středa 30. dubna 2014

Vyhraj nová tělová mléka do sprchy Nivea

Krásné dobré ráno všem! Určitě vám neušlo, že Nivea rozšířila svou řadu tělových mlék do sprchy o tři nové druhy a protože je Nivea štědrá a myslí i na moje čtenářky, mám pro dvě z vás dáreček :) Vyzkoušíte si moje oblíbená tělová mléka do sprchy, které jsem vychvalovala už v TOMTO článku. Moje nadšení se nezměnilo a když jsem před pár týdny v drogerii uviděla nové druhy, musela jsem si koupit hned verzi s bambuckým máslem, která je podle mě zatím jednoznačně nejlepší ze všech. Pokud vám krémy Nivea voní a jste trochu lenoši, kteří pravidelné mazání tělovými krémy flákají, tak tohle je přesně něco pro vás! 

Kromě bambuckého másla si můžete vyzkoušet i verzi s medem a mlékem a kakaovým máslem, o které i soutěžíte. Můj favorit je jasně bambucké máslo, protože vůni medu i kakaa až tak nemusím, ale každému se líbí něco jiného samozřejmě. Verze s bambuckým máslem je podle mě nejhutnější a nejvíce hydratační, takže si moje kůže doslova chrochtá blahem :)


Ale jako vždycky i tady platí, že co nevyzkoušíš nejdříve na sobě, můžeš těžko hodnotit. Takže soutěž začíná právě teď :)



Moji favorité s bambuckým máslem!



Složení tělových mlék do sprchy:



Pravidla soutěže:

1) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 28.4.- 4.5.2014 

2) do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 4.5.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (28.4 je 1, 29.4 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů není omezený (co den, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)




Děkuji firmě Nivea za poskytnutí dárků do soutěže :)



Technická poznámka na závěr: než se váš komentář objeví, může to chvíli trvat. Nepište prosím další, protože budou stejně smazány. Prosím tedy o trpělivost :) Vyhlášení proběhne až se vrátím ze zahraničí, takže prosím též o trpělivost.

107 komentářů:

  1. Super soutěž a má oblíbená bloggerka ! :) Užij si to v zahraničí ! :)
    anna.lacuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, nové "příchutě" ... u mě seznámení s tímhle mlékem od Nivea proběhlo tak, že jsem tím neprve podarovala rodinu, přesto, že jsem po něm také toužila ... až s odstupem času jsem si pořídila kousek i pro sebe :)
    A nedám na něj dopustit ;-) Už se těším, až vyzkouším to medové!

    OdpovědětVymazat
  3. Nemam zkusenost ani s jednim, tak me laka:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rendy, uz delsi dobu ctu tvuj blog a musim rict ze velice rada :-) recenze mas i na veci, ktere nejsou predrazene a daji se sehnat v drogerii a je to obycejna kosmetika, kterou by si clovek na prvni pohled nekoupil tak jako prave tyhle sprchace. Sem hroznej lenoch na mazani tak mam chut tohle vyzkouset :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten medový mě hodně láká :)

    OdpovědětVymazat
  6. treba se stesti usmeje:) dekuji a preji prijemny den Rendy

    OdpovědětVymazat
  7. rada vyzkousim
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě jsem nezkoušela. Když pro to jdu do obchodu, tak jsem zatím vždy koupila klasické tělové mléko :D btw ta minulá soutěž už je vyhlášená?
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mne je zajímavější ten s tím medem :) mám doma zatím jen základní řadu a ráda ji používám :) doufám že budu mít štěstí :))

    OdpovědětVymazat
  10. Já tyhle tělová mléka do sprchy od Nivei zbožňuju :) Zato Balea...to byla katastrofa :(
    pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Zkoušela jsem to modré bez "příchuti" a je celkem fajn, ráda vyzkouším nějaké další.
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Měla jsem vzoreček a bylo super jen sem se nedokopala si ho koupit :) s.urbancikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sprchová mléka musím rozhodně vyzkoušet, protože na mazání já jsem bohužel líná a todle je ideál :)
    ne.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. este som neskusala, ale chystam sa na to a toto by mi padlo vhod O:-)
    iwka.valova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. objevila jsem tě teprve nedávno a ráda se soutěže zúčasním :)
    JVernerova2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Já jako sušenka už jsem používala tu úplně první verzi, v modré barvě, a mléko bylo fajn, sedělo mi :) takže bych moc ráda vyzkoušela i některou z těchto inovací :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tyhle jsem ještě nezkoušela!

