pátek 7. března 2014

Zapečená tvářenka Milani

Dneska bych vám ráda ukázala tvářenku Milani, kterou jsem si koupila při loňské dovolené za oceánem. U nás tuto značku seženete přes několik eshopů, ale s nákupem jsem váhala a chtěla si všechny odstíny omrknout na vlastní oči. Kupodivu mě překvapilo, že byl problém si vybrat tvářenku, jejíž odstín by se mi líbil. Většina odstínů mě odradila množstvím třpytek, které obsahovaly. Moje volba nakonec padla na svěží losovo-broskvový odstín Luminoso.


Milani zapečená tvářenka (05 Luminoso) - koupíte např. zde za 155 Kč

Začnu obalem, který se mi vlastně vůbec nelíbí. Zdá se mi spíš takový kýčovitý a laciný. Nápis se celkem rychle ošoupává a celkově to není žádný skvost. Holt za tu cenu, co by člověk chtěl. Tvářenka v sobě ukrývá "šuplíček" na zrcátko a aplikátor, který ale také za moc nestojí. Nicméně i věci, které se mi na první pohled nemusí líbit, můžou být dobré. A musím říct, že tato tvářenka v té lacinější cenové kategorii vážně jiné značky válcuje. Sežeňte v drogerii zapečenou tvářenku s dobrou výdrží i pigmentací za 150 Kč! Neseženete :) Ač te textura zapečená, není pevná jak kámen a nemusíte štětcem zběsile šmrdlat, abyste něco nabraly. Jde to krásně i jemnějším štětcem. Pigmentace je tak akorát, na první přetření nebudete jako Marfuša a barva se pěkně vrství. A výdrž je též velice solidní, takových 8-10 hodin v pohodě dá. Co se odstínů týče, doporučuju před případným nákupem hodně brouzdat internetem a prohlížet si swatche. Oficiální obrázky strašně zkreslují a nejsou si moc podobné. A vážně pozor na třpytky, protože mi přijde, že je obsahuje hodně odstínů. Údajně prý na tváři až tak vidět nejsou, ale mě osobně to v obchodě značně odradilo. Jinak odstín Luminoso působí hodně svěže a jemně, určitě nic výrazného nebo nepřirozeného. Ideální na vítání jara :)








Říkám to vždycky a řeknu to i teď - tvářenky si kupuju spíš dražší, nicméně neodsuzuju kosmetiku podle ceny. Tahle tvářenka za těch pár korun stojí rozhodně a věřím, že s ní bude někdo 100x spokojenější, než s nějakou uprášenou hrůzou z drogerie. Obal moje kosmetické "já" sice neuspokojuje (spíš pobuřuje), ale tak v tomhle případě se počítá hlavně ten obsah :) Takže za mě říkám ano a vřele doporučiji!

Máte tyto zapečené tvářenky vyzkoušené? Líbí/nelíbí se vám? Máte rády značku Milani? :)

32 komentářů:

  1. Luminoso, moje dávné přání! Vždy jsem ji obdivovala u missglamorazzi a vlastně ani nevím, proč ji ještě doma nemám, to budu muset napravit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obal ma opravdu osklivy, pusobi lacine, ale odstin je krasnej.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že se mi tak strašně nelíbí ten obal. Hrozně mě ta lacinost odrazuje :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/famous-beauties-lucie-kovandova_5.html

    OdpovědětVymazat
  4. Neláká mě ke koupi, ve svém wishlistu mám tvářenky od Sleeku.

    OdpovědětVymazat
  5. Milani tvarenky me hrozne lakaj, ted si chci koupit tu limitovanou s ruzi ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám odstín do fialova, ale musím říct, že když ho naberu na štětec a trošku oklepu, tak že pak prostě na tváři třpytky nemám, takže mi vyhovuje:) Ale musí se s ním hodně opatrně!! Teď mám objednanou tu limitovanou tvářenku s reliéfem růže a ta není třpytivá vůbec a mají krásné odstíny!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám jednu z těch třpytkatých a používám ji velice zřídka. Hlavně kvůli těm blýskavým mrškám.

    OdpovědětVymazat
  8. Mám přesně tuto tvářenku i stejný odstín. Obal? někdy to mám sto chutí hodit o zeď! Jakmile nemáte nehty je to nadlidský úkol se do tvářenky dostat a jinak ja píšeš výdrž více než solidní, barva krásná za mě je tato tvářenka hodně dobrá!

