pátek 25. dubna 2014

Klikací LIP LOVER od Lancome

Lancome pokračuje ve své LOVE jízdě a po úspěšných rtěnkách Rouge in LOVE (článek zde) a lescích Gloss in LOVE přišel s novými Lip Lover! Návykové klikací zavírání, sladká vůně a vlastnosti balzámu, rtěnky a lesku v jednom.


Lancome Lip Lover (4,5 ml) - odstín č. 316 - koupíte v parfumeriích za 490 Kč

Trochu netypicky bych začala cenou, protože mě celkem mile potěšila. Je mi jasné, že si teď někdo bude klepat na čelo a říkat si, že za lesk je to hodně peněz, ale vzhledem ke značce mi tak astronomická nepřijde. Nevím jak vy, ale mám tak nějak zažité, když člověk přijde ke stojanu s luxusní kosmetikou, máloco stojí pod 500 Kč. V tomhle ohledu působí psychologie cen úplně názorně, protože v mém měřítku je lesk vážně vzhledem ke značce levný :) Když si vezmete, že v drogerii najdete lesky za 350 i více korun, tak bych si raději trochu víc přihodila a koupila si Lip Lover. Ale je to samozřejmě jen můj pohled :) Balení lesku je opravdu krásné, elegantní, bytelné a hlavně klikací! Na to jsem vážně trochu úchyl a teď mám ke klikacím rtěnkám ještě i lesk :) Líbí se mi i malé průhledné okénko, kterým je vidět barva odstínu. Lesk má vylepšený aplikátor ve tvaru šípu, který má pro můj tvar rtů vyhovující velikost a který je ultra jemný. Vážně skoro jako samet a zatím jsem se s něčím tak hebkým u jiného lesku nesetkala. Jedno nabrání mi stačí na namalování celých rtů. Odstín je taková střední růžová s mikro zlatými třpytečkami, které ale jsou viditelné jen na sluníčku. Lesk naštěstí netrpí nešvarem, že by po otření lesku zbyly na rtech jen třpytečky a vypadalo to divně. Výdrž je průměrná a mezi lesky prostě rozdíly příliš necítím. Když ho setřu, nanesu znovu a neřeším to. Lesk je na rtech ultra příjemný, absolutně nelepí a jsou cítit jeho hydratační schopnosti. Lesk má i sladkou vůni, která se liší podle odstínové skupiny, do kterých se lesky rozdělují. Úplně bych netvrdila, že je to hybrid mezi rtěnkou a leskem, pro mě je to pečující lesk, který rty nevysušuje. Pro někoho to bude pořád "jen" lesk na rty a nic víc, ale za sebe můžu říct, že patří určitě k těm nejpříjemnějším a nejhezčím, které jsem kdy vyzkoušela.




Odstíny jsou rozdělené do dvou skupin:

Basic chic - paleta barev od béžovo-růžové po barvu růžového dřeva. Tato řada lesků je doplněná o vůni okvětních lístků, vanilky a malin.


313 Rose Ballet
314 Casse-Noisette
316 Rose Attrape-cœur
332 Beige Adage
333 Rose des Nymphes
334 Corail Cabriole
338 Rose des Cygnes


Creative Chic - třpytivá řada korálových, malinových a tmavě fialových odstínů. Pokud si přivoníte k leskům z této řady, ucítíte růži, kosatec a fialku.


336 Orange Manège
337 Lip Lover
351 Pas de Prune
353 Rose Gracieuse
355 Framboise Étoile
356 Belle de Rouge
357 Bouquet Final
362 Bordeaux Tempo







Lip Lover z pohledu Lancome:

-          Barva: obohacená o pigmenty, které obsahují rtěnky. Jednotlivé odstíny se prolnou s přirozenou barvou rtů a podtrhnou tak jejich krásu. Živá barva, která se nikdy nerozpije.

-          Lesk: jemný lesk "na míru", který dodá rtům na objemu. Jeho barva získává na intenzitě s množstvím nanesených vrstev. Tajemství spočívá v ultra zářivém nelepivém silikonovém oleji, díky kterému se textura snadno nanáší a zahladí všechny nerovnosti. Lesk, který adhezivní polymery zafixují na pigmentové vrstvě, zůstává na povrchu, chrání barvu, brání jejímu rozpití a díky zrcadlovému efektu ji rozjasňuje.

-          Péče: aktivní zjemňující a hydratační složky tvoří více než jednu třetinu složení. Výsledkem jsou rty hydratované po dobu 8 hodin a díky výjimečně sametovému a opravdu bohatému složení je zaručena potřebná výživa a pocit naprostého komfortu.

Lip Lover v sobě ukrývá inteligentní dvoufázovou složku. Emulze se rozděluje během aplikace a zatímco pigmentová složka se vpíjí do rtů, lesk pomalu vystupuje na povrch a rty nádherně obaluje. 






Všechny odstíny, které jsou u nás dostupné:



(foto z Lancome facebooku)

Nechci tvrdit, že LIP LOVER je něčím výjimečný a nenahraditelný, to vůbec ne. Pro někoho by to byl další normální lesk na rty. Ovšem pokud se vám z nějakého důvodu nelíbí lesky z drogerií, chcete mít v kabelce něco luxusního a krásného, tak jistě tohodle drobečka oceníte. Jako u všeho, někdo raději investuje do make-upu a někdo do rtěnky a někdo si raději koupí luxusnější lesk na rty. Je to každého volba :) A když už nic jiného, tak to klikací balení je prostě návykové.

