Škoda že je make-up tmavší. Sama už chvíli hledám nějaký světlejší, i když zatím jsem nenašla ještě ten "pravý". :)

    OdpovědětVymazat
  53. Na té druhé fotce máš krásnou rtěnku. Dělá ti moc hezké rty..

    OdpovědětVymazat
  54. Já mám docela hezkou pleť, takže ji nechci make-upy zatěžovat, tak používám pouze BB krém od Garnier a ten mi naprosto vyhovuje :) I tak nechápu, proč se do ČR nedostávají světlé make-upy :/ wackowka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. já jsem s ním byla ze začátku spokojená, i s tím odstínem, ale teď jsem ho po delší době vytáhla, a nějak se mi nezdá. tak ti nevím, čím to je.

    OdpovědětVymazat
  56. Mne sa v drogerke zdal úplne fajn, no ked som ho doma vyskúšala, takisto mi zoxidoval. Ano, na pohlad robi sice peknu plet, ale ja mam normalnu pokozku a po par hodinach sa mi doslova roztekal po tvári a celý sa zotieral, čo sa mi doteraz pri žiadnom inom nestalo. Teraz mam favorita Bourjois Healthy mix radiance a nedam na neho dopustit ! Je krasne prirodzeny a z tvare sa nepohne cely den.

    OdpovědětVymazat
  57. No, myslím že s tím odstínem bych zas nepochodila....

    OdpovědětVymazat
  58. S tímto makeupem mám také problém s oxydací. Po nanesení je super a barevně mi perfektně sedí ale jen co vyjdu z baráku tak je na mě moc tmavý. Za ty peníze škoda. Doufam že bude dobrý aspon na léto až se trochu opálim

    OdpovědětVymazat
  59. to je škoda, že oxiduje..ale zkusím ho v drogérce na ruku a uvidím, jestli taky ztmavne..make-upy Loreal mám moc ráda, patří k tomu lepšímu z drogérky..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  60. kdy se konečně dočkáme světlých odstínů? :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)