sobota 29. března 2014

Soutěž o balíček Gliss Kur a got2b

Dlouho jste nesoutěžily, tak to musím napravit :) Soutěží mám pro vás připravených víc, ale pěkně popořadě. Dneska mám pro vás balíček vlasové péče, se kterou budete moci svoje vlasy trochu rozmazlit. Doufám, že vás soutěž potěší :)

Balíček obsahuje:

- Šampon + kondicionér Ultimate Oil Elixir od Gliss Kur
- Sérum Ultimate Oil Elixir (ve kterém jsou boží zlaté částečky)
- Uhlazující emulze Smooth&Chic od got2b


Pravidla soutěže:

1) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 29.3-6.4.2014 

2) do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články. V neděli 6.4.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (29.3 je 1, 30.3 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů není omezený (co den, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)



Děkuji zastoupení Schwarzkopf za poskytnutí dárků do soutěže :)

135 komentářů:

  1. Přípravky s keratinem já ráda a tohle vyhlazující mléko mě už dlouho zajímá. Pěkné ceny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý balíček, ten olejíček už kupuju hodně dlouho a pořád jsem se nějak neodhodlala :D Sice moc komentářů nepřídávám, ale blog pravidelně sleduji ;-) Astonawska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle Gliss Kur řada vypadá luxusně, asi mi to přijde kvůli té 'zlaté' barvě na balení :D a na olejíček už si brousím zuby pěkně dlouho :))
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tu uhlazujici emulzi a serum jsem chtěla vyzkoušet už dávno, povedená giveaway:)
    k.hurska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Gliss kur mám ráda :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ráda vůni toho šampónu.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Glisskur a Schwarzkopf mám moc ráda, už roky používám od Glisskur sprej na rozčesávání vlasů a když střídám šampóny, tak se vždycky jednou za čas vrátím k fialové řadě no a got2b používám před každým fénováním nebo rovnáním. Používáš tyto značky i ty? Vím, že je dáváš do soutěže, ale zajímalo by mě, jestli se i ty třeba k těmto značkám vracíš. ;)
    hezký víkend
    sarkaSovadinova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Super ceny :)

    lucie.vejmolova (a) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Z těchto výrobků jsem ještě žádný nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  10. milujem gliss kur ♥ mala som už asi všetky šampóny a kondicionéry okrem toho nového modrého s trblietkami a tento rady :) inak cez čierny, červeny, žltý, ružový, biely no všetky som mala a boli top :)
    mona.recenzie@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  11. polosko@seznam.cz, balíček vypadá úžasně, skvělá soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné
    karolinajunk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Jůůů :) já si teď na keratinu ujíždím, mám řadu od Syoss a super! :)
    adriana.martinovicova@gmail.com
    http://something-times.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi líbí ta emulze a olejíček ;)
    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Z této řady jsem ještě nic nezkoušela, ale vypadá dobře. Obecně mi věci od Gliss Kurr sedí.

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. balíček vypadá moc hezky :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Co si zase z mikáda nechávám narůst delší vlasy, jsem úplně posedlá vlasovou péčí, takže tahle výhra by určitě potěšila :) Jsem teď jako divá po všem, na čem je "repair" nebo "volume" :D

    OdpovědětVymazat
  18. To sérum bych nutně potřebovala! :))
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Jé skvělá soutěž :) Tuto péči o vlasy bych ráda vyzkoušela :)
    v.stehlikova.1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Uhlazující sérum by stálo za vyzkoušení :)
    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Krásná giveaway. Gliss kur mám moc ráda.
    Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Olejíček už jsem párkrát malém koupila, ale pokaždé jsem si to rozmyslela. A šampon i kondicioner jsem právě dodělala a byla jsem s nima spokojená:)
    valkova58@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Produktů na vlasy není nikdy dost! :D
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. jé po tom uhlazujícím séru už se dívám dlouho :)

    terka.ud@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Veľmi dobrý výber výrobkov...tieto mam aj vyskúšané a nič zlé na ne neviem povedať :)
    d.keleceniova@gmail.com - lebo kazdodenne niesom na nete a nesledujem fb nastenku tak často :D

