sobota 5. dubna 2014

Kartáček na čištění pleti Philips VisaPure

Kartáček na čištění pleti - pro někoho nepochopitelná zbytečnost pro někoho radost. Patřím určitě do druhé skupiny, protože preferuji mokrou metodu odličování, ke které se mi po letech praktikování osvědčily různé praktické "nástroje". Čistící kartáček je takový nejvyšší level, který si do koupelny může pořídit každá z nás a doteď jim asi vládl hlavně známý Clarisonic. Jenže jeho pořizovací cena není zrovna malá a proto jsem byla nadšená, když se objevila zmínka o novém Philips VisaPure!


Než vás zahltím technickými parametry, tak jedno praktické info. Kartáček by se měl prodávat od dubna v prodejnách Douglas. To je asi jedna z nejdůležitějších informací. Další informace, na kterou určitě čekáte, je cena. No, nebudu vám lhát, samotnou mě trochu překvapila. Očekávala jsem, že jestliže se cena Clarisonicu pohybuje od 4000 Kč výš (podle typu), tak tenhle kartáček bude tak za polovinu. No a cena je 4299 Kč. Jestli je to příliš mnoho nebo akorát musíte zvážit samy. Do cenových strategií asi nemám co kecat, i když mám diplom z marketingu :) Každopádně k samotnému kartáčku:

- vyčistí vám pleť 10x efektivněji než ruční čištění (díky vibrujícímu a rotujícímu kartáčku)
- kartáček má dva rychlostní módy - pro jemné a hloubkové čištění
- součástí balení je i výměnná hlavice pro citlivou pleť
- používání kartáčku zlepšuje mikrocirkulaci a dodá pleti větší lesk. Díky jeho používání zlepšuje i absorpci pleťového krému
- kartáček je vodotěsný, takže ho můžete bez obav používat i ve sprše
- na jedno nabití vydrží baterie 30 minut čištění (i když mě se zdá, že i více)


POUŽITÍ KARTÁČKU:

Pleť i kartáček navlhčíte vodou, na tvář nanesete váš čistící gel a kartáček zapnete. Potom už jen pleť po jednotlivých zónách čistíte. Kartáček se po nastaveném čase sám vypne.




Rozdělení tváře na 3 zóny (každá se čistí 20 sekund). Po této době kartáček na sekundu vypne a vy tak víte, že máte začít čistit další zónu


A jaké jsem sama na sobě zaznamenala výsledky?


Už po více než měsíci používání můžu říct, že je pleť o dost hladší a jemnější. Rozšířené póry jsou o dost méně viditelné a hlavně se mi zdá, že se mi netvoří tak často pupínky. Mám opravdu pocit, že je pleť krásně vyčištěná a jakoby vyleštěná. Určitě má jeho používání něco do sebe, o tom není pochyb. I když jsem používala jen gumovou destičku s výstupky, bylo vidět, že je pleť lépe vyčištěná, než kdybych tvář čistila jen prsty. Nejvíc se mi líbí, že jsou póry méně viditelné, to je pro mě největší plus.



Čistící hlavice je ultra jemná a absolutně nijak pleť nedráždí ani nedrhne. Ani peelingová hlavice není hrubá nebo drsná a pleť spíš příjemně masíruje. Používání je opravdu strašně příjemné, někdy si dám dvě kola, protože mi minuta nestačí a chci si ten příjemný pocit při čištění užít déle :)



Kartáček se velice snadno ovládá - jedním stisknutí tlačítka kartáček zapnete, druhým stisknutí zapnete vyšší rychlost pro hloubkové čištění. Hlavice kartáčku je poměrně drobná a dostane se v pohodě i do záhybů okolo nosu. Já s ním čistím hlavně tváře a nos. Přiznám se, že na čelo ho příliš nepoužívám, protože to mám tak nějak v pohodě a speciální péči mu příliš nevěnuju :)



Balení obsahuje cestovní pouzdro, nabíječku a jednu náhradní hlavici pro citlivou pleť



Hlavice na citlivou pleť - základní hlavice - peelingová hlavice. 

