neděle 18. května 2014

Co jsem pořídila během nákupní horečky

Asi vám neuniklo, že od pátku do neděle probíhá Shopping fever aneb nákupní akce, kterou pořádá několik lifestylových časopisů. Možná se ještě někdo z vás chystá během dneška jít nakupovat, tak bych vás třeba mohla na něco ještě nalákat. Tentokrát mi výběr značek vyhovoval a přišel mi osobně dostačující (moje kreditka má sice jiný názor, ale to je věc druhá :) A protože sama ráda očumuju, co si kdo nového koupil, třeba i někoho z vás to baví. Akci jsme s kamarádkou pojaly jako nákup věcí, které nám chyběly (oblečení) nebo věci, které jsme už delší dobu chtěly, ale za plnou cenu se nám je kupovat nechtělo. Plus k tomu nějaký dárek člověka potěší, ne že ne, takže já si nákupy dostatečně užila :) 


Trochu jsem se překonala a po dlouhou době se podívala ke stojanu Bobbi Brown. Každému je holt sympatického něco jiného a každého iritují jiné značky (a mě právě BB). Každopádně mě mile překvapila sympatická paní vizážistka, která mi ochotně poradila, i když v Douglasu bylo až po strop lidí. Během shopping akce byl k nákupu dárek, což taky sehrálo svou roli, i když jsem předem netušila, co to vlastně bude. V tašce měla paní několik různých produktů, ale z modrých stínů a hnědých lesků mi jako nejlepší vyšel korektor na kruhy pod očima. Tak uvidíme, jestli kluk jeden ušatá nakope zadek Narsu, nebo to bude naopak :) Jinak jsem si koupila rtěnku a rozjasňující pudr/tvářenku (vyberte si), ale ty vám ukážu až někdy jindy, až si je pořádně osahám :)


I Benefit naděloval dárečky k nákupu a protože jsem na plátěné tašky trochu zatížená, moc mě potěšila. Kromě tašky byl dárek ještě v podobě dvou oblíbených miniatur. Pořídila jsem čistící gel z jejich pečující řady, kterou mám moc ráda a skvěle mi sedí. Původně jsem chtěla Dream cream, ale po jeho ošahání jsem zjistila, že to není nic pro mě. Pak mě delší dobu zajímal i matující pudr, takže též se někdy v budoucnu určitě na blogu objeví s mými dojmy :)


YSL naděloval dárky v Marionnaud, kde jsem byla asi po sto letech a jinak tam moc nechodím. Sice jsem původně váhala mezi novinkou Baby Doll Kiss n´blush, ale jelikož jí má zatím jen Sephora, tak jsem měla smůlu. V merku jsem ale měla i nové paletky, které sice vypadají jako laciné fuj stíny z drogerie, ale jinak jsou peckové, takže jim to odpouštím :) Kosmetická taštička s pořadovým číslem 85426 se myslím neztratí, zvlášť, když má tak okouzlující barvu. To do ní ty šminky naskáčou samy, si myslím :)



Ehm, design teda YSL trochu ujel, takové spíš retro ze zapadlé drogerie, ale holt ne všechno se může vždycky 100% povést :)


Jelikož jsem během posledního měsíce dodělala asi 3 své oblíbené vůně, trochu jsem nakukovala do regálů a očuchávala všechno možné. Neumím se prostě vonět jen jednou vůní dokola a i když mám teď několik vůní s vysoce citovým vztahem, tak jsem prostě něco nového chtěla. A pak si říkám, tuhle vůni od Korres stejně chodíš v pravidelných intervalech očuchávat asi tak 2 roky a když je tam ta sleva... :) Mám holt slabou vůli, ale když se někde objeví frézie, jsem lapená!


Další z kousků, které jsem chodila pravidelně zkoušet a čmárat na ruku. Hned od první chvíle, kdy se tyhle stíny v tužce objevily v Sephoře jsem věděla, že budou mé. Jsou totiž boží a ani se nehnou. A vy už o nich brzy uslyšíte a půjdete si jedny taky koupit, protože v nadcházejícím létě (ehm, doufejme, že nějaké bude) je POTŘEBUJETE. Tečka, hotovo, vůbec o tom nebudeme diskutovat :)


Krvavý sprcháč byl ještě dárek z Marionnaud. Celkem chápu, proč to dávají jako dárek, páč za kilo by si to normální člověk asi nekoupil, ale to nevadí :) NYX je z Douglasu, kde se začíná trochu víc rozmáhat a doufám, že obě věci jsou tak boží, jak neustále někde čtu :)


Ani Topshop mi nemohl uniknout, protože tam by člověk nějaké slevy taky marně hledal. I když se mi styl oblečení nelíbí a málokdy si tam něco vyberu, tak jejich spodní prádlo a laky mě fakt strašně baví. Jednak je pohodlné, levné (2+1zdarma) a bláznivé. A lak si tam taky určitě vyberete. Jinak mě ale nakrkli, páč asi přestali vyrábět ten krásný rozjasňovač, pro který jsem chodila tak dlouho, až prostě není...



