středa 9. dubna 2014

Soutěž o kartáček Oral B

Krásný den všem! Dneska si zase zasoutěžíte, tak doufám, že vás to potěší. Dáreček není tentokrát samotná kosmetika, ale tak trochu hračka pro váš pěkný úsměv :) Jedna z vás získá elektrický kartáček Oral B v limitovaném růžovém balení, který můžete díky cestovnímu pouzdru tahat všude s sebou!



Abyste měly představu, jak kartáček vypadá a co všechno obsahuje balení, tak bych vám to chtěla názorně ukázat na černé verzi, kterou používá přítel. Kartáček do soutěže je samozřejmě nepoužitý v původním balení :) Pro vás jsem vybrala růžovou barvu, protože je tak nějak víc holčičí (tak snad jsem se trefila do vašeho vkusu). Kartáček má super jednoduché ovládání, všechno řídíte jedním tlačítkem a v případě potřeby kartáček nabíjíte v přiložené nabíječce. Všechno můžete pěkně zabalit na cesty do přiloženého pouzdra :)

Pokud se vám kartáček líbí a chcete nového fešáka, který ozdobí vaší koupelnu, tak není nic jednoduššího, než si o něj zasoutěžit!







Pravidla soutěže:

1) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 9.4.- 20.4.2014 

2) do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 20.4.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (9.4 je 1, 10.4 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů není omezený (co den, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)



Děkuji firmě Procter&Gamble za darování dárků do soutěže :)



Technická poznámka na závěr: než se váš komentář objeví, může to chvíli trvat. Nepište prosím další, protože budou stejně smazány. Prosím tedy o trpělivost :)

152 komentářů:

  1. teda ten vypadá opravdu dobře. já používám klasický curaprox, takže bych ráda vyzkoušela něco nového :)

    OdpovědětVymazat
  2. jeeej :) takovej krasnej ruzovouckej "ňuňánek" :) tomeckova.anna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásný dárek do soutěže, když jsem byla malá a jezdili jsme se známýma na chalupu, jejich děcka měly taky kartáčky na baterky, a já jim to se svým chudákem bez motorku děsně záviděla:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá skvěle! :) Hlavně se mi líbí, že má nabíječku a ne baterie, aspoň člověk furt nemusí myslet na to, aby je dokoupil :P
    e-mail: ne.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tak tenhle kartáček se mi moc líbí, i když růžovou moc nemusím! :) Už jsem jednou elektrický kartáček měla, takže si ráda zasoutěžím.
    W.

    OdpovědětVymazat
  6. Do mojho vkusu si sa teda trafila paradne, takehoto ruzovaho fesaka by som veru rada mala na policke. :)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. No neviem, či by toto tromflo moje milované curaproxky :), ale zapojím sa veľmi rada ;)
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Parada, ruzovym ses urco trefila do vkusu:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  9. ooo, že bych byla první zapojená.-) kartáček vypadá solidně, stál by za vyzkoušení... (aneta.valdhansova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  10. Na el. zubní kartáček se dívám poslední 3 roky, takže výhra by určitě potěšila :) Zatím jsem neměla tu čest zkusit si čistit zuby tímto způsobem, tak by mě zajímalo jaké to je oproti klasickému. Snad se na mě usměje štěstí a když ne, tak nevadí :) Tvůj blog budu i tak dále číst :D
    janeckova.mart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Elektrický kartáček jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, tak proč zrovna nezačít s tímto růžovým :)
    Jaroslava.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé ten bych moc chtěla zkusit :) nikdy jsem elektrickej kartáček neměla a dlouho mě to láká.
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ten vyzera lakavo ;)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. To by se mi tuze líbilo.. :D
    simona.spurna00@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ten je super:) veri.wi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. jů kartáček :) elektrický sem nikdy neměla a docela by mě zajimalo, aké to je se s nim čistit
    petunak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělá soutěž!:) Růžový kartáček vypadá stylově!:)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Taky používám klasický kartáček, takže by mě zajímalo, co je na něm inovativního :)
    gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Už dlhšie uvažujem nad elektrickou kefkou, zatiaľ používam Curaprox, a zbožňujem tú možnosť výberu t zoľkých farieb :) Aj keď priznám sa, často vedie práve ružová, ako je to aj pri tejto kefke :) No kto by odolal ružovej ;)
    blondiearea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Hezká soutěž. Kdysi jsme doma el. kartáčky měli, ale nebyla to žádná sláva. Teď, když náhodně vidím reklamu v televizi na el. kartáček mě to vždycky "hlodá" jestli si ho koupit nebo ne...

