pondělí 21. dubna 2014

Laky na nehty Rita Ora od Rimmelu

Krásné Velikonoce všem!

Asi vám neuniklo, že se k nám dostaly laky na nehty z kolekce Rimmel, kterou navrhla zpěvačka Rita Ora. Psala jsem vám o nich už několikrát v novinkách a moc se na jejich uvedení těšila. Hned jak se objevily v obchodech, zaběhla jsem si pro jeden a teď mi dva poslal ještě Rimmel, takže vám je ukážu trochu víc podrobněji :) Konečně se trefili do vkusu a poslali moc pěkné odstíny, které bych si sama v obchodě vybrala. Vlastně si troufám říct, že tohle trio jsou pro mě nejhezčí odstíny z celé nabídky :)






Odstíny, které mám:


513 Let´s get nude (tělový neutrální odstín)
203 Lose your lingerie (světle růžová s jemnou perletí)
323 Don´t be shy (zářivá fuchsiová)







Laky jsou rozdělení do HOT a COOL tónů a u nás je k dispozici 8 odstínů. Laky mají ploché a širší štětečky, což mě osobně maximálně vyhovuje. Krytí je v pohodě po 2 vrstvách a laky nijak nepruhují a nanáší se snadno (i když to samozřejmě můžu tvrdit jen o těch 3 odstínech, které mám). S výdrží jako vždy problém nemám a je mi skoro blbé to u každého laku na nehty opakovat :) Mě vážně drží dobře jak Rimmel tak třeba Chanel, takže v tomhle ohledu rozdíl nevidím a znovu musím vyzdvihnout nejlepší topcoat na světě od Flormaru :) Laky schnou rychle, není to sice 60 sekund, jak je napsané na obale, ale se schnutím není celkem problém. Plus se mi líbí detail v podobě barevné známky na víčku laku.




Všechny odstíny, které jsou u nás dostupné:




Za mě hodnotím laky jako hodně povedené, i co se po stránce vzhledu týče. Určitě bych se nezlobila, kdyby u nás bylo k dostání ještě více odstínů, které v zahraničí mají, ale i z těch našich se dá vybrat nějaký moc pěkný. 513 je podle mě vážně krásná a dlouho jsem přesně takový tělový odstín hledala. Vypadá to spíš jako by byly vaše nehty nenalakované a působí čistým dojmem. 323 je zase krásně zářivá a na léto bude úplně skvělá. Nezklamala mě ani 203, která se v lahvičce tak lákavě netváří, ale na nehtech je opravdu nádherná :)

Pokud si z odstínů vyberete svého favorita, tak věřím, že jen u jednoho kousku nezůstanete :)

Jak se laky líbí/nelíbí vám? Který odstín je podle vás nejhezčí? :)

37 komentářů:

  1. to rozdelenie na teple a studene odtiene je vtipne..vsetky podla mna posobia uplne studeno :D laky samotne sa mi inak pacia, nemat v zasobe milion inych a na polamane nechty, ktore prave liecim, urcite si nejake kupim :) pravdepodobne by to boli Let's get nude a Don't be shy..su to krasne odtiene na leto

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  2. Ten fialový by se mi docela hodil, jelikož mám oba malíčky fialové :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mně osobně se nejvíc líbí ten světlounce růžový a pak mint :) Ale ještě žádný nemám! :/ :)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi moc, hlavně ty studené odstíny. Hned jak je měl Rossman ve stojanu tak jsem si vzala odstín Lose your lingerie do košíku. Ale jsem hodně zklamaná. Lakuje se s ním špatně, schne špatně, dělá strašné pruhy takže musím dát min. 3 vrstvy a to už schne potom snad celý den ( i s urychlovačem schnutí). Lakovala jsem ho několikrát a pokaždé prostě hrůza. Dost mně to mrzí protože je to nádhernej odstín ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Mají moc pěkné odstíny. Nedávno jsem si koupila ten obyčejný bílý a hodlám sbírku rozšířit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě teda tyto Rita Ora laky moc nezaujaly. Hlavně ty odstíny se mi zdají takové studené, trochu mrtvolné, takže já si žádný nepořídila a ani to nemám v plánu :/

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám zatím jenom jeden, a to, ten mint. Ale chystám se určitě ještě na minimálně 3 nebo 4 :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám odstín 203 a jsem tedy pořádně naštvaná. Na tuto kolekci jsem se těšila a pak takový propadák. Nejen, že strašně pruhuje, ale i špatně kryje. Aby to vůbec nějak vypadalo musela jsem dát 4 vrstvy, což mi pak schnulo půl dne. Navíc ten štěteček hrůza jak je po stranách sestřihnutý a není rovný jako normální běžný štěteček. Takže za mě bohužel ne. Teď mi tak akorát ten lak může dělat ozdobu na poličce, protože je absolutně nepoužitelný.. :/

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mám dva a moc spokojena s nimi nejsem, především ten mint hodně pruhuje a mám na nehtech takové bublinky :(

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mám ten světle růžový a snad horší lak jsem v životě neměla. Pruhuje šíleně, dvě vrstvy a stejně to mezi pruhy prosvítá. Zkoušela jsem to různě, ale vůbec si s ním nerozumím. Ani nemám odvahu do dát dál...akorát tak do koše :-/ Nemám chuť zkoušet jiný....

    OdpovědětVymazat
  11. Ten nude odstín je hezký, mám zálusk na ten modrý"!

    OdpovědětVymazat
  12. Barvy se mi líbí,hlavně ten nude odstín.

