pátek 11. dubna 2014

Sleek rtěnka Barely There

Značku Sleek mám stále zafixovanou jako tu, co má krásné a kvalitní paletky očních stínů. Vlastnit minimálně jednu Sleek paletku je pro kosmetického nadšence skoro i povinnost, abych tak řekla. Ráda bych vám ale ukázala i něco jiného, než jsou stíny. Na beauty veletrhu v Letňanech jsem ukořistila i tuto krásnou rtěnku, kterou jsem sice vybírala jen podle názvu (tester nebyl), ale myslím, že jsem se docela dost dobře trefila :)


Jelikož je o Sleek stále poměrně dost velký zájem, regály byly už značně probrané a poloprázdné. U rtěnek to platilo dvojnásob a některé odstíny už ani neměly svůj tester. Barely There jsem podle názvu tipla na něco decentního, jemného a něco přesně pro Rendy :) A celkem jsem se trefila, za to se musím pochválit. Mám tedy trochu problém s definicí odstínu, ale tak vy si ho samy určitě nějak pojmenujete :) Kapka broskvové, růžové i tělové v jednom. Rtěnka má opravdu krásně krémovou texturu, která rty nevysušuje a je poměrně dost pigmentovaná. Výdrž není ničím ohromující, spíš takový průměrný standard (ale u těchto konzistencí se s tím tak nějak počítá :) Samozřejmě jako vždy, můžu hodnotit jen tento odstín, u těch výraznějších odstínů je možné, že je výdrž o něco delší. Texturou a celkově výsledným dojmem mi hodně připomíná rtěnky Heidi od Astoru. I balení se mi líbí, protože je matné a jen nápis Sleek je lesklý. Cena rtěnky na veletrhu byla myslím něco mezi 120-150 Kč. Běžně jí seženete okolo 150-170 Kč, což je podle mě pořád pěkná cena.







(web)



Složení:


Rtěnka mi vyhovuje, její krémová konzistence je příjemná a sympatická. Na to, jak málo stála mi přijde vážně dobrá. Mám z ní stejně dobrý pocit jako z paletek stínů této značky a určitě bych se nebránila si pořídit někdy i jiný odstín. Za sebe jí tedy určitě můžu doporučit vyzkoušet :)

Máte rtěnky Sleek vyzkoušené? Který odstín je váš favorit? :)

52 komentářů:

  1. Tak to je krásný odstín! :))

    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta je fakt krásná! Tohle je přesně moje krevní skupina. Mám doma sice i jiné odstíny a i výraznější barvy, vždycky si říkám, že je budu používat (když rozmýšlím nad koupí) a nakonec je vytáhnu tak 2 - 3 x do roka.. Ale to už jsme my ty ženský :D

    OdpovědětVymazat
  3. Sleek jsem tam bohuzel nestihla, ale urcite planuji nejakou objednavku, takze diky za tip. Tahle vypada moc pekne. Ja sice na rtenky nejsem, ale mame ji urcite poridim.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám Mystic a musím říct, že mám i lepší (a levnější) rtěnky. Barva je sice naprosto skvělá, ale přijde mi, že dost vysušuje a leze do vrásek..

    OdpovědětVymazat
  5. Mně osobně se tento odstín moc nelíbí, jelikož na nude rtěnky nejsem :) ale na Sleek rtěnky se už chystám. A jak říkáš..jako správný kosmetický nadšenec už jednu paletku vlastním...chci ještě minimálně dalších 6 :D

    OdpovědětVymazat
  6. to jsi byla na Interbeauty? já jsem tam chtěla zajít kvůli Sleeku taky, nutně potřebuju tu paletku s pastelovými stíny na jaro a na léto, ale nějak jsem se na netu nedočetla, že tam budou..:/ jinak rtěnka vypadá zajímavě, někdy jí asi omrknu, i když určitě v jiném odstínu, protože tenhle se mi teda vůbec nezdá, já jsem na růžovky..:) ale já mám teď s rtěnkami problém, protože mám kvůli práškům tak suché rty, že je absolutně nemožné je udržet v rtěnkově-nositelném stavu déle jak 10 minut, ale už se na barvičky hrozně moc těším, prášky brzy doberu!:)

    OdpovědětVymazat
  7. jaj...jen kdybych na ně někdy narazila na živo!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojda,

    tak já osobně nemám od Sleek nic, ty paletky mi prostě nevím proč nelíbí se mi barevně. Já vždycky u paletky chci používat 80% barev, zase chápu, že ne vše se všem líbí, ale u Sleek buď nesplním svůj daný limit a nebo už podobnou paletku mám od někokoho jiného.
    ALE třeba mi někdy udělaj radost a nějaká paletka mi padne do oka a bude láska, jako trám =o)

    OdpovědětVymazat
  9. Tý jo, opravdu dokonalá barva! Nevím proč jsem měla značku sleek zabudovanou jako značka, kde rtěnka stojí kolem 500,-?
    Už hrozně dlouho toužím po té paletce, třeba se konečně rozhodnu, a koupím si jí :)

    www.beautifulwhile.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá dobře. Ale rtěnek mám asi dost, nicméně potkat někde jejich stánek by mi vůbec nevadilo - chtěla bych ty tria tvářenek.