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Hodil by sa a ružová je pekná farba :)
    plejadiangirl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. SEstra uz jeden elektricky kartacek mela, ale moc dlouho si s nim zuby necistila. Takze bych neco takoveho taky rada vyzkousela.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Na to,ze ruzovou nemusim,se mi dost líbí:D
    :) k.hurska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Elektrický kartáček jsem vždycky chtěla vyzkoušet, takže tohle je ideální příležitost :)

    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. když mám dneska ty narozky, mohla by se na mě štěstěna usmát..:)
    misscukrik(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Vypadá skvěle..
    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Hm.. Taková výhra by se mi moc líbila.. Už delší dobu nad el.kartáčkem medituji a pořád nevím, jestli ti za tu investici stojí..

    OdpovědětVymazat
  29. Juu, tak ten je boží!! Už několik let si kupuju kartáčky jenom v růžové barvě (nechápu, divná úchylka), a tenhle by se mi parádně hodil do 'sbírky' :D

    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Chcichci :-) už musím elektrikáč jednou vyzkoušet! petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Parada, přesně ted scháním nový :)
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Barborqaaa1@azet.sk
    velmi pekná kefka :) takú som ešte nemala :)

    OdpovědětVymazat
  33. Elektrický kartáček jsem vždycky chtěla zkusit :-)
    Cathia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Skvelej darek :-) nikdy jsem elektricky kartacek nemela, takze ted si drzim palce :-D

    OdpovědětVymazat
  35. Mi fascinuje, že jakmile je někde soutěž, tak se komentáře násobí, než při běžném komentování bez soutěže... je to tedy na všech blozích... ale to je jen takovej můj názor...

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. uuu růžový :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Rendy, krásný dárek docsoutěže :) Mi asi v 5 letech dovezla teta ze Států super elektický karťoš v růžové barvě s nějakou Disney princeznou, takže brutální odvaz a na školách v přírodě mi byl hodně záviděn :D Myslím,že je dokonce v koupelně u našich někde pohřben :D Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Rendy, krásný dárek docsoutěže :) Mi asi v 5 letech dovezla teta ze Států super elektický karťoš v růžové barvě s nějakou Disney princeznou, takže brutální odvaz a na školách v přírodě mi byl hodně záviděn :D Myslím,že je dokonce v koupelně u našich někde pohřben :D Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  39. Krásný úsměv je k nezaplacení a krom toho - růžový kartáček? Zjistila jsem, že mám na růžovou asi obsesi, takže to je něco pro mě!:)

    OdpovědětVymazat
  40. Jednou jsem měla elektrický kartáček, ale to jsem byla ještě malá, takže to pro mě byla spíš hračka. Teď pořád hledám ideální kartáček, který by mi dokonale vyčistil zuby, tak uvidíme, třeba budu mít štěstí a vyhraji :-)
    hermionka02@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. no ten je parádně holčičí :) i ten černý je pěkný nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Skvele, zaujimave, rozhodne by som kefku rada vyskusala :-)
    Eva.krajnak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. To je teda roztomilouš!
    Já jsem zrovna ve fázi, kdy se v třiadvaceti letech klepu na to, až mi sundaj rovnátka a budu házet americký úsměvy :-))

    OdpovědětVymazat
  44. no páne jo.... skoro tak dobrý, jako kdyby ti někdo daroval do GA nějakou obličejo-čistící-mašinku :) mrk mrk, kdyby to četl někdo z Philipsu.. já mám elektrický kartáček už dost let a musím říct, že už vážně přemýšlím, že ho vyměním, nějak v něm škrčí a kručí... takže já bych ho určitě neodmítla :) efik(at)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  45. hm tak to bych tedy chtěla vyzkoušet :)
    andyb92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Na ty moje žluťásky.... nevím jestli by něco pomohlo :D littlegirlfromvillage@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Moc pěkná give-away. Elektrický kartáček jsem ještě nezkoušela a ráda bych:-).
    aknelka777@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Taky mám doma růžový kartáček:) teda ale ne tento.

    OdpovědětVymazat
  49. Jednou jsem elektrický kartáček už měla, ale nebylo to ono. Možná by to chtělo, zkusit štěstí.
    denisatichavska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Myslím, že by se mi skvěle vyjímal v koupelně :D
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Už po něm pokukuju dlouho, mám normoš curaprox, jsem s ním spokojená, ale zrovna tenhle kartáček bych prostě ráda zkusila :-D
    lenka.pristoupilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. krásný kartáček, měla jsem elektrický od ety, ale dlouho nevydržel, tento bych ráda vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
  53. El. zubní kartáček je určite super pomocník v péči o zuby a tenhle vypadá moc pěkně :)
    Aneta.Samkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. El. zubní kartáček je určitě super pomocník v péči o zuby. A tenhle vypadá moc pěkně :)
    Aneta.Samkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Pěkné dárečky, ružový je TOP :) vanova.evca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Tak ten chci zkusit už dlouho! super,sekac@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Už jsem se párkrát na něj dívala :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  58. Elektrický zubní kartáček mě láká už pár let, zatím jsem se k jeho koupi ještě nedostala.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. ruzovy?.) a k jaru?:) bomba dvojka:) dekujeme

