středa 2. dubna 2014

Micelárka a odličovač očí Garnier

Pokud se v regálech drogerií objeví novinky Garnier, mám pocit, že jsou někdy vůči nim už předem skeptická očekávání. V tomto případě ale můžu říct, že mě obě novinky víc než nadchly a myslím, že obě rozhodně stojí za vyzkoušení!



Garnier Micelární voda (400ml) - koupíte v drogeriích za 179 Kč

Hned jak jsem tuto micelárku poprvé viděla, jsem si říkala, že bysme si mohly rozumět :) Strašně se mi líbí její balení i když je celkem dost nápadně podobné klasické růžové verzi Bioderma micelárky. Velké balení beru jako plus, protože micelárky vypotřebovávnám na litry, takže za to palec nahoru! Ještě než jsem jí vyzkoušela, četla jsem nespočet kladných ohlasů a časté přirovnání ke stejně skvělé micelárce od Lorealu (o které jste si tu také už mohly přečíst). Často se porovnává i jejich velice podobné složení (pro vaše porovnání máte níže obě složení na fotkách). A já musím říct, že mi tato micelárka přijde opravdu stejně skvělá, jako ta od Lorealu. Celkem nevím, co víc bych řekla, ale prostě mi jedním slovem vyhovuje. Na tváři nelepí, nijak mě nedráždí a pleť skvěle dočistí i odlíčí. Je bez parfemace a dávkování mi oproti micelárce Loreal přijde praktičtější a lépe se mi s ním manipuluje. Na tváři osobně nepoznám, jestli používám tuto nebo tu Loreal, protože mi obě přijdou skvělé :)



Složení micelárky L´oreal:




Garnier 2v1 Posilující odličovač očí (125ml) - koupíte v drogeriích za 119 Kč

Dvoufázové odličovače očí, to je moje! Bohužel kvůli svým ultracitlivým očím si musím hodně vybírat, jaké můžu používat. Přísahám, že by mě nikdy nenapadlo, že mě odličovač Garnier nadchne tak moc, že uvažuju, že si ho někdy koupím znovu. Za prvé ho moje oči úplně v pohodě snesou (a to se jinak pokaždé osypu, když se k nim třeba jen přiblíží jakákoliv micelárka). Druhá skvělá věc - i když je to dvoufázový odličovač, není VŮBEC mastný. Ale ani trochu! Nechtěla jsem tomu uvěřit. Ke všemu stáhne líčení jedním tahem (nakapu ho na tamponek, přiložím k oku, chvíli nechám působit a setřu). Líbí se mi i fialové balení, které na mě působí tak nějak svěže a vesele. Odličovač by měl posilovat i vaše řasy (díky obsahu Argininu), což nemůžu vyloženě potvrdit, ale jelikož mi už dlouho žádná řasa při odličování nevypadla, tak to má možná něco do sebe. 

Mám jedinou výtku - obě složky se od sebe oddělují dost rychle a tak člověk musí častěji obsah protřepávat. Ale to je prostě jen detail. Jinak musím říct, že tohle je pro mě překvapení měsíce a rozhodně doporučuji vyzkoušet!



Složení:


Musím říct, že jak micelárka, tak odličovač mě opravdu nadchly, i když musím uznat, že odličovač o něco víc. Trochu jsem se obávala, že ho jednou vyzkouším, zrudnou mi oči a já se ho už nikdy víc neodvážím použít. Ode mě má ale 9 bodů z 10 a jelikož mám spoustu pozitivních ohlasů i od vás, tak si myslím, že určitě nejsem sama, která si o něm myslí něco pěkného :) Podle mě rozhodně stojí za vyzkoušení a věřte, že tohle o odličovačích z drogerie tak často tvrdit nemůžu. Micelárka mi přijde stejně dobrá jako ta od Lorealu, takže jestli vám vyhovuje ta, klidně někdy zkuste i tuto. Podle složení jsou téměř totožné :)

Máte některou z těchto věcí vyzkoušenou? Patříte taky do skupinky spokojených? :)


PS: děkuji Garnieru za poskytnutí produktů k recenzi

37 komentářů:

  1. Ja tedy odlicovace oci nepouzivam, ale kvuli tem rasam me laka.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec nevím jestli mám tu micelárku zkusit nebo ne, někdo si ji strašně chválí a jiný ji nenávidí, stejně jako s Loréal ale zrovna ta mi sedí, takže jí nejspíš taky zkusím :) ! Na ten odličovač se podívám určitě, měla jsem od Garnieru odličovač očí s výtažkem z hroznů a byl moc fajn :) ! Recenze jsou parádní :))

    OdpovědětVymazat
  3. Vyskúšané zatiaľ nemám, ale tá micelárka ma zaujala! A oba vedľa seba vyzerajú veľmi pekne :) ale keďže micku používam aj na odličovanie očí, tomu menšiemu zrejme odolám...

