pondělí 28. dubna 2014

MUA akce na poštovné zdarma

Krásné dobré ráno všem! Dneska bych vám ráda řekla o jedné zajímavé akci, která se týká poštovného zdarma na kosmetiku MUA nebo-li Make Up Academy. Někoho tato značka nechává chladnou, někdo jí nakupuje po kilech. Tato akce tedy asi zaujme právě tu druhou skupinu z vás :) MUA slaví teprve třetí narozeniny, ale například v loňském roce se stala neprodávanější kosmetickou značkou v anglickém řetěžci drogerií Superdrug. Určitě vám neuniklo, že si kosmetiku MUA můžete nakoupit i na českém oficiálním eshopu (KLIK), kde v současné době probíhá i další slevová akce na řadu Fashionista.


Akce na poštovné zdarma začíná dnes a končí v neděli 4.5 o půlnoci. Poštovné zdarma je u všech objednávek nad 300 Kč.

Můžu prozradit, že se chystají i speciální sms slevy pro zákaznice, které na eshopu již někdy nakoupily :)


Ceny začínají už na 44 Kč a sehnat můžete i novou řadu MUA Luxe.



Mezi nejprodávanější produkty patří určitě paletky, které mě osobně přijdou asi nejznámější (i díky jejich barevné podobnosti s Naked paletkami). Populární jsou i magnetické laky na nehty nebo produkty řady Undress your skin.




Jestli jste si plánovaly pořídit něco nového nebo něco pro potěší, máte ideální příležitost :) A můžu prozradit, že MUA potěší i několik z vás, takže určitě sledujte blog a brzy se dozvíte více!

Plánujete akce využít? Co od MUA máte nejraději nebo co by vás lákalo vyzkoušet? :)

18 komentářů:

  1. Jéje a já zrovna teď nakoupila celkem dost kosmetiky, tak se musím krotit :D Ale je to velmi lákavé, díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  2. JŮŮŮ, no tak to je ta nejleší zpráva pro nadcházející týden!! Díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  3. No Mua Luxe mi hází chybové hlášky - asi je to zatím jen v přípravě, bohužel :(

    OdpovědětVymazat
  4. Tá paletka tieňov na oči vyzerá veľmi pekne. Osobnú skúsenosť nemám...

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem si objednala, moc děkuju za info! Konečně budu mít tu paletku očních stínů, jupí ♥

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  6. spadam do kategorie tech,kdo nemaji MUA radi, ale obecne mam moc rada takovehle akce.

    Eshopy to maji dobre spociatene a takova akce se jim vyplati. Nas zakaznice to pak potesi a vetsinou koupime i vice, nez bychom chteli :-))))

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mi to přišlo na email, možná využiji :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. od MUA jsem měla skvělou řasenku a mozaikovou tvářenku, a s obojím jsem byla spokojená. teď ale asi akci nevyužiju :)

    OdpovědětVymazat
  9. miluju, když napíšou POŠTOVNÉ ZDARMA a pod to fontem 7 cenové omezení :D

    OdpovědětVymazat
  10. já nevím, mě tady tahle značka nějak neoslovila podle mě je to srovnatelné s elfem ne? Asi mě vadí to napodobování =/ ale lak asi zkusím ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  11. MUA je fajn, ale musí se umět vybrat :-)
    Ty jejich trio stíny jsou fajn, teda jsou nějak moc podobný Bourjois... ale pigmentace super, jsou teda extra zapečený :-D ale jsem z nich nadšená...

    OdpovědětVymazat
  12. já mám od nich tu bílou paletku a jsem s ní strasne spokojena:) dokonce nam jeste tvářenku, která stála jen libru a je neskutečná za ty peníze!:) takže teď jdu nakupovat:D

    OdpovědětVymazat
  13. poprvé objednáno od mua...už aby to tu bylo..

    OdpovědětVymazat
  14. Díky za info, objednala jsem si konečně paletku Undress Me Too :)

    OdpovědětVymazat
  15. Možná toho využiju :) Uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pár kousků z MUA mám,ještě objednané v zahraničí. Tady mi přijdou hrozně předražené.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)