Ceny hlavic jsou - 299 Kč (základní), 349 Kč (pro citlivou pleť). a 499 Kč (peelingová). Hlavice se doporučuje měnit zhruba po 3 měsících (peelingová stačí po půl roce).





Takto vypadá kartáček při nabíjení



Jsem hodně zvědavá na vaše reakce a názory, na podobné kosmetické vychytávky :) Já sama jsem podobnou věc zkoušela úplně poprvé a bohužel nemám srovnání s Clarisonicem. Ten jsem měla možnost osahat jen v prodejně, ale na tváři jsem ho nikdy neměla. Za mě rozhodně fandím podobným vychytávkám a vidím, že je rozdíl v čištění pleti prsty nebo něčím jiným. Nicméně bych ráda dodala, že si nemyslím, že je to samé používat ultra jemný a rotující kartáček a nějakou hrubou "štětku" z drogerie za 39,90 Kč... To bych nerada, aby si někdo myslel :) A spíš vůbec bych něco takového nepraktikovala, ale je to samozřejmě každého věc. Jinak si myslím, že podobné kartáčky by neměly používat ty z vás, které mají extrémně citlivou pleť nebo rozšířenější akné. Nemám to samozřejmě nijak potvrzené, ale myslím, že v těchto případech by používání spíš jen škodilo.

Je mi jasné, že pořizovací cena není úplně nízká a ne každý kartáček na čištění pleti ocení, ale u sebe jsem rozdíl zaznamenala. Až půjdete příště kolem prodejen Douglas, tak mrkněte dovnitř a kartáček si třeba osahejte nebo vyzkoušejte. A samy uvidíte, jaký dojem na vás udělá :)

Otázka nakonec je tedy jasná - čistící kartáčky na pleť ANO nebo NE? :)



PS: děkuji značce Philips za darování kartáčku k recenzi

42 komentářů:

  1. Mám čistící kartáček od Olay (Regenerist) z Německa a jsem hrozně spokojená. Hlavice vypadá docela podobně jako tato a nebyl vůbec drahý :) takže si tento pořizovat neplánuji, ale designově se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě je to zajímavá věcička a hlavní je že funguje a že vidíš výsledky. Taky aby ne :)) Ale ta cena je příliš vysoká, jasně chápu že někdo dává peníze do kosmetiky jiný do vybavení domácnosti a tak :) každý to máme nastavené jinak, ale já bych za to ty peníze nedala :) !
    Ale každopádně zajímavé to je :)

    OdpovědětVymazat
  3. už jsem na něj ve středu koukala, šla bych do něj, ale ta cena mě prozatím docela odrazuje no ...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Za mňa áno, aj keď ich nepoužívam. Pre mňa to je dosť vysoká cena :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Věřím, že je to užitečná věcička a strašně ráda bych ji vyzkoušela, bohužel ta cena je tak závratná, že musím být nekompromisní a říct NE.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně přijdou tyto kartáčky na pleť super, nechtělo se mi investovat do Clarisonicu, takže jsem opravdu čekala, že tento bude levnější, takže cena mě musím říct nepříjemně překvapila.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych si ho ráda koupila a doufala jsem u něj v nižší cenu :-( No uvidím, koukala jsem že už i Oriflame nějaký má a ten kartáček bych tak chtěla vyzkoušet! Každopádně, zní to parádně...

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  8. Co to je za krasny lak na nechtoch?

    OdpovědětVymazat
  9. Článek, na který jsem se hodně těšila a nezklamal. Velice pěkně napsaný, vždy se mi moc krásně čtou. S myšlenkou čistícího kartáčku si sice pohrávám, ovšem počkám si na lepší příležitost si jej pořídit.

    OdpovědětVymazat
  10. Kartáček vypadá určitě zajímavě, ale za tu cenu.. Čekala jsem jí o dost nižší, takže já budu se svojí pletí bojovat jinak :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ráda bych si ho pořídila, ale ty ceny mě stále odrazují :/

    OdpovědětVymazat
  12. Jasný, že ANO :-) používám Clarisonic a odvede super práci, méně akné, hladší a jemnější pleť. Jen je jinak časovaný, také minuta, jen jinak rozdělená a na tváře máš jen po 10-ti sekundách, což mi přijde málo.

