čtvrtek 8. května 2014

Co jsem si nakoupila v Londýně

Krásné ráno všem! Úspěšně jsem dorazila z Londýna domů a stihla vybalit :) Kupodivu se ukázalo, že Primark nejen ruinuje peněženky, ale ještě člověku připraví nemilé chvíle na letišti, když zjistíte, že má váš kufr o pět kilo více, než je povolené :) Každopádně o nákupy jste si psaly snad úplně nejvíce, takže tady je máte :) Nákupní tipy + tipy, které se týkají Londýna bych připravila do nějakého dalšího článku, aby to nebylo příliš dlouhé.


Začnu asi kosmetikou, která zase trochu ovládla kufr (i když po první návštěvě Primarku to tak nevypadalo :)



Kosmetika Victoria´s secret je celkem provařená věc a když už tam člověk jde pro nějaké pěkné prádlo, tak většinou do tašky přihodí i něco sladkého, růžového a voňavého. Dlouho jsem nebyla schopná si vybrat žádnou řadu, protože všechny mi přišlo na jedno brdo a strašně přeslazené. A konečně jsem objevila Aqua kiss, která je svěží a voní po mých milovaných fréziích!



Moje oblíbené suché šampóny Batiste ve všech velikostech



Ani jedno z toho bych si nekoupila, kdyby nebyly v akci (aneb napište někam sleva a já si to koupím). Kondicionér jsem si s sebou zapomněla vzít a za dvě libry jsem si řekla, že ho zkusím. To samé šampon Schwarzkopf, který se u nás už také prodává, ale asi za 150 Kč, což mi přijde dost a necelé dvě libry z něj udělaly věc, kterou jsem si musela koupit. Peeling St.Ives je jeden z nejlepších a tenhle olivový jsem ještě nezkoušela, takže jsem ho taky musela mít :)



Oblíbené tekuté mýdlo na obličej Clinique jsem sehnala také v super akci (měla jsem fakt kliku na výhodné koupě :) Vyšlo na nějaké tři stovky, což je super cena. Body wash od Soap&Glory jsem zase okoukala u mé oblíbené blogerky Essie button, která si ho chválila. Body shop a jeho řada Moringa je moje srdcová záležitost a kde jinde a levněji ho kupovat, než právě v UK, že? :)



Bez balzámů na rty by to nešlo, takže mám zase na nějakou dobu zásobu (i když něco jsou dárky). Balmi balzám jsem strašně chtěla a potkala ho v jediném Bootsu! A je tááák sladký a zatím o dost lepší, než slavné EOS balzámy. Carmex je taky jasná volba a jsem zvědavá na tu vanilkovou verzi. Vaseline kelímky jsem do košíku házela taky tak trochu automaticky :)




Z dekorativky jsem neodolala návštěvě Kika a pořídila si tvářenku v tyčince, která je dokonalý dupe Nars Orgasm Multiple tyčinkám. Jelikož byla v místních drogeriích i akce na Bourjois a L´Oreal, neodolala jsem a pořídila pár věcí. O některých se zmíním podrobněji někdy příště (dejte vědět, jestli vás něco z toho zajímá :)



Sada pinzet a laků na nehty je z Primarku a opět to byly jednolibrové záležitosti :) Duo balení odličovacích ubrousků jsem si koupila do fitka, když si potřebuju rychle odlíčit obličej, tak doufám, že mi nerozežerou obličej :) Pak jsem do zásoby pořídila oblíbený šampuk od Lush, protože vyšel o dost levněji než u nás a lak na nehty Nail Inc. byl dárek k místnímu InStylu.




Od Kiehl´s jsem si konečně koupila jejich skvělý oční krém a jako dárek jsem dostala ještě sérum na obličej, které podle paní prodavačky prostě k životu potřebuju :) Ze special item kolekce Marca Jacobse jsem si koupila rozkošné zrcátko do kabelky a na ruce nový čistící gel Soap&Glory.



