čtvrtek 29. května 2014

Clarisonic Aria

S čistícími kartáčky na pleť se teď trochu roztrhl pytel. Podle mě nejznámější (a možná i první ze všech) je Clarisonic, který už je nějaký čas k dostání i u nás. Jelikož mám teď srovnání i s dalším kartáčkem, můžu shrnout své dojmy z používání nové verze Clarisonic Aria, který se již prodává v Sephoře.


Clarisonic Aria - koupíte ve vybraných parfumeriích Sephora za 5325 Kč

Pokud sledujete americké youtuberky (a nejen je), tak jste o tomto zázraku na pleť určitě už musely slyšet. Je to kartáček na sonické čištění pleti, u kterého byl prokázán 6x lepší čistící účinek než při samotném ručním čištění pleti. Sonická metoda je šetrná k pleti a účinně pracuje s přirozenou pružností pleti. Čištění působí pod povrchem pleti a tím se zlepšuje textura pleti, zmenšují póry a pleť je hebčí a zářivější. To vše můžu potvrdit a účinky viditelné jsou. Zejména póry jsou menší a jemnější a černé tečky se také nevracení tak rychle. Když to vezmu obecně, tak čištění s kartáčky má smysl a opravdu pleť vyčistí lépe, než když jí budete mýt jen prsty. Můžeme se dohadovat o tom, zda je Clarisonic ze všech kartáčků nejúčinější, díky sonické technologii, nebo vám stejnou službu udělá i jiný kartáček. To prostě bez vyzkoušení říct nejde a jde spíš o to, kdo je kolik ochotný investovat. Někdo raději koupí drahý fén, někdo třeba mixér a někdo rád investuje do kartáčku na pleť.

Jinak když mám porovnání i s jiným kartáčkem, tak můžu říct, že pocitově je při čištění na pleti znát rozdíl. Není to rozhodně to samé a pleť při čištění s Clarisonicem spíše jakoby vibruje a mám pocit, že je čištění intenzivnější.



Kartáček je na dotek opravdu ultra jemný a heboučký. Na tváři působí o něco hruběji, což jsem četla už u X recenzí, ale podle mě je to jen díky sonickému pohybu kartáčku. Kdyby pouze rotoval, tak je pocitově na tváři jemnější. Mám jediný problém při čištění nosu, protože kartáček ho tak jakoby rozvibruje a trochu to lechtá. Nicméně kartáček mi pleť nijak nedráždí a po čištění není zarudlá nebo poškrábaná, to určitě ne. Měkkost kartáčku je pocitově spíše individuální záležitost, takže každý musí posoudit sám. Náhradní hlavice kartáčku koupíte také v Sephoře a doporučuje se je měnit jednou za 3 měsíce. Tato je určená pro citlivou pleť. Jsou i speciální kartáčky na tělo například.



Clarisonic Aria je k dostání v této pivoňkově růžové nebo bílé barvě. V prodeji i verze kartáčku Mia2, jehož cena je o něco nižší a stojí okolo 4000 Kč.



Čím je Clarisonic unikátní?


Na rozdíl od rotačních zařízení pracuje patentovaná sonická technologie společnosti Clarisonic s přírodní pružností pleti s využitím oscilace směrem dopředu a dozadu v sonické frekvenci, která představuje více než 300 pohybů za sekundu. Díky následnému ohýbání vnitřního a vnějšího kartáče se uvolňují nečistoty a maz, přičemž se z pórů odstraňují hluboce usazené nečistoty a pleť se připravuje k lepší absorbci prostředků cílené péče. Klinické výsledky prokázaly lepší absorpci přípravků a šestkrát lepší výsledky v oblasti odstraňování make-upu, nečistot a mazu než při samotném ručním mytí.



Součástí balená kartáčku je i mini verze čistícího gelu přímo od Clarisonic. Chápu, že je to spíš doplňkový prodej ke kartáčkům a někomu může vyhovovat, že si přímo v parfumerii koupí i gel a nemusí pro něj chodit do jiné prodejny, ale mě gel příliš nevyhovoval. Jednak mi vůbec nevoněl a přišel mi docela řídký a na čištění mi vyhovují spíše hutnější gely, které na tváři nedrhnou. Zvlášť při čištění s Clarisonicem jsem zjistila, že není vůbec od věci dát na tvář větší vrstvu gelu, aby kartáček pohodlně po tváři klouzal.



Způsob nabíjení kartáčku se mi líbí a vyhovuje mi, že ho můžu nabíjet i bez stojánku. Ten mám v koupelně a kartáček v něm schne a když ho potřebuju nabít, připnu nabíječku (drží na magnet) a je hotovo. Kartáček můžete nabíjet i přes USB, takže ho můžete brát kamkoliv s sebou i na cesty.



Kartáček ovládáte prostředním tlačítkem, kterým ho uvedete do provozu a šipkami zvyšujete a snižujete rychlost. Kartáček se pokaždé na sekundu zastaví a vy tak víte, že máte přejít na čištění další části obličeje. Podle podsvícení poznáte, jakou rychlost máte nastavenou. Rychlosti jsou celkem 3 - od nejnižší pro citlivou pleť, po nejrychlejší pro účinné čištění. Rychlost záleží spíš na typu pleti a četnosti používání kartáčku. Kartáček je samozřejmě vodotěsný a může s vámi do sprchy.




Čistící cyklus je rozdělený na 4 části a za minutu vyčistíte celý obličej. 20 sekund na čelo a bradu a na každou tvář 10 sekund. Jelikož čelo kartáčkem nečistím pravidelně, preferuji čištění každé tváře po 20 sekundách a nos + bradu taky za 20 sekund.



Čistící kartáčky se bezpochybně zařadily do mé pravidelné čistící rutiny a jsem rozhodně jejich zastáncem. Hlavně na sobě vidím pozitivní účinky jejich používání a pleť je opravdu o poznání lepší a hezčí. Hlavně menší póry a méně černých teček považuju za největší benefit používání kartáčků. Navíc je pleť opravdu skvěle vyčištěná, jemná na dotek a troufám si říct, že se ani pupínky netvoří tak často. Když jsem na chvíli čištění "vysadila", tak jsem si toho všimla. Po tom, co jsem pleť zase začala Clarisonicem pravidelně čistit, se stav mnohem zlepšil. Takže já jsem s čištěním moc spokojená a kartáček můžu vřele doporučit. Výjimkou jsou snad jen jedinci se super citlivou pletí nebo problémy s rozsáhlým akné na tváři, protože těm podle mě obecně čištění kartáčkem asi nepomůže, spíš naopak.

Jaký je váš názor na čistící kartáčky na pleť? Máte samy Clarisonic nebo třeba uvažujete nad jeho koupí? :)



PS: Děkuji PR zastoupení za poskytnutí kartáčku k recenzi

46 komentářů:

  1. mam jen Clarisonic - nikdy jsem nemela moznost zkusit nic jineho, takze nemam srovnani. Ale osobne ho mam moc rada. Uz si bez nej neumim predstavit zivot. V recenzi jsem to uz psala, ale pro jistotu - me tenhle kartacek na na normalni plet prijde moc tvrdy, pouzivam ten modry: http://www.blondatejsvet.cz/2013/12/recenze-clarisonic-mia2.html

    A ten je fakt bomba. Skvele vycisti a pritom je mnohem jemnejsi nez ten "normalni" i nez ten na citlivou plet. Ale zase fakt nejlepsi je zajit do Sephory, kde je maji vystavene a "osahat si je" :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. super článek, jen ta cena je dost vysoká :/

    OdpovědětVymazat
  3. Čistící kartáčky má teď snad každá firma, poměrně se s nima roztrhl pytel. I mi se zdá že Clarisonic byl u nás jeden z prvních. Přesto, že stojí podle mě docela dost tak mě tyto kartáčky lákají, no uvidíme do budoucna, snad si nějaký pořídím. Věřím, že pleť musí lépe vyčistit než klasické čištění.

