neděle 13. dubna 2014

Cukrový lak Gabriella Salvete

Zřejmě nejnovější hit, co se týče lakování a zdobení nehtů, jsou nejnovější laky z dílny Gabriella Salvete. S tímto lakem budou vaše nehty vypadat jako pocukrované a sladké :) Sladké je i balení, ovšem u toho moje nadšení tak trochu končí...


Na laky jsem se od začátku těšila, ale bohužel musím říct, že mě výsledný dojem až tak nezaujal. Na pískové laky to prostě nemá a jejich efekt se mi líbí mnohem více. Navíc se mi vůbec ani trochu nelíbí odstín, který jsem na testování dostala. Líbí se mi téměř všechny ostatní, ale tenhle vůbec. Barva je taková nijaká, nevýrazná a bílé tečky na ní moc nevyniknou. Co jsem se tak dívala na fotky všude možně, můj favorit je lila odstín. Ovšem i kdybych měla odstín podle svého gusta, tak nemůžu říct, že by tato řada laků pokořila, co se oblíbenosti týče, pískové verze. Ty pro mě zůstávají i nadále krásnější a zajímavější. Co se týče lakování, tak tento odstín chce určitě nanést tak ve 2-3 vrstvách, jinak je barva dost mdlá a nezajímavá. Povrch nehtu není hladký, ale nerovný díky bílým tečkám. Nicméně vrstva až dvě topcoatu to srovnat dokáže. S výdrží problém nemám a odlakování je takové středně hrozné :) Alobal není vyloženě potřeba, ale úplně hladké jako u klasických laků to není. Jinak musím říct, že balení s barevnými puntíčky je fakt sladké a roztomilé :)



Odstín se mi v lahvičce líbí více, než potom nalakovaný na nehtech. Lak není ani oranžový, broskvový nebo béžový. Je to prostě hrozně zvláštní odstín.


Na spodním obrázku je lak pouze v jedné vrstvě


Celá řada laků, včetně limitovaného balení řasenky Diamante


Bohužel tedy u mě lak příliš nezabodoval a další si do sbírky pořizovat nejspíš nebudu. Všechny ostatní odstíny mi přijdou o dost více povedené a tento pasuji na nejméně roztomilý a sladký. Jinak testování sladké bylo, protože k laku dorazilo i barevné lízátko, trochu podobné tomu na fotce :)

Jak nové laky zaujaly vás? Líbí/nelíbí se vám? Máte nějaký doma? :)



PS: Děkuji GS za poskytnutí laku k recenzi

63 komentářů:

  1. já na laky moc, nejsem, ale tyhle se mi fakt líbí, mám růžový a fialkový, ten jsem si vyloženě zamilovala, ten růžový není špatný, ale na fialový nemá. Odstín, který jsi dostala k testování se mi vyloženě nelíbí, nadšená bych z něj nebyla. Celkově se mi ten nápad moc líbí a i ten efekt, je takový něžný a velikonoční :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi, krásné barvičky i design. Vínový a levandulový odstín mě dostal.. Ale nemám potřebu si je koupit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám doma dva, sweetheart a true love. Taky na ně plánuji recenze. Je fakt, že ta barva, kterou jsi dostala..je taková nijaká.. uvidíme, jak budou vypadat ty moje :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou úžasný, chystám se na ně. Chci určo ten tmavě růžový. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  5. Když je nalakovaný tak mi přijde....ehm.....pozvracený O.o
    :-D
    Tyhle laky pořizovat nebudu a už ani ty pískové mě nebaví, doma mám dva z zvažuji je poslat dál.

    OdpovědětVymazat
  6. Nápodobně :/laky mě vůbec nezaujaly :( viděla jsem je v drogerii a moje představa, krásných červených nehtíků s tečkami, byla fuč :(

    OdpovědětVymazat
  7. Moc mě tedy nenadchl, možná jiný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  8. Recenze je taková... nijaká, mdlá. Ale asi reflektuje ten odstín, protože ten je tedy bídný :) Ty výraznější případně ten fialkový vypadají o poznání lépe. Dělal někdo recenzi na ten modrý? S "trikem" od Nikolky by mohl vypadat pěkně!

