úterý 8. dubna 2014

Dermacol kaviárový make-up a skvělé linky

Taky vás pokaždé tak potěší, když narazíte do funkční kosmetický produkt z drogerie, který váš rozpočet úplně nezruinuje? Co utratím za dražší tvářenky nebo rozjasňovače, tak můžu ušetřit třeba na těhle super držících linkách na oči :)


Dermacol Caviar long-stay make-up s korektorem č.2 (30ml) - koupíte v drogeriích za 349 Kč

O tomto make-up jsem četla poměrně dost pozitivních ohlasů a celkem dlouho mi trvalo, než jsem se odhodlala, že ho vyzkouším. Lákavé je na něm i to, že součástí jeho balení i barevně sjednocený korektor. Zvlášť, pokud člověk někam cestuje nebo make-up s sebou nosí v kabelce je to celkem praktické. Sympatické je i ukryté zrcátko ve víčku balení. K balení korektoru mám ale výtku, protože jeho otevírání je pokaždé trochu očistec a kupa sprostých slov :) Drží fakt pevně a někdy si na pomoc s otevřením beru ostré předměty. Korektor je spíš tužší, po doteku s kůží lehce taje a je příjemně krémový. Krytí je zhruba střední a přijde mi vhodnější spíš na maskování pupínků než na kruhy pod očima. Není to žádný zázrak, ale řekněme, že se s make-up dobře doplňuje a člověka zachrání v situaci, kdy s sebou nemůže tahat půlku kosmetické výbavy :) Make-up samotný mě nadchnul o dost více. Líbí se mi nabírání pomocí špachtličky, i když až budu téměř na dně, tak to asi tvrdit přestanu :) Textura je příjemně krémová a tak akorát (ani příliš tekutá ani hutná). Krycí schopnost je střední až vyšší střední, aniž by vám make-up na tváři zanechal viditelnou masku. Make-up musím určitě trochu zapudrovat, protože se jinak obličej celkem leskne. Výsledný finiš je přirozený a pleť je moc pěkny sjednocená. Přesně takový typ make-upů mi vyhovuje a sedí. Čím víc jsem jich vyzkoušela, tím víc zjišťuju, že ty extra tekuté a málo krycí u mě většinou nepochodí. S výdrží nemám problém a make-up večer odlíčím tak, jak ho ráno nanesu, aniž by se schovával v pórech nebo jemných linkách. V tomto ohledu se osvědčil jako spolehlivý parťák. Odstínově je to tip ťop, možná malinko na hraně (spíš u korektoru, ten bych brala i světlejší). Paní v Dermacol studiu mi ale nejsvětlejší odstín vymluvila s tím, že zas tak bílá nejsem a beztak se blíží léto, takže s ní ve výsledku souhlasím :) I Imperial make-up, který tak zbožňuju, mám v odstínu č.2, takže je všechno asi v pořádku.







Dermacol Ultra Black dipliner oční linky (2,8 ml) - koupíte v drogeriích za 149 Kč

Tekuté oční linky nepatří do mého každodenního líčení a nemám vyzkoušených desítky kusů. Nicméně, když už se odhodlám je použít, tak se pokaždé tak nadchnu, jak je to vlastně skvělá záležitost :) Mám jen dvě podmínky, jak ideální linky vypadají - mají praktický a pevný aplikátor a na očích se během dne nerozmazávají. A obě tyto podmínky linky splňují a musím je pasovat na nejlepší, které jsem kdy vyzkoušela. Aplikátor je pevný a zúžený, takže se mi dobře používá (a to jsem fakt nešikovná, co se linkování týče). Každopádně ale ultra tenké linky s ním asi nevykreslíte (z mého pohledu, třeba se mýlím). Linky jsou černočerné, na oku trochu lesklé a člověk nemusí linku obtahovat 10x, aby byla intenzivní. Druhá vlastnost, která je pro mě snad ještě důležitější je výdrž linek na očích. A tyhle linky jsou vážně perfektní a z oka se ani nehnou! Jsou voděodolné, nerozmazávají se a neobtiskávají se. Čili pro mě jsou úplně skvělé a jsem z nich upřímně nadšená! Navíc i cena mi přijde více než fajnová :)