    OdpovědětVymazat
  4. Ten odličovač mám a je velice příjemnej, je fakt, že se ty vrstvy rychle oddělují, ale tragédie to není. Na micelárku se nechystám,nemám je obecně ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Po tom odličovači se podívám, mohlo by to být něco pro mě...
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Na ten oční odličovač se musím podívat, vždy mě podobné odrazovaly právě svojí mastnotou a jestli tenhle mastný není tak by mi mohl vyhovovat.

    OdpovědětVymazat
  7. No, odličovač očí mi právě došel, takže asi poběžím pro tenhle, předtím jsem měla taky od Garnier, nějaký zelený a byl v pohodě. A micelárka vypadá taky fajn, takže až dodělám současnou Bourjois z Elle, tak možná vyzkouším tuhle. Že by se Garnier zlepšoval?

    OdpovědětVymazat
  8. Mmmm...tak to je docela překvapivé - jak Garnier nemusím - tak teď jsem dost nahlodaná. Předpokládám ale, že Bioderma je pro tebe nejlepší?

    OdpovědětVymazat
  9. Oba výrobky vypadají hodně dobře, taky se mi líbí ty jejich obaly. To se Garnieru povedlo. Ten odličovač očí si plánuji pořídit. Micelárek mám teď dost, ale až dojdou tak budu o koupi této uvažovat.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  10. Teď mám odličovač Mixa, ale až ho dopotřebuju tak uvažuju právě o tomto Garnier, vypadá dobře:)

    OdpovědětVymazat
  11. asi tu micelárku zkusím, nějak mi teď dochází. ale zase bych chtěla využít akci v Rossmanu na 1+1 L'Oréal, tak možná později :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zrovna dneska si jdu kupovat oční odličovač a vůbec nevím jakej... na tenhle jsi mě docela nalákala, ale já ty dvoufázový nemám moc ráda, jsem nějak líná to protřepávat :) Ale když mě nic jinýho nezaujme, asi do něj půjdu.

    OdpovědětVymazat
  13. Měla jsem v plánu si micelárku Garnier pořídit, ale v lékárně jsem těsně předtím narazila na dvojabelní Biodermy Sébium za cenu jedné, což jsem tam nemohla nechat :D

    OdpovědětVymazat
  14. ty si mě normálně navnadila...já která používá jen idličovací gely najednou bude používat snad i tampónky...ten na oči musím zkusit =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  15. Odličovač mám doma:) Micelárka mě zaujala obalem, ale mít ji nemusim...

    OdpovědětVymazat
  16. Líbí se mi balení obou výrobků. Micelárku vlastním a jsem spokojená, bioderma je sice o chlup lepší, ale pokud na ni nebude akce nebo finance, tak se s klidným srdcem spokojím s touto nebo Lorealkou :D jytuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. mě bohužel kosmetika od garnieru většinou vůbec nesedí, vždy si koupím nějaký nový výrobek, protože na něj čtu kladné recenze a pak jsem sklamaná

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ani jedno jsem ještě nezkoušela, ale možná bych dala šanci posilujícímu odličovači. Lorealka mi zatím spinká v šuplíku a čeká až vypotřebuji poslední zbytek Biodermy :D (furt ne a ne ho vyplácat)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to opravdu musím mít! Díky za pěknou recenzi. Už už běžím do drogérky :)

    OdpovědětVymazat
  20. O těchto produktech jsem už slyšela a vlastně samou chválu, tak uvažuju, že je vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  21. Ja ten odlicovac oci u nas jeste nevidela - asi blbe koukam, to by bylo pro me typicky:) x

    Tereza // Cityscape Bliss: March favourites

    OdpovědětVymazat
  22. No, já nevím. Nějakou dobu na to, co jsem začala používat tuhle micelárku, se mi na bradě a kolem pravého koutku úst začala objevovat nějaká vyrážka - drobné červené pupínky a zároveň loupající se šupinky. Tak jsem ji přestala používat, vyrážka se zlepšila, ale stále ji mám. Ale nevím, jestli to byla náhoda či ne, težko říct. Každopádně moje důvěra v tuhle micelárku a především ke Garnieru (i po předchozích zkušenostech) úplně opadla.