    OdpovědětVymazat
  9. Mne peisiel na testovanie ten prvy fialkovy a je naozaj krasny :) uvidime to odlakovanie...inak to lizatko k laku bolo velmi milym prekvapenim:)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ten červený a je úžasný. Ze začátku jsem také nevěděla zda se mi efekt líbí nebo ne, ale jakmile jsem měla lak na nehtech tak si mě naprosto získal. Je pravda, že tento meruňkový se mi líbí nejméně. Až bude nějaká akce tak si asi pořídím ještě asi ten levandulový a fuchsiový. Nový efekt tedy vítám s otevřenou náručí i když na pískáče stejně nic nemá :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem si koupila ten tmavě růžový-lila odstín a moc se mi líbí! Taky z toho nejsem zas nějak extra odvařená, ale je to příjemná změna :)
    Tady jsou kdyžtak fotky a recenze... http://bigemptywallet.blogspot.cz/2014/04/gabriella-salvete-puntikate-laky-sugar.html

    OdpovědětVymazat
  12. Tyto laky mě nchávají naprosto chladnou, jen se ráda pokochám fotkami:)
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se nelíbí...neberou mě ani ty pískové ani tyto. A značka GS mě neoslovila dodnes.

    OdpovědětVymazat
  14. mně tyhle laky vůbec neoslovily, přijde mi to na nehtech takové divné, jako špatně uschlý nebo do něčeho obtisklý lak :-/

    OdpovědětVymazat
  15. Tahle barva se fakt nepovedla :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pořídila jsem si levandulový odstín a jak říkáš, pouze balení je roztomilé.

    OdpovědětVymazat
  17. Také bych byla docela zklamaná z této barvy.. Líbí se mi daleko více třeba modrý nebo červený:)

    OdpovědětVymazat
  18. Farba vo fľaštičke sa mi tiež páči viac... Ja som ich naživo ešte nevidela, tak pôjdem pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mě se líbí moc, určitě nějaký vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ten se mi teda tak vůbec nelíbí :/ kdyby měl odstín jako v lahvičce, tak možná jooo, ale takhle vůbec :/ Viděla jsem někde nalakovaej červenej a ten se mi líbil moc.
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Žádný lak bez hladkýho povrchu u mě nemá šanci. Jeden pískovej mám, dostala jsem ho od přítele, který nevěděl, co to je. Dvakrát jsem si ho dala a pak toho celý den litovala...

    OdpovědětVymazat
  22. tenhle oranžový mě taky celkem zklamal barvou... ale myslím si, že na tmavém podkladu lépe vynikne,,,jinak mám ještě světle fialový a světle růžový a biju se do hlavy, že jsem si nekoupila ten tmavě růžový ten bude dokonalý...jinak je mám ráda =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  23. Mě přijde, že ty tečky vůbec nevyniknou, že to vypadá spíš jako špinavé :(

    http://nikakaworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Viděla jsem nějaké nápadnější odstíny, cosi červeného a to mi přišlo jako brutální kýč. Tohle se mi v kombinaci s těmi bílými puntíky zdá celkem ok, akorát škoda, že se na nehty nedostala ta oranžová. Naživo je ta základová barva s prominutím taková vyblitá. Asi by se mi víc líbily barevné laky s puntíky v tónu, než ty kontrastní bílé (k oranžové bílá právě ještě imho docela sedí)... Budu si muset omrknout ten světlounce růžový.

    OdpovědětVymazat
  25. mám červený a je fakt moc pěkný, krásný odstín,který bych brala i bez puntíků... nějaké tipy? :)

    OdpovědětVymazat
  26. oveľa krajšie vyzerá farba vo fľaštičke, ako keď je na nechtoch :)
    eva.krajnak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Já jsem z nich naprosto unešená - a to skoro vůbec nelakuju, ani žádný pískáč doma nemám - ale tyhle už mám doma dva a poběžím asi i pro další :D

    OdpovědětVymazat
  28. Já mám červený Passione a zatím jsem z něho trošku rozpačitá. Je pod něj nutný podlak, protože zabarvuje nehty a dvě tenké vrstvy mi přišly málo krycí. Ale vypadá skvěle a dokonce mi ho hodně chválila i osoba opačného pohlaví :-) Takže je třeba se mu trošku přizpůsobit.
    Ta tvoje barva se tedy hodně nepovedla, to snad může slušet jen velmi opáleným rukám :-(

    OdpovědětVymazat
  29. V lahvičce ten lak vypadá opravdu lépe :D Mně se z laků líbí nejvíce vínový, ačkoliv na tak výrazné laky nejsem moc orientovaná :)

    OdpovědětVymazat
  30. přiznávám, že mě nezaujaly vůbec a žádný si ani pořizovat nebudu.. mám svoje lásky z pískové řady a na ty nedám dopustit..

    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Nápad fajn a doufám, že bude k dispozici i u jiných značek :-) GS bohužel se mnou nekámoší, jejich laky patří k asi úplně nejhorším, co jsme zkusila, hlavně pískové mi nedrží ani půl dne a už za ně nikdy utrácet nebudu.