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě nemám názor - ráda si nějaké přečtu, pro mě je to novinka.

    OdpovědětVymazat
  14. Bohužel mě matička příroda obdařila aknozni a citlivou pletí , takže ne.

    OdpovědětVymazat
  15. Nejsem moc příznivec tohodle typu čištění pleti. Možná by mě přesvědčilo vyzkoušení, jenže to by ta cena musela opravdu být poloviční. Jediné kartáčkové čištění za 2000Kč které se mi teď vybavuje má Missha. A i tam prostě hodně váhám a říkám si že mám pleť dobrou takže to nepotřebuju. No možná jednoho krásného dne sama sebe přesvědčím a zkusím to (když najdu dostatečně levnej nebo v akci čistící a dobrej kartáček).

    OdpovědětVymazat
  16. Jedna z vecí, ktorú by som chcela - VEĽMI....to, či by to bol Clarisonic alebo tento VisaPure by už bolo úplne jedno:))

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám kartáček Sirius, který by měl být podobný Clarasonicu, ale musím říct, že ho nemůžu používat denně. Pleť mi dělá velmi citlivou

    OdpovědětVymazat
  18. Já bych ho brala hned! Ale bohužel ta cena... :(

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  19. mně tyhle vychytávky strašně lákají, ale abych byla upřímná, jsem hodně zklamaná cenou. kdybych už dopředu na 100% věděla, že mi pleť výrazně zlepší, asi bych ty peníze obětovala, ale protože to nevím, nechám si zajít chuť, a zůstanu u toho mého vyhlédnutého na krasa.cz, kde se ty ceny pohybují od 1000 - 2000,- kč :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já bych si ho klidně pořídila, ale ta cena je pro mě moc no :(

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Veľmi zaujímavý článok! Zatiaľ som mala možnosť použiť len "kefku" na tvár z Body Shopu a gumovú akoby kefku, najviac mi vyhovovala práve gumová kefka, pretože vôbec nedráždila pokožku na tvári, štetinky a hlavne končeky na kefke boli ostré a dosť mi dráždili pokožku na tvári. Veľmi rada by som vyskúšala Clarisonic a už viac ako rok nad ním rozmýšľam, ale akosi ma odrádza kúpa v zahraničí. Je to dlhoročná investícia, či už Clarisonic alebo Philips Visapure, ale z dlhodobého hladiska sa podľa mňa vyplatí:-)
    Giveaway na mojom blogu
    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Vždy jsem byla vůči mechanickému čistění pleti skeptická, ale kdybych měla jistotu, že mi to pleť nepodráždí, tak bych i zkusila, ale ta cena no..

    OdpovědětVymazat
  23. Kartáček mě zaujal velmi, čtu na něj jen samé pozitivní reakce. Ale ta cena, to je teda fakt pálka.... a vím, že v nejbližší době na tohle fakt mít nebudu (když navíc nevím, jaký by to na mě mělo vliv).
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Našla jsem levnější variantu v podobě Silk'n Sonic Clean do 1000 Kč.

    OdpovědětVymazat
  25. já bych ho používala ráda, ale bohužel cena to rozhoduje za mě :(

    OdpovědětVymazat
  26. šla bych do něj jedna dvě, ale ta cena je fakt moc =/ počkám, až šílenství opadne....

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  27. Také mě kartáček zaujal,ale ta cena! stát do 2000tis.Kč,tak o něm hodně uvažuju. Ještě k tomu člověk neví,co mu to udělá s pletí za půl roku používání a dát za to přes 4tis.... Takže kdyby stál 1500 a já zjistila,že to není ono,že mi to pak dělá neplechu,tak by mě to tak neštvalo.Takže jako ostatní dámy,si nechám zajít chuť.

    OdpovědětVymazat
  28. Mám od Mary Kay a nemohu si vynachválit. Navíc je cenově někde jinde. A pro mne velké plus, že je na 2 tužkovky, které vydrží vážně dlouho.

    OdpovědětVymazat
  29. No s tou cenou tom máme stejně, taky jsem myslela že bude o půlku menší! Ale vidím že holky už pátraly a našli i levnější, to mě láká!:)

    OdpovědětVymazat
  30. Bajtika: je to lak Max Factor číslo 72 Pink´ed :)

    OdpovědětVymazat
  31. já kartáček nemám a zatím mi nějak nechybí, i když, kdybych vyzkoušela, možná bych mluvila jinak ;)

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj,

    vypadá to fajn, ALE ta cena...
    Kdyby to stálo litr? tak fajn, ale čtyři??? nejsem Onassis

    OdpovědětVymazat
  33. Kartáček bych chtěla, ale za tuto cenu si ho rozhodně kupovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
  34. Mně to moc neláká, přeci jen v ruce má člověk víc citu, asi bych se bála výsledků. No ale každopádně přesně jak už je psáno výše - za tisícovku by to člověk asi klidně vyzkoušel, ale za 4 už ne. Ta cena je nadhodnocená podle mě ne kvůli nějaké výjimečnosti, ale protože Clarisonic se zřejmě prodává, tak proč by to dali za méně. A jak tak koukám na ten tvar, ono to vibruje, kdyby to udělali multifunkční, třeba by si to koupilo víc lidí :-DDDD Hned by měli konkurenční výhodu :-D

    OdpovědětVymazat
  35. Veľmi sa mi páči :) Ja som jednoznačne za, pretože mám doma "kartáček" na pleť i keď nie takýto, no zmenu vidno už po dvoch troch použitia :) Len tá cena hmm ...

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  36. Mám doma Clarisonic MIA2 ze sephory - tímhle se asi tenhle kartáček inspiroval a musím říct, je to úžasná věc. Měla jsem hodně mastnou pleť, z léta a tak a od Vánoc, kdy jsem Clarisonic dostala si minutu večer čistím obličej a mastnota a ta-tam! A hodně mi pomáhá i na menší pupínky na čele, 4 dny (= 4 použití) a jsou pryč. Dokonce mi pomohl i na černé tečky! Jediný "poblém" je cena, stojí 4.000Kč (nebo něco okolo toho).

    OdpovědětVymazat
  37. Ten kartáček mě láká, ale ta cena ... hmmm ..

    OdpovědětVymazat
  38. No leda jako dárek, jinak dát za kartáček 4000,- nee :)

    OdpovědětVymazat
  39. Holky, Mary Kay má kartáček na čištění pleti za 1.390,- a je úžasný, všem doporučuji!
    http://www.marykay.cz/pripravky.php?kat=174&p=868

    OdpovědětVymazat
  40. Už dlouhou dobu jsem chtěla vyzkoušet čistící kartáček. Pořád jsem tak nějak váhala, jestli do toho investovat. Teď jsem rozhodnutá jít do toho Philipsu. Jednak mám zaručenou 2 roční záruční lhůtu a jednak jsem si zjistila, kde se dají koupit kartáčky a adaptér (v případě, že bych ho někde ztratila/zapomněla....to se mi totiž stává dost často).
    http://www.extraphilips.com/search?Q=SC5275&As=false&Cid=0&Mid=0&Pf=&Pt=&Sid=false&btnsearch=Hledat
    Jo a mimochodem rozdíl v ceně peelingové hlavy je docela rozdíl.

    OdpovědětVymazat
  41. Za sebe můžu Philips doporučit. Používám ho už několik měsíců. Na pleti je čištění tímhle kartáčekm opravdu znát, pleť je jakoby hladší a vyjasněná. Opravdu rozdíl od běžného nestrojního:) čištění.

    OdpovědětVymazat
  42. Zakladem by mela byt vzdy krasna a cista plet.Mne se velmi osvedcil cistici kartacek Braun face.Pouzivam ho vetsinou primo ve sprse, protoze je vodeodolny, s trochou cisticiho gelu.Plet je po jeho pouziti naprosto luxusni, cista, zbavena odumrelych bunek...zkratka znovuzrozena a pripravena na naslednou peci.Stetinky kartacku jsou krasne jemne, takze budou vyhovovat i citlive pleti.
    A nesmim zapomenout ani na epilator, ktery je soucasti baleni-skvely pomocnik nejen s prebytecnymi chloupky, ale i nepostradatelny pomocnik pri uprave oboci.Proste takove 2v1 pro nas zenske:-D.Vrele doporucuji!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)