pátek 4. dubna 2014

Dubnové kosmetické novinky

Nemůžu si pomoct, ale zase se mi nashromáždily kosmetické novinky v mé počítačové složce a musím se o ně s vámi podělit :) Ráda bych to vzala spíše stručně, protože v hlavní roli jsou spíš fotky samotných produktů.


Gabriella Salvete připravila novou řadu laků na nehty, které na nehtech vypadají jako pocukrované. K dostání už v drogeriích jsou a pokud jste na puntíky, k lakům si můžete koupit i limitované balení řasenky Diamante. Laky by měly být součástí stálé kolekce, limitovaná je jen puntíkatá řasenka.


Chanel a jeho letní limitka laků. Jestli se k nám dostanou, budu mít co dělat, abych si ten první zleva nekoupila! Ach jo :)


Lancome před pár dny uvedl na trh rozkošné Liplovers, které v sobě spojují jak barvu, tak i lesk a péči. Prostě takový ideál pro všechny, kterým klasická rtěnka nevyhovuje nebo se na ní necítí. Cena je 490 Kč


Druhou novinkou, která mě zaujala snad ještě víc je semi-permanentní řasenka Cils Tint. O co se jedná?

Cituji: Cils Tint, první řasenka od Lancôme, která drží a pečuje o řasy až 72 hodin, intenzivně zabarví i ty nejsvětlejší řasy po dobu 3 dnů a účinkuje jako jejich vyživující maska.

No, dost by mě zajímalo, jak to v praxi funguje! Cena je 750 Kč


Sleek a jeho nová limitovaná paletka Del Mar mě sice odstínově bohužel nebere, ale někoho z vás by mohla :)


Ve vybraných lékárnách můžete nyní koupit tuto rozkošnou mini sadu Bioderma pro vaše mimčo :) Stojí jen 99 Kč

Ryor a jeho nová řada opalovacích přípravků, které mě na první pohled zaujaly svými pěknými obaly!


Max Factor představil svoje novinky na květen a červen. Určitě vám je blíže časem ukážu a povím vám svůj názor :)


Tato novinka se našeho obchůdku v Praze vyloženě netýká, ale i tak mi to přišlo zajímavé. 1. dubna otevřel Lush svojí Lush kuchyni, kde se budou před zraky diváků tvořit limitované edice produktů. 

"Produkty se budou vyrábět v malých dávkách z těch nejčerstvějších surovin a ještě téhož dne budou zasílány zákazníkům, kteří si je mohou zakoupit online na e-shopu. Rozesílat se bude celosvětově, tedy i do České republiky"

"Přidanou hodnotou, kterou jistě ocení všichni zákazníci, je navíc to, že prostředí kuchyně bude snímáno a živě vysíláno na webu www.lush.co.uk/kitchen "


A jen co tento článek publikuju, začnou se objevovat nové a další kosmetické laskominy, o kterých vám budu muset povědět. Tak jsem zvědavá, které novinky vás tentokrát zaujaly nejvíce a o kterých třeba uvažujete, že si je samy i pořídíte? :)

33 komentářů:

  1. zaujal ma primer od MF, na ten som zvedava najviac

    OdpovědětVymazat
  2. Laky všechny chci :( tu řasenku Lancome nějak nechápu... kdo potřebuje, aby řasenka vydržela 72 hodin? By mi upadly oči :D
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. hodne se mi libi ta baze od MaxFactor.. hlavne diky SPF - na leto, ale urcite pockam jak se bude libit Tobe :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Max Factor novinky a Lancome mě moc zaujal .. .bioderma taky, škoda jen, že v Německu není moc v lékárnách rozšířená, nebo aspon v Berlíně se musí hledat a o nějakých balíčcích si můžu nechat zdát :( My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  5. GS Sugar , na laky jsem se těšila, ale bohužel v reálu to není taková bomba, mám ten fialkový odstín, ale , ale za tu cenu jsem si mohla koupit dva jiné a hezčí. Nejvíc mě zaujal Ryor, na to se musím podívat a báze od Max Factor, na tu jsme hodně zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  6. Laky GS vypadají skvěle :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Lip Lover som uz skusala, ale neviem si vybrat odtiene, naviac v Douglase nie su vsetky, a na internete ak su niekde swatche atd, tak tam nie su tie z Douglasu, tak v tom uz mam chaos :D
    Cils Tint vyzera super :D Pre mna uz len z toho dovodu ze nenavidim odlicovanie maskary :D

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Mě zaujala ta "permanentní" řasenka od Lancome.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímalo by mě, jak vypadají ty laky GS na nehtech...?

