pondělí 7. dubna 2014

Kosmetické nákupy březen-duben

Nedávno jsem si někde přečetla, že můj blog je jak továrna na sponzorované recenze. Upřímně mě to pobavilo a musím se těm výrokům pokaždé od srdce zasmát :) Až mi Rimmel nebo Bioderma budou platit nájem a účty za telefon, klidně tomu tak říkejte. Do té doby si to raději nechte pro sebe, protože jinak budete působit hloupě, závistivě nebo minimálně trochu mimo :) No nic, to jen tak na úvod, abych některé z vás taky třeba pobavila. Myslím, že těm inteligentním z vás tyhle věci vysvětlovat nemusím a mají trochu větší rozhled a hlavně nadhled. 

Pojďme k nákupům... Zapomeňte na všechno, co jsem slibovala minulý měsíc, ukázalo se, že hrozně kecám :) Nějak se to tak sešlo, ani nevím jak vlastně.


Rtěnka Pure color Envy od Estée Lauder byla na mém wishlistu a i když jsem nečekala, že si jí pořídím tak brzo, nakonec je už moje :) Trochu mě k tomu asi nakopla i akce s dárky k nákupu a doprovod Léni v Sephoře :) Aneb přece nemůžete odejít s prázdnou, když jdete nakupovat s beauty blogerkou.


O parfému Michael Kors už raději mluvit nebudu, protože mám pocit, že vám o něm píšu pořád. Stále ho miluju a nemohla jsem se dočkat, až si ho koupím. Cenově vyjde po slevě stejně jako v UK, takže nebyl důvod čekat až do Londýna :)


Les Beiges pudr od Chanel jsem si chtěla koupit asi půl roku a zrovna to nějak vyšlo na tenhle měsíc. Díky kamarádce ze zahraničí jsem měla pudr i lak za moc pěknou cenu, takže jí ještě jednou moc děkuju, že mi ušetřila tolik peněz :)


Nákupy z beauty veletrhu v Letňanech jste už viděly u mě na Instagramu (KLIK)


A úplně nejčerstvější úlovek z letní limitky Dior. Zase jedna z věcí, která byla láska na první pohled a nemohla jsem odolat. Na to, že byla v regálech prý jen den a brala jsem poslední kus, se zjevně zamilovalo víc lidí. Vítejte v klubu závisláků na rozjasňovačích :)



Poslední dvě věci jsou dárky, které mě opravdu neskutečně potěšily a ještě jednou za ně moc děkuju! Serozinc mi přivezl sestry přítel z Paříže a zdá se, že i v Paříži ho milují a taky bral poslední balení :) Budu zase muset někoho zaúkolovat, až někam pojede, aby mi přivezl nějaký do zásoby.


Tohle byl nečekaný dárek od Péti z blogu Lovely hair (asi nemusím představovat). Můžu vám říct, že mě to fakt dojalo a strašně potěšilo, takže jestli tohle Péťo čteš, tak ještě jednou moc DĚKUJU! Brzy se můžete těšit na článek, kde vám štětce ukážu trochu blíže.


Tenhle měsíc jsem odolala všem drogeriím a akcím typu 1+1 apod. A víte proč? Když jsem balila asi pátou krabici nové kosmetiky, kde bylo 15 odličovačů na oči, asi deset litrů micelárek a 30 sprchových gelů, nějak se mi ty drogerie normálně zprotivily :) 

A teď už fakt slibuju, že další shopping bude až v Londýně. Beztak teď můžu (musím) kupovat jen nábytek, tak na kosmetiku není čas :) No nic, tak já zas musím běžet, někdo těch 30 sprcháčů zabalit prostě musí. Mějte krásný den a prosím vás, až budete mít někdy špatnou náladu, nevylévejte si to anonymně na chudácích blogerkách a běžte se raději proběhnout do parku. Bude to tak lepší pro nás všechny! Díky...