    OdpovědětVymazat
  23. Oba produkty bych určitě co nejdříve ráda vyzkoušela - mám také hodně citlivé oči, tudíž je pro mě tato recenze velmi přínosná. :) Garnier jsem dříve nemusela kvůli úplně prvním BB krémům, ale nyní jsem mu dala šanci, koupila si jeden inovovaný BB krém pro smíšenou pleť a nedám na něj dopustit. Je pravda, že příliš nekryje, ale na sjednocení pleti je naprosto ideální. A potom balzámy této značky jsou určitě jedny z nejlepších z drogerií. :) SINSAY GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  24. Micelárku určitě zkusím, jen u toho odličovače...dá se s ním pohodlně i voděodolný líčení? Já totiž většinu času používám voděodolnou řasenku...

    OdpovědětVymazat
  25. Já chci vyzkoušet micelárku :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. I Nivea se hrozně rychle odděluje, takže to není nic co by mělo Garnieru ubírat body ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Zrovna jsem si pořídila micelárku od Lorealu a dvoufázový odličovač Mixa, ale za pár měsíců bych mohla zkusit tuhle dvojku :)

    OdpovědětVymazat
  28. tu micerálku Garnier chci vyzkoušet, ale ráda bych vyčíhla nějakou slevu :)

    OdpovědětVymazat
  29. Odličovač jsem už zkoušela a mě teda nevyhovoval. Dost mě po něm štípali a pálili oči. Ale každému samozřejmě vyhovuje něco jiného. Micelárku jsem nezkoušela...mám ráda tu od Lorealu tak by mi možná tahle taky vyhovovala.

    OdpovědětVymazat
  30. odličovač mám do zásoby, a když tak na něj všude čtu tu chválu, už se na něj těším :)

    OdpovědětVymazat
  31. Já dvouslozkove odlučovače zbožňuju, ještě mam zbytek toho původního od garniere, ten uz se asi vyrábět nebuďe, kdyz je ted tenhle? Moc rada novy vyzkouším, nepochybuji, ze mi bude vyhovovat 😊

    OdpovědětVymazat
  32. Nu, za mě tedy ten odličovač spíš ne. Mám vypotřebovanou asi půlku a vůbec mě nenadchnul. Přijde mi, že moc neodlíčí, a to ani nepoužívám voděodolnou řasenku. Neporadí si pořádně ale ani s klasickou Maybellinkou a nedej bože, když mám linky, ty mi prostě nestáhne... A řasy? Přijde mi, že mi teď padají docela dost...
    Za mě tedy zklamání a stále hledám ten ideální odličovák (aby nevysušoval, ale ani moc neumastil, pořádně odlíčil, neštípal a neničil řasy). Asi jsem moc náročná, ale zatím jsem takový tedy nenašla... Snad příště (doma už mám v zásobě od Yves Rocher, tak uvidíme).
    S micelárkou zkušenosti nemám, tak tu možná ještě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  33. dlouho jsem po ní pokukovala , asi tu micelárku vážně vezmu. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ono s tím složením, vzhledem k tomu, že obojí je Loreál, tedy stejná fabrika..tak se rozdílu nedivím..holt to má jen jiný název a obal....jsem s tou první Loreáláckou micelárkou spokojená a mám zásobičky,:-)

    OdpovědětVymazat
  35. Mně hlavně připadají hrozně roztomilé ty obaly:)

    OdpovědětVymazat
  36. odličovač jsem ještě nezkoušela, ale zato micelárka je láska mého života! :))

    OdpovědětVymazat
  37. Tak jsem si koupila ten odličovač a nakonec jsem ho vyhodila.
    Odličovač není vhodný pro citlivou a ekematickou pokožku. Takže varuji všechny slečny, co mají přecitlivělou a suchou pleť se skonem k ekzémům, aby si ho nekupovali.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)