Linka skvěle drží, nerozmazává se ani nerozpíjí



Test voděodolnosti - linka se ani nehnula




Tak mám po make-up Imperial (článek zde) dalšího make-upového favorita od Dermacolu. Přemýšlím, jestli mám jeden raději než druhý, ale je těžké je porovnávat :) Každopádně linky na oči mě moc překvapily. Zvlášť po tom, co jsem si kdysi koupila z této "zebří" řady fix na oči a ten nestál za nic. Pokaždé mám radost, když objevím produkt, který nepoužívám úplně tak často a je kvalitní, funkční a stojí pár korun. Tyhle dva produkty se podle mě dost povedly :)

Máte s některým z produktů osobní zkušenost? Jaké jsou podle vás nejlepší tekuté linky z drogerie? :)


PS: Děkuji Dermacolu za poskytnutí produktů k recenzi

42 komentářů:

  1. Tenhle make-up me uz hodne dlouho laka, vypada skvele.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pro linky si určitě skočím. Mě právě došly od Lorealu, které jsou výborné, ale dražší.

    OdpovědětVymazat
  3. Používám oba dva, tebou zmiňované produkty, a jsem s nimi spokojená. Určitě jsou to jedny z těch produktů, které si koupím víc než jednou.

    OdpovědětVymazat
  4. Make up mám taky, ale mám jediný problém, ten nejsvětlejší je na mne moc tmavý, takže čekám na léto :/
    S tím korektorem máš také pravdu, je fajn, že je ve stejném odstínu, ale z praktického hlediska by to chtělo o pár tónů světlejší

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  5. nemám ani ten make up ani tie linky :) a linky jedine čo som mala na oči boli vo fixe z oriflamu a z avonu :D z avonu uschli behom mesiaca aj zatvorené, bez používania a tie z oriflamu vydržali asi rok, len sa sakramensky rozmazávali hneď po nanesení :D

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem nad ním uvažovala, ale to balení by mě zničilo. maluju se prstama, takže nevím, nakolik bych to tou špachtlí zvládala nabírat. a docela mě pobavil argument s létem. MU si přece kupuješ teď na aktuální barvu pleti, ne že bude za tři měsíce léto, kdy se třeba opálíš... ale když ti sedí, tak fajn, jen mi to od paní přijde trošku mimo :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak makeup i linky mě naprosto okouzlili ... do čech se vydávám až za dva měsíce, ale musím se po tom podívat, Pro mě jsou doposud nejlepšími linkami ty ve fixu od Manhattan, jsou černočerné, krásně drží a skvěle se s nimi pracuje.. a nevysychají jako ty od jiných značek My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  8. Furt nad tím make-upem přemýšlím ale zatím toho mám v zásobě dost, tak třeba někdy, ale četla jsem samé pozitivní recenze :) !
    Ty linky vypadají dobře, asi se po nich poohlédnu na léto, mám ty kalíškové od Maybelline a jsou zkrátka super, ale na léto budou voděodolné lepší :)) .

    OdpovědětVymazat
  9. ten makeup už chci vyzkoušet hrozně dlouho a vždy najdu něco, co potřebuju ještě víc. teď jsem si koupila imperial a ten s ním jsem spokojená:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som na tie linky nepocula moc chvaly takze teraz neviem :) treba asi vyskusat a urobit si vlastny nazor. Ja mam najradsej Loreal linky tie nesklamu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Makeup mám taky a taky jsem z něj byla úplně nadšená do doby, než jsem se dostala téměř až na dno. Tou špachtličkou to postě není možné vybrat, musím si vždycky pomáhat něčím jiným. Vezmu druhou stranu lžičky, vyberu co se dá a otřu to o špachličku... ale neskutečně mě to vytáčí, takže jsem si vlastně uvědomila, že ho ani už nepoužívám... Ale v době, kdy jsem z něj byla nadšená jsem si koupila ještě jeden do zásoby a to svědčí o tom, že byl vážně dobrý... Jinak linky vypadají vážně dobře... podle mě Dermacol prostě dekorativku umí :)

    OdpovědětVymazat
  12. tenhle make-up chci už dlouho vyzkoušet, každý si ho jen chválí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Na linky kouknu, momentálně mám z ebaye za 18Kč a zatím jsem spokojená, ale uvidíme kdy vyschnou:)))

    OdpovědětVymazat
  14. s tou linkou podle mě taky nepůjdou vykreslit tenká čárka....makeup vypadá skvěle jen bych potřebovala zkusit jak moc kryje...