Uznejte, že kombinace elektricky modré a matu je něco neokoukaného a už se nemůžu dočkat, až si ho nalakuju.


Letos byly i moc pěkné a bytelné nákupní tašky (což se o těch z minulých let až tak říct nedá). Takže pořadatelům palec nahoru!


Část oblečení a doplňků už není tak fotogenická a prostě nechápu, že ty fashion kolegyně to umí vždycky tak naaranžovat, že to skvěle vypadá. U mě je to spíš jak kupička hadrů, takže po dvou fotkách mě to přestalo bavit a zbytek oblečení jsem prostě nevyfotila :)


Kabelka z háemka, která se mi taky už nějaký čas líbila a protože jsem před odjezdem do Londýna oddělala jednu svojí oblíbenou kabelku (fňuk), potřebovala jsem tu citovou díru něčím zacpat, chápete ne. Přítel to stále nechápe, tak budu ráda, když mu to někdo v komentářích vysvětlíte, děkuju :)


Věřím, že u téhle fotky spousta z vás pomyslí na slovo "fuj" a podobné výrazy. Věřte, že já bych tak před rokem pomyslela ještě na něco horšího a více zapáchajícího :) Aneb když nějaký trend vidíš pořád dokola a všichni ho nosí, i ty jednou podlehneš... A tyhle espadrilles byly tak úchylné, že jsem je prostě musela mít. Člověk si v nich připadá trochu jako Šehrezáda, takže až v létě potkáte v Praze nějakýho magora v tomhle, budu to já :) Tak hlavně nedělejte, že mě nevidíte :)


Oblíbené prádlo z Topshopu


Nefotogenické oblečení, které je stejně každému asi ukradené :) Je to mix H&M a C&A. Tajně doufám, že letos bude ještě někdy teplo a já si ty kraťasy budu mít kam vzít.Jo a bacha, ty modrý kraťasy v obchodě na cedulce doporučila nějaká cool trendsetterka (jejíž jméno mi bohužel nic neříká), takže je asi musíte mít taky :)



A tohle je následek blogerského nátlaku z nedávné MEL akce :) Aneb má smysl pořádat akce pro blogerky, protože potom prodáte to, co chcete. Na MEL byla akce s 20% slevou, což je milé a upřímně to byl důvod, proč jsem do obchodu šla. Letos jsem si kupovala jedny Melky přes Zoot, kde je taky mají, ale byly mi bohužel velké, tak jsem je musela vrátit. Co se velikostí týče, Mel jsou větší, než obvyklé číslování a mě stačila o číslo menší velikost, než jakou nosím normálně. I když s číslováním nejsem tak úplně spokojená, protože by to chtělo i půl velikosti, aby boty lépe seděly.


No, to byly ve zkratce moje nákupy. Můžu vám slíbit, že teď hoooodně dlouho žádné nebudou. Skříně už mám bohužel plné a botník potřebuju koupit ještě jeden, takže mám utrum. Jo a ta čínská polívka z pytlíku, kterou budu muset do konce měsíce jíst, mi bude určitě chutnat víc, v těch nových botách, s novým pudrem na tváři a tričkem bez filtru :)

Mějte krásnou neděli a nebojte, při psaní článku jsem nepila žádný alkohol, jen mám dobrou náladu a povedlo se mi něco, co jsem si moc přála :)

PS: přiznejte se, kdo byl nakupovat a použil alespoň jeden kuponek? Povinně pošlete odkazy na svoje nákupy na blozích, faceboocích i Instagramech :) Venku je tak hnusně, že se raději podívám na něco pěkného!

64 komentářů:

  1. Jsem na sebe pyšná, ale tentokrát jsem to vydržela a seděla jsem poctivě celý víkend doma. Musí se šetřit. :-) Ale vynahradím si to v září na dnech Marianne.

