úterý 1. dubna 2014

Best of March 2014

Je vůbec možný, že je dneska už duben? Vůbec mi nedochází, jak ten čas letí :) Jako vždycky na začátku měsíce je tu přehled mojí nejpoužívanější a nejoblíbenější kosmetiky. Takže bez dalších průtahů pojďme na to ...


1) Urban Decay Naked 3 paletka (ZDE)
2) Milani tvářenka Tea Rose (LE, ZDE)
3) Gabriella Salvete CC cream (ZDE)
4) Clarins podkladová báze Eclat Minute Instant light (ZDE)
5) Sephora Artist blush (ZDE)
6) Rimmel lak na nehty by Rita Ora - odstín 513 Let´s get nude
7) Max Factor lak na nehty - odstín 72 Pink´ed (ZDE)
8) Chanel lak na nehty - odstín Fracas (LE)
9) Sleek paletka stínů Garden of Eden (ZDE)
10) Dermacol make-up Caviar long stay
11) Benefit rtěnka - odstín Air kiss
12) Sleek rtěnka - odstín Barely there

Líčení očí už další měsíc po sobě patří růžové a fialové. Tak nějak mi to k jaru patří, nemůžu si pomoct :) Na tvářích mě baví růžová a na nehtech decentní odstíny od nude až po zářivě růžovou. Na rty jsem si nejvíce oblíbila tyto dvě rtěnky a pořídila jsem jim novou sestřičku (o té zase někdy příště). Make-up začínám pomalu odlehčovat a vytahuju BB a CC verze, i když jejich pravý čas se teprve pomalu blíží. Celkově bych řekla, že mě teď baví všechno jemné, nenápadné a něžné :)




1) Kiehl´s Clearly corrective dark spot solution
2) Eucerin micelární voda
3) Garnier dvoufázový odličovač očí
4) Philips VisaPure kartáček na čištění pleti
5) Medik8 Pore cleanse gel (ZDE)
6) Michael Kors parfém Glam Jasmine
7) Nivea tělové mléko do sprchy s bambuckým máslem (ZDE)

Úplně nejvíc mě teď baví můj nový parfém MK, který je se mnou každý den. Je tak nakažlivě krásný, že jsem na něj zlanařila už několik kolegyněk z práce :) Jedna si ho dokonce šla koupit ještě ten den, co si ho u mě vyzkoušela. Do sprchy se mnou teď chodí i nová verze tělového mléka do sprchy, která voní prostě nádherně! Pleť mám teď čistší díky novému kartáčku na čištění pleti a méně černých teček díky Medíkovi :) Na co nepomůže kartáček a gel, to vyzmizíkuje kouzelná vodička od Kiehl´s (který bude konečně k sehnání i u nás!!). Micelárka Eucerin mě sice zrovna neuchvátila, ale zařekla jsem se, že budu postupně vypotřebovávat všechny moje syslí zásoby :) Odličovač na oči Garnier je pro mě obrovské překvapení a rozhodně čekejte samostatný článek!

Mám pocit, že jsem tenhle měsíc narazila na pár skvělých věcí, ze kterých mám opravdu radost! Dejte mi vědět, co dělá radost vám a co jste nejčastěji používaly vy? Máme nějaké produkty společné? :)

36 komentářů:

  1. Také mi přijde že to letí úplně neúprosně, za chvilku tu máme Velikonoce.
    Nad tím make-upem uvažuji už dlouho holky si hodně chválí jeho krycí schopnost :) ! Garnier odličovač si chci také pořídit a Nivea tělová mléka miluji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také mi přijde že to letí úplně neúprosně, za chvilku tu máme Velikonoce.
    Nad tím make-upem od Dermacolu uvažuji už dlouho, holky si hodně chválí jeho krycí schopnost. Garnier odličovač chci určitě vyzkoušet a Nivea tělová mléka miluji :).

    OdpovědětVymazat
  3. Odličovač očí od Garnier je super, taky ho používám a z očí ,,sundá'' vážně všechno.
    timkovicova.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Caviar long stay od Dermacolu je fajn, dlouho mi už takhle makeup nesedl a taky jsem ho zrovna měla v oblíbencích :) S Medikem jsem si zrovna myla pleť a vzpomněla jsem si na tebe, že jsi ho taky chválila a jak ti pomohl s tečkama :) Eucerin micelárka mně seděla snad víc než Bioderma, přišla mi fajn. A co se týče MK a jeho jasmínové vůně, no k té nemám slov! Dala jsem okusit mamce na papírku a rozhodla zcela jasně, že až zase pojedeme do Sephory (je až ve vedlejším krajském městě :/) tak musíme nakoupit! Závidím ti, že se s ní můžeš denně obšťastňovat! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Žádné jídlo tu není a mně se přitom sbíhají sliny! :) Krásné...
    A definitivně se musím podívat po té kolekci od Rimmelu by Rita Ora...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tento měsíc jsi mě nalákala na Medíka a na čistíci kartáček od Philips. Snad o kartáčku brzo vyjdou nějaké recenze od těch co ho dostali na vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Sephora blush vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  8. ty máš tolik krásný kosmetiky..