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že ty laky GS musí být mé! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Na jarní kolekce se vždy těším, jsou nejkrásnější. Laky od GS mě zaujaly, ale koupila jsem si puntíkatý topcoat a mohu si dělat takhle puntíkaté všechny barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty laky od GS jsou super vychytávka na léto. A tu Biodermu si pořídím na letní cestování, když je vhodná pro děti, bude i pro mě :)
    jytuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Dneska jsem v Tetě neodolala a koupila si tmavě růžový puntíkatý lak od GS. No a do barvy jsem si vzala rtěnku od Essence :P :)

    OdpovědětVymazat
  14. no nevím, jak bych řasenku používbala 72 hodin v týdnu se nenajde den, kdy bych se nelíčila, tudíž i večer neodlíčila, takže za mě nevím, jak tohle používat =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  15. Permanentní řasenka zní hodně zajímavě, ale mít ji na sobě 3 dny i během spánku? Těším se na případnou recenzi. Nejvíc se mi líbí rtěnka a Sleek :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se moc líbí nové laky od GS, ale zatím jsem na ně bohužel nenatrefila.. a jestli dobře vidím, tak Max Factor bude mít primer? Super zpráva, těch je v drogeriích velký nedostatek:)

    OdpovědětVymazat
  17. Já se nejvíc těším na balzámy od Benefitu, tekutý rtěnky od Dioru, konturovací duo Nars a taky Essie jarní limitku
    ale z toho, co jsi nám tu ukázala nejlíp vypadá bioderma a lancome
    na ty laky od GS jsem koukala a je to nějaký divný - teda alespoň pro mne
    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  18. Mna zaujal asi len ten Lush. Online videa su super napad pretoze ak mi nieco dojde mozem si to vyrobit aj sama :D Trochu ma zaujali aj chanel laky na nechty ale tie odtiene co sa mi pacia uz mam doma od inej znacky takze si ich zrejme nepobezim kupit. Mozno ma zaujme nieco neskor ...v poslednej dobe kozmetiku v drogeriach dost obchadzam pretoze nic nepotrebujem a uz to pocitila aj moja penazenka :D

    OdpovědětVymazat
  19. Novinky vypadají opravdu dobře. Moc bych asi chtěla vyzkoušet ony puntíkované laky na nehty.

    OdpovědětVymazat
  20. Tolik lákavých novinek :-), hlavně ty laky vypadají skvěle!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  21. Mám ráda SLEEK paletky, ale tato mě tedy také vůbec nezaujala, což ale vlastně moji peněženku potěší:))

    OdpovědětVymazat
  22. Ta semipermanentní řasenka vypadá dost slibně:)

    OdpovědětVymazat
  23. Laky GS mě moc zaujaly :)

    http://nikakaworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. všechny ty laky vypadají opravdu dobře a ty ryor obaly jsou opravdu pěkné

    OdpovědětVymazat
  25. Ammalka: taky musím říct, že se mi víc líbí pískové laky :)

    Snowglobe: mrkni na facebook GS a tam uvidíš spoustu fotek laků v akci :)

    Luci: přesně tak, je to primer s SPF faktorem :)


    OdpovědětVymazat
  26. Max Factor vypadá slibně. Laky od GS jsem viděla nafocené a krytí je docela bída, takže asi ani nebudu kupovat i když jsou taak cute :))

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  27. Tie laky od Gabrielly si zajtra bežím kúpiť! Aspoň 1! :D
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. na laky od GS se vážně moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, mohla by si mi napisat (ak vies),co je v tom detskom balicku Bioderma? Dakujem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)