    OdpovědětVymazat
  60. Mám elektrický kartáček a je to opravdu poznat, že lépe zuby umyje a vyčistí :-)

    OdpovědětVymazat
  61. Moc mě baví číst tvůj blog a napadlo mě, proč si nezasoutěžit? :)
    klara.dedkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. polosko@seznam.cz
    elektické kartáčky jsem nikdy nepoužívala, tak je snad na čase jeden vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  63. Soutěž se mi líbí. Blog pravidelně čtu, ale nekomentuji. Nerada zaplácávám komentáře prázdnými slovy.
    Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  64. Elektrický kartáček už bych chtěla vyzkoušet delší dobu. :)

    OdpovědětVymazat
  65. Kartáček vypadá opravdu moc dobře :)
    gabriela.svecova@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Zaujímavá výhra
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Hezká výhra :)
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Mám oblíbené zubní kartáčky Curaprox, ale elektrický bych ráda vyzkoušela.

    fructia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. vyzera super :)
    vvandaw@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Moc hezká soutěž :) Elektrické kartáčky jsem mívala jako malá, od té doby používám klasický, takže se zkusím zapojit

    OdpovědětVymazat
  71. Wow! Zrovna jsem na ně koukala v obchodě :)

    OdpovědětVymazat
  72. Tvoje články čtu vcelku pravidelně a blog se mi moc líbí.
    e-mail: machova.klara@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Nikdy jsem tento typ kartáčků nepoužívala vždy drhnu zoubky obyčejným kartáčkem. Kupkova.nada@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. nikdy som ešte nemala možnosť vyskúšať električký kartáček :) takže sa veľmi rada zapojím :) aj keď články veľmi nekomentujem, len čítam
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. jůůů
    karolinajunk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Tvoj blog čítam pravidelne, ale nemám čas komentovať.
    V každom prípade som tu našla kopec doporučení :).
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Tak s elektrickým kartáčkem zatím ještě nemám zkušenosti, ráda bych ho vyzkoušela :))
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Týjo ten vypadá skvěle.Určitě bych ho chtěla :((
    ellienlouk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Kartáček vypadá skvěle,už nějakou chvíli po něm pokukuji :)

    OdpovědětVymazat
  80. Tak tohle bude můj první komentář, který jsem kdy na nějaký blog psala :D Ale cena je lákavá, třeba by mě začalo čištění zubů bavit, protože donutit se k tomu, je pro mě nadlidský úkol :)
    eliden@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. ružový kartáčik bude musieť byť môj ! aj keď nevyhrám, tak snáď sa ku mne nejako inak dostane :O ♥
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. pouzivam uz dlhe roky len curaprox, ale bolo by zaujimave skusit aj takyto :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Díky za senzační soutěž!! A 20.mám narozky tak třeba budu mít štěstí :))).
    luciana.vesela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Ale tak, hodil by se :D ;o)
    CZg.i.r.l@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Aha, tak jsem pomalejší, ale konečně jsem ten systém pochopila.... že se losuje z komentů ke všem článkům - i jiných než tenhle. To jsem dříve jaksi nezachytila a proto mi byl pak smazán druhý komentář z jiného dne pod soutěžním článkem :-D

    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. WoW, tak to by se hodilo.. :) Zrovna si pořizuju rovnátka na stálo.. :)
    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. zajímavá soutěž, kartáček se samozřejmě hodí :)

    OdpovědětVymazat
  88. To je ale vymazlený pomocník pro krásné zoubky. Na poličce mám na něj akorát místo :-D

    OdpovědětVymazat
  89. Jsem v tom taky! Prahnu po růžovém kartáčku... Získali jste novou čtenářku :D

    OdpovědětVymazat
  90. Strašně dlouho chci vyzkoušet elektrický kartáček! I když si vystačím se svým Curaproxem, tímhle růžovoučkým bych taky nepohrdla :-)
    lenka.cip@email.cz

