středa 23. dubna 2014

Elle shopping fever - jaké budou slevy?

Zase po nějakém čase se blíží termín nákupního víkendu plného slev. Někoho z vás by to možná mohlo zajímat a třeba ani netušil, že se nějaká nákupní akce chystá. Tak jsem se o tom chtěla zmínit a vypsat pár konkrétních slev, které mě zaujaly a které se mi líbí. Letos mi přijde výběr obchodů povedený a konečně po nějaké době jsou slevy i do Topshopu s H&M, které jsem už posledních pár podobných akcí postrádala. Akce začíná 16.5 a trvá do 18.5 a platí v obchodem po celé ČR (až na pár výjimek, ale to je vždy uvedené u každého obchodu). Nemá cenu vám vypisovat úplně všechny obchody, když mě třeba osobně až tak nezajímají a všechny informace si můžete najít na webu :)





Jaké akce zaujaly mě a které bych teoreticky mohla sama využít? Pevně doufám, že většina zůstane jen v té teoretické rovině :)


KRÁSA

Bourjois - 30% sleva v parfumerii Marionnaud
Clarins - dárek k nákupu nad 1200 Kč, platí pouze v Sephoře
Clinique - dárek k nákupu nad 1500 Kč (taštička s mini produkty bestsellerů)
Curaprox - dárek k nákupu nad 299 Kč (platí v prodejních stáncích Curaprox)
Estée Lauder - dárek k nákupu nad 790 Kč (platí v butikách EL)
Inglot - 20% sleva
Korres - 20% sleva
L´Occitane - 20% sleva
L´Oreal - akce 1 plus 1 zdarma v drogeriích DM
Lancome - při nákupu nad  1950 Kč získáte sadu 4 luxusních miniatur (platí ve vybraných prodejnách Sephora, Douglas, Marionnaud, Fann a OD MY)
YSL - dárek při nákupu nad 1450 Kč. Platí v prodejnách Marionnaud
Marionnaud parfumerie - sleva 20% plus dárek k nákupu
Nivea - sleva 25% v drogerii Rossmann
Douglas parfumerie - sleva 20% na všechen sortiment, 25% sleva na značku Douglas
Bobbi Brown - k nákupu dvou produktů získáte dárek dle daného výběru
Sephora - sleva 20% na celý sortiment, 30% sleva na značku Sephora
Benefit - k nákupu dvou produktů jako dárek plátěná taška s miniaturami 2 produktů
Maybelline - 25% sleva na make-upy a řasenky v prodejnách Rossmann
Yves Rocher - 40% sleva na jeden produkt


MÓDA

Aldo - 25% sleva
Armani Jeans - 25% sleva
C&A - 25% sleva
H&M - 20% sleva
Lindex - 25% sleva
Marcha balerina - 25%
Nike - 25% sleva (ve vybraných prodejnách Nike)
Reserved - 25% sleva
Storm - 25%
Topshop - 20% sleva  a dárek k nákupu (platí i na kosmetiku :)

Slevy se týkají samozřejmě i jiných kategorií, jako jsou např. doplňky do bytu apod., ale ty mě až tak neberou.


Jak jsem psala, tentokrát je mi výběr obchodů i značek mnohem bližší, než v minulých letech a rozhodně bych si ze svých oblíbených vybrala :) Jesli akcí využiju asi spíš záleží na tom, jak moc mě zruinuje výlet do Londýna, který mě čeká už za pár dní.

Každopádně budu ráda, když mi dáte vědět, které slevy zaujaly vás a které myslíte, že využijete nebo byste alespoň chtěly využít? :)

23 komentářů:

  1. Já uvažuju o tom, že využiju 1+1 na Loreal a slevu do Profimedu, jinak asi nic (mimochodem, já tu slevu na Bourjois pochopila tak, že je jen na tu jednu rtěnku)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli ta sleva platí jen s kupony z tohoto čísla, nebo je to plošně, nebo si je můžu vytisknout a bude to taky platit? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych asi využila Sephoru nebo Douglas a HM nebo Reserved. Naštěstí budu sedět doma na prdeli nad učenim :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, já jsem hlavně zjistila, že k tomu musím mít kartu mastercard, což nemám....takže bohužel tak skvělé slevy nevyužiju :(

