čtvrtek 1. května 2014

Dubnový Ladybox

Mám trochu zpoždění, co se mých dojmů z Ladyboxu týče, protože mi dorazil přesně v den, kdy jsem byla mimo Prahu a dostal se ke mě až v týdnu. Kupodivu jsem to vydržela a nikam se nedívala, abych měla překvapení. A celkem bych řekla, že to překvapení bylo milé :)



Krabička je opět světlounce růžová, což někdo možná ocení, ale mě se víc líbily tématické krabičky s různými potisky. Kdyby vypadala krabička jako úvodní dopis, tak bych si libovala, protože se mi moc líbí :)



Co jsem ve své krabičce našla tentokrát?





1) LASplash Cosmetics Chubby twist, odstín 01 Fashionista pink - plné balení

Pastelky na rty, to je něco pro mě! To byla moje první reakce do doby, než jsem zjistila, že se jedná vlastně spíš o matnou rtěnku na rty. Co hůř, v křiklavém odstínu, který asi nikdy nebudu moci použít. Kdyby to byl pouze tónovaný balzám na rty, byla bych maximálně spokojená a šťastná. Kdyby to byla matná rtěnka v nějakém decentním odstínu, byla bych asi taky spokojená. Bohužel spojení odstínu a konzistence dělá z pastelky spíš nepoužitelnou věc. Škoda!





2) Alessandro pro White Original (7ml)

Můj první produkt této značky a ještě něco, co mi snad vybělí nehty. Rozhodně vítám podobné produkty a ráda vyzkouším.




3) Fennel tělový jogurt - kokosový krémový dort (300ml) - plné balení



Stále přemýšlím, jestli si tělový jogurt nechat nebo raději darovat někomu, kdo může vůni kokosu více než já. Škoda té vůně, protože na tyhle přeslazené věci ala kokos, vanilka či kakao mě moc neužije. Ale každopádně plus za produkt jako takový i novou značku, kterou jsem doteď vůbec neznala.





4) Skin 79 Silky Green BB cream (5g)
5) Skin 79 Moisturizing Purple BB cream (5g)

BBčka začínám pomalu a jistě vytahovat ze skříně, takže z těchto mám radost a vlastně zjišťuju, že jsem netušila, že existují. Nevím, jestli to jsou novinky, nebo já jsem jenom zaostalá, ale každopádně mě oba potěšily a ráda je vyzkouším.





6) Colgate Max White one Optic - plné balení

Kupodivu musím říct, že mě pasta potěšila, protože jsem si zrovna před pár dny říkala, že nějakou musím koupit :) To je přesně to, že když si člověk něco moc přeje a jednou to vysloví nahlas, tak se mu to splní. Načasování je tentokrát tedy perfektní i když se jedná jen o pastu, která by mě jinak až tak nevzala.





Tentokrát mi box přijde povedený, skoro jeden z nejlepších v letošním roce. Obsahu se mi vesměs líbí a většinu využiju (a co nevyužiju já, vyžije někdo jiný). Mám pocit, že se Ladybox trochu zmátořil a po několika nevyvedených vydání se polepšil. Samozřejmě je to jen můj pohled a vám by se obsah líbit nemusel. Oceňuji nové a neokoukané značky, které se zatím ještě neobjevily i výběr produktů. Možná kdybych chytla pastelku v jiném odstínu a tělový jogurt v jiné parfemaci, tak by to bylo tentokrát 100%.

Jak se nejnovější vydání líbí vám? Koupily jste si ho? :)


37 komentářů:

  1. V tomto ladyboxu me zaujala rtenka a BB creamy.

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem si delší dobu Ladybox nekoupila a ani mě to nijak neláká a nemrzí. Ze zač. jsem byla hodně nadšená, ale pak to nějak vyprchalo. Zvlášť když vidím, co v boxech bývá. Líbí se mi tak každá 10. věc, a to si raději koupím v obchodě. Oceňuji, že se prodejci ladyboxu snaží, ale prostě na zahraniční beauty boxy nemají. Já smutně pokukuji např. po Birch boxu, který bych si u nás ráda kupovala, kdyby se prodával. Mezi levnějšími značkami je tam vždy na vyzkoušení i něco z té high end kosmetiky a to je super. U nás to prostě chybí :(

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi zdá vydání po dlouhé době povedené.. :) natolik se mi zalíbilo, že uvažuji o nákupu toho květnového :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem z něho taková na rozpacích. Pastelku mám v jiném odstínu a i když to asi nebude úplně na běžné nošení tak se mi moc líbí a někam na večer ji určitě využiju, tělové máslo okurka/meloun taky není špatné. Ten lak co všichni tak chválí, bych nejraději vyhodila z okna. Bělící efekt 0 a ještě se mi druhý den sloupne jako nic, prostě se mi celý nehet odloupne jako nálepka. Pastu bych tam mít nemusela, na mé citlivé zuby tohle není a to je vše :-D Takže nic moc, ale zase taková hrůza to taky není.

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle ladybox mí přijde fajn, brala bych ho taky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já celkem lituji, že jsem si ho nepořídila :( :D BB krémy bych hned využila ikdyž někteří píšou že jsou moc světlé :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Box se mi líbí moc, určitě bych si ho pořídila.