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem rtěnková, takže Sleek rtěnky mě zajaly, takhle jen podle odstínů možná Mystic, ale ještě mrknu na swatche.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Wow, tento odstín je opravdu nádherný :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/essence-bude-zarit-barvami.html

    OdpovědětVymazat
  13. přesně na takových odstínech teď ulítávám :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nevypadá špatně, ale mě tyhle odstíny nějak nesluší, dělají mě starší. Jinak rtěnky Sleek vyloženě miluju. Do nedávna jsem měla dvě, Amped a Stiletto. Amped je barva přesně pro mě, úplně studený odstín, jsem zimní typ. Tu teda zbožňuju. Dneska už jich mám pět, rozšířila jsem svoji sbírku ještě o tři z Interbeuty. Všechny mám matné a to jsou teda držáci. Za celý den opravuji 3x, což si myslím, že je úplně skvělý! Víc prostě není potřeba. Takže Sleek rtěnkám jsem opravdu propadla a když bude příležitost, tak ještě nějakou koupím na 100%!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Ta je krásná! Pěkně ses strefila s odstínem :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. na mě by byl tento odstín moc do hněda, ostatně jako většina "nude" odstínů :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mně by asi neslušela, ale odstín je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mám asi 4 sleek rtěnky a tady tuhle taky...je sušší není tak výživná...aproprot můžu se zeptat proč si jí nevybalila z krabičky a nekoukla na ni?

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  19. Taky jsem se do té barvy zamilovala a pořídila si ji. Neuvěřitelně mě ale vysušuje a i když jsem jí dala několikrát šanci, musela jít stejně pryč :/

    OdpovědětVymazat
  20. Nejsem rtěnkový maniak, líbí se mi to na ostatních, jen né na mě... hledám ideální nude odstín, ale tento to bohužel nebude...

    OdpovědětVymazat
  21. super odstin :) koukala jsem, ze maji plny regaly, tak se definitivne chystam na koupi :)
    http://blondielifestyle.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  22. Tahle je moc pěkná! Já jsem si zamilovala odstín Heartbreaker a teďka si jí asi i objednám:)
    ellienlouk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Krásná barva, ale bojím se, že me by neslušela..

    OdpovědětVymazat
  24. miluji nude rtěnky, mám jich už několik, i když je pravda, že čas od času mám chuť být za sexy krásku s rudými rty, ale běžně do práce používám právě takové rtěnky. Tuhle nemám a ani ji neplánuju, protože jsem na ni neslyšela žádné dobré recenze...

    OdpovědětVymazat
  25. Konzistence podle fotky vypadá fajn a barvička co jsi vybrala taky. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Má krásný odstíny, asi bych nevěděla který:D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  27. Ja mám sleek rtenky 2 a s jednou jsem spokojena a s druhou ne :D tenhle odstín mě moc nezaujal....

    OdpovědětVymazat
  28. Odstín není můj šálek čaje, ale ten obal se mi moc líbí! :))

    OdpovědětVymazat
  29. Mám velmi podobný odstín rtěnky od rimmelu a nemůžu se ho nabažit. Z odstínů téhle rtěnky by mě určitě lákal Coral Reef, miluju takovéhle barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  30. od Sleeku nic nemám, ale líbí se mi jejich obaly. a rtěnka je nádherná, takový odstín ještě nemám, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  31. Mám dvě paletky, rtěnky chci už dlouho zkusit, ale bez testeru se bojím...

    OdpovědětVymazat
  32. Za mě rtěnky nee.. Paletky mám 3.. jsou super a mám je moc ráda, ale rtěnky mi vůbec nevyhovují, hlavně konzistence.. mám rty, kterým ta konzistence prostě nesedí.. mám odstín Baby Doll a je to hezký odstín, ale pro mě nic moc vše okolo.. zklamání.. :(

    OdpovědětVymazat
  33. Tak zrovna tenhle odstín se mi moc nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  34. Paletky jsou božské a rtěnku asi pořídím, když mě tolik lidí na nic láká :-) Super článek ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Moc hezká odstín. Kosmetika Sleek mě pořád láká a láká a říkám si, že jsem asi špatná blogerka, když od této značky pořád nic nemám :D Ale viděla bych to nejdříve na nějakou jejich slavnou paletku stínů :)

    OdpovědětVymazat
  36. Barvička vypadá úžasně. Zatím mám od Sleeku 4 paletky a konturovací set. Na rtěnky se teprve chystám, tak je fajn vědět že stojí za to. Díky za recenzi.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  37. Líbí se mi odstín i obal, navíc značka Sleek je mi celkově sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  38. pekný nude odtieň :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, super článok...akurát hľadám nejaký nový rúž :) krvavo červená ma už prestáva baviť, tak hľadám nový odieň...myslim, že si presne tento pojdem obzriet ;)

    OdpovědětVymazat
  40. Krásný odstín na léto :-) michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. zajímavá barva, ale asi nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  42. Barva rtěnky je moc hezká já na svoji paletu stínů od Sleek teprve čekám

    OdpovědětVymazat
  43. Mám rtěnku Liqueur a čekala jsem od ní mnohem víc...hlavně od barvy :/ ale ta tvoje je krásná....tak třeba ještě zauvažuju a pořídím si tuhle :)

    OdpovědětVymazat
  44. Nádhera. Tyhle Sleekovky, to je lákadlo! :))

    OdpovědětVymazat
  45. Je to vážně krásný odstín, takovéhle růžovo-korálové rtěnky mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  46. Zrovna si chci objednávat paletky sleek a přemýšlím i nad rtěnkou;) Měla bych si asi objednat tento neutrální, protože výrazné mi stejně nesluší, ale oni mají tak pěkné odstíny!:)

    OdpovědětVymazat
  47. Odstíny jsou moc pěkné, možná mě zlákají :)

    OdpovědětVymazat
  48. já rtěnky nepoužívám, ale ten tvůj odstín je opravdu moc pěkný

    OdpovědětVymazat
  49. Moje NEJJJJJ rtěnka :) Miluju ji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)