    OdpovědětVymazat
  32. tenhle odstín bych si asi také nepořídila, možná ten rudý :)

    OdpovědětVymazat
  33. Na tyto laky jsem se dost těšila, ale jakmile jsem je uviděla naživo, tak mě už tak nezaujaly. :-\

    OdpovědětVymazat
  34. Tento odstín mi přijde takový nevýrazný, zato ten malinový se mi líbí moc:)

    OdpovědětVymazat
  35. vo flaštičke sa mi celkom páči ten odtieň, ale ja by som si ho nekúpila nemám veľmi v láske také svetlé odtiene :)
    mne sa najviac páči tá modrá :) a taktiež sa mi viac páčia pieskové laky :)

    OdpovědětVymazat
  36. Tak takhle nalakovaný mě vůbec nezaujal :) V lahvičce fakticky vypadá líp :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Mě se moc líbí ten fialový! :) Možná si pro něj zajdu.. :) ale už párkrát sem kolem něho v drogérii šla, ale né a né ta moje ruka po něm chňápnout.. :-/

    OdpovědětVymazat
  38. Laky mi vubec nezaujaly :-) takze super

    OdpovědětVymazat
  39. Taky moc nejsem na laky, jak tady už někdo psal, ale bože, tohle je tak strašně cute ^^ Pískové laky mám asi dva a mám je ráda, tak uvidím jestli si koupím i tenhle, ale zkusit se má vše :)

    OdpovědětVymazat
  40. Mě se naopak tyto cukrové laky líbí víc než ty pískové, ale i ty jsou zajímavé. Mám odstín farfalla a je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  41. Jako velikonoční lak mi připadá super! :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Tá farba toho laku sa mi celkom páči, je netypická, ale krajšie by asi lak vyzeral bez bielych bodiek. Neviem, mne sa tieto bodkované laky nejak extra nepáčia nezaujali ma.
    blondiearea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Já pokukuji po té červené variantě, ale říkám si, že počkám na nějakou akci:D

    OdpovědětVymazat
  44. Priznam se ti, ze kdyz jsem ho videla u tebe na instagramu, doufala jsem, ze mi dorazi jiny odstin, protoze tenhle se opravdu nepovedl. Ja mam nakonec tri, cerveny, lila a tmave ruzovy a nejsou spatne,hezky mi drzi,ale stve me to odlakovani, protoze zas tak super efekt to neni,aby to za to stalo, i kdyz se to da prezit. Na piskove to nema ani omylem,ale co take porad vymyslet noveho, napad tedy ocenuji,ale myslim, ze takovy top coat by bohate stacil.

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj Rendy, mám červený odstín a mám na něj dost pozitivní názor. Stačí jenom 1 vrstva,výdrž je takový lepší průměr a na nehtech vypadá hezky a roztomile.

    OdpovědětVymazat
  46. Odstín je nádherný! Ale zatím mě nějak neláká si jeden z těhle laků pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  47. Já ještě žádný z této kolekce nevlastním, ale už od pohledu je jasné že pískáče pořád vedou :). Ale tyhle zas mají hezčí design lahvičky :)

    OdpovědětVymazat
  48. Já miluju pískové laky, tyhle mě vůbec nezaujaly.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ta barva se mi moc líbí..perfektní letní barva ♥

    Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  50. Původně jsem myslela, že v tom budou takové větší puntíky (něco jako na víčku), takže když jsem se na laky byla mrknout v Rossmanu, byla jsem docela zklamaná :(
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  51. já pořád nevím jestli se mi tyto novinky líbí nebo ne :D

    OdpovědětVymazat
  52. Nejak me nelakaji to uz jsou lepsi ty piskove
    eliskakvetonova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Určite z nich do kolien nejdem, no...

    OdpovědětVymazat
  54. Já zrovna nalakovala ten světlonce růžový a jsem z něj nadšená, ale musím se přiznat, že ten meruňkový se mi líbí nejmíň a řekla bych, že spoustě rukám nebude ten odstín sedět..

    OdpovědětVymazat
  55. mě se laky líbí, i ten meruňkový, ale pro mě jsou spíše takým středem, do top se nevlezou

    OdpovědětVymazat
  56. V lacích i všem ostatním jsem spíš minimalista, takže nic pro mě. Barva se mi ale i líbí, spíš ten "cukr"... vypadá jak plíseň.

    OdpovědětVymazat
  57. Tento odstín se mi také nelíbí, je to taková divná barva, ale viděla jsem někde na blogu tu lila a ta se mi zase líbila moc :)

    OdpovědětVymazat
  58. Vypadají zajímavě, já jsem tedy teď přesycená různými pískovými a jinými laky, ale třeba tenhle cukrový v jiné, výraznější barvě, by mohl být dobrý.

    OdpovědětVymazat
  59. Balení nádherné, ale efekt se mi moc nelíbí...škoda :(

    OdpovědětVymazat
  60. Zase jeden z produktů, kdy se více povedl obal :) ten je ňuňací!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)