    OdpovědětVymazat
  9. Všetko vyzerá dobre:-) Od Garnier používam už niekoľko rokov odličovacie mlieko s výťažkom ruže a tiež som spokojná:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle články mám moc ráda. Musím říct,že bych s chutí vše vyzkoušela. Včera sem si koupila lak z Rity Ory kolekce modrý a doma mám podobný nude tomu tvému a asi to bude můj lak pro jaro/léto 2014 na nohy. :) Já sem se zamilovala do vanilkové vůně od SEphory tak mě napadá zda nevíš kde sehnat alternativu. :) A Medika8 určitě vyzkouším! :) Takže jako obvykle zase chválím a utíkám nakupovat. :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na tu Milani tvářenku si už nějaký čas brousím zuby, tak snad si jí pořídím brzy. A na Garnier odličovač jsem četla už jednu pochvalnou recenzi, tak jsem zvědavá na tvůj názor:)
    http://night-timemytime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Laky mají krásné odstíny! Nějaký pořádný BB bych taky chtěla... zkušenosti mám jen s Garnier a ten mi na pleti udělal docela paseku :( A tvářenka Sephora je moc roztomilá :)

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  13. Super věcičky, některé z nich jsem si hned připsala na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mám ten CC Cream a nude lak Rimmel a obojí super :) láká mě Naked 3... ale hrozně! :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. tento měsíc jsem nejvíce používala CC krém od GS a občas (když se pleť umoudřila) jsem jenom přepudrovala BB pudrem od Lorealu :) oblíbila jsem si i novou řasenkou od GS (ale musím otírat náplň, jinak hrozně slepí řasy), a pak můj stereotyp - paletku Naked a máslíčko od Astoru a nebo Babylips :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě by zajímala ta 4 zda je to tak zázračné jak se tvrdí....

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  17. 4. na čištění pleti myslím samozřejmě ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  18. Miluju SLEEK paletky, i když barevně pro mě Garden of eden není, teď mám v plánu si koupit moji třetí, a to Oh so special!

    OdpovědětVymazat
  19. Tělové mléko do sprchy zbožňuji :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Do budoucna se chystám pořídit si Dermacol kaviárový makeup a taky mě hodně zaujala tvářenka Milani :)
    Líbí se mi i nová tělová mléka do sprchy, v Albertu na ně mají teď akci za 90Kč, ale asi pouze do zítřka (středy)
    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Moc se těším na recenzi Kiehl´s a na první pohled mě zaujala Benefit rtěnka, vypadá opravdu zajímavě. Mně udělala dnes největší radost moje první paletka od Sleek - Oh So Special, na kterou se nemůžu vynadívat :)

    OdpovědětVymazat
  22. Těším na ten odličovat od Garnieru už po něm pokukuji , ale počkám až na Tvou recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ten lak od Chanelu má naprosto úžasnou barvu!:)

    OdpovědětVymazat
  24. Společné máme mléko do sprchy Nivea a lak Rimmel. Výhledově si chci pořídit oční odličovač Garnier a chci očichat toho Korse.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Já si za březen nic moc nepořídila..ale radost mi dělaly a dělají 2 tvářenky od Essence, které možná nesedí každému..ale já je mám ráda. :) Pak určitě Rimmelí rtěnka a stále moje Sleek paletky. To je prostě osudová láska :) Spíš mám plány na duben, co si pořídím..chtěla bych nejdřív vyrazit pro nějaké hezké, něžně jarní laky na nehty, takže tímto díky za inspiraci :) A Garnier odličovač, ten mě také láká!

    OdpovědětVymazat
  26. tu niveu do sprchy mám taky a nedám na ni dopustit, na kolejích ideální věc, doma se ale raději namažu klasicky až po sprše a brousím si zuby na ten cc krém, tajně jsem doufala, že bych jej mohla vyhrát, ale to se nepovedlo ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Tolik nádherných věcí. Uvědomuješ si vůbec, že mě brzo zruinuješ? :D

    OdpovědětVymazat
  28. Chtěla jsem si koupit CC od GS a nechápu co to tam měli za testry, protože ten nejsvětlejší byl uplně extrémně oranžový a po chvíli byl ještě otřesnější, ale když koukám na tvoji recenzi tak mi ten odstín sice nepřijde nejsvětlejší nicméně i tak ok.

    OdpovědětVymazat
  29. Vůně MK musím co nejdřív "očuchat", hrozně mě lákají. Každopádně mě hodně zaujal i Medik8 a Kiehl´s :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/super-vonavy-super-playboy.html

    OdpovědětVymazat
  30. Tento měsíc asi nejčastěji černá tužka na oči (normálně používám hnědou) :)

    OdpovědětVymazat
  31. Tento měsíc jsem jako objev našla citron a olivovy olej na vlasy. Z micelarky od Eucerinu jsem taky nebyla nadšená. jytuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Já už konečně vím, proč se zahraniční blogerky rozplývají na kombinací rtěnky a lesku (třeba i z jiné barevné škály). Zamilovala jsem si rtěnku od Rimmelu, starší typ odstín dare a tu pak přejedu růžovým leskem na rty od Essence. Výsledná barva je prostě boží, boží, boží. Tohle kombo nosím každý den (což je jasný signál, jak moc se mi líbí, protože jinak mám většinou každý den jinou barvu rtěnky - podle nálady).

    OdpovědětVymazat
  33. Krásné stíny,už o nich chvíli uvažuju

    OdpovědětVymazat
  34. ta naked , ach to je pokochání <3 . Tenhle měsíc jsem si náramně oblíbila sebium global - vážně zázrak, essie laky a manhattan paletku Vintage Romance . :)

    OdpovědětVymazat
  35. Tu paletku Naked 3 ti závidím, je opravdu nádherná :) Sháním ty nové laky od rimmel, ale tento nude jsem nenašla :/

    OdpovědětVymazat
  36. Ten parfém MK se dá u nás sehnat? :-O já ho ještě nikde nepotkala :-) musím napravit :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)