    OdpovědětVymazat
  2. ÁÁ na kabelku z h&m se chystám snad od doby co jsem jí poprvé zahlídla, jenže ta cena mě furt odrazuje :(. Jinak moc pěkný věci sis pořídila! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem byla včera až do noci práci, takže jsem nenakoupila, a dnes se musím učit, takže platební karta zůstane v chránění :). Nejvíce mě asi zaujaly vci Bobbi Brown, hlavně dárek k nákupu se jim podle mě povedl :). A pěkné věci sis nakoupila.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak úchylné, že jsem je musela mít.. to mě pobavilo :D :D Náhodou jsou super!:) Nalákalas mě na tu vůni, až jí uvidím, musím ji očuchat:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem vyjela do Prahy, pojaly jsme to ještě takový sraz z insta. Byla jsem s Natálkou - zlatosferou, Sabčou s0by a Bonny -Iri. Bylo to super, nejdříve jsme byli jen ve třech a všechny jsme si pořídily srdíčko od too faced, já ještě cc korektor od bourjois a dostala jsem řasenku better than sex, tak jsem neuvěřitelně zvědavá a vlastně ještě kalhoty v Zaře, ale bez slevy, to by přeci nešlo :D. Hezky si nakoupila ten Benefit vypadá moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. tieto espadrilles sa mi náhodou veľmi páčia :) ide z nich leto :) ja by som tiež pred rokom nad niečim takým len krútila hlavou :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pořídila sis moc krásné kousky. Moc se mi líbí ta kabelka z HM a ty Mel botičky jsou rovněž skvostné. Královský modrý lak z Topshopu je úžasný, úplně mi to vnuklo nápad nalakovat si nehty stejně modrým odstínem a hodit na něj matný topcoat. Jsem zvědavá jak to bude vypadat. Nějak se mi v poslední době ty matné nehty zase začaly líbit :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  8. Vždy se na tvé Elle nákupy těším. Nezklama jsi mě :D já zrovna jela do Prahy, ale kupony jsem si letos nekoupila. Nakonec jsem si koupila bronzer od Too Faced a nějaké rtěnku a laky a bylo :))

    OdpovědětVymazat
  9. Kabelka z HM by se mi taky líbila :D No jako takové nákupy bych chtěla taky, ale to asi každý, super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. já už jsem tenhle měsíc utrácela, takže jsem tuto akci přešla..ale ty baleríny Mel jsou úžasný!
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. No jak už jsem psala, já to nevyužila, ale tvoje nákupy jsou parádní a určitě bych si vybrala! :) Bot Mel mám doma asi 8 párů a ta velikost 35/36 mi moc nevyhovuje a další je až 37...tak jsem musela rozšlápnout ty menší :-D Ale co jsem viděla letos, tak jsem si nějak žádné nemohla vybrat. Ty tvoje červené jsou ale fajn.
    Docela mě láká nákup u Bobbi, protože si právě myslím, že umějí dobře poradit, aspoň co mohu z jedné líčící akce soudit. :)
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. pěkné nákupy, hlavně ty žabky a baleríny bych hned brala :) já jsem tentokrát nakupovat nebyla, má skříň jaksi křičí stop stav (budu muset udělat radost kontejneru na oblečení :) ) a s kosmetikou to není o moc jinačí :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Wau tak tomuto hovorím odtrhnutie sa z reťaze :D super veci najviac sa mi páčia ten nohavice kombinované s kožou ak dobre vidím :D tie sú super kiežby ich mali aj u nás :/

    OdpovědětVymazat
  14. Letos jsem si Shopping fever musela nechat ujít a radši jsem nešla nikam ven, aby mě to nelákalo :D Už 14 dní se totiž průběžně odměňuju za zkoušky, a protože jsem silná a soudná holka :D tak jsem se nákupní mánii vyhla :))

    OdpovědětVymazat
  15. Hned nad nadpisem článku moje srdce zaplesalo, nákupy, jupííííí :D Ale vážně moc zajímavý věci jsi si pořídila, už se nemůžu dočkat recenzí.
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. V mém podání to byly mnohem menší nákupy, ale taky jsem psala článek :) tady: http://pusavusa.blogspot.cz/2014/05/shopping-fever-weekend.html
    Jinak taky nevím, jak fashion blogerky sakra fotí oblečeni?? :D mozna je to tim, ze moje L/XL velikosti nejsou tak fotogenický a nevejdou se do záběru :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ja se chystam dneska vecer a uz se nemuzu dockat :) ten lak z topshopu vypada bajecne...!