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji za tip, obojí vypadá opravdu moc dobře. Tekuté linky jsem nikdy moc nepoužívala, ale tyhle by možná za zkoušku stály :)

    OdpovědětVymazat
  16. Několikrát jsem v drogérii zkoušela tenhle make-up, ale nikdy nekoupila :D :-/

    OdpovědětVymazat
  17. Linky používám už věky a v životě na ně nedám dopustit. Asi je o šikovnosti, ale mě se s nimi daří i úzká linka. Navíc mi přijde, že na rozdíl od jiných i dlouho vydrží. První balení mi vydrželo asi rok a čtvrt (?), spíš rok a půl skoro každodenního používání.

    OdpovědětVymazat
  18. Dermacol je podle mě skvělá značka. Zatím jsem měla jen malinko věcí, co mi od nich nesedlo.

    OdpovědětVymazat
  19. Me ty linky naopak vubec nevyhovuji, pouzila jsem je tak 2x. S tim tvrdym aplikatorem se mi fakt spatne nanasely a myslim, ze i ta konzistence byla takova podivna. Makeup mozna nekdy taky zkusim, pokud bude dost svetly.

    OdpovědětVymazat
  20. že bych konečně začala používat linky?

    OdpovědětVymazat
  21. Do tohohle make-upu jsem se úplně zamilovala, ale máš pravdu až budeš tak v poslední čtvrtině tak se opravdu už nedá nabírat, řeším to štětičkama do uší :D až ho dopotřebuju, určitě koupím další :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já má linky ve fixu od stejné řady a jsem taky maximálně spokojená!! Tady je kdyžtak recenze, kdyby tě zajímalo víc - http://bigemptywallet.blogspot.cz/2014/02/dermacol-linky-ve-fixu-precise-black.html

    OdpovědětVymazat
  23. Linky vypadají lákavě :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Mám ho a jako zas takový zázrak ho nevidím, ale je fajn to jo :) Jen teda tu špachtli nesnáším, dle mého je to to nejhorší co mohli vymyslet :D A jednička odstín je na mě trochu tmavší :/

    OdpovědětVymazat
  25. Používala jsem makeup docela dlouhou dobu a byla z něj nadšená. jenže po nějaké době používání (2. nebo 3. kousek) mi přestal nějakým záhadným způsobem vyhovovat. Začal mi bohužel dělat mapy na obličeji a strašně vysušoval pleť, a začal se jakoby drolit, tak jsem se ho musela vzdát. Za mě je jedničkou Imperial, který jsem si díky tvé recenzi koupila :), takže děkuju! Jo zavírání se špachtličkou nic moc. zbytek jsem musela vyškrabávat šťourátkem do ucha :D. S linkami zkušenosti nemám, ale vyhovují mi tekuté linky od Reginy i jejich štěteček (ale rozhodně nedrží celý den).

    OdpovědětVymazat
  26. Ja jsem zase ráda, když z drogerie něco zhodnotíš jako super, protože ty máš laťku celkem vysoko a to se mi líbí :) Upřímně najít blog kde se všechno vychvaluje není těžký :D Po makeupu taky pokukju už strašně dlouho!

    OdpovědětVymazat
  27. Ty linky vypadají moc povedeně... Já si teď trochu impulzivně pořídila dvoje od BarryM a jsem z nich neskutečně překvapená a nadšená. Defakto bych o nich mohla říct totéž, co Ty o těch od Dermacolu. Stejný aplikátor, perfektní výdrž...

    OdpovědětVymazat
  28. ten makeup je skvělý, měla jsem ho dokonce dvakrát po sobě, což se mi u žádného jiného nestalo, jen ta špachtle je na zabití, protože nedosáhne až na dno a bojíš se úplně oprávněně :/ u prvního balení jsem lahvičku rozšroubovala a nabírala z ní, u druhého to nešlo (asi byla nějak zašprajcovaná) a musela jsem dovnitř strkat úzký štětec, takže opruz největší ... jinak ale vlastnosti super, přesně jak jsi popsala! ... a linky mám taky, jenže mi nevyhovuje tuhý hrot, jsem zvyklá na štěteček, ale to je o preferencích každého ;) a taky se mi blbě odmalovávají, jakoby se drolí a jdou těžko dolů, takže za mě podruhé už ne :(