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho nutně potřebuju! :D Jen mám obří strach z prvnotního zhoršení pleti :/

    OdpovědětVymazat
  5. a který je lepší tento nebo ten nový od jiné značky?

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  6. Mně připadá i jemný kartáček od Clarisonicu na pleť moc hrubý a rozhodně bych to nepoužívala každý den. Natož dvakrát, jak to popisují některé Youtuberky...

    OdpovědětVymazat
  7. Kdyby byla nižší cena, tak bych ho určitě vyzkoušela, takhle nemám pocit, že bych ho vyloženě potřebovala:) Ale podle mě musí být čištění super.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se všechny tyhle přístroje zdají strašně drahé, ta cena mě opravdu hodně odrazuje :(

    OdpovědětVymazat
  9. Ja osobne nevlastnim žiade :/ ale tento vyzerá super čo sa týka dizajnu :D

    OdpovědětVymazat
  10. Cena je teda čím dál horší no.. ale jak říkáš, někdo investuje do toho, jiný zas do toho. Já bohužel teď na takovou investici nemám, i když bych moc ráda vyzkoušela. Mám problematickou citlivou pleť, hodně rozšířený póry, které se mi ucpávají a i nějakej ten pupínek. Tak by to možná mohlo prospět :) tak třeba někdy no :)

    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. vypadá dobře, já zatím teda žádný kartáček nemám a jaksi jsem jim nepodlehla, takže o něm zatím ani neuvažuji, ale třeba se to změní :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pro mě je dost vysoká cena :/
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Chtěla jsem si ho koupit, ale odrazuje mě ta vysoká cena za hlavice, které musím měnit.

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem s Clarisonicem spokojená moc a i když je cena opravdu vysoká, tak já bych si ho koupila znova. Nedá se to srovnat s čiśtěním bez kartáčku.
    K té hrubosti: v návodu píšou, že se má kartáček před použitím namočit v teplé vodě - to právě změkčí štetiny, takže už není hrubý!!

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem s Clarisonicem spokojená moc a i když je cena opravdu vysoká, tak já bych si ho koupila znova. Nedá se to srovnat s čiśtěním bez kartáčku.
    K té hrubosti: v návodu píšou, že se má kartáček před použitím namočit v teplé vodě - to právě změkčí štetiny, takže už není hrubý!!

    OdpovědětVymazat
  16. Až to bude stát 2000, tak si ho koupím... ale 5000 prostě nedám

    OdpovědětVymazat
  17. Ja jsem s nim moc spokojena a doporucuju psala jsem o Mia 2 pokud by nekoho zajimal dalsi nazor tak zde: http://luckapucka.blogspot.com/2014/02/recenze-clarisonic-mia-2.html

    OdpovědětVymazat
  18. Dneska jsem si ho pořídila, tak jsem moc zvědavá na ty účinky. Docela jsem nad tím váhala, protože jsem četla i negativní recenze, ale dokud sám člověk nevyzkouší, nemůže soudit. Dostala jsem slevu v Sephoře 20% a paní prodavačka mi dokonce dala jeden kartáček na citlivou pleť zdarma, tak mě potěšila...

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy který kartáček jsi zkoušela vedle tohoto? Já nad Clarisonicem přemýšlim už sto let, jenže nevím, jestli to není zbytečnost, když nemám pleť problémovou, na druhou stranu mám dost problém s ucpáváním pórů, zkoušela jsem vše možné a bez úspěchu. Tak si říkám, že tohle by mohlo vše vyřešit, ale nechce se mi dávat za takovou věc tolik peněz, přemýšlela jsem nad kartáčkem od Mishy, ale nevím, jestli bez té sonické "funkce" to není úplně zbytečná investice...

    OdpovědětVymazat
  20. A mě to přijde jako zbytečnost, nevím proč si drhnout pleť nějakým kartáčkem, ani za 500,- bych si to nekoupila :) Možná kdybych měla špatnou pleť, tak budu mluvit jinak, těžko říci...