A tohle už jsou úlovky vesměs z Primarku. Asi vám nemusím říkat, co je Primark zač a všechny to víte. Cenově více než dostupné a kvalitou odpovídající aneb to samé nabízí i obchody jako je třeba H&M akorát za to chtějí 5x tolik...



Plátěných tašek není nikdy dost, takže jsem se zásobila :)





Měla jsem jediné štěstí, že se mi většina sortimentu oblečení Primarku nelíbí a přijde mi jako hadry ze sekáče :) Ke stylu Angličanek mi to nějak sedí, ale já si v tom připadám blbě, takže moje úlovky oblečení jsou spíš drobnosti, jako jsou jednobarevná tílka, ponožky, pyžama, šátky apod. Pak samozřejmě prádlo z Victoria´s secret (ale to se nehodí tady ukazovat a považuju to za celkem osobní záležitost :)



Lahve do fitka (nebo třeba na výlety) pro mě a pro přítele. Tomu jsem nakoupila taky pár věcí, ale hned si to s radostí odnesl do skříně, takže je tu vyfocené nemám :)


Žabky, protože těch není nikdy dost! Zvlášť, když všechno tohle nestálo ani 10 liber :)



Druhá várka bot, které jsou naprosto nezbytné (ale své drahé polovičce se to blbě vysvětluje, když váš botník přetéká na všechny strany). Velice vtipné je, že je každý pár úplně jiný a mám tak rozmezí asi 3 velikostí, což se mi nikdy předtím nestalo :)


Kosmetické taštičky, protože těch taky není nikdy dost :)


No a moje poslední radost byla trochu dražší (a pro většinu asi i totálně zbytečná), ale Diptyque svíčky jsou prostě úžasné! Navíc když voní po mých milovaných fréziích. Ách, byla to láska na první přivonění :)


No, nějaké věci mi sice z přehledu vypadly (kam se sakra poslední dobou ztrácejí fotky z Bloggeru?), ale to nevadí :) Vypadá to na nějaký čas bez nákupů. I když musím uznat, že třeba oproti americkým drogerkám to není taková bomba a ty české na tom nejsou tak špatně, jak si občas říkáme. Jen ten Primark bych někam do Prahy šoupla, aby měl člověk kam chodit pro roztomilé drobnosti za pár kaček :) A taky jsem se zamilovala do tohodle a nutně to potřebuju! Může mi někdo prosím pomoci? :)

Mějte se krásně a dejte mi vědět, co pěkného jste si koupily v poslední době vy? :)

60 komentářů:

  1. Prostě nádhera. Tolik věcí. A ty kosmetické taštičky jsou opravdu nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tenhle článek jsem se hrozně těšila, když jsem na instagramu viděla jednu tašku za druhou =D a teda musím říct, že je to fakt bobma. Úplně závidim a kdybych mohla, tak se tam hned taky vydám.

    OdpovědětVymazat
  3. wooow, upřímně ti nejvíce závidím ty botky.. je jich tolik a všechny jsou nádherné... já se snad do toho Primarku budu muset vypravit taky :))

    OdpovědětVymazat
  4. no ty kráááso, tomu říkám nákup! :-O :) Ty balzámy na rty jsou boží <3
    A já v Londýně nakupovala suvenýry, trubka :D ->http://something-times.blogspot.cz/2014/05/bydleni-london-style.html?showComment=1399534277768#c4378935252899803474

    OdpovědětVymazat
  5. Teeeeda ty si mi udělala chutě na nákupy, moc se mi líbí Primarkové úlovky, hlavně botičky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkně jsi nakoupila, mě se asi nejvíc líbí ty botičky a žabky. Primark mě láká, z Brna to do Vídně není tak daleko, ale šetřím na podzimní pobyt ve Francii, tak snad někdy v budoucnu... bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  7. Tomu říkám sakra nákup :D ! Hrozně se mi líbí všechny ty botky a náhrdelníky :) !! Musel to být úžasný "shoping" :) ani si to nedovedu představit.

