sobota 19. dubna 2014

Blogstars event

Pokud sledujete pravidelně můj Instagram (plus ty dalších blogerek) určitě vám neunikla zmínka o akci Avon Blogstars. Letos zatím asi největší akce s největší koncentrací blogerek na metr čtvereční :) Sešly jsme se v designovém hotelu Fusion, který se mi svým prostředím opravdu velice líbil a byl velice zajímavý.  Kromě novinek kosmetiky Avon jsme se dozvěděly i novinky týkající se dalšího ročníku Blogerky roku, se kterými nás seznámila Michaela Derynková z portálu blogerky.cz. Pak se líčilo, lakovalo a dobře bavilo :)




Novinky AVON, které si někdy příště budete moci prohlédnout trochu více :)








Dokumentace cateringu nesmí jako vždy chybět :)




Novinky Avon představila i Iva Pazderková s patřičným humorem. Musím říct, že jsme se nepřestali smát od začátku do konce a Iva byla vážně skvělá. Vrcholem všeho byla její demonstrace nanášení bronzující pudru, to opravdu nemělo chybu :)




Na líčení s Pavlem Bauerem jsem se už z pozvánky těšila asi nejvíce. Pavel patří mezi nejznámější české vizážisty a jeho líčení mě hodně zajímalo. Názorně předvedl všechny novinky v praxi při líčení modelky.






Výzdoba interiérů byla nádherná a přiznám se, že kdyby to šlo, odnesla bych si všechny tulipány domů :)




Akce byla opravdu povedená, nejen díky nádherným prostorům. Musím opět poděkovat všem blogerkám za skvělou společnost a příjemné popovídání :) Doufám, že většinu zase brzy potkám, protože si toho máme pokaždé tolik co říct!

Na novinky Avon se můžete těšit i tady na blogu. Mě osobně nejvíce zajímá fixační sprej a bronzující pudr, takže jsem zvědavá, jak se osvědčí při používání :)


29 komentářů:

  1. Moc pekna akce, v dobrem zavidim, taky by se mi libila. Tesim se na recenze novinek. Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. To musela byť super akcia! Musím sa priznať, že odkedy spolupracujem s Avonom, tak som na ich produkty dosť zmenila názor. Predtým som si z katalógu objednala niečo len veľmi zriedka, takmer vôbec, ale odkedy ich výrobky testujem, tak som zakaždým milo prekvapená. Najviac sa mi zatiaľ páčili ich vynovené tiene a rúže, tie nemajú chybu :) Z tvojich fotiek ma zaujali tie laky na nechty, krásne farby a gélový finish tiež neznie zle! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Akce byla určitě super, krásný prostory, jídlo, Iva je určitě fajn :) jen kdyby to nebyl Avon, ten mě fakt nebere no :/ ale třeba budu mile překvapená z tvé recenze :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. oooo tak takéhoto niečoho by som sa rada zúčastnila :)

    OdpovědětVymazat
  5. To prostředí vypadá tak nádherně že bych měla asi problém se loučit:) a s těma tulipánama tě naprosto chápu.....fakt nádhera.Moc se těším na Tvou recenzi,protože mě Avon nic moc neříká a možná je to chyba.

    OdpovědětVymazat
  6. z avonu som už mala všeličo..... maskary mi síce absolutne nesedia, ale rúže su fajn a podla mojho názoru aj očné tiene sú skvelé....vyhovuje mi ich pigmentacia, výdrž a ich neprášivosť :) za mňa veľké áno..... ale aj tak rad planet spa mi ukradol srdce <3 :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ja ten fixační sprej už pár týždňov testujem a bohužiaľ nie som až tak očarená. Osobne nemám pocit, že výdrž make-upu až tak predĺži, a čo je hlavné, naozaj mám pri jeho používaní pocit sťahovania a vysušenia pokožky. Tak som zvedavá ako sadne tebe :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  8. Muselo být fajnově :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ivu mám strašně ráda, jeden čas jsem si její videa pouštěla snad každý den :D a na ten fixační sprej jsem celkem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  10. wau :D asi by som sa nepohla od jedla :D

    OdpovědětVymazat
  11. byla to krásná akce :) já jsem si chytře zapomněla foťák i s kartou doma, takže budu mít fotoreport asi tak po měsíci :D no, nevadí... jinak jsem včera zkoušela ten sprej a jsem z něho na rozpacích, docela lepí, ale po chvíli to teda přestane, ale efekt jsem moc nepozorovala.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezký design, ale tohle mě vůbec neláká :-/ ..

    OdpovědětVymazat
  13. ty rtěnky vypadají famózně, určitě si jednu pořídím, až budou v katalogu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Značku Avon, stejně jako Oriflame, MaryKay a další jim podobné už pěkných pár let nesnáším a mám k nim silný odpor. Akce to mohla být hezká, z fotek působí úžasně, ale cokoliv se týká této směsky značek, jde zcela mimo mě. A upřímně řečeno se ani nedivím, že už v několika státech Evropy zakázali tyto značky úplně. Složení výrobků mluví za vše.

    OdpovědětVymazat
  15. Strašně mě mrzí, že jsem to časově nestíhala, vypadá to, že to bylo parádní :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  16. WAW! tomu si hovorí poriadna akcia :O tie rúže vyzerajú prenádherne :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. Z toho fixačního spreje jsem nadšená. Za málo peněz hodně muziky :-D Jsem zvědavá na ty laky.

    OdpovědětVymazat
  18. super akce! miluji Avon!

    [[http://lsg-blog-nejen-pro-plnostihle.blogspot.cz/]]

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to prostředí hotelu vypadá opravdu luxusně Asi bych se tam cítila celkem zvláštně je to uplně něco jiného než na co jsem zvyklá :D :))) Ale musela to být fajn akce tak trošku ale závidím :DDD

    OdpovědětVymazat
  20. tie tulipány majú krásnu farbu :) neviem sa vynadívať na tie gelové laky, majú krásnu farbu :)

    OdpovědětVymazat
  21. Hmm, možná bych měla přestat avon přehlížet :)
    a ty tulipány jsou fakt božíííí

    OdpovědětVymazat
  22. proč lezeš na akci Avonu, když ho nemáš ráda a nepoužíváš ho?

    OdpovědětVymazat
  23. Tu akci Vám úplně závidím, s Ivou Pazderkovou to muselo být skvělé :) Tulipánky jsou krásný, to bych se taky musela držet, abych je neunesla :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tulipány jsou vážně nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  25. Nádherné fotky a hlavně skvělé setkání s ostatníma holkama. Je moc dobře, že se takové akce pro blogerky konají :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/my-fragrance-collection.html

    OdpovědětVymazat
  26. Ach jo, zase tolik výbornýho jídla. Ještěže bude oběd.

    OdpovědětVymazat
  27. Taky bych ráda se někdy zúčastnila těchto akcí, a to jídla mňamka :) určitě jste si to užili moc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)