    OdpovědětVymazat
  21. Rozhodně bych ho využila, nějaký ty černý tečky mě pořád obtěžujou :-D Ale prostě 5 tisíc mi přijde jako docela pálka a přemrštěná cena...

    OdpovědětVymazat
  22. Čistící kartáčky bych ráda vyzkoušela, mám lokální akné, černé tečky a větší póry a myslím, že by mi s tím mohl pomoct, ale cena mi přijde dost vysoká - investovala bych 2 tisíce, ale ne 4-5 tisíc. Ten druhý, co jsi zkoušela, je ten Philips? Díky, Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. zaujímava vecička :)
    ewka0977@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Vyskusala by som hned,ale nie za tu sialenu cenu :DD Mam na ceste kefku na tvar z Avonu a verim, ze mierne drhnutie pleti zvladnem aj s nou..a stala kolko? mozno 120 kc?? :D
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  25. Hodně hodně by se mi hodil ale těch 5000 za to prostě dát nemůžu:D Třeba k vánocům nebo tak o půjde ale do té doby asi nic moc :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  26. Čistící kartáčky jsou dost nehygienické. Už po prvním čištění se v nich usadí bakterie, které tam zůstanou až do výměny kartáčku. Nejméně vhodný je to pro lidi s akné, kteří si tak vlastně neustále roznáší vlastní bakterie se zanícených pupínků po obličeji. Chtěla jsem také nějaké čístítko na obličej a po dlouhém pátrání jsem vybrala Foreo. Je celý ze silikonu, anitbakteriální, žádné výměny kartáčků. Na jedno anbití vydží 300 použití a pracuje také na principu ultrazvuku. Účikny bezvadné. Žádné hrubé obrušování. Ple't je krásně hladká, póry menší. Není nutný žádný další peeling. Jo a stál mě necelé dva tisíce. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde jsi ho prosim te koupila pod 2 tisice? Vsude ho maji od 100 liber. A odstrani to i supinky? Diky :)

      Vymazat
  27. Mně se to líbí, fakt to působí jako zázračná věcička, ale ta cena... To je pro mě úplně galaktický, za kartáček, ať už je sebevíc perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  28. hahaha, ta cena je opravdu směšná :D wtf.

    OdpovědětVymazat
  29. Jak bys porovnala výsledky Clarisonicu a kartáčku od Philips? Cenově mi to nepřijde až zas tak dramatický rozdíl, že bych neinvestovala do Clarisonicu, i když je to přehnaná cena, ale zajímalo by mě, jestli to má vůbec cenu nebo Philips odvádí stejnou práci. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  30. FairyChain: mě se pleť maličko zhoršila, když jsem ho naopak přestala používat. Ze začátku problém nebyl :)

    Tess Mart: to se právě těžko posuzuje. Pleť čistí oba dobře, ale o něco lépe je na tom podle mě Clarisonic. A vzhledem k ceně Philips kartáčku, která je srovnatelná s cenou Mia2, bych šla asi spíš do Clarisonicu. Ale vážně se to těžko posuzuje :)

    Anežka: 2x denně bych ho určitě nepoužívala, 1x bohatě stačí :)

    OdpovědětVymazat
  31. kartáček by se mi líbil, ale za tu cenu opravdu ne-e..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Mně tedy takhle drahý "čístítko" na obličej přijde zbytečný, ale kdybych ho dostala zadarmo nebránila bych se :D Třeba se jednou taky odhodlám :)

    http://beautysro.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. Clarisonic bych vyzkoušela moc ráda, ale ta cena... kdybych měla 100% jistotu, že mi s pletí pomůže, tak budiž, ale takhle... no možná někdy :)

    OdpovědětVymazat
  34. Já jim tak nějak odolávám, kvůli té ceně. Pokud bych ho ale dostala jako dárek, byla bych moc spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Aneta Švandová: já ho před použití samozřejmě vždycky namáčím ve vodě :) Ale podle mě je "hrubost" dána prostě tím sonickým pohybem a ne měkkostí kartáčku :)

    zuza - underthesheats: zkoušela jsem kartáček Philips, článek o něm se tu také objevil :) Mě s rozšířenými póry opravdu pomohl a vidím, že je rozdíl i ve výskytu černých teček, které nejsou tak viditelné a neobjevují se tak často. Je to určitě velká investice, takže kdybys do toho šla, tak bych si určitě počkala na nějakou slevu nebo akci :)

    Kate Es: naprosto tě chápu, cena není zrovna malá a je to prostě investice. Ale zase na druhou stranu, když si někdo koupí třeba mobil za 15 tisíc, tak si říkám, že tohle je lepší investice. Jako druhý kartáček jsem zkoušela Philips, článek o něm na blogu byl :)

    OdpovědětVymazat
  36. naoko: tak i kartáček na pleť se dá "vyčistit". Štětce se dají taky vyprat a vyčistit a nemusíš je po jednom použití vyhazovat :) Neřekla bych, že je to nehygienické :)

    annaobermajerova: vážně těžko se to porovnává. Ale vzhledem k tomu, že Mia2 se dá pořídit už o pár stovek levněji, než Philips, tak bych šla asi spíš do Clarisonicu. Na tváři to opravdu rozdíl je a i když nechci zarytě tvrdit, že je Clarisonic lepší, tak mi čištění s ním přijde o něco efektivnější. Myšleno jako, že jsem měla pleť hezčí po kratší době čištění s Clarisonicem a taky bych řekla, že i co se týče velikosti pórů a jejich čištění, tak mi přijde lepší při používání s Clarisonicem. Ale samozřejmě jen můj pohled na věc a někdo to může mít jinak :)

    OdpovědětVymazat
  37. Super vecicka, ale preco 5000? Ved vsade je v akcii, staci googlit, napr.:
    http://www.dlhe-vlasy.sk/index.php?route=product/product&path=156&product_id=646
    nie je to sice ten isty, ale Clarisonic a cena dobra, dokonca kdesi som videla aj lacnejsie, je ich vsade plno

    OdpovědětVymazat
  38. Našla jsem, že Olay má kartáček za 900neco. Nezkoušely jste někdo??
    http://www.olaycz.cz/novinky-a-akce/

    OdpovědětVymazat
  39. Pozerali ste niekto ten link, co som dala?
    Tu je este lacnejsie a cez zlavovy portal a bezpecne:
    http://boomer.zoznam.sk/zlava_20365_pristroj-na-cistenie-pleti
    Kupujete niekto? Ja som objednala, uz sa tesiiim.

    OdpovědětVymazat
  40. Chtěla jsem se zeptat, jaký je rozdíl mezi verzí Aria a Mia2? :)

    OdpovědětVymazat
  41. Ja pouzivam cistici kartacek Braun face 830, cisti precizne, vyborne odstrani mejkap, hlavice rotuje obema smery, je vodeodolny a tudiz se muze se pouzivat i ve sprse.Navic ma druhy epilacni nastavec, tudiz je to pro me naprosto idealni vyrobek.A i cenove vychazi oproti podobnym vyrobkum velmi priznive.
    Jsem maximalne spokojena a mohu doporucit:-D.

    OdpovědětVymazat
  42. Také používám čistící kartáček Braun Face 830, Čistící kartáček je perfektní. Mám po něm krásně vypnutou, hladkou a čistou pleť. Po 2 týdnech užívání si krásné pleti všimlo i mé okolí. Díky tomu, že je přístroj vodě odolný, můžu si pleť čistit ve sprše a šetřit tím čas. Přístroj perfektně padne do ruky a díky tomu se moc příjemně používá. Druhý nástavec na tento přístroj je depilační a ten je také skvělý. Mám hladkou pokožku během chvilky a na dlouho :-) Výrobek opravdu doporučuji :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Vypadají ty strojky hezky, ale přiznám se že za tu cenu ....nemám odvahu to koupit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)