Jak se vám lesky líbí? Máte vyzkoušené třeba lesky nebo rtěnky z Love řady? :)


PS: děkuji Lancome za poskytnutí lesku k recenzi

27 komentářů:

  1. I kdyz vice preferuji rtenky, tak me tento novy lesk zaujal. Jednu barvicku mam ve wish listu;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ač lesky moc nemusím, tak tahle věcička mě nadchla už svým roztomilým obalem. Prostě nádhera :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/famous-beauties-monika-leova.html

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi ale....ta cena je sice ok, ovšem 4,5 ml je vtip?
    Možná počkám na nákupy Elle a poohlédnu se po něm někde se slevou. To už bych snad dala :-)
    Jinak mají tedy hodně intenzivní kampaň, takový humbuk pamatuji naposledy u originálních Chubby :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, máš pravdu, aj ja som bola prekvapená príjemnou cenou....na tento lesk sa práve kvôli nej a úžasnému širokému výberu farieb chystám..

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, já si zrovna nedávno koupila ten YSL a do tohohle jsem jít nechtěla... ale asi budu muset :).

    OdpovědětVymazat
  6. Mě jsi teda rozhodně nahlodala. Dlouho dobu jsem používala lesk od Artdeco. A teď jsem si v domnění, že v tom nemůže být zas takový rozdíl koupila daleko levnější lesky od Essence. Můžu říct, že v tom tedy rozdíl je. A tak příště zas budu investovat určitě do něčeho dražšího. A protože na mě psychologie ceny u stojanu lancome také velmi působí. Tenhle lesk se mi moc líbí.

    beprettybym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju jejich rtěnky, takže na lesk se asi taky zajdu mrknout.)

    OdpovědětVymazat
  8. To je krása... peníze bych do toho sice zatím neinvestovala, ale třeba někdy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Lesky - a už vôbec nie tie farebné - poslednú dobu nejak nemusím... Ale vyzerá pekne, len hlavne nejaký iný odtieň :).

    OdpovědětVymazat
  10. Dúfam, že odolám celkom masovému návalu reklám na tento lesk, pretože inak lesky nenosím. Musím nejako vytesniť to klikacie zatváranie, lesklý obal a príťažlivé farby a som za vodou:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta barvička vypadá naprosto luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  12. koupila jsem si 14 dnů zpět odstín 337 a je to naprostá pecka, nic lepšího jsem na rtech už dlouho neměla a jak říkáš, to balení nemá chybu a dobře se na to nachytávají lidi, co se to snaží vehementně vyšroubovat a ono ne :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tento lesk jsem dostala od kamarádky k narozeninám a dokonce i ve stejném odstínu jako ty a nemohu si ho vynachválit. Je prostě úžasný :o) určitě až ho spotřebuji, koupím další a asi vyzkouším i jiný odstín. Cena v ČR není špatná, ale vzhledem k tomu, že mám teď kamarádku v USA(dělá au-pair) tak si ho nechám dovést od ní, protože tuším v USA vyjde skoro o 1/2 levněji. To mě na ČR štve, že je tu všechno hrozně předražené :/ K tomu lesku ještě, strašně roztomilé mi přijde to balení a dádám obrovské plus za aplikátor, který jsem zatím u jiné značky neviděla. Všude jsou takové ty zkosené, ale tento mi přijde mnohem lepší a navíc mi tento lesk vydrží na rtech i 3x tolik co průměrné lesky.

    OdpovědětVymazat
  14. asi su blbá a budete si klepat na čelo...můžete mi říct, co je klikací "zařízení"? =D Klikací znám leda tak u korektoru, ale to není klikací jak spíše otáčecí a vyteče Vám korektor, ale opravdu nevím co je klikací lesk na rty =D

    Jinak lesky dávno nepoužívám, mě se prostě na rtech nelíbí "lesklost" mat je podle mě mnohem více hezkčí a hlavně v kurzu =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  15. Hmmmm, nevypadá špatně, ale to pětikilčo bych já raději utratila jinak :)

    OdpovědětVymazat
  16. Wow vypadá to luxusně :))) Balení se mi velice líbí i ty odstíny, které nabízejí :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Tyhle lesky vypadají krásně! už jsem je zkoušela a asi jim neodolám ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. musím souhlasit s tím, že je strašně příjemný :) když si ho nanáším, matlám se s aplikátorem hodiny :D ne, to kecám, ale dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  20. Nemám vyzkoušené z řady nic, ale moc se mi líbí ta 15! Je to nádherná barva :) Jinak se mi líbí všechny, mrknu po nich okem v parfumeriích ;)

    OdpovědětVymazat
  21. veľa leskov má dnes cca 4-5 ml, to mi zas také divné nepripadá :)
    akurát že vďaka šikovnému obalu vyzerajú obrovskééééé

    ja sa už teším na tento lesk (aj keď preferujem sýte farby rúžov), vyhrala som ho na fb stránke lancome :)

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné balení a i barva :) Hmm tomu říkám luxusní lesky

    OdpovědětVymazat
  23. já jsem ho zkoušela vyhrát na FB, bohužel neúspěšně :( jinak bych si ho asi sama nekoupila, lesky buď dostávám nebo někde vyměním z Ladyboxu, protože mám radši rtěnky. můj momentální favorit je ten třešňový Korres, to je tak dokonalá barva! a taky si zvykám na ten Avon, je to křikloun, ale kupodivu mi sedí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)