středa 14. května 2014

Alien Eau Extraordinaire

Nějakou dobu jsem se na blogu nezmínila o mé oblíbené vůni, tak bych to ráda napravila. Parfémů samozřejmě používám několik a střídám je podle nálady, ale novinka od Thierry Muglera se rychle začlenila do mého parfémového gangu :) Vlastně mi už nějaký ten týden dělá častou společnost. Parfémy z dílny T.Muglera jsou podle mě velice specifické a s jinou vůní si je těžko spletete. Přiznám se, že mě voní právě Alien nejvíce a ostatní vůně nejsou moje krevní skupina. Ovšem Aliena mám v několika vydáních a limitkách. Nejnovější do rodiny je právě Alien Eau Extraordinaire a o něm to dneska celé bude :)


Na první pohled je velice zajímavá a poutavá samotná reklama vůně, tohle Thierry prostě umí. Vůně si zachovává typický podpis Aliena, ale je o dost svěžejší, citrusovější a celkově taková éterická. Není ale vůbec těžká a třeba na léto se mi moc líbí. Jedná se o toaletní vodu (oproti klasickému parfému), ale navzdory tomu má velice slušnou výdrž, která mě upřímně překvapila. Když si k ní přivoníte, cítíte klasického Aliena v dáli, ale myslím, že díky svojí svěžesti by tato vůně mohla oslovit i ty, které klasického Aliena nemusejí. Vůně se samozřejmě těžko popisují a pokud se vám prostě nelíbí, ani tisíc popisů to nevylepší. Každopádně pro mě je tahle vůně jako stvořená a skvěle doplnila moji Alien sbírku :) Vůně Thierry Muglera prostě buď milujete nebo nesnášíte. Nic mezitím není, což je vlastně určité uznání a pocta.



Hlava: neroli, čaj, bergamot

Srdce: gardénie, heliotrop

Základ: kašmír, bílá ambra



Flakon je křišťálový a má tvar Markýza, což je vzácný brus diamantů. Cena za 60ml - 1690 Kč, za 90ml 2290 Kč



Vůně jsou samozřejmě hrozně individuální a nejde říct, že bez ní nemůžete žít :) Ovšem pokud patříte mezi fanynky Muglerových vůní a speciálně Aliena, tak tohle prostě nesmíte minout a nevyzkoušet. Mě se na vůni líbí to spojení klasiky se svěžestí a příjemným pocitem, když vůni ucítíte. Pro mě je to prostě srdcovka a fakt, že si Muglerovy vůně jen tak nespletete s jinou, je pro mě ještě líbivější.

Otázka na konec je jasná - zkoušely jste tuto vůni? Případně máte nějakou jinou oblíbenou vůni od T.Muglera? :)


PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí parfému k recenzi

43 komentářů:

  1. Taky mi učarovala :) Voní nádherně a drží lépe než jiné toaletky. S výdrží neměl Thierry Mugler nikdy problém.
    Chystám se ji koupit na léto, takže za mě určitě ANO :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že tahle vůně mi naprosto učarovala :) Je tochu jiná, než typický Mugler, není tak těžká, navíc zbožňuju v parfémech čaj. No jedním slovem nádhera :) Teď ještě najít sponzora :D

    OdpovědětVymazat
  3. Muglerove vone mam vcelku rada, Innocent je jedna z mojich naj, ale zhodou okolnosti prave Alien vo vsetkych jeho verziach mi nevonia.

    OdpovědětVymazat
  4. Osobně mám Thierryho Muglera moc ráda. Jak si psala - jeho vůně jsou snadno zapamatovatelné, "bijící do nosu", buď je miluješ nebo nenávidíš. Žářným příkladem je Angel; nedávno jsem pracovala v Sephoře, a jedna paní se nechala slyšet jak smrdí.
    Osobně, sama mám z Angela rozporuplné pocity, nedokážu posoudit, jestli mi voní či ne, protože působí tak zvláštně, nicméně je to pro mě vůně na opravdové úrovni.

    OdpovědětVymazat
  5. Téda, podle Tvého popisu zní dobře, budu ji muset jít očuchat. :-) Od T. Muglera jsem nikdy žádnou vůni neměla, ale často o něm slyším/čtu, budu se na něj při nejbližší návštěvě parfumerie muset zaměřit. Ten flakon vypadá mimochodem moc krásně. Pozdravuj ho ode mě. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Myslela jsem si na něj, ale na TM je to bez šmrncu, obyčejné citrusy, taková nijaká vůně a navíc bez výdrže. Škoda. Asi si koupím zásoby likérového ze zimy, ten naopak stál za to .:)
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Vůně vypadá super! Hlavně tedy flakonek, ten je nepřehlédnutelný! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám ráda klasického Aliena pro jeho neotřelost, ale tímhle jsem byla překvapená právě proto, jak obyčejné mi to přišlo...kdyby to byl pičifuk od Avonu za dvě stovky, tak rozdíl nepoznám, takové nijaké, něco ve stylu Coco Mademoiselle a podobných obyč vůní...neurazí, nenadchne.

    OdpovědětVymazat
  9. Já patřím do toho týmu, kterému Thierryho vůně vůbec nesedí, ale tuhle možná půjdu ozkoušet, když má být svěžejší :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. mám strašně ráda vůně od Thierry Muglera :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mně bohužel nevoní :( voní mi máloco a jsem spíš na hodně sladké.
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Zatím jsem nezkoušela, ale přiznám se, že reklama mě hodně oslovila a pořád si říkám, že až půjdu kolem parfumerie, tak ji musím zkusit. Jinak mi klasické vůně Thierryho Muglera nesedí. Jsou na mě dost těžké a nedokážu je na sobě snést. Okamžitě mě po nich bolí hlava.

    OdpovědětVymazat
  13. Jeho vůně miluju, přesně jako je ve článku - srdcovka! Ale tahle mi přijde opravdu nijaká, nevýrazná... Teď jsem se zamilovala do Si! od armaniho :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojda,

    nooo na Muglera jsem slyšela taky buď jen chválu a nebo ne, nic mezi tím. Takže otestuju =o) a budu se modlit, aby mi nesedl, jsem děsnej parfémofil... a má to v sobě čaj, což je <3

    OdpovědětVymazat
  15. já musím říct, že mi parfémy od Muglera nikdy nevoněly, ale tahle vůně, to je něco. tu bych si klidně pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  16. Flakonek vypadá úžasně, ještě jsem se s vůní nesetkala :)

    OdpovědětVymazat
  17. To už jsi druhá z blogerek, kdo o ní píše, budu ji muset "očuchat" :))

    OdpovědětVymazat
  18. O Thierry Muglerovi a tomhle parfému zrovna mluvila Péťa Lovely Hair ve svém novém videu a celkem mne zaujal. :) Asi si ho pak půjdu někam očichat. ;)
    W.

    OdpovědětVymazat
  19. Měla jsem jenom vzoreček Aliena a ten se mi líbil. Nekoupila jsem si ho, protože bych ho asi nechtěla nosit přes den, aspoň ne v létě, a večerních vůní mám dost. Jestli je tohle ale trochu svěžejší, tak by mi to mohlo kápnout do noty :) Musím co nejdřív vyzkoušet...

    OdpovědětVymazat
  20. Tuhle vůni neznám a myslím, že to spíše nebude můj styl, ale určitě jestli bude možnost se na ní půjdu kouknout. Já miluju svou Daisy :).

    OdpovědětVymazat
  21. Taky jsem o něm už slyšela u Petry a vypadá to, že ho prostě budu muset jít očuchat :-D

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem asi ještě nedospěla do stádia parfémů. Vystačím si s toaletkou od Adidasu a čas od času se "rozšoupnu" s jablíčkem od DKNY :) A to je můj vrchol :)
    U téhle vůně se mi moc líbí flakónek, ovšem cena o poznání míň :)

    OdpovědětVymazat
  23. Vůně od něho skoro neznám, ale někde je taky budu muset očuchat :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ostudně se přiznávám, že o téhle vůni "slyším" poprvé. Ale nevypadá špatně

    OdpovědětVymazat
  25. O téhle značce jsem slyšela jen párkrát , dokud se neobjevila tahle nová vůně a už jen ten obal mě zaujal , takže se ní ještě mrknu:D

    OdpovědětVymazat
  26. O téhle značce jsem slyšela poprvé u Péti ve videu a teď u tebe :) určitě jí někde omrknu :)

    OdpovědětVymazat
  27. O téhle značce jsem ještě neslyšela :)) Flakonek je velice pěkný :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Na vůně jsem úchylná, rozhodně ji zaběhnu očuchat :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/blogersky-tag.html

    OdpovědětVymazat
  29. Tento som sice neskusala, ale klasicky Alien sa mi paci. Doma mam EDP a EDT Womanity, ten ma velmi chytil, ked som ho prvy krat ovonala, aj novy Angel. Pacia sa mi, pretoze su uplne ine ako tuctove fresh-ky a sladke vone.
    Urcite vyskusam aj tento.

    OdpovědětVymazat
  30. Tuhle značku moc neznám a asi bych si tento parfém nemohla dovolit:/

    OdpovědětVymazat
  31. já spadám do kategorie těch, co muglerovské vůně nemusí. k novince jsem čichala a je sice snesitelnější než klasický Alien, ale nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  32. Akorát mě ta vůně zaujala u Péti LH, já se tedy přiznám, že jsem o těchto parfémech snad nikdy neslyšela, nebo mě to míjelo, ale už se blížím ke dnu své milované CK downtown, ak půjdu očuchat a jsem podle referencí moc zvědavá..
    kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Já si často vybírám parfémy podleflakonu a trpve potom k nim čucham. A většinou jeto tak že co je v nádherném flakonu i božsky voní. Flakonek tohoto parfemu se mi ani trochu nelíbí, proto jsem ho doted přecházela..
    Tesarova.Te@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. vypadá hezky, ale není to můj šálek kávy :)
    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Aliena miluju od první chvíle, kdy jsem si přivoněla k úplně té první temně fialové, ta je za mě best, ostatní verze už mě tolik nenadchly a tuhle jsem zatím ještě neočmuchala...Je fakt, že Muglerovy vůně jsou opravdu hodně specifické a rozhodně ne pro každého. Třeba vůbec nemůžu Womanity...

    OdpovědětVymazat
  36. Mám moc ráda TM vůně, ale musím říct, že u této mě neučarovala reklama tolik jako u ostatních. Holt ta paní není Eva Mendes:D

    OdpovědětVymazat
  37. Tiery Muglera neznám a ani jsem o něm ještě neslyšela, ale ten flakonek je moc pěkný. Určitě až budu v Sephoře, tak ho očuchám :) wackowka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Tiery Muglera vůbec neznám a ani jsem o něm neslyšela, ale ten flakonek je pěkný a moc se mi líbí :) Určitě až půjdu kolem Sephory, tak ho očuchám :) wackowka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Tiery Muglera neznám a ani jsem o něm ještě neslyšela, ale ten flakonek je moc pěkný. Určitě až budu v Sephoře, tak ho očuchám :) wackowka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. mně se líbí Angel, taková klasika..co ale žeru, tak to je Womanity..strašně dlouho vydrží a je neobyčejná..ale nevoní každému, moje kámoška se mi vždycky vyhýbala obloukem, když jsem si ji stříkla:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)