čtvrtek 10. dubna 2014

Novinky Inglot pěkně pohromadě

I Inglot si zase po nějaké době připravil několik novinek, na které jsem se byla v obchodě podívat a pro vás je vyfotit :) Hned na úvod možná potěším všechny milovnice kosmetiky z Brna, protože od konce dubna bude značka Inglot k dostání i tam! Sortiment seženete v prodejnách Douglas v nákupním centru Olympia :)


Mezi novinky patří Eyelash Serum (350Kč), Secret Volume mascara (300Kč) a Felt Tip eyeliner pen (390Kč).


Sérum je vlastně výživa na řasy, které posiluje a brání jejich vypadávání. Řasenka se tváří jako maličká, ale má obsah jako leckterá jiná řasenka. Poslední z tria novinek jsou pak oční linky ve fixu.



Odstíny řady matných rtěnek Brigh´n´matte jsem vám ukazovala už před nějakým časem na Instagramu. Bohužel díky světelnosti v obchodě odstíny rtěnek příliš nevynikly a netváří se úplně reálně, takže kdyby vás zajímalo, jak vypadají na denním světle, podívejte se kdyžtak právě na Instagram, kam jsem je dávala. Odstíny jsou spíš výraznější a zářivé. Rtěnka stojí 310 Kč




Nabídka očních stínů se rozrostla o těchto 5 nových odstínů


Do paletky Freedom systému si můžete umístit i některou z nových tvářenek s rozjasňovačem



Inglot má nově i svojí houbičku na nanášení make-upu


Do nabídky kosmetických taštiček a pouzder přibyla i tato nová verze


V současné době můžete využít této akce a k nákupu nad 1000 Kč získat jednu z barevných tašek Inglot jen za 99 Kč (jsou vážně pěkné, velké a nejhezčí je ta v mint odstínu :)



O některých novinkách si blíže přečtete i na blogu, až je pořádně vyzkouším :)


Takže zase o důvod víc, proč se jít podívat do prodejny, až půjdete kolem :) A teď už si nemusejí zoufat ani ty z vás, které jsou z Brna a okolí, protože se na Inglot můžou jít podívat také.

Dejte mi vědět, která z novinek vás nejvíce zaujala a o které byste si chtěly přečíst co nejdříve něco víc :)

Ráda bych poděkovala i Adéle z Inglotu, která mě na představení novinek pozvala a všechny mi názorně ukázala :)

45 komentářů:

  1. Sérum na riasy ma zaujalo. Ale o ňom asi tak rýchlo recenzia nebude, ak chceme vidieť aj nejaký účinok, že ;)...

    OdpovědětVymazat
  2. Já se nejvíc těším na sérum a linky :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujaly me rtenky, 423 ma hezky odstin:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí kartáček té řasenky, i když by mohl být delší, myslím, že se s ním bude špatně manipulovat. Taky jsem zvědavá, jestli to serum bude mít nějaké účinky.

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě o řasence! Vypadá fakt dobře, já plastový kartáčky ráda =o)

    OdpovědětVymazat
  6. novinky me nejak nezaujaly. Jedine snad ten prostredni stin z petice novych..

    Inglot me nejak posledni dobou nebavi. pravda, hlavne kvuli personalu v prodejnach :-(((

    OdpovědětVymazat
  7. To sérum vypadá moc dobře, v pondělí pojedu do Prahy, tak to musím omrknout! :)

    OdpovědětVymazat
  8. jsem strašně zvědavá na tu řasenku!

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem pořád z Inglotu jaksi rozpačitá. Líbí se mi jejich barevný rozsah. Nebojí se modrých a dalších ujetě barevných rtěnek, ale zas nejsem až tak nadšená výdrží.