    OdpovědětVymazat
  8. No teda! Nakoupila jsi krásné věci. Budu netrpělivě vyhlížet další Londýn tipy, protože se tam sama taky chystám a každé info dobré :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíce se mi jednoznačně líbí boty, ty jsou úžasné. Chystáme se do Londýna s přítelem a jelikož tam budeme bydlet u jeho bráchy, tak za ušetřené peníze se plánuji v nákupech pořádně rozšoupnout :D Chci se jen ještě zeptat, ty jsi tam byla sama? Podle toho co si psala, jsem pochopila, že přítel tam s tebou nebyl.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty boty jsou nádherný...opravdu musím říct, že závidím :)

    OdpovědětVymazat
  11. Teeeeda, paráda! Mě asi nejvíc zaujaly boty a plátěný tašky :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí všechny ty letní sandálky, těm bych zcela určitě taky neodolala :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Lilien: byla jsem s kamarádkama :) Přítel se připravuje na státnice a nemohl se mnou jet a navíc tam minulý rok byl 2x, takže mu to ani nevadilo :)

    OdpovědětVymazat
  14. tak ted jsem zelena zavisti:-D samozrejme v dobrem:) asi zacnu pomalu setrit:-D krasne veci!!bomba!!

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezké věci si nakoupila, hlavně ty boty :) :D

    OdpovědětVymazat
  16. Aaaa tolik úžasných věcí :), ty botičky jsou luxusní všechny

    OdpovědětVymazat
  17. Docela mě taky překvapilo že zas tak špatně na tom v drogerkách nejsme když jsem to tam tak procházela. V Primarku mají prostě nejlepší pyžama :3 Hrozně jsem se na tenhle článek těšila, super že jsi si to užila :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  18. Ach, krásný věci! hned bych jela taky nakupovat do UK! Primark a Boots!! zrovna takový flašky na pití potřebuju.

    OdpovědětVymazat
  19. krásné nákupy :) ale já jsem asi divná, ale jak jsem ujetá na kosmetiku, tak boty atd. mě teda nechávají úplně chladnou nejradši bych chodila pořád v jedněch teniskách :D vzpomněla jsem si na to, když mi kdysi někdo psal na blog, že bych třeba mohla dělat i outfity... mno, radši ani ne :D ale líbí se mi ty zadní hnědo-korálové sandálky

    OdpovědětVymazat
  20. Primark miluji, škoda že není v čr :) Taky jsem ho vzala útokem a odházela s dvěma taškama :D

    OdpovědětVymazat
  21. Naposledy som kupovala prave v Kiku dvojo ocnych tienov a riasenku. Som zvedava, ake budu..este som ich uplne neskusila:P Suchy sampon Batiste mam tiez, ale nejak ma nepresvedcil o svojich kvalitach.

    OdpovědětVymazat
  22. To je věcííí!! Ty náhrdelníky jsou rozkošný a všechno ostatní taky. Potřebuju na nákupy!:)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty boty :O ach jo, mám pocit ze do Primarku potrebuju zase a to jsou dva měsíce co jsem tam byla :D

    OdpovědětVymazat
  24. takové super nákupy a hlavně ty botky jsou parádní :))

    OdpovědětVymazat
  25. Wau Rendy, to je paráda. vypadá to, že sis to užila. Váhové trable jsou mi moc dobře známé :D teď už vím, že cestovat jen s polovičním nákladem. Co mě vždycky moc mrzí, že mám zakázáno vlést do jakékoli drogerie :/ po překročení prahu absolutně zapomínám na čas a jsem schopná, tam strávit i několik hodin. Naproti tomu nákupy oblečení a doplňků si zakazovat nenechám a speciálně na Primark si vždy vyčleňuji 5 hodin času. S kámoškou máme vyzkoušeno, že je to optimální doba na větší nákup oblečení (např. před sezónou, kdy je potřeba hodně věcí) 2 h na rozkoukání + 2 h samotný nákup + 1 zkoušení a placení :D Přivezla sis krásné věci už se nemůžu dočkat recenzí ;)