    OdpovědětVymazat
  18. Já se naštěstí jako holka z malého města těmhle dnům vyhybám :-D Dlouho to ale trvat nebude a příští nákupní dny mi určitě neuniknou...ten lak z Topshopu je fakt krásnej! :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Naštěstí se musím učit a učit, takže jsem měla utrum :) Jinak by to peněženka asi obrečela :) Ale tvoje nákupy jsou boží, tak jsem se aspoň trochu pokochala. Jen ty divné boty ve mě pořád evokují stejný pocit, jako když jsem je viděla poprvé, takže nic pro mě :D
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. tá kabelka je krásna :) ale chlapi proste nepochopia ten ženský deficit po niečom novom, ak to staré musia vyhodiť :) :D

    OdpovědětVymazat
  21. Myslím že sis nákupy užila :) z korektoru od BB budeš nadšená uvidíš.A mimochodem bych ráda byla ten druhý magor co po Praze chodí v těch espadrillkách které se mi moc líbí,ale nepíšeš kde jsi je koupila??? :D

    OdpovědětVymazat
  22. Snažím se vybavovat si byt a mám tunu kosmetiky, takže jsem si zakázala utrácet za "zbytečnosti"..jsem fakt hrdá, že jsem si ten časák nekoupila. Myslím, že bych spoustě věcem neodolala:)

    OdpovědětVymazat
  23. i já podlehla hned v pátek ráno :D http://ladytwig.blogspot.cz/2014/05/elle-shopping-fever.html

    OdpovědětVymazat
  24. trochu shopaholic , co ?? :D jsem zvědavá na " teď si dlouho nic nekoupím " protože u mě tohle nikdy nefunguje :D btw mě nejvíc zaujalo to oblečení z HMka , to tričko s hashtagem je naprosto boží !!

    OdpovědětVymazat
  25. moc krásné nákupy, těším se na recenze :) já jsem byla jen v DM pro ty L'Oréal micky, tyhle akce jdou prostě nějak mimo mně, nemám nervy na ty tlačenice :D

    OdpovědětVymazat
  26. Bohužel jsem letos akci nestihla. jinak moc pěkné nákupy, ale škoda že jsi nevyfotila všechno oblečení :)

    OdpovědětVymazat
  27. To jsou naprosto boží nákupy! Kabelku ti schvaluju, je nádherná, stejně jako ta tuna kosmetiky:-D Mě se ta akce nějak vyhnula, já jen prostě nemám ráda ty davy a vydýchaný vzduch, jen kvůli 20% slevě. To si radši připlatím, jen když to bude v kliku a nebude mně z nedostatku kyslíku bolet hlava:-D

    OdpovědětVymazat
  28. Ten magor v espadrilles dost možná budu i já, taky jsem jim neodolala:D Závidím obě Melky, já se většinou proklikám u objednávky ze Slevomatu až na konec, kdy si to rozmyslím, ty boty asi potřebují osobní zkoušení, teď koukám, že je dobře, že jsem nepodlehla:)

    OdpovědětVymazat
  29. Stannah: haha, no já uvidím, jestli dny Marianne budou za to stát a jestli budou taky tak zajímavé akce :)

    Viviann D.: mě se původní cena taky nelíbila a s tou slevou je to už o něco snesitelnější :)

    Lenička Stránská: jéé, tak to závidím :) Zrovna s holkama bych někdy sraz dala!! Z jejich Insta a blogů Talky se mi nejednou sbíhají sliny :)

    Simona Bezděková: prodávaly se v časopisech Elle, Instyle a několika dalších

    Lucie Vesela: doufám, že Bobbi nezklame, protože jeden korektor, co jsem od ní měla (ještě s pudrem) mi přišel na prd, tak uvidíme :) Jinak úchylné botky jsou z HM :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ty espadrilles boty jsou náhodou hezký, ale nevím jestli bych je uměla k něčemu sladit :-D.Ten el. modrý matný lak okukuju už dlouhou dobu akorát od značky Flormar, jsou úplně stejný,tak možná pro něj zajdu uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  31. kabelka a mel! <3 musím sa v hm po tej kabelke poobzerať, zaľúbila som sa do nej. :-D

    SIMONA | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    ....