    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj kocko, ráda tě sledují, ale málo komentují, jelikož někdy není tolik času. Ráda bych mléka vyzkoušela :) k.fritschova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Pořád si nejsem jistá, jeslti se mi líbí. Měla jsem velký balení asi půl roku ve sprchovým koutě. Nesnáším, když mi někdo něco nutí, takže mě akce v DMku, kdy je mají na pokladně a každého se ptají, jestli si je nechce koupit, hodně odrazuje.
    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. mala som telové mlieko od nivei ale tieto nové som ešte neskúšala a rada by som :)
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Já tuto novinku nějak moc nezaregistrovala, krom pár reklam v telce, takže po nich v drogerce určitě mrknu, i když jsem asi trochu skeptická co se týče toho účinku, nevím ... :D Každopádně vše se má zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Tělová mléka do sprchy jsou super:-) pettra.miculkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Vyzkoušela jsem to od značky Balea a teda to bylo nic moc, takže mě lákají i tyto, abych mohla porovnat :) romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem zrovna včera jedno koupila, začala jsem chodit na bikram jógu a tohle mi přišlo jako nejlepší řešení zpoceného a zároveň vysušeného těla, tak uvidíme, jak to půjde:-) Mám kakaovou variantu a voní skvěle!

    OdpovědětVymazat
  25. Těová mléka do sprchy miluji :)
    Sleduji pravidelně :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. To s bambuckym maslem chci taky vyzkouset, mela jsem to obycejny a bylo moc fain:-) rorykstopka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Také jsem ještě nezkoušela, tak pokud nevyhruju, snad si ho koupim:-) boledovicovas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Moc ráda bych vyzkoušela :)
    kattydiamondcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. zbožňujem telové mlieka do sprchy ! :) mám jedno od baley

    OdpovědětVymazat
  30. Zkoušela jsem vzoreček s bambuckým máslem a ta vůně je nádherná :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Super, další soutěž :) Na tělová mléka mě moc neužije, ale kdybych je vyhrála, tak ráda vyzkouším :)
    jytuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Skvělá soutěž :) Ještě jsem neměla možnost vyzkoušet tyto mléka, tak třeba se na mě usměje štěstí :)
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. To mléko s bambuckým máslem jsem stejně chtěla moc vyzkoušet!:)
    ClaireHesn@email.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Paráda, mě láká také to s bambuckým máslem. Mám tělový krém i mléko a na té vůni ujíždím. A pokožka je po tom taaak heboučká.
    No i když to s medem také vypadá lákavě. Až bude zase někde nějaká pěkná akce, tak si určitě koupím i tyto novinky,protože ty předešlé byly super (hlavně to tmavě modré na velmi suchou pokožku :))

    OdpovědětVymazat
  35. Hmm poprvý budu mít během giveawaye čas komentovat. Mám tě ve sledování na bloggeru a nenechám si nic ujít, ale většinou čtu ze školy přes mobil a tam mi to komentování nejde :D hehe. Tak třeba bude mít štěstí :)
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/
    halalovave@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Už jsem vyzkoušela tu základní řadu a vůně byla to jediné, co mi u nich chybělo, určitě bych tedy ráda vyzkoušela......tak třeba se poštěstí :)
    onelooinstyle@email.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Perfektní soutěž, moc ráda bych je vyzkoušela.
    hanyska98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Perfektní soutěž a taky bych je moc ráda vyzkoušela.
    hanyska98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Prima, to je přesně ten druh zboží, které si v krámu nekoupím, ale ráda bych ho chtěla vyzkoušet, tak proč ho nevyhrát, že? :-D bára.kára barakara@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, i kdybych nevěděla od tebe, že to s bambuckým máslem je nejlepší, tak bych si ho vybrala, protože vše, co jsem měla s bambuckým máslem, bylo skvělé. Zkusím štěstí a zapojím se do soutěže.
    v.marsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Zkoušela jsem a jsou naprosto vynikající!
    kocmanovakiki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. je výborný!!
    kocmanovakiki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Asi dám na tvoju rada a kúpim si jeden z nich, lebo máš pravdu a som lenivá na to, aby som sa ešte s niečim natierala. :D Ďakujem za radu :)

    OdpovědětVymazat
  44. Pořád váhám, jestli koupit nebo ne.. slyšela jsem, že nejsou moc dobré, ale chtěla bych je vyzkoušet.. třeba se na mě usměje štěstí :D
    f.karizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. No nezlobila bych se, kdyby bylo moje :D

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Krásná soutěž, tyto mléka do sprchy jsem chtěla už dávno vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  47. Super soutěž.
    Mám to modré ale moc bych chtěla zkusit tuo s tím bambuckým máslem :)

    OdpovědětVymazat
  48. Super giveaway :)))
    N.Kvackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Já zbožňuji Niveu <3!
    denisavary@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. krasny! jako darek bych to brala, ale kupovat se mi to nechce, zda se mi to predrazeny. m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Měla jsem hned ty dva co byly jako první (modrý a bílý) a moc mne nezaujaly...Ale ten s tím bambuckým máslem bych ráda vyzkoušela..:)


