pátek 16. května 2014

Co se bude nosit na podzim?

Dneska vám dám trochu oraz od kosmetiky a ukážu vám nějaké fotky z Lindex showroomu. Měla jsem moc pěkné odpoledne ve společnosti mojí oblíbené Léni, kterou jsem zase po nějaké době ráda viděla a podzimně se naladila! Sice jsem si letní boty a nové kraťasy koupila teprve nedávno, móda už ale diktuje trendy na nadcházející podzim. Je sice trochu zvláštní vám ukazovat podzimní kolekci v květnu, ale alespoň se máte třeba na co těšit :) Já jsem si pár kousků vyhlídla, takže až se kolekce dostane do obchodů, určitě mě budou dost lákat. Tentokrát fotky řeknou více, než stovky slov, tak je za sebe jednou nechám mluvit :)

PS: pusťe si TOTO video, ať se naladíte na stejnou vlnu, která panovala i v showroomu :)

Btw. chystáte se na Shopping fever akci?












Tahle kabelka je na můj vkus sice menší, ale moc se mi líbí!



I občerstvení bylo jako vždy mňam!










Šátek s Eiffelovkou se mi líbí







Zaujala vás kolekce? Je nějaký kousek, který byste si pořídily? A máte teď vůbec myšlenky na sledování podzimních kolekcí? :) Mě to v téhle zimě až tak hrozné nepřijde a svetry s bundou zatím odložit nemůžu ...

45 komentářů:

  1. Moc veci z Lindexu nemam, jen obcas narazim na nejaky fajn kousek. Libi se mi docela bile pradlo dole sako. Ale ted si chci uzit nakupy na leto:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Mě moc zaujal svetřík s řetízkem kolem krku.

    OdpovědětVymazat
  3. ach ta pudrově růžová! ale řekla bych, že je spíše na jaro, než na podzim teda =/


    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  4. Lindex u nás strašne zdražel niesú tam ani pekné veci :/. Ale táto jesenná kolekcia ma celkom nalákala :).

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá kolekce, líbí se mi spousta kousků :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na to jak si nikdy v Lindexu nemůžu nic vybrat, tak tato kolekce mě oslovila a fakt se mi líbí ohodně kousků, ale ještě uvidíme, jaké budou kvality... přece jen Lindex má docela neúměr cena/kvalita
    Jinak SF, jakmile se otevřou obchody, jsem tam, pač nesnáším fronty, davy a mačkanice, je to hnus :D

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se moc líbí taky šátek s Eiffelovkou a jinak je taky krásná ta leopardí kabelka a svetry se mi taky moc líbí :) Krásné věcí!! :) A hlavně lákavé!
    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Zaujala me ta podprsenka, ta je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  9. zrovna vyrážím nakupovat, jen to počasí je hnus :(

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to vypadá na super kolekci :) to tričko "&" je super!

    OdpovědětVymazat
  11. Lindex mě nikdy moc nebral, vždycky mu dám "další šanci" a jdu omrknout, co tam mají, ale vždycky odcházím s prázdnou. Jinak podle počasí mi připadá, že už podzim máme :D pořád chladno vítr, zataženo nebo prší.

    OdpovědětVymazat
  12. Kolekce vypadá docela zajímavě. Vypadá to, že moje peněženka bude trpět, protože ta černá kabelka se zvířecím vzorem bude moje! Když se dnes podívám z okna, tak mám myšlenky jen na podzimní kolekci a na dlouhý teploučký svetr!

    OdpovědětVymazat
  13. Právě je mi zima, sedím doma v mikině a teplákách, popíjím horký čaj a volám po létu. Podzimní kolekce moc nesleduju, protože podzim strávím ve Francii a nevím, jaké krámy mě tam čekají, takže to bude jedno velké překvapení! Ale docela mě zaujala bordó barva, jsem brunetka, takže v kombinaci s krémovou, béžou, černou, bílou a hnědou bude parádní! ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  14. Tak na hezký oblečení se ráda mrknu i když je hezky :)
    Docela se mi líbí ty barevné svetry z třetí fotky a krajková podprsenka s kamínkama :) Jinak zbytek kolekce mě moc nezauhal, ani bižu, protože je hodně laděná do teplých barev, který nevyhledávám. A nedávno jsem někde viděla i sukni s Eiffelovkou, myslím v H&M nebo něčem podobném :)

    OdpovědětVymazat
  15. Popravdě mě nová kolekce moc nezaujala, nejdéle jsem se zdržela u fotek s jídlem :D A k tomu já se teď spíš nalaďuju na léto, barvičky, šaty..:)
    gizy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Nakonec se nechystám, protože ty zajímavé akce byly jen s onou kartou, kterou nemám. No a ladit se podzimně na jaře mi přijde mimo :-D
    V Lindexu se mi opět nic moc nelíbí, tak aspoň mě to teď nebude nijak lákat.