    OdpovědětVymazat
  32. Super úlovky! Moc se mi líbí stíny YSL a jsem zvědavá na tvůj "verdikt" add BB :D. Jak jsi viděla na Insta, mám trochu hořké pocity po návštěvě Sephory :/, jejich cenový lifting mi připadá fakt jako podpásovka :-(......
    PS. krásná kabelka!!!

    OdpovědětVymazat
  33. já se těmhle slevovým akcím asi nějak podvědomě vyhýbám, i letos jsem jela o den dřív :D každopádně jsem s nákupy spokojená i tak, a až se mi to povede nějak normálně nafotit (mám stejný problém, jako ty - neumím fotit oblečení :D), určitě se to na blogu objeví :)

    OdpovědětVymazat
  34. To bylo teda pořádný nakupování, jak koukáám! Od Bobbi Brown bych chtěla taky něco vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  35. To já si včera myslela, že se rozšoupnu s nakupováním v Drážďanech a ono nic :D Sháněla jsem šaty na promoci a nakonec jsem je koupila u nás v háemku :D Ovšem bez kuponku :D

    OdpovědětVymazat
  36. Dosť závidím, že u vás v dňoch takýchto akcií dostanete rôzne veci zdarma. Na SVK to na takej úrovni nie je :( Iste by ma to viac lákalo, no keď mi obchod dá len zľavu max. 20 %, poviem si, že si radšej počkám na výpredaj. A naše parfumérie sú tiež lakomé, dokonca ani vzorček voňavky mi nedajú, keďsi kúpim len jednu vec, hoci aj za 50 €.
    Tvoje nákupy sú skvelé, vedela by som si vybrať. Dokonca ma zaujali mel topánočky, ktoré sa mi doteraz absolútne nepáčili.

    OdpovědětVymazat
  37. Shopping fever šla nějak mimo mě. Taky si počkám až na dny Marianne, těch se účastním každoročně. :-) Tvoje nákupy ale nevypadají vůbec marně! Ta benefití taška je boží. Frézie taky můžu. Na podrobnější referenci o MUFE stínech v tužce se těším. Z "krvavé" Marionnaud řady mám tělový peeling (památka na loňské dny Marianne :-)). A ty šeherezádí botky jsou náhodou super, ale pro mě spíš na dovolenou k moři než na běžné městské nošení. Jo a pokud jde o novou kabelku, vysvětlováním chlapovi bych se ani neobtěžovala, to nemá smysl. :-D

    OdpovědětVymazat
  38. já jsem tak nějak vytáhla na nákupy rodinu :D s mamkou jsme využily slevu 50% v Reserved na zlevněné a z kupónků jsme nakonec použili 4, myslím...z toho celkového počtu je to docela bída, ale tak aspoň něco, když už jsem je měla :D
    já jsem odešla s třemi topy z Reserved, kartáčky na zuby a sprejem na vlasy od Loreal (nakonec to bylo možná nejmíň z celé rodiny :D)

    OdpovědětVymazat
  39. nejlepší je kabelka a oblečení a ještě ty věci od nyx! :)

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, já už jsem v posledních týdnech překročila svůj rozpočet pro "zbytečné" kosmetické nákupy, takže jsem o víkendu nenakupovala :-( O to radši pročítám články o nákupech druhých a tiše závidím ;-) :-D Tvoje nákupy jsou super a těším se na recenze! Speciálně na věci od Bobbi Brown a vychvalované lesky na rty a tvářenku od NYX - taky uvažuji o nákupu a jsem zvědavá, co na ně řekneš :-) Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Úchvatné věci! Nevím, co bych si vybrala jako první! :)

    OdpovědětVymazat
  42. Topánočky sú najlepšie! :) Ale skvelý nákup celý... taktiež ten lak - teším sa, keď ho uvidím na nechtoch :)

    OdpovědětVymazat
  43. Moc se mi líbí ty hnědé žabky s kytkou :) a moc ráda bych vyzkoušela něco od NYX, ale moje kreditka momentálně stávkuje :D wackowka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Já jsem SF14 taky neodolala, ty jsi mě dříve nalákala na slevu L´Oreal 1+1 zdarma, tak už jen to jsem musela využít na 2 samoopalovací krémy Sublime Bronze, a taky jsem zjistila, že mám akutní nedostatek triček, tak jsem využila slevu do Reserved na 1 tričko (původně jsem měla vyhlédlé 2, ale to 2. na prodejně neměli :( ) a H&M na 5 triček ;)
    Víc si bohužel má peněženka dovolit nemohla :( Ale moc mě lákala sleva na Topshop, C&A a Lindex :)

    OdpovědětVymazat
  45. Teeda ty jsi si nadělila věcí :-) Ale to musí být! Těším se na recenzi NYX :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  46. Já tedy letos pořídila akorát rtěnku a lesk v DMku. Je třeba šetřit, bohužel.