    OdpovědětVymazat
  5. Výborně! Do Sephory se stejně chystám a u Coccinelle mám vyhlédnutou kabelku. Jupí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Z tvých vypsaných slev mě naprosto zasáhla akce na L'Oreal v dm! Na netu jsem totiž četla pochvalné recenze na samoopalovák od L'Oreal Sublime bronze a stojí skoro 300Kč a je ho tam podle mě jen troška (150ml, na celé tělo mi to přijde tak na 1-2 namazání). A moc ráda bych ho vyzkoušela, protože potřebuju získat trochu barvy a kdybych si vzala dva za cenu jednoho, tak by to bylo totálně boží! :D Jdu zjistit na co ta sleva vůbec platí ;) Díky za inspiraci! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja teda pokud jsem to spravne pochopila, tak musis mit Master Card s programem Elite coz je KREDITNI karta a ne bezna platebni karta. Takze ja to rozhodne vyuzit nemuzu a myslim, ze vetsina z nas take ne :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé to vypadá suprově, líbí se mi sleva v HM, Lindexu a Reserved :) užitečný článek, děkuji! :)

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som to pochopila tak, ze pri Elite Master Card je zlava vacsia ako bezna zlava. Napr Topshop ma bezne s kuponom 20% (zlava v tej machuli), ale ak ma niekto Elite MC, ma zlavu 25% a darcek k tomu.
    Kazdopadne do toho Topshopu mrknut pojdem, zaujal ma este Clinique a Bourjois Rouge Velvet Edition..na ten si uz brusim zuby dlho ;))

    wwww.peackapples.com

    OdpovědětVymazat
  10. Holky, nepanikařte, ta karta vám dá jen další výhody, kromě těch základních uvedených na kartičkách, není podmínkou k uplatnění slev!
    Viz jakákoli nabídka: třeba sleva 15 %, pod tím malým že pro členky Elite programu 20 %. A podobně.

    OdpovědětVymazat
  11. Mne by zajímalo Arde - mají uvedeno, že se to dá využít na arde.cz, ale hned pod tím, že v kamenné prodejně v Táboře.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. h&m a topshop mě taky zaujali, možná se bude něco dát vybrat i v aldu. Londýn si každopádně mooc užij a doufám že pak podáš report! :)

    OdpovědětVymazat
  13. nic moc slevy kromě 20% slevy do douglasu a sephory celkem nuda =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  14. Dostala jsem nabidku od MasterCardu z Elite programu a rozhodne vyuziji liceni v Douglasu a modniho profika v H&M :) Tak uvidime... na akci tohoto typu jsem se prihlasila uplne poprve ;)

    OdpovědětVymazat
  15. já moc na ty slevové akce nejsem, radši nakupuju v klidu, jednou jsem zažila Dny Marianne a stačilo :D

    OdpovědětVymazat
  16. Slevy mě rozhodně zaujaly až tak že to na mě působí jako Nechci slevu zadarmo :D

    OdpovědětVymazat
  17. líbí se mi slevy do Rossmanna, H&M a Lindexu. více jsem to zatím neprohlížela, tak se uvidí... když se to bude hodit, a zrovnabudu mít něco v merku, tak výhod využiju, jinak ne :)

    OdpovědětVymazat
  18. Premyslim, ze do toho pujdu, dvacet procent na Inglot se hodi a neco dalsiho by se taky vybralo

    OdpovědětVymazat
  19. ženám a slečnám, které nemají prémiovou mastercard jsou slevy uplně na......houby :-/

    OdpovědětVymazat
  20. Tak jsi mě asi navnadila a pro novou Elle si někam zaskočím.. Jen z těch pár vyjmenovaných bych využila většinu ;o).
    Díky za nástřel toho, na co se můžu těšit :o)

    OdpovědětVymazat
  21. Určitě se na něco chystám! :) Je toho tam požehnaně :)

    OdpovědětVymazat
  22. Takže ty slevy můžu využít i když nemám Elite Master Card ani nic podobného ? Pochopila jsem totiž že jí musím mít a byla jsem dost smutná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)