    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Lindex mám moc ráda a určitě se půjdu podívat na novou kolekci i když podzim bude doufám až za dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  18. To tričko s pejskama je super! :-) Kdyby bylo hezky tak by mi to vadilo a asi bych tenhle článek ani neotevřela, ale když je venku tak jak je, tak mi to ani nepřišlo divný :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Do dnešního počasí "chčije jak sviňa" se to hodí :-D
    Ale nějak to ve mně podzim neevokuje, přijde mi jako takový mišmaš, zejména tedy barvami...

    OdpovědětVymazat
  20. Mě teda nadchla ta černo-zlatá kabelka s leopardím vzorem, je krásná! ♥

    OdpovědětVymazat
  21. V Lindexu se mi nějak nelíbí, asi to bude tím, že u nás je to spíš takový hrabák. Ale na fotkách kousky vypadají moc pěkne, ale přece jen se teď těším na léto, takže podzimní kousky ještě nee :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné fotky :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Necpi za každou větu ty smajlíky, to fakt nemá žádnou úroveň.

    OdpovědětVymazat
  24. Takže tahle kolekce výjde až na podzim jestli dobře chápu ? :-)
    jinak se mi hodně líbí ta velká vínová taška, já bych jí teda chtěla nosit do školy kdyby to unesla všechno takže uvidíme jak bude vypadat v obchode, jinak by se mi spíš líbila v černém provedení což doufám budou mmít :-).

    OdpovědětVymazat
  25. Tak tohle jsem jasně předpokládala, takže sic nepřekvapená leč spokojená :) :D

    OdpovědětVymazat
  26. A tak že by mě z toho něco vyloženě zaujalo, ani říct nemůžu. Snad jen to tričko s pejskama, to by se mi hodilo do sbírky, páč mám podobné F&F tričko s vlaštovkama. :-)

    OdpovědětVymazat
  27. No jasný, minulej víkend jsem si udělala výlet do Prahy za nákupy, nakoupila kupu věcí a za týden jsou slevy. To mi dělají naschvál :D Budu si muset už vyhlásit nakupovací stopku :) Btw. ty tyčky se slaninou mi evokují nějaké pochoutky pro psy, můj by si to teda dal :D

    OdpovědětVymazat
  28. Lindex všeobecně moc nemusím a ani tato kolekce na tom asi nic nezmění. Jediné co mě zaujalo je to spodní prádlo.
    Tesarova.te@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. nájde sa tam pár pekných kúskov :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, nejvíc mě zaujalo tmavě modré sáčko, tričko s pejskama a šátek. Možná se do Lindexu mrknu, i když jsem to neplánovala :-) Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Mě se líbí ta kabelka co Tobě,pak ty rukavice a černý kabát :)

    OdpovědětVymazat
  32. Mě teda nic extra nezaujalo ;-) ovšem já to tak mám poslední dobou skoro ve všech krámech :D

    OdpovědětVymazat
  33. Moc pěkná kolekce :) moc se mi líbí ta kabelka s leopardím vzorem :)

    OdpovědětVymazat
  34. Vzhledem k počasí mne zimní kolekce fakt nepobuřuje :D. Nejvíce mne zaujaly vínovo-fialové "gumáky" - ty by se fakt hodily :D a také svetry. Slinu jsem pustila při prohlížení fotek občerstvení, ale to se asi do podzimní kolekce nepočítá :D. Jinak Lindex mám hrozně moc ráda a tento typ článků doslova miluju! Krásně jsi to nafotila :-)!

    OdpovědětVymazat
  35. Lindex navštěvuji jen někdy, ale některé kousky se mi opravdu líbí. Článek mě zaujal, i to občerstvení na fotkách vypadá dobře, bych zase jenom žrala :-D

    OdpovědětVymazat
  36. Lindex mě teda moc nebere, ale asi bych si vybrala taky něco, kdyby došlo na věc.. Ta podprsenka je úžasná :)
    kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. kolekce mě nezaujala vůbec, akorát to jídlo :D jinak moje účast na shopping fever začala a skončila v DM dvěma L'Oréal mickama, nemám teď ani moc náladu trajdat po obchodech a stejně asi ani nic nepotřebuju... radši si v tomhle počasí zchrupnu :D

    OdpovědětVymazat
  38. Tyyy jo, vypadá to zajímavě :) ta leopardí kabelka i ta podprsenka s kamínky se mi moc líbí :) wackowka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Lindex má vtipný oblečení pro děti, tam by se utrácelo..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. doplňky se mi hodně povedly! a spodní prádlo také nádherné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)