    OdpovědětVymazat
  91. elektrický kartáček jsem nikdy neměla, takže by bylo fajn ho vyzkoušet :)
    j.kastylova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Ten vypadá luxusně :) Ne nadarmo se říká, že zuby dělají obličej ;) sudova.v@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. elektrický kartáček jsem ještě neměla! a ta barva... růžová je prostě nej, dobře jsi to vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  94. Kartáček vypadá moc pěkně a myslím, že i kdybych ho nevyhrála, stoprocentně budu uvažovat o jeho koupi. Se zuby mám problémy a i moje zubařka už mi ho doporučovala. :) inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Jéé ten kartáček bych moc chtěla :)

    terka.ud@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. vždycky jsem chtěla vyzkoušet, jestli je to takový rozdíl oproti klasickému kartáčku nebo ne, ale nějak se mi do něj nechtělo investovat a zatím jsem věrná Curaproxu :)

    OdpovědětVymazat
  97. super výhra :-)
    a.moudra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Třeba by mě čištění zubů konečně začalo bavit :) risky.gull@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Ten el. kartáček s cestovním pouzdrem vypadá vážně dobře. Přemýšlím, že pokud ho nevyhraji, že si ho pořídím stejně. :)) Super Giveaway! :)

    Lucie.novakova9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Jéé, mě se strašně líbí to růžové provedení, to je fakt parádní :D ale i ten černý není špatný :) Já jinak s elekrickými kartáčk nemám doposud žádné zkušenosti, používám různé "obyčejné, a momentálně mám zrovna jeden fialový od Oral-B :)
    Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Juuuu :) o elektrickém kartáčku uvažuji už dlouho :)
    NIkola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Aaaa... já bych ho chtěla :D
    hrubha@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  103. www.mrsmishell@seznam.cz
    Tvůj blog sleduji denně a denně zde nalézám spousty nových rad a tipů, které hojně využívám. Čtení tvých článků je pro mě taková každodenní rutina, kterou ráda provádím. :)

    OdpovědětVymazat
  104. Hrozně mě nebaví to "šmrdlání" kartáčkem v puse, takže tenhle na baterky by mi teda bodnul :D Seriózně přemýšlím, že si ho pořídím, i když nevyhraju :) Rozhodně by to zvýšilo kvalitu čištění a umně šetřilo čas :)
    Gruntova.Z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. No nezlobila bych se :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Vždycky jsem chtěla vyzkoušet el. kartáček :D, třeba se splní :) dolezalova.andy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Používám klasický Curaprox, zdá se mi být nejlepším kartáčkem, no ale růžovému kartáčku se odolat nedá,že :D
    katka.tobolakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Používám klasický Curaprox, zdá se mi být nejlepším kartáčkem, no ale růžovému kartáčku se odolat nedá,že :D
    katka.tobolakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Pamatuji se, jak jsem jako malá dostala tenhle typ kartáčku, strašně jsem ho chtěla a byla jsem celá nadšená! A nikdy jsem na tím nějak nepřemýšlela, ale teď by mě zajímalo co se s ním podělo :D Nevybavuji si jak dlouho jsem ho používala a kdy jsem ho vyměnila zase zpátky na klasický kartáček :D ale rozhodně bych ho ocenila asi se stejným nadšením jak před hruba 16ti lety :D
    centrefolds@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Tenhle kartáček vypadá skvěle....je na čase nějaký elektrický vyzkoušet.Třeba se na mne usměje štěstí :)
    jukamila41@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. ten růžový je boží:) já používám nejčastěji kartáčky curaprox a na narozeniny jsem dostala takový držák na kartáček ve formě dráčka, takže tento růžový elektrický by se k němu možná i hodil. Pěkný den Verča
    ver.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Ahoj, kartacek vypada dobre :) Zatim pouzivam jen kartacky na manual, vetsinou z profimedu Curaprox, TePe a Paro. danusch@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Elektrický kartáček jsem vždycky chtěla vyzkoušet :) používá ho teta a je s ním moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  114. konečně zajímavá soutěž :D
    kat.safarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Ovšem ta růžová barva je boží :D!! Nevěděla jsem,že i kartáček může být fakt hezký!! tess.vicherkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. Ten ruzovy vypada hezky:) Amelias@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  118. Nikdy jsem takové kartáčky neměla tak by to byla dobrá zkušenost:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  120. Hmm, komentář každý den? To dá zabrat ;-)

    OdpovědětVymazat
  121. já jsem věrná curaproxu, ale s tímhle přístrojkem bych se klidně uchýlila k nevěře ;)

    OdpovědětVymazat
  122. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  123. Dáš mi dárek? ;) simonaveithova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Kliďo ho vyměním za svůj curaprox :) Blinkovave@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  126. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  127. Včera jsem komentovala jen já? Holky šup šup, přeci mi to neuděláte tak jednoduché ;-) aannaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  129. Krasavec :) aneta.matonova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  131. Ten by se hodil mému manželovi, zrovna v pátek mu ho zubař doporučoval. Škoda, že už jsem to prošvihla. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)