Krásný den všem :)

30 komentářů:

  1. Tak zrovna u Tvého blogu by mě to nikdy nenapadlo a vždycky mi bylo nesmírně sympatické, že uvádíš, co jsi k recenzování dostala. Mimochodem, kdybych vyráběla jakýkoliv výrobek, poslala bych ti ho okamžitě. Tvé recenze za to stojí a to, že si logicky všechno nekupuješ a občas i něco dostaneš, to je odměna za to, že svou práci zkrátka odvádíš opravdu výborně...
    Jinak opět krása, krása, krása - chci to všechno! :)
    Kristýna Zouzalová


    OdpovědětVymazat
  2. Ja ty komentare nechapu, podle me to jsou jen zavistivci. Me osobne to vubec nevadi, naopak rada mrknu kdo co dostal, s kym spolupracuje apod.
    Nakupy z veletrhu jsou nejlepsi:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. nejvic me zaujal ten rozjasnovac.. (jak jinak. ze? ) tesim se na jeho recenzi. JInak jak asi vic ja na laky ani rtrenyk nejsem.. ale ten rozjasnovac.. :))))))

    OdpovědětVymazat
  4. MK Glam Jasmine jsem si konečně o víkendu taky koupila! No a ten Dior, ach... je nádherný! :) Jinak jsem zvědavá na tvou recenzi Serozincu, mně nic s pletí nedělá, spíš ji asi dráždí..

    OdpovědětVymazat
  5. Celkovo nechápem neprajnosť a zlosť ľudí, sú to podľa mňa najneúspešnejšie exempláre na svete...
    Rozjasňovač od Dior vyzerá luxusne, chcem!! A som naozaj zvedavá čo kúpiš v Londýne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem na tom teď stejně jako ty. Budu se stěhovat, takže bych měla šetřit na spoustu nezbytností do bytu a také se snažit zmenšit zásoby kosmetiky, ať toho nepřevážím tolik, ale stejně si nemůžu pomoct a je to u mě jedna nová lahvička za druhou. :-D MK parfémy jsem šla po tvých ódách také zkontrolovat a teď mám dilema. Líbí se mi všechny. :-) Ale s těmi fakt počkám, až trochu našetřím. To jsi mě moc nepotěšila, že ani v zahraničí nejdou sehnat levněji. Ale stejně jim neodolám.

    OdpovědětVymazat
  7. ty vole tie zásoby :D a vraj ja mám toho veľa :) toto by mala vidieť moja maminka :D

    OdpovědětVymazat
  8. Rozjasňovač je nádherný, ten by mi stačil na koukání :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky už mám od kámošky na cestě z Francie další Serozinc, jen teda zatím nevím, jestli mi to s tou pletí něco dělá, jen teda zatím vím, že jí to neškodí:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. tohle dám asi přečíst příteli, který mi neustále tvrdí, že mám hodně kosmetiky :D v porovnání s 90% blogerek, co čtu, jsem žabař, ale stejně si nedá pokoj! líbí se mi oba láčky, EL asi o fous víc, jsem zvědavá na nafocení odstínů :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vždy se mi znechucením zvedá žaludek při přečtení komentářů s křivými obviněními na známé blogerky. Povětšinou ještě u článku někoho jiného. U Tebe je vidět, že investuješ penízky do high end kosmetiky a že to nejsou malé výdaje. Když Ti jednou za čas pošle PR Rimmelu make-up za stovku a ještě oranžový, to Tě vážně vytrhne :D Mám ráda Tvůj styl a budu Tě číst, i když ti Bioderma pošle třeba dvacet litrů krému na nohy zdarma :)

    OdpovědětVymazat
  12. tak jsem šla schválně do sephory očuchat toho Korse a říkala jsem si, že se třeba zamiluju jako ty....ale bohužel =/ mě teda absolutně nevoněl ani jeden a hrozně mě překvapilo jak malé balení to je,.... vím, že každé voní něco jiného ;) Jinak my blogerky to máme tězké, co víc dodat ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy, koukat na tyhle tvé články, to je fakt za trest! :D a že si koupíš ten rozjasňovač od Diora mi bylo jasný už v tu chvíli, co jsi se o něm poprvé zmínila! :D

    a k tomu začátku - něco takového jsem četla u tebe na Instagramu, a musela se smát. to, že člověk dostane nějakou kosmetiku zdarma je sice super, ale já osobně tím teda nijak neušetřím, protože si stejně koupím milion dalších věcí, a vyjde to stejně :D nehledě na to, že tě nikdo pravidelně nesponzoruje tím, co zrovna potřebuješ atd.

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi úplně všechno, ale nejvíc rozjasňovač od Dioru, ten je úchvatný!!! :)
    A závistivých komentářů o tom, že dostáváš zadarmo bůhví co, si nevšímej. On ne každý ví, co za takovým vedením blogu, recenzí toho a toho je práce a hlavně času. Je fajn dostat něco zdarma, ale ono to bohužel tak úplně zdarma rozhodně není :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/zpevnujici-telovy-olej-pece-na-dekolt.html

    OdpovědětVymazat
  15. Ten rozjasňovač bych se bála i použít aby zůstal pořád takhle krásný:)))))

    OdpovědětVymazat
  16. Tý kks takové zásoby nemám ani já :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Teda ten Dior rozjasňovač to je nádherný kousek :)

    OdpovědětVymazat
  18. Téda, koukám, že u tebe byl březen nákupním měsícem, úplně to vidím, plný košíček, ale také samé krásné věci, tak to má být. Musíme si dělat radost! bára.kára

    OdpovědětVymazat
  19. Rtěnka EL i rozjasňovač Dior jsou nádherné, ale moje srdce touží po Les Beiges pudru.. ale teď mám tak suchou pleť, že pudr je spíš můj nepřítel a nakupuji ve velkém jen hydratační přípravky (btw. díky moc za tip na insta na Biodermu! :))

    OdpovědětVymazat
  20. ta rtěnka je dokonalá a o rozjasňovači ani nemluvím :) !!!

    OdpovědětVymazat
  21. Ten rozjasňovač je nádherný! A barva laku EL se mi taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  22. super, ráda čtu tvé články, tento výrok jsem od té slečny četla na instagramu, ale přijde mi komické, že máš ještě potřebu se k tomu vyjadřovat, dle mého názoru by jsi už měla mít odstup, protože tohle "handrkování" čtu snad na každým bloggu a už mě to fakt nebaví :(

    OdpovědětVymazat
  23. Já ten rozjasňovač chcíííííííí :)))

    http://ordinarylife-my.blogspot.cz/2014/04/kosmeticke-nakupy-brezen-duben.html

    OdpovědětVymazat
  24. ten Dior je limitka, nebo můžu ještě chvíli odolávat. je to těžké :-(

    OdpovědětVymazat
  25. Andrea Růčková: Dior je letní limitka, takže jestli se ti líbí, chtělo by to pro něj jít co nejdříve, protože podle mě bude hned pryč :(

    OdpovědětVymazat
  26. Co jsem si tenhle měsíc koupila a totálně mě to dostalo je duo tvářenek od e.l.fu. Tvářenku moc nemusím, protože je v ní strašně moc tpytek a hodně velká vrstva se mi nechce nosit. Budu ji spíš používat jako rozjasňovač, ale bronzer.. aaaa.. krásný odstín, nádherně mi sedí a vydrží!
    Jinak jsem si na B.&SPA koupila taky tvářenku od Milani (+ sleek paletku) :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak jsem se byla mrknout na ten rozjasňovač a bohužel už byl vyprodaný a v Brně je Sephora jen jedna :( :( :( a neměli tam ani cenu, ani ji nevěděli... mohla bych se zeptat, kolik stál? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)