úterý 15. dubna 2014

Letní kolekce a novinky od Clarins

Období letních kolekcí je v plném proudu a my se máme na co těšit! Víte, že limitky jsou trochu moje slabost a často jim neodolám, tak jsem se s vámi chtěla podělit o jednu z kolekcí, která se do obchodů už blíží. Kolekce Colours of Brazil bude v prodeji od května v prodejnách Douglas a Sephora.




Eye quartet & Liner palette

Paletka stínů mě tentokrát svým obsahem příliš nezaujala. Ne že by 4 odstíny nebyly pěkné, ale ta královsky modrá linka mi k tomu nějak nepasuje a určitě bych jí nepoužívala. V tomhle ohledu jsem trochu suchar a podobným kombinací barev moc neholduju. Ovšem balení jako takové mi přijde opravdu krásné a povedené.

Cena: 1190 Kč



Truly Waterproof mascara

Řasenka slibuje 12 hodinovou nepřetržitou výdrž za jakýchkoliv okolností. Řasy jsou navíc chráněné proti vlhkosti, mořské i chlorované vodě a slunci díky vosku z pomerančovníku a squalenu získaného z oliv.

Řasenka v elektricky modré s názvem Curacao (limitovaná edice) vypadá hodně zajímavě, líbí se mi i barevný detail v podobě barevně odlišeného balení řasenek. Zajímal by mě kartáček na živo, takže až řasenku někde potkám, určitě se na ní mrknu.

Cena: 630 Kč





Bronzující pudr


Možná si ještě pamatujete loňskou limitku s aztéckými vzory, ve které byl hodně podobný bronzer. Tento jsem samozřejmě ještě neměla šanci vyzkoušet, ale barevně mi přijde hodně podobný (z fotek), jako ten loňský. Škoda, že mám jeden bronzer tak na 10 let, protože i tenhle se mi svým vzorem moc líbí :) Bronzer obsahuje 2 univerzální odstíny a "light-optimizing+" komplex, který opticky minimalizuje linky a drobné nedokonalosti.

Cena: 1190 Kč



Lip Balm Crayon

Co mě ovšem z celé limitky nejvíc zaujalo a chytlo za srdce, jsou právy tyhle barevné pastelky! Kdo mě sleduje, tak možná ví, že jich mám hodně od různých značek a moc mě baví :) Podle mě je trochu škoda, že nebudou součástí stálé kolekce, protože jsou fakt skvělé (ale o tom zase někdy jindy). Celkem bude v nabídce 6 odstínů:

01 my pink
02 creamy pink
03 tender coral
04 sweet cherry
05 delicious plum
06 soft coffe



Cena: 495 Kč











Waterproof eye pencil


Voděodolná tužka na oči je skoro povinná letní výbava. Z loňska mám tuto verzi ve fialové a tyrkysové verzi, takže letos kupovat žádné další nebudu :)

Cena: 450 Kč




Fix´Make-up


Fixační sprej make-upu se na léto taky celkem dost hodí. I když jsem zatím neobjevila žádný, u kterého bych zůstala a výrazně pocítila jeho fixační schopnost. Tento obsahuje vodu z růže a pleť díky tomu zklidňuje a nevysušuje.

Cena: 690 Kč





Shimmer Oil

Tento miláček se v letní limitce také už jednou objevil a než jsem si ho stihla vyzkoušet, byl beznadějně vyprodaný. Doufám, že ho letos stihnu :) Jedná se o pečující olej na obličej i tělo se zlatými třpytečkami. Samozřejmě si asi dovede představit, jak pěkně musí vypadat na opálené kůži a jak krásně voní po ylang-ylang :)

Cena: 1000 Kč




Kde všude najdete dekorativní kosmetiku Clarins?

Sephora: Zličín, Nový Smíchov, Arkády Pankrác, Olympia Brno

Fann: Praha Kotva, Praha DBK, Praha Flora, Brno Kobližná


Douglas: Praha Na Příkopě, Debenhams (Václavské náměstí), Arkády Pankrác, Černý Most, Mercury centrum České Budějovice, Olympia Brno, Galerie Vaňkovka Brno, Forum Nová Karolina Ostrava

Marionnaud: Plzeň Borská Pole




Letní kolekce se mi opravdu líbí, určitě bych si své favority vybrala. Respektivě jednoho už mám a něco mi říká, že jen u jednoho kousku to neskončí :) V kolekci mi trochu chybí nějaký rozjasňovač nebo tvářenka, na ty mám prostě slabost a musím je mít všechny :) Ale úplně mě to letně navnadilo a těším se na první opalování a pořádné slunko.


Jaký kousek se z kolekce líbí vám? Plánujete si nějaký na léto pořídit? :)

41 komentářů:

  1. Oceňuji, když je takovýto článek vydaný dříve, než je v obchodech vše rozebrané a ještě více oceňuji, když je tu i seznam všech obchodů, kde vše seženu :) Díky Rendy!

