úterý 29. dubna 2014

M.A.C limitka Alluring Aquatic a moje úlovky

Asi nemá cenu říkat, jak moc mě limitované kolekce baví a jak ráda sleduju ty nejnovější, které se k nám dostanou. Ne jinak tomu bylo i v případě nejnovější M.A.C limitky s názvem Alluring Aquatic, která se představovala minulý týden a v prodeji bude od 1.5. A protože vím, že zatížená na limitky nejsem sama, ráda bych se s vámi o pár fotek podělila a případně vás včas nalákala, než se po všech produktech jako vždy zapráší. Na konci mám pro vás i moje úlovky, kterým jsem neodolala a koupila si je :)


Jelikož se jedná o letní kolekci, bylo jasné, že se v ní objeví bronzery a něco metalického nebo lesklého. Navíc mě osobně už podle prvních fotek uchvátil design kolekce, protože produkty jsou jakoby pokapané kapičkami vody (inspirace mořem je více než patrná). Efekt je velice přesvědčivý, protože kapičky jsou plastické a vymazlené jsou i krabičky produktů :) Musím říct, fakt palec nahoru a kdyby byl ten samý produkt v klasickém černém obale, zdaleka mě nenadchne tolik, jako toto provedení.


Kolekce obsahuje:



Extra Dimension tvářenky ve 2 odstínech

Sea Me, Hear Me – Beige pink
Seduced at Sea – Mid-tone neutral plum



Bronzing powder ve 2 odstínech

Refined Golden – Finely spun golden with soft pearl
Golden – Muted golden tan-beige with shimmer



Extra Dimension bronzer - ve 2 odstínech

Aphrodite’s Shell – Golden bronze with a touch of fine shimmer
Delphic – Soft brick tan with a touch of fine shimmer



Lesky na rty v 5 odstínech

Clear Water – Sheer nude with multidimensional pearl
Peachstock – Creamy true nude
Water Deities – Light bronzy pink
Seducing Sound – Mid-tone plum bronze
Modern Lure – Deep violet with pink pearl




Konturka na rty Lip pencil ve 2 odstínech

What Comes Naturally – Light nude
Half-Red – Soft burgundy



Tužka na oči Pearlgide Intense Eye liner ve 2 odstínech

Black Line – Black with gold pearl
Black Swan – Black with pearl





Rtěnky - celkem 5 odstínů s různým finishem:

Siren Song – Sheer pale beige with a lustre finish
Pet Me, Please – Light shimmering mauve with a frost finish
Enchanted One – Mid-tone neutral pink matte finish
Mystical – Mid-tone creamy rose with a cremesheen finish
Goddess Of The Sea – Dark vibrant violet cremesheen finish





Oční stíny Extra Dimension - 6 odstínů

Lorelei – Golden beige
Sea Worship – Tarnished olive
Silver Sun – Mid-tone dirty sea foam green
Legendary Lure – Deep cerulean
Fathoms Deep – Deep blue (podle mě spíš deep purple)
Soul Serenade – Deep plum brown





Laky na nehty ve 3 odstínech

Submerged – Dark teal chrome
Neptune – Tarnished gold
Shimmerfish – Sparkling aluminum


V kolekci je dále i kosmetická taštička (je vidět na fotkách výše) a 2 štětce.



A teď mé slibované úlovky. V limitkách mě většinou nechávají chladnou všechny lesky, tužky na oči/rty i laky na nehty. Pro mě jsou nejzajímavější tvářenky, rozjasňovače a oční stíny. Když jsem nedávno procházela svou sbírku M.A.C, převládají tam právě tyto produkty nejvíce. Je tedy trochu nečekané, že jsem si domů odnesla právě tvářenku a oční stíny :)



Samozřejmě vzhledem k tomu, že mám oba produkty doma teprve pár dní, tak je nemůžu nijak extra hodnotit. Berte to spíš jako ukázku odstínů pro inspiraci :)

Oční stíny mě celkem nadchly svou jemnou texturou a super pigmentací. Kéž by i mono stíny ze stálé kolekce byly tak boží! Tvářenka je naopak pigmentová spíš decentnějším způsobem, takže nehrozí nános barvy ala Marfuša :) O designu znovu básnit nemusím, mě se líbí maximálně a další menší plus je za Extra Dimension reliéf na stínech i tvářence.


