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi ty tvářenky s rozjasňovačem :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, Inglot v Brně, no to se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Skoda, ze na Slovensku Inglot nie je :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné věci.Asi budu muset zajít po dlouhé době do Inglotu :DD
    ellienlouk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Sérum na řasy, hmmm :)
    Ale asi to budou spíš vyhozený peníze, každopádně řasy a vlasy, to je moje! :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Ja porad nechapu ze nemuzu sehnat Inglot nikde tady v Anglii, mozna ho maji v Space NK nebo Liberty, ale sakra tam ja se dostanu tak jednou za rok! Urgh. x

    Tereza // Cityscape Bliss: My favourite hair styling range

    OdpovědětVymazat
  16. Inglot mám celkem ráda, ale z těchto novinek mě nic nezaujalo..
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. jééé tak to jsi mě moc potěšila s tím Brnem, no to budu muset jít omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  18. Inglot je pro mě stále jednou velkou neznámou.. nevím proč, ale je mi tam nějak podvědomě nesympatická..:/ no každopádně líbila by se mi ta blendící houbička, ale 500,- se mi za ní dávat nechce, tak si jí asi odpustím..:)

    OdpovědětVymazat
  19. Konečně!pořád jsme bití a to jsme druzí největší v ČR!

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  20. Mě láká mu houbička, ale nakonec asi stejně zkusím tu od RT...

    OdpovědětVymazat
  21. to sérum by nemuselo být špatné, jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  22. To sérum vůbec nezní špatně i cena se mi zdá dobrá. Bohužel, do Inglotu daleko (jak do Prahy, tak do budoucí Brněnské prodejny).

    OdpovědětVymazat
  23. Jako zaujali mě odstíny rtěnek a stínů :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Nejvíce mě zaujalo to sérum na posílení řas ;)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Rúže ma zaujali, a riasenka má pre mňa celkom sympatický hrebienok. Som zvedavá čo na výrobky povieš po otestovaní.
    blondiearea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. až budu v praze, tak si musím už něco pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  27. Inglotu jsem (zatím) nějak nepropadla,ale ty modré stíny jsou nice :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ty séra mě vůbec nelákají...nemyslím si, že by nějak pomohli...raději spoléhám na olejíčky ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Já o téhle kosmetice teda vím, ale nic od ní nemám a docela mě to mrzí když to vidím.. :-/ Jak budu v Praze, určitě se zajdu mrknout! Teda pokud tam ještě budou.. :) Doufám, že to nejsou limitky.. To by mě pak mrzelo.. :(

    OdpovědětVymazat
  30. Páni, páni, páni!! Tak tohle se opravdu povedlo. Zbožňuju linky ve fixu a tyhle vypadají opravdu dobře a ty rtěnky... úplně se těším na nákupy :)) http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Ja jednoducho nechapem preco nemame Inglot aj v SR.... :(
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  32. mňa najviac zaujali tie rúže :) a samozrejme to sérum na riasy, kedže moje sú teraz v dosť biednom stave :) ..a taktiež by ma zaujíma výdrž tých očných tieňov :)

    OdpovědětVymazat
  33. Inglot mě nebere, takže i novinky mě nechávají chladnou :)

    OdpovědětVymazat
  34. Odstíny rtěnek vypadají opravdu dobře. Na sérum jsem velmi zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  35. pekné novinky! najviac sa mi páčia tie matné rúže.
    Danylovelife@gmail.com
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  36. To serum vypadá dobře a ani nestojí moc, to bych mohla vyzkoušet :)) Stejně si tam musím pro linky, tak aspoň to vezmu při jednom :D

    OdpovědětVymazat
  37. Mně u Inglotu štve, že jejich stíny nejsou poloviční velikosti. Barevná škála je obrovská a je z čeho vybírat, snadno bych si mohla sestavit quatro paletku přímo sobě na míru. Jenže paletka 4 stínů je prostě na cestování i tak moc obří a tím pádem nepraktická. :-(

    OdpovědětVymazat
  38. Ta řasenka a houbička jsou boží :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Popravdě... stánek inglot jsem vždycky jenom míjela a nějak mě neláká. :/

    OdpovědětVymazat
  40. Houbičky na make-up mají v drogerii Pemi,v balení jsou dva kousky,jedna houbička je kulatá,má fialovou barvu,druhá houbička má tvar kapky,má světle červenou barvu.Cena je cca 60,- Kč,dobře se s nimi pracuje.Drogerie Pemi je na Palmovce,Praha 8.

    OdpovědětVymazat
  41. Ty tvářenky vypadají moc pěkně!:)

    OdpovědětVymazat
  42. mě teda ze všechno novinek zaujaly nejvíce nákupní tašky O:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)