    OdpovědětVymazat
  8. Sice jsem se zařekla, že už Ladybox nikdy, ale tentokrát jsem po 4 měsících zase podlehla. A bylo to dobře! Je krásně vidět, jak každému sedí něco jiného, barvou i preferencema, protože já jsem z pastelky úplně nadšená! Odstín a hlavně, ta výdrž! Ano, je to matná rtěnka, ale to mi nevadí, výdrž mě naprosto dostala, kam se hrabou všechny jakože "longlasting" (názvem) rtěnky! Jediné, co mě mrzí a musím to nějak vyřešit, vypadla mi celá tuha, tím, jak na pastelku člověk přeci jen musí přitlačit, i když samozřejmě nevyšroubovávám... Ale odpouštím, výdrž prostě neskutečná!

    OdpovědětVymazat
  9. Obsah mého boxu byl totožný. A stejně jako ty, tak mám z této paselky na rty smíšené pocity, odstín je to přeci jen extrémně výrazný, ale třeba se přeci jen odhodlám a někam v ní vyrazím :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-april-2014.html

    OdpovědětVymazat
  10. skin79 je celkem hodně známý....jinak tyhle BB od nic jsem testovala a žádná sláva to nebyla a četla jsem podobné názory...mají dobré to BB VIP Gold nebo se šnečím slizem....

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  11. Z ladyboxu mě vůbec nic nezaujalo...musím říct, že na 1. vydání nemělo nic :)

    OdpovědětVymazat
  12. Po mega dlouhé době se mi LB líbí.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta rtěnka vypadá moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta LASplash chubbyna vypadá skvěle, ale škoda, no :O :D

    OdpovědětVymazat
  15. Po dlouhé době trochu lituju, že jsem si Ladybox neobjednala. Lákal by mě tělový jogurt, BBčka a pastelka na rty. Snad jim to zlepšení vydrží. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tento Ladybox se mi opravdu moc líbí, po dlouhé době mě nadchl. :) SINSAY GIVEAWAY NO. 3

    OdpovědětVymazat
  17. tohle vydání se mi také líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  18. Závidim kokosvý jogurt, který byxch chtěla, bohužel jsem měla orchidej. BB já nerada, navíc zelenej šíleně světlej, takže za mě taky nicmoc. Ovšem z pastelky mám hroznou radost. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  19. Koukám, že tahle krabička se celkem povedla. Nejvíc se mi z toho líbí ten tělový jogurt :)

    OdpovědětVymazat
  20. Aj my sme boli s touto krabičkou spokojné. A tak trošku závidíme pastelku LASplash, ktorú máš vo veľmi pekne farbe :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tenhle LB mi až na pastelku dokonale sednul :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. ten telový jogurt znie zaujímavo, určite by som ho rada vyskúšala :) ten bieliaci efekt - dúfam že bud enejaká recenzia, tak isto ako aj na BB krémy :)))))

    OdpovědětVymazat
  23. mě se líbí moc, jenom tu pastu bych brala jinou

    OdpovědětVymazat
  24. Místo růžové já mám červenou, takže bych s tebou klidně měnila.
    Ten tělový jogurt strašně smrdí :( Jak dortový krém... to pro mě bylo velkým zklamáním.

    OdpovědětVymazat
  25. Ten bieliaci lak ma asi najviac zaujal v tomto boxe :D Preto budem netrpezlivo očakávať či naň spravíš recenziu :D

    OdpovědětVymazat
  26. Pěkný box, nicméně musím říct, že jsem ráda, že jsem neobjednala, protože nadšená bych byla akorát tak z tělového jogurtu... kokos, ten já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mě LB moc potěšil- doputovala ke mě pastelka 09 Rosy a krém s vůní hroznových jader (naprosto úžasná, přesně něco pro mě). Zajímá mě květnový- zda bude stejně dobrý, ne-li lepší nebo žádná sláva. Číhám na nápovědy a tentokrát se asi rozhodnu na poslední chvíli.

    OdpovědětVymazat
  28. No, tahle krabička tedy nic moc.. Ta tělová marmeláda je skvělá a ta tužka - máš pravdu, škoda toho odstínu.. :(
    www.fashion-nienna.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Já byla s boxem moc spokojená. Už dlouho jsem si přála vyzkoušet nová bb, a teď už vím který koupit. Krém, tedy tělové máslo s vůní divoké orchideje, které jsem dostala je fantastické, nádherné voní, chubby jsem dostala v odstínu rosy a je celkem pěkná, lak nevyužiju a pasta je hold pasta. Takže za mě tento box super :)
    http://zeldamartina.blogspot.cz/2014/05/dubnovy-ladybox.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  30. Já jsem si dávala několikaměsíční pauzu od LB, protože mi právě přišlo, že už je to o ničem. Na duben mě ale zlákali, navíc jsem chytla slevu a box jsem měla za 289,- No každopádně jsem ráda, že jsem se nechala zlákat právě tento měsíc, ty předchozí bych asi moc spokojená nebyla. Ovšem na pastelku jsem se také těšila, a přišla mi rudá, kterou já jako bledá blondýna nevyužiju, vůbec mi nesluší :D A za BBčka jsem hodně ráda, za tu cenu bych do plných balení nikdy nešla, ale když si to člověk v klidu vyzkouší, to je jiná :)

    OdpovědětVymazat
  31. Tady by se mi líbilo asi vše :) hlavně ten kokosovej jogurt :)

    OdpovědětVymazat
  32. Vcelku hezké vydání, za mě byy to vyhrál hlavně ten kokosový krém. Vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  33. Po dlouhé době jsem dubnový LB vynechala a dobře jsem udělala, asi bych měla radost jen z té zubní pasty. Na květnový už se ale těším. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)