    OdpovědětVymazat
  13. Ten nude odstín je velice pěkný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Jak tak čtu některé vaše reakce, tak mám pocit, jako bych měla úplně jiné laky :) Vážně ani jeden tenhle odstín mi nepruhuje a krásně kryje ve dvou vrstvách a schne v pohodě. Ale je možné, že jiné odstíny, než co mám, jsou jiné a nekryjí tak dobře, ale s těmito problém vážně nemám :)

    OdpovědětVymazat
  15. já jsem chtěla ten mint, ale pak jsem na ně četla dost rozporuplné názory, tak jsem si řekla, že nemusím mít všechno :D

    OdpovědětVymazat
  16. ten tělový vypadá hezky, jinak mě ale tahle kolekce nijak nezaujala :)

    OdpovědětVymazat
  17. Rendy, tvé odstíny se mi líbí ze všech nejvíce. Já si zatím žádný nekoupila, protože právě tady takových odstínů mám doma už několik. Ostatní odstíny nejsou moje srdcovka, možná bych ale zkusila ten modrý. V létě by mohl vypadat hezky :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/my-fragrance-collection.html

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, moc hezký článek. Já tyhle laky sice osobně nezkoušela, ale dva jsem dala kamarádce k narozeninám a ona říkala, že jsou super. I na jejích nehtech vypadali fakt dobře.

    http://beautyfromalfa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Já využila teďkom akce v Tetě, kde mají 2 za 49.90 :-)) Mám odstíny 863 do not disturb, 613 midnight rendezvous, 622 oh boy youre so fine a právě odstín 203 lose your lingerie, který mě teda taky zklamal, zrovna dneska jsem ho nanášela. Pruhovatí a jsou potřeba minimálně tři vrstvy ... a taková to byla láska na první pohled :D No ale na druhou stranu ty ostatní odstíny jsou zase super, to jako jo, klidně by mi stačila asi jen jedna vrstva :-))

    OdpovědětVymazat
  20. Mě se moc líbí ta teplá modrá, asi se pro ní na nákupech zastavím :)
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Odstíny jsou to hezké. Mám ale z řady 60 seconds růžový lak, který vůbec ale vůbec neschne. Tak snad to bude lepší :)

    OdpovědětVymazat
  22. tie dva ružové :O ♥ och.. ale dala som si stopku v nakupovaní a minúť zásoby čo mám doma, lebo sa toho akosi moc nazbieralo ale asi po tých ružových siahnem :D

    OdpovědětVymazat
  23. ten fialový je krásny :) zbožňujem ploché štetce :))

    OdpovědětVymazat
  24. Myslím, že jednoznačně nejlepší odstín je ten nude.. :) Ale ten fuchsiový je taky nádherný.. Žádný ale nemám a nevím, jestli ho hodím v drogérii do košíku.. :-/

    OdpovědětVymazat
  25. mě zaujal mintový, ale hrozně jsem chtěla ten bílý, kamarádka na mě tlačila, ať už vypadneme z dmka a já teda spěchala, pak jsem dojela domů a říkám super já ten lak od rimmelu někde ztratila, no koukla jsem se na účtenku (až druhý den, mě to totiž rychle myslí =D) a já si ho nekoupila, takže rada zní nenechte se honit =P když jsem tam šla za dva týdny tak co? neměli ho grrrr

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  26. Moc se mi líbí balení a odstíny vypadají moc pěkně. Asi si pro jeden skočím :)

    OdpovědětVymazat
  27. Akurat mam Lose Your Lingerie a to nanasanie je des....ale odtien pekny :)

    OdpovědětVymazat
  28. Nude barvu moc nemusím, ani na rtech, ani na nehtech :) ale ty dva růžový jsou moc hezký :) asi budu muset mrknout! (Ach jo :D)

    OdpovědětVymazat
  29. S výdrží laků mám bohužel pokaždé problém, dva dny a už to jede :( Zkusila jsem i tvé doporučení na Flormar, ale zázrak se nekonal, bohužel..zatím nejlépe si moje nehty rozumí s topcoatem of NYC. Je vidět, že opravdu záleží na kvalitě nehtu (moje teda sucks). Jinak tyhle laky jsou supr, ale ještě radši mám ty Kate Moss s lycrou, jedna vrstva a je hotovo, teda aspoň ty odstíny, co mám.

    OdpovědětVymazat
  30. Mám ten neutrální, ale ten světle modrý mě neuvěřitelně láká :)

    OdpovědětVymazat
  31. Furt váhám, na netu se mi vždycky líbí nějaký odstín, ale v obchodě si říkám, že se mi žádný nelíbí...

    OdpovědětVymazat
  32. Odtiene sú pekné,akurát mňa dosť znechucuje ten pomaľovaný "vrchnák" :)))... Inak tiež nemám problém s výdržou lakov, podstatný je kvalitný podlak a nadlak.

    OdpovědětVymazat
  33. Myslím si, že jsi dostala nejlepší odstíny, které mají :)
    vesspurplediary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  34. já si chci pořídit ten bílý - paradoxně mě ze všech barev zaujal právě bílý, má krásný shimmer.

    OdpovědětVymazat
  35. Ten 513 Let´s get nude mám doma také a jsem spokojená. Určitě budu chtít vyzkoušet i 203 Lose your lingerie, bude se mi skvěle hodit k oblíbeným letním šatům. :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj, také hodnotím jako velmi povedenou sadu! Mám doma zatím jen Let's get nude, ale další určitě brzy přibudou!
    Laky na nehty jsou má vášeň ;)
    stanaaslunecnik.wordpress.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)