Ceny kolekce:



Jestli vás cokoliv z kolekce zaujalo, určitě si pospěšte, protože na prodejnách mají většinou jen pár kusů od každého produktu. A osobně si myslím, že jako první zmizí právě tvářenky, bronzery a oční stíny :)

Co na kolekci říkáte vy? Líbí/nelíbí se vám? Pořídily byste si něco nebo to máte třeba i v plánu? :)



35 komentářů:

  1. naprosto s Tebou souhlasim. To baleni je uzasne a taky si myslim, ze je hlavnim trhakem :)

    Vybrala jsi naprosto uzasne stiny! Myslim, ze vyberu asi ty same.. a jeste si brousim zuby na jedny... ach Rendy.. uzasne fotky. To mi nedelej :))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten prostřední zlatý lak vypadá luxusně!

    OdpovědětVymazat
  3. ježíš já bych měla pořád tendenci to všechno otírat :D stíny se mi moc líbí, ale zůstane to v platonické rovině, na stíny jsem si uvalila zákaz :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty obaly s kapičkama jsou skvělé! :) A moc se mi líbí ten Tvůj stín, ta barva mi připomíná stín od Reginy - kovově fialová :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. Wau, tie obaly su nadherne. Dokonalost sama. Asi by som tiez neodolala :D
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Hrozně mě uchvátily ty kapičky :-O úplně sem na to hleděla.. Je to super nápad ;) Pokud budu mít možnost se tam zastavit, určitě si něco koupím! :) Líbí se mi ty tvářenky!

    OdpovědětVymazat
  7. Ty stíny, které jsi si koupila jsou božské.
    beprettybym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kapičky jsou božský =).

    OdpovědětVymazat
  9. moc se mi líbí to balení, ale tím to končí. né, že by se mi kolekce nelíbila, ale nenašla jsem nic, co by mě zaujalo tak, že bych to musela mít :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mají fakt zajímavé obaly :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Z tých farieb do kolien zrovna nejdem, ale ten dizajn je DOKONALÝ!!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi ta limitka líb! Super baleni :)...škoda že je Mac poze v Praze :/

    http://nikakaworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. je to opravdu krásné! Ty obaly ach....ale moc se mi nelíbí odstíny, je to všechno strašně tmavé nebo to aspoň na všech fotkách, co jsem zatím viděla tak působí =/ ale zase ta tvářenka je v super odstínu!

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tato kolekce je naprosto nádherná. Nejvíce mě tedy zujaly rtěnky a ty oční stíny. prostě krása.
    http://fashionblogbymarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. To je luxus!!! Balení vypadá neskutečně nádherně, to mě chytlo hned na první pohled! Nejvíc mě asi zaujaly ty stíny, protože ty odstíny jsou prostě krásné! A jinak úlovky super, tvářenka vypadá taky luxusně:)

    OdpovědětVymazat
  16. To je tak krásné, vybrala sis perfektně!!! Brala bych hned :)

    OdpovědětVymazat
  17. balení je naprosto dokonaléééé :D

    http://zelenkovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. já jsem pořád úplně hotová z té tvářenky... je fakt nádherná. bude to boj...

    OdpovědětVymazat
  19. Napaditejsi balení jsem snad ještě neviděla, je to uplne super!! A odstín stínu jsi vybrala vazne skvěle!

    OdpovědětVymazat
  20. to je boží :-) miluju kovový stíny :-D aach jo, já je potřebuju

    OdpovědětVymazat
  21. Balení je tedy perfektní!!! Jsem z něj unešená. Tvářenku, bronzer si nepořídím, protože by mi doma jen ležely a prášilo by se na to (jsem tele a neumím to používat), takže pravděpodobně zkusím nějaký lak na nehty a zároveň moji první věc od MAC :)

    OdpovědětVymazat
  22. Super článek :) ty nude rtěnky jsou prostě úžasné :) a ta tvářenka, co máš je taky skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já bych z těch balení zešílela. Pořád bych měla tendenci to utírat aby to nevypadalo mokře

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to bych si vybrala :) Tak zvážím, jestli bych si zítra neměla i přes nákupní zákaz zajít pro svou první věc od MAC.

    OdpovědětVymazat
  25. Moc hezká kolekce :) A ta tvářenka je krásná.
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Krásná limitka ty obaly jsou úžasné :)
    karolin.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. balení je nádherné, nejvíce se mi líbí laky na nehty

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherná limitka :) langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Nádherná limitka :) langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Celá limitka vypadá opravdu nádherně! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)