    OdpovědětVymazat
  26. Nejvíc by mě zajímalo to sérum, prý krásně voní..
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Značku Gliss Kur má moc ráda a to sérum by se taky docela šiklo :-)
    kristyna.prochazkova98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Šampony od gliss kur mám opravdu ráda, protože moje věčně věku krepaté a nezvladatelné vlasy pěkně upraví :))
    gabriela.svecova@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Moc vyvedený balíček!!!!! :)
    juliekrizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Jéé to jsou super produkty. Obecně mám Gliss Kur moc ráda, ale tyhle jsem ještě nezkoušela :))
    ivana.sobeslavova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Krásné dárečky :) !
    Pravidelnou čtenářkou jsem už dlouho -Romana Lánská
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Olej vypadá hezky a s uhlazující emulzí už mám zkušenosti a líbila se mi:) vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Super, tohle by se mi zrovna hodilo :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Krásná výhra!!:) zrovna tento šampon mám v plánu zkusit :). Takže bych si moc přála vyhrát a udělalo by mi to obrovskou radost :) takže teď si už asi jen držet pěsti :).
    Na tvůj blog chodím pravidelně, určitě 1x za den :). Mám ho strašně ráda :-* takže se těším na další soutěže a hlavně recenze atp. jen akorát moc nepíšu komentáře, tak se třeba zlepším :P

    Přeji hezký víkend a užívej slunečné dny :-*

    OdpovědětVymazat
  35. Ráda se zúčastním:)) krásné ceny

    OdpovědětVymazat
  36. Skvělá soutěž a výrobky na vlasovou péči by se do zásoby opravdu hodily. :)
    svetlastrnadkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Tahle řada mě docela zajímá. Hlavně to sérum. :)
    abochezova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. to sérum vypadá dobře , na moje vlasy by se perfektně hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  39. Tyy jo, to bych moc rada zkusila :) krasne ceny
    wimim18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Super soutěž, Evca.Eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Skvělá giveaway. :) ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Gliss kur mám ráda,používám jejich kondicioner,určitě stojí za koupi.

    OdpovědětVymazat
  43. Láká mě to uhlazující sérum. Nedávno jsem byla u kadeřnice, která mi vlasy vyžehlila, a ač si jinak žehlím jen ofinu, tak se mi všechny vyžehené vlasy zalíbily a ano, chybí mi právě tohle sérum nebo nějaká ta péče před žehlením.
    Pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
  44. Super GW hlavně ten olejíček se zlatýma částečkama :-).

    OdpovědětVymazat
  45. Super, tenhle typ jsem na své vlasy ještě nezkoušela!

    OdpovědětVymazat
  46. péče pro vlasy by se mi zrovna fakt hodila, takže balíček je super :)..děkujeme !

    OdpovědětVymazat
  47. Jůů, zrovna se chystám si nějaký olejíček koupit, tak by mi mohlo přát štěstí :).
    Anetadrob@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Jsem moc zvědavá na ten olejíček :)
    kaklementova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. wow to sérum vyzerá fakt super :)
    jaja.jendrusakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Zajímavé dárky. Nic z těchto přípravků jsem ještě nezkoušela.
    rehakova.jana@post.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Na Gliss Kur nedám dopustit!
    Btw. ten Oil jsem před 4 lety stříkala na svoje vlasy na intr, hodinu na to nás šla zkontrolovat kolejbába.
    Po tom olejíčku vždycky klouže podlaha, takže se milá kolejbába rozjela a zastavila až o plastovej koš, kterej nám rozdupla :D

    hrdlickova.diana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Mám vzoreček z této řady, a to šamponu! A jsem naprosto unesená těmi zlatými částečkami. :)
    mrsmishