pátek 21. března 2014

Žehlička na vlasy, která ví, co vaše vlasy chtějí

Tenhle příběh se začal psát už na podzim loňského roku. Přišla mi nabídka, jestli si chci nechat otestovat své vlasy. Kdo by se nechtěl dozvědět něco, co sám doma nezjistí, že? Moje vlasy ve zkumavce tedy putovaly do laboratoře a po nějakém čase dorazily výsledky i s novou inteligentní žehličkou od značky Braun. Proč inteligentní? Tahle žehlička totiž pozná kvalitu vašich vlasů a tomu uzpůsobí i teplotu, aby se riziko poškození minimalizovalo.




Výsledky mě celkem mile překvapily, protože jsem čekala horší poškození. Dvojka ze čtyř není tak hrozná, si myslím :) Dočkala jsem se i zvětšeného vlasu pod mikroskopem, což se člověku jen tak nepoštěstí.



Žehlička SensoCare má zabudované senzory, které načítají teplotu vlasů 20x za sekundu a snímají míru vlhkosti každého pramene pro hladší a trvalejší účes. Žehlička průběžně upravuje teplotu od kořínků ke konečkům, aby nedocházelo k poškození vlasů. Žehlící desky jsou keramické a zaručují snadný skluz žehličky.


Po mém období, kdy jsem používala jinou nejmenovanou žehličku, která byla úplně děsná, byla ta od Braun jak balzám pro mé vlasy. Samozřejmě nemůžu posoudit, jestli moje vlasy neničí (pod mikroskop si je nedávám), ale jelikož vypadají na pohled pořád pěkně, tak si myslím, že je šetrná. A hlavně se mi líbí, že po vyžehlení vydrží vlasy dlouho rovné, aniž bych je musela lakovat tunou přípravků. Žehlička je chytřejší než všechny žehličky, co jsem měla doteď, protože vám na displeji ukazuje, jestli nemáte vlhké vlasy (které by se jinak žehlím pálily) a jestli vlasy nepřejíždíte příliš rychle. Ze začátku se na mě smajlík pořád mračil, protože jsem žehlila vlasy moc rychle, ale už jsem se to naučila správně a směje se na mě :) Ovládání je super jednoduché a také se mi líbí, že je síťový kabel otočný a když děláte žehličkou vlny, tak se do něj nezamotáte.



Na návod, jak žehličku používat se můžete podívat ZDE





Po zapnutí si s vámi žehlička bude trochu povídat. No řekněte, který jiný spotřebič tohle umí? :) Před prvním použitím nahrajete údaje o svých vlasech. Žehlička si pamatuje až tři profily, takže jí můžete půjčovat třeba ségře nebo svojí mamce.





Se žehličkou jsem vážně spokojená a oceňují její chytré funkce. Žehlení je rychlé, snadné a hlavně mám pocit, že je vidět, že jsem si vlasy opravdu vyžehlila. Což ne o každé žehličce můžu tvrdit :) Vlny teprve spíš zkouším, nejsem v tomhle ohledu tak zručná, jak bych si přála, ale snad to jednoho dne natrénuju do uspokojivé podoby. Jen víc takových šikovných pomocníků, jako je Braun SensoCare! Za mě je to zatím nejlepší žehlička na vlasy, kterou jsem kdy měla :)

Slyšely jste o této novince? Jaká je vaše nejoblíbenější žehlička na vlasy? :)


PS: za poskytnutí žehličky k recenzi děkuji firmě Procter&Gamble

18 komentářů:

  1. Žehličku zrovna novou potřebuji a na tuhle si mě docela hodně nalákala :)

    OdpovědětVymazat
  2. žehlička vypadá zajímavě, ale myslím, že většina lidí zná svoje vlasy, ví na kterou teplotu žehlit a že není nejlepší žehlit každý den. Ale chápu, že trh si žádá novinky :)
    Zajímalo by mě jak s ní jdou vlny.
    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  3. Petra K: já bych právě řekla, že většina lidí neví, jakou teplotou si má vlasy žehlit a prostě to někdy pustí třeba na tu nejvyšší, v domění, že je to nejlepší :) Tady je fajn, že to člověk nemusí řešit a vyřeší to žehlička :) Ale samozřejmě souhlasím s tím, že žehlit každý den není pro vlasy dobré :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pravda, to jsem řekla špatně - ale tak čím nižší, tím lepší :) Novinka je to skvělá, já používám Remington Shine Therapy, už jí mam přes dva roky a jsem naprosto spokojená.

    OdpovědětVymazat
  5. Zní to jako zázrak :) Mám Remingtonku a jsem s ní spokojená, dlouho jsem vlasy nežehlila, aplikuji brazilský keratin. Ale plánuji si koupit Bio Ionic :)

    OdpovědětVymazat
  6. právě se poozhlížím po žehličce, která by nepoškozovala moje vlasy, takže určitě zajímavý tip :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ta vypada uzasne. Pouzivam od Rowenty, ale rovny mi dlouho nevydrzi a teplotu ani nastavit nejde.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  8. já používám žehličku tak dvakrát do roka, takže důležitější pro mě byl při výběru vzhled :D mám Etu, černo-růžovou s bílýma puntíčkama a žehlím na nejnižší teplotu, protože to zas tak moc nepotřebuju a nechci si zbytečně pálit vlasy

    OdpovědětVymazat
  9. Téda, to vidím poprvé. Já žehličku doma mám od Philipsu a jsem s ní spokojená, nicméně ji použiju tak dvakrát do roka... bára.kára

    OdpovědětVymazat
  10. Mě tato žehlička přijde jako zbytečnost. Proč utrácet tak velkou částku, když jsou i kvalitnější žehličky za třetinu ceny. Já používám žehličky vždy na nejnižší teplotu a nemyslím si, že by mě tato žehlička něčím překvapila a byla o tolik kvalitnější než ty mé co mám. Navíc této značce nedůvěřuji. Raději si kupuji prověřené značky. Jen přišli na trh s další "kravinou" jak upoutat lidi a spousta lidí jim na to bohužel naletí a poběží žehličku kupovat..

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám teda úplně obyč. žehličku a jsem spokojená, myslím že investice do těchdle vymožeností by si mi asi nevyplatila ... to to raději budu investovat do kvalitní vlasové kosmetiky...;).

    OdpovědětVymazat
  12. Tyy jo, to zní dobře! Žehlím vlasy tak dvakrát za rok, takže ji asi nepotřebuju, ale vypadá vážně zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  13. já mám od asi listopadu žehličku od Remingtonu, a to Keratinovou verzi, a jsem s ní moc spokojená. tuto funkci, že si sama nastavuje teplotu podle kvality vlasů, má také, ale já jí nikterak nevyužívám :)

    OdpovědětVymazat
  14. Žehlička vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Žehlička mě zaujala, ale sama nedám dopustit na Rowentu. :) Jinak žehličkou občas jen vytvářím vlny (ani nevím, jak jsem se to naučila, ale krásně mi pak drží až dva dny), zcela rovné vlasy mi nesluší. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  16. Ty jo, takhle chytrá žehlička, to mě baví :))

    OdpovědětVymazat
  17. Páni... ta by se mi vážně hodila. Chjo, další věc do seznamu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Presne o tejto žehličke snívam, aj keď mám rovné vlasy :D no občas si ich aj tak vyžehím, len tá cena je dosť vysoká :/
    http://brrraaaidden.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)