    OdpovědětVymazat
  2. Nejak me nic nezaujalo..

    stiny - souhlas, ta modra mi tam proste taky nejde (a to mam rada i blaznivejsi kombinace)
    barevne rasenky - ty uz me nejak vubec neberou .( jsem asi suchar :)))
    bronzer - souhlasim, ze vypada uplne stejne jako ten lonsky /skoda jako/
    pastelky mozna vyzkousim az bude nejaka zajimavejsi akce v Sephore /zajima me porovnani s Clinique/
    "vodeodolne" tuzky me loni strasne zklamali (clanek: http://www.blondatejsvet.cz/2014/02/claris-tuzka-na-oci-04-turquoise.html)

    Ja nevim, prijde mi, ze se letos proste moc neukazali .... skoda. Letni kolekce byvaji moje nejoblibenejsi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tahle kolekce me barevne vubec nezaujala.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojda,

    no tahle řada se mi nelíbí už balením...
    A celkově mi barevný řasenky nic neříkají :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak pastelky vypadaj opravdu lákavě! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta paletka vypadá krásně, ale ta linka mi tam teda taky nesedí..
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. no ne, tak ona bude i u nás! moc se mi líbí ten bronzer, a "pastelka" v odstínu 02 :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé ten sezam obchodů je super :)

    OdpovědětVymazat
  9. A já bych naopak strašně chtěla tu paletku :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí odstíny Lip Balms :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta paletka avh bože tu chci dokonalá
    eliskakvetonova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí složení paletky - ty barvičky a ta modrá k tomu, to podle mě vypadá nesmírně moc hezky, ale sama bych to asi také nevyužila :)
    Pastelky vypadají úžasně, ta první růžová je jako dělaná pro mě! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty pastelky na rty a bronzer jsou nádherný! Musím říct, že se mi líbí i samotné obaly, velmi příjemné barvy. Jinak souhlasím s tím, že sice oční stíny moc hezky nakombinované, ale mě tam ta modrá taky nějak nejde.

    OdpovědětVymazat
  14. tá paletka vyzerá zaujímavo, ani by ma nenapadlo že toto modré je linka :)

    OdpovědětVymazat
  15. Strašně se mi líbí obaly Clarins :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Vždy se mi od Clarins líbily a líbí bronzery. Ty prostě umí! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Clarins má dle mého názoru velmi povedené limitky. Mě se moc líbí ten bronzer. A souhlasím s 1.komentem že jsi jedna z mála která ukazuje kosmetiku která už není beznadějně vyprodaná,tedy včas :)) Díky Ti nejen za to.

    OdpovědětVymazat
  18. mě zaujal bronzer a pastelky :)

    OdpovědětVymazat
  19. uvítala bych nějaký kvalitní fixační sprej :) nějaká zkušenost...ale tento vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  20. zaujali ma jedine pastelky...riasenka by bola zaujimava, ale iba ak by som si ju mala otestovat pred kupou :D to som uz pocula vela chyrov o dokonalej vodeodolnosti riaseniek, ale skutek utek :D vydrz riasenky akurat tak pod kvapkajucou sprchou neni nic pre mna

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  21. oooo tie pastelky sú také krásne :)))

    OdpovědětVymazat
  22. zaujala me tycinky creamy pink..ta barva je krásná .:)

    Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. trošku vyššia cenová kategoria pre mňa :D

    OdpovědětVymazat
  24. Moc se mi libi ta paletka
    eliskakvetonova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ja bych chtela tu paletku
    eliskakvetonova@seznam.cz


    OdpovědětVymazat
  26. Moc se mi libi ta paletka
    eliskakvetonova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Páni, ty pastelky jsou úžasné, ale i ostatní mě natchlo taky.. :) Moc lákavé a asi si pro něco zajdu :)

    OdpovědětVymazat
  28. Paletka krásná a balení je celé uplně luxusní!

    OdpovědětVymazat
  29. jen ty ceny :( jen ty ceny :(

    OdpovědětVymazat
  30. Ten shimer ale také vypadá moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  31. Tohle mi moc nejde pod nos. Co ty pastelky...? Clanek? :)

    OdpovědětVymazat
  32. Nádherná kolekce, moc se mi líbí hlavně ty pastelky na rty :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/spotrebovano-brezen-2013.html

    OdpovědětVymazat
  33. musím se přiznat, že mě Clarins zatím příliš nezaujala. Každopádně je super, že se vyjadřuješ o každém produktu a dáš vědět, kde je lze sehnat :) palec nahoru, fakt.

    OdpovědětVymazat
  34. ta růžová pastelka! <3 to jsem asi neměla vidět :D

    OdpovědětVymazat
  35. já musím říct, že paletka mě dostala, a ta modrá linka! umím si to představit, vlastně takovou kombinaci už dávno nosím :-D bára.kára

    OdpovědětVymazat
  36. Hm, ten olej vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
  37. Mám ráda bronzery,ale neplánuju nic kupovat,občas se musí i šetřit:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)