    OdpovědětVymazat
  26. tolik krásných věcí sis koupila =) super post =)

    OdpovědětVymazat
  27. takových parádních věcí fakt super aah :) ty boty boží :) a ta kosmetika a zrcátko opravdu krásné :) moc pěkný

    OdpovědětVymazat
  28. Veľmi by som si chcela prečítať o tom rozjasňovači L´oreal..:) Pekné úlovky. Ja mám od VS Sheer Love, tá tiež nie je veľmi sladká - ale chcela by som aj túto, ktorá ako zámerne nie je u nás dostupná, hádam ako jediná...:/

    OdpovědětVymazat
  29. ty bláááhooo pěkné!! ty sandálky s oranžovým jsou nej! Jinak já bych ztama neodjela bez kupi věcí od bathandbody!!hlavně bez vyhlášených svíček!

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  30. Velice parádní nákupy! :))) Všechny botky se mi zalíbily :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Skvělý nákup! Doplňky a boty jsou nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ta zásoba plátěných tašek mě rozesmála :) ale odolat jim bych taky nedokázala. Nakoupila jsi moc krásné věci, nejvíc se mi asi líbí ta řada od VS a ty hnědé sandálky s oranžovo fialovou přeskou. Já kdybych jela do Londýna, tak všechno utratím v prvním obchodně nebo v drogérii :D

    OdpovědětVymazat
  33. Wow, tomu se tedy říká nákupy (y) ^___^ Je to jasné, odteď si šetřím na výlet do Londýna :D

    OdpovědětVymazat
  34. Pěkné nákupy. :) Už nějakou dobu jsem nalákaná na návštěvu Primarku, tak doufám, že ho co nejdřív postaví v Drážďanech.

    OdpovědětVymazat
  35. Já jsem byla na prodloužený víkend v Berlíně. Nechyběly samozřejmě nákupy - Primark je opravdu super :) O nákupech jsem dělala článek, tak jestli máš chuť, budu ráda, když se mrkneš - http://bigemptywallet.blogspot.cz/2014/05/nakupy-z-berlina.html

    Moc se mi líbí ty tvé plátěné tašky :)

    OdpovědětVymazat
  36. úžaaasne sú tie topánky !! hlavne tie pasikavé balerínky :) veľmi pekne si si nakúpila :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ach! To je snad jediný, co k tomu můžu říct! Primark by nám sem teda dát mohly, aspoň kvůli těm balzámkům:-D Ta londýnská kosmetická taštička je naprosto boží!:-)

    OdpovědětVymazat
  38. Jé to je pastva pro oči! :) Mám šílené nutkání něco objednat z Boots.co.uk, ale do Londýna se chystám v září takže se snažím udržet. :D :) Si mě navnadila, že budu budu šetřit o sto šest a také tam pojedu s poloprázdným kufrem asi. :D :) Ty boty :3

    OdpovědětVymazat
  39. Jeee ty sandálky a balerínky, to je něco pro mě! Taky jsem strašný "botofil", moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  40. Achjo, teď bych si potřebovala vzít nějakej prášek na uklidnění protože se mi hrnou slzy do očí! Chci a konečně se chci podívat do Anglie! nemluvě o tom, že konečně chci navštívit Primark a VS! Achjo :(

    OdpovědětVymazat
  41. Krásné kosmetické úlovky, veškeré boty jsou naprosto úžasné a svíčka na závěr úplně best! Díky tomu, že jsem tě sledovala na instagramu, mám nutkání se do Londýna vypravit :-)!

    OdpovědětVymazat
  42. Většina těch bot je fakt super, už dlouho si plánuju výlet do Primarku do Vídně, ale ještě jsem to nějak neuskutečnila. Po maturitě už určitě musím, evidentně se to fakt vyplatí :)

    OdpovědětVymazat
  43. Odkud máš ty úžasný sandálky a balerínky? :)

    OdpovědětVymazat
  44. Teda, není snad jediná věc, která by se mi nelíbila, to je sakra velký nákup ! :)
    Do Primarku bych se chtěla už konečně podívat, zatím jsem neměla vůbec možnost se tam mrknout :)
    Fakt krásné věci, líbí se mi ty balzámy, sada od Victoria's Secret a ty botičky jsou všechny úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  45. Páni, Rendy byla ale hodná :). Moc pěkné věci. :3
    Recenze Bourjois u mě na http://lifeinimperfection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  46. Super věci! Rendy, jedu do Londýna za tři týdny a hrozně moc toužím po Naked 3, dá se tam někde koupit?Neviděla jsi jí někde náhodou? Nechci jí moc objednávat, chci si jí odnést k pokladně a pak se s ní mazlit! :D
    Těším se na recenze nových produktů! :)

    OdpovědětVymazat
  47. Boty,doplňky,těch není nikdy dost. To pochopí jenom žena:-)

    OdpovědětVymazat
  48. Skvělé nákupy! :) Londýn je prostě neodolatelný. :)
    W.

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj :) to by me zajimalo co reknes na ten vzorek sera od Kiehl's. Pani mi ho take vnutila, ze bez toho nejde zit. Ma krasnou hladouckou konzistenci, ale asi to bude tim nanosem silikonu ve slozeni, coz je docela skoda. Na obliceji mi vzdycky reaguje s pokozkou a vysledek je vune jako brambory-samoopalovak (to by me zajimalo jestli mam nejaky vadny vzorek, nebo jestli tak voni kazdemu). Ale vymazal mi vrasky pod ocima (uzivam ho v kombinaci s Midnight recovery concentratem). Omlouvam se za chybejici diakritiku, mam francouzskou klavesnici.

    OdpovědětVymazat
  50. jééé, já ti tak závidím to Marc Jacobs zrcátko! to je tak krásný :) ale i zbytek věcí se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  51. Krásné věci sis koupila! :) Já jsem byla před 2mi týdny ve Skotsku a co se týče jsem kosmetiky jsem byla v Primarku & Forever21 a co se týče kosmetiky jsem byla v superdrug, boots a v debenhams pro NAKED 3 :)

    OdpovědětVymazat
  52. Úžasné nákupy Rendy!!! V lecčem jsi mě inspirovala, hlavně ty tašky jsou božské!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/himalaya-herbals-krasa-z-himalaji.html

    OdpovědětVymazat
  53. Elizabeth Jiřičková: v House of Fraser (třeba na Oxford street) určitě stánek Urban Decay mají, takže Naked 3 by tam mít měli. Snad i Debenhams by jí měl mít :)

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj rendy, super ulovky!! S kamaradkou se také chystáme do Londýna a chtěla bych tě poprosit o nějaké tipy na levné ubytování v Londýně, nemohla bys prosím napsat podobný článek jako o NY? :) předem děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  55. žabky ! krááásne su :) miluem žabky ... leto bez nich si neviem predstaviť :)

    OdpovědětVymazat
  56. Mooc krásné věci...Ty tašky jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  57. Krásne nákupy - najmä tá kozmetika teda, to ostatné mňa až tak neberie :)... To telové maslo s moringou som na Tvoj podnet oňuchávala v Mníchove, vonia fakt fajnovo a mne pripomína tú tyrkysovú radu Planet Spa od Avonu! :) čiže agát :))). Ale nakoniec som dala prednosť tomu nevoňavému s aloe...
    Moje posledné úlovky z Mníchova tu:
    http://saveonbeautyblog.blogspot.sk/2014/05/mnichovske-in-news.html

    OdpovědětVymazat
  58. to je nářez :) už aby byl Primark v Drážďanech! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)