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  9. Musím říct, že ta tvářenka má velmi krásný odstín, dnes by mi měla přijít od Milani tvářenka z té limitky tak už jsem na ni moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak tenhle odstín je krásný! je fakt, že ta netu to může někdy klamat a přijde mi, že Milani má všechno hodně třpytivé. a ten obal je fakt hrůza, to s tebou souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělá recenze a souhlasím s každým slovem. Taky tuto mám + ještě další odstín, který ale vůbec nenosím, kvůli třpytkám. Tato je jako jediná bez třpytek, což mi naprosto vyhovuje a nedám na ní dopustit. S tím obalem souhlasím, také mi vadí. Mám raději obaly typu Nars, Sleek atd které nezabírají zbytečně místo a mají zrcátko nahoře a ne někde dole pod tvářenkou. Mě upřímně to odklopování kvůli zrcátku štve, takže jsem si ten štětec vyndala, hodila na dno šupínku a přilepila si to vteřiňákem aby se mi to neodklopovalo. Každopádně tato tvářenka stojí za to!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Značku znám, ale ještě jsem nezkoušela. Tvářenka má skvělý odstín :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná barvička, škoda, že není fotka i na tváři :)

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem ještě zapečenou tvářenku nezkoušela, resp. tvářenky nepoužívám, i když už jsem na pochybách, jestli bych náhodou neměla začít :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná barva. Bohužel tvářenku neumím nosit, takže mám smůlu. :D :(

    OdpovědětVymazat
  16. Super recenze. Je opravdu vidět, že obal není světový, ale odstín tvářenky je krásný.

    OdpovědětVymazat
  17. Velmi krásnej odstín, obal neee no, to souhlasím :)
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Odstín tvářenky se mi moc líbí, obal mi nevadí, ale by mohl být lepší. Já mám ráda zapečené tvářenky od Dermacolu.

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám Milani moc ráda!! Mám tuto tvářenku, ale v odstínu Bellisimo Bronze.. je krásná, jemná, pigmentovaná jak blázen.. prostě 100 % produkt, který mě moc potěšil.. koupím si ji určitě znovu ale tak za 10 let :D , až mi dojde, protože potřebuju opravdu malinko :) Za mě palec nahoru..

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadá dobře, taky u tvářenek nemám ráda, když obsahují třpytky..

    OdpovědětVymazat
  21. Oh, tahle tvářenka vypadá perfektně! Určitě se na ní mrknu... Za tu cenu? Perfektní! Ale jak říkáš, ten obal mě děsí :D

    OdpovědětVymazat
  22. Já věřím, že ty výrobky od Milani jsou super, ale ty obaly mi připadaj naprosto úděsný a hrozně mě odrazujou od koupě:(

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Barva je krásná, určitě by se mi naztratila. Chtělo by to zase Vánoce O:)

    OdpovědětVymazat
  24. vypadá moc dobře. jinak mě se moc líbí nová kolekce tvářenek od milani. ty jsou překrásný
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  25. Blushe od Milani teda na mojom zozname určite nie sú, to balenie je dosť nepraktické...štetec ako vždy vyhodím takže sa mi nepozdáva neustále vyklápanie a zaklápanie líčenky....najskôr sa to môže rozbiť...odtieň je naozaj veľmi pekný...ale myslím, že sa v drogérke dá nájsť aj lacnejšie aj lepšie líčenky, mám penovú od Catrice a na tú nedám dopustiť, vyzerá prirodzene, je matná a každý ju chváli keď ju mám na líčkach:-)

    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Já už se vážně musím rozhoupat a zajít si pro Milani tvářenku. Hodně mě lákají :) A takhle vypadá nádherně...

    OdpovědětVymazat
  27. O jejich tvářence uvažuji už dlouho, tak si ji konečně musím objednat :)

    OdpovědětVymazat
  28. Vypadá to lákavě!!! :) Připomíná mi to trochu ty od Bourjois :)

    OdpovědětVymazat
  29. O tvářenkách milani jsem už slyšela, ale bohužel jsem si z odstínů zatím žádný nevybrala :( snad jich časem bude víc.

    OdpovědětVymazat
  30. Přímo barvička pro mě :-), krásná.

    OdpovědětVymazat
  31. Obal se mi nelíbí, ale ta barva je bezva :)

    OdpovědětVymazat
  32. také se mi obal nelíbí, s tím mám problém hned u několika produktů od Milani. nicméně tvářenka jako taková mě zaujala, ta barva je nádherná a snad jsem se s takovým odstínem ještě nesetkala. fakt pěkná!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)