    OdpovědětVymazat
  47. Já letos pořídila akorát rtěnku a lesk v DMku. Snad příště :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Páni, pořídila sis parádní kousky, já se tentokrát bohužel nezúčastnila, pač už jsem se tento měsíc nautrácela až až, tak možná příště. Nejvíc ale lituju toho, že nemám tu jejich nákupní tašku :( :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/famous-beauties-tatana-makarenko.html

    OdpovědětVymazat
  49. Ja som planovala viac veci v parfumeriach, ale nakoniec sa mi tie zlavy nazdali take lakave..z kozmetiky som si kupila len Clinique, kvoli kozmetickej tasticke miniatur. Ostatne nakupy tvorilo oblecenie. U Teba ma zaujalo najma pradlo z Topshopu..to som tam zatial obchadzala. Kupujem skoro stale v Lindexe, tam mi vyhovuje najviac. (Kolko to pls vyjde v Topshope? V Lindexe pri akcii 2+1 asi za petikilo)
    Keby ta zaujimalo, moj nakup a obkec k tomu najdes tu:
    http://www.peackapples.com/2014/05/nakupy-na-shopping-fever.html

    OdpovědětVymazat
  50. No, pěkný! úplně mi teče slina :D. Já mám totiž s nákupama tak trošku utrum, neb už šetřím na letní dovču a navíc teď bude mít narozky ségra i přítel :D. Někdo by měl mýmu zaměstnavateli vysvětlit, že bych potřebovala nějaký prémie nebo co :D

    OdpovědětVymazat
  51. Je potřeba si čas od času udělat radost :P Krásný botinky :)

    OdpovědětVymazat
  52. strasne sa mi paci tvoja kabelka... a ver, ze to nikdy ziadnemu chlapovi nevysvetlis.. ja uz som sa prestala snazit(o; inak podobny typ kabelky som si kupila od kenneth cole, ale porozmyslam aj nad h&m... ak ju budu mat aj u nas(o;

    gomi stories

    OdpovědětVymazat
  53. Já se na to tak dlouho těsila, až jsem to pomeškala a prostě jsem se celý víkend do našeho krajské města nedostala.. A toi tam bych se chytla max. tak na HM, CA, Rossman apod.. hold pražští mají v tomto velkou výhodu.
    upřímnou soustrast kreditce! :D
    kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Tahle akce mě nechala absolutně chladnou...jediný, co mě zaujalo bylo 1+1 na loreál srkz novou limitku rtěnek a pak 30% na Bourjois, ale to mají i bez feveru ;) Jinak ty Mel žabky jsou božské! Mám ze stejné série balerínky! Tohle ti závidím!

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  55. Super, nemůžu se dočkat recenze na ten pudr od Benefitu... toužím po něm, co se objevil v Sephoře... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  56. WOW! Pekne nakupy. Nejvice me zaujal nakup v Bobbi Brown a potom stiny YSL.

    Uz ted se nemuzu dockat recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  57. Ta tužka od MUFE je naprostá bomba! Mám dvě a jsem nadšená. Jinak včera velký zmatky v Douglasu na Chodově, paní prodavačka zcela zmatená, problém s účtem, problém s kartou, k BB bez dárku...... Ale překvapení v Inglotu, četla jsem spoustu hejtů na obsluhu, nemohu souhlasit, slečna příjemná, ochotná a ještě jsme se zasmály. Jinak jsem nakupovala už jen oblečení pro manžela a syna.

    OdpovědětVymazat
  58. Douglas, můj ráj :D jinak nic moc pro mě věci.... ta kabelka je ale top! :)
    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Matný lak, kabelka a Melky jsou supeer! :)

    OdpovědětVymazat
  60. ja by som ti hned tú kabelku a tie melky ukradla!

    OdpovědětVymazat
  61. Ťažká závisť. :D My sme boli v Galerii Myslbek v H&M, odkiaľ mám 2 veci a inak sme nikde neboli. Strašne ma to štve, pretože som mala vybraných pár vecí a plnú peňaženku kupónov. Cez víkend som sa už na akciu bohužiaľ nedostala :(, ale aspoň niečo mám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)