    OdpovědětVymazat
  29. Mohl by mi prosím některá z váš říct, jaký má tenhle make up podton ? :) děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  30. Rendy, tento make-up je famózní, mám už 4. balení! Používám odstíny č.2, 3 i 4. Na zimu míchám 2 + 3 a v létě používám č.4. Měla jsem i ten "původní" od La Prairie a rozdíl vidím minimální, co do kvality. Cenový rozdíl ale obludný. Takže tento produkt se Dermacolu povedl mega-moc! Stejně tak jako i jiné jejich make-upy! :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Tento makeup naprosto zbožňuji. Mám ten nejsvětlejší odstín, ale já jsem opravdu mega bledá a zcela mi vyhovuje. Vůbec jsem si všimla, že Dermacol dělá vlastně dost dobré makeupy a odstíny má super světlounké . Špachtle mi nevadí i když jsem skoro na dně, u pumpičkových pořád třeba něco v lahvičce je, ale už to nedostanu ven, tady to můžu vyškrábat celé třeba tamponkem .

    OdpovědětVymazat
  32. Make-up jsem zkoušela a hrozně mi vyhovoval, hlavně co se krytí týče :)

    OdpovědětVymazat
  33. tieto linky mam a robila som taktiez test, trochu vody vydrzali, ale po chvile sa zacali rozmazavat, takze za mna vodeoodolne nie su.. nie su zle, jedny z tych lepsich, ale nemozem ich nosit bez tienov, pretoze potom sa mi vzdy otlacia na viecko... viac u mna na blogu :-) TU

    Ja mam velmi rada linky od Artdeco, pretoze su matne a vydrzia cely den a maju skvely tenky stetcek.. Recenzia TU

    OdpovědětVymazat
  34. Jeden z mých prvních make upů. Už si ani nevybavuju,proč přesně jsem ho vyměnila. Na mě byl myslím moc krycí a suší. Teď mi vyhovují spíš lehké tónovací. Ta špachtle je nešťastná no:-/ jinak je to moc dobrý produkt

    OdpovědětVymazat
  35. linku mám, už vyše roka a je stále perfektná! keď dožije, bežím si po ďalšiu, a Caviar make up ma láka pekne dlho!

    OdpovědětVymazat
  36. Linky mám a za mě jsou stejné jako ty od M.A.C. Hůř se sice poupravují a odličování není úplně nejpříjemnější, ale nějak mě to netankuje :) Výdrž je báječná a cena taky. Makeup jsem chtěla vyzkoušet, ale přišel mi tmavší (i ten nejsvětlejší) a textura (i složení) je hodně podobná Imperialu, který mi zas tolik nesednul (vůbec mi nedrží na obličeji, přestože mám sušší pleť). Nakonec jsem skončila u control 24 hodin a z něj jsem taky trošku rozpačitá, tak uvidíme po delší době...

    OdpovědětVymazat
  37. Musím říct, že od Dermacolu mi sedí snad všechno. :) Od makeupu po sprcháč. :D

    OdpovědětVymazat
  38. Tenhle make up mám taky :).Mám teda odstín 1 Nude ale i odstín 2 Fair oba dva jsou skvělý.Můžu jenom doporučit.

    OdpovědětVymazat
  39. Já teda s tímto produktem nejsem spokojená ani trochu, korektor mi přijde o mnoho tmavší než make-up. Makeup také žádný zázrak, má oranžový podton a dělá nehezkou masku na obličeji. A mám stejný odstín jako ty, 02. Nadšeně sem si ho koupila ,použila asi pětkrát a pak jsem to bohužel vzdala:(

    OdpovědětVymazat
  40. Linky jsem tedy zakoupila a vydrží celý den a ani rozmáznutí. Moc díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  41. tahle řada Ultra Black se Dermacolu moc povedla! mám linky ve fixe a nedám na ně dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  42. tekutých linek jsem vyzkoušela hromadu.. od drahých, až po ty nejlevnější.. a pokaždé se vrátím k tekutým linkám od essence - nic lepšího neexistuje! výdrž je perfektní, aplikace snadná, barva je krásně černá.. a cena? v akci se dají sehnat i za 50 Kč :)) každopádně tyhle od Dermacolu vypadají super. voděodolným produktům se běžně vyhýbám (dostačují mi nevoděodolné verze), ale na léto se určitě voděodolnost hodí, takže na ně kuknu, až budu v drogerii.
    make-up jsem si teprve koupila - Double Wear od Estéé lauder, takže odmejkapováno momentálně mám! :D :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)