    Pnicole@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ja by som tiez velmi rada vyskusala :) Tvoj blog sledujem pravidelne, z nasho CR-SR prostredia sa mi paci asi najviac :)
    Soňa
    330844@mail.muni.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ja som skúšala klasické telové mlieko od Nivei s vôňou bambuckého masla a voňalo nádherne, aj sa dobre vstrebávalo aj ten obal na mňa zapôsobil. Telové mlieka do sprchy som doposiaľ nevyskúšala
    Bianka
    mariajanka@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  54. tak to je super!
    základní řadu jsem hodně používala, tak proč nevyzkoušet i něco nového :)

    OdpovědětVymazat
  55. Bomba! Ešte som neskúšala :) katkamargitanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Zkoušela jsem mléko od baley ale to mi teda nic moc nedělá, takže bych určitě ráda vyzkoušela, jestli bude tohle lepší :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Já měla klasické modré a bylo fajn, ale pouze na léto, na zimu je pro mě málo masné :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Mne sa najviac páči vôňa kakao a mlieko (už som stihla všetky v drogérke očuchať :)
    k.hornakova@post.sk

    OdpovědětVymazat
  59. Rada vyskusam :) 17000@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  60. Upřímně mě moc nelákají ty nové vůně, mám ráda tu Niveáckou klasickou vůni, ale dle tvé recenze si snad jedno i koupím :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Tyhle tělová mléka už mě lákají hodně dlouho, ale ještě jsem se neodhodlala je vyzkoušet :(

    OdpovědětVymazat
  62. Tyhle mléka do sprchy jsou skvělé!:)

    OdpovědětVymazat
  63. Tyhle mléka jsou pro mě tak trošku jako závislost :-) rokytova.e@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Žádné tělové mléko do sprchy jsem ještě nezkusila :)
    mlateckm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Měla jsem vzorek a je úžasné :)
    digi.grzybkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Tělová mléka do sprchy od Nivei jsem ještě nezkoušela, ale teď jsi mě docela nalákala. Měla jsem jen to od Balei a to stálo za prd. :)

    OdpovědětVymazat
  67. Tyto zázraky jsem zatím nevyzkoušela, ale pořád se na ně chystám....myslím, že je to super vychytávka....Nikola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. zatím jsem tohle mléko nevyzkoušela, četla jsem o něm už ale mnoho chvály nejen u tebe na blogu, takže zkusím štěstí :))
    krticajitus@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Mléka do sprchy - to kdo by to nebral. ;))
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Tak ten s bambuckým máslem musím vyzkoušet!
    karolinajunk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Jééé <3 už dlouho ho chci vyzkoušet, tak uvidíme :))
    okibaboa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  73. Sama bych si tělové mléko do sprchy asi nekoupila, ale dostala jsem ho (bílou verzi od Nivey) a příjemně mě překvapilo. Nepoužívám ho při sprchování, ale při koupání ve vaně, když mám čas se dýl koupat a nemůžu si stěžovat, pro mě je jeho hydratace dostačující.

    SimonaNedvedova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Tělové mléko od nivei ráda vyzkouším, zatím jsem zkoušela jen to baleácký a i to bylo fajn.
    jaroslava.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Ty mají tak krásné obaly! Akorát jsem přemýšlela, že vyměním ten původní bílý 400ml za modrý, tak třeba budu mít štěstí a vyzkouším něco od Tebe! :)

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Mám doma s tím bambuckým máslem a nemůžu si ho vynachválit :)
    magdaku128@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Zrovna dneska jsem projížděla tvůj blog a díky za tip na nákup značky MUA- poštovné zdarma ;-) Nivea mléka i další krémy jsou moc fajn, i tyto budou určitě super, takže moc hezká soutěž :)
    Astonawska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Mám moc ráda vůni klasické Nivei :)

    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Určitě bych moc ráda vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  80. Také mám oblíbené s bambuckým máslem :) Ale jiné jsem zatím nevyzkoušela....
    crazy-lucy(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. oo, zase další soutěž :) tyto nové druhy jsem ještě nezkoušela, zatím používám na suchou pokožku a pak mám v zásobě koupený s bambuckým máslem

    OdpovědětVymazat
  82. Mléko by mě zajímalo, ráda bych ho vyzkoušela.
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Mě docela láká ten kakaovy:)
    k.hurska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  85. Mám v plánu si ho koupit, ale výhra by mě potěšila, každá ušetřená koruna dobrá.
    mkand@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Zapojím se :)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Tahle nová tělová mléka se mi moc líbí ;) Zatím jsem ale vyzkoušela pouze to tmavě modré, nejdřv jsem koupila menší verzi na zkoušku a nyní mám větší balení z Německa, kde mají o něco výhodnější cenu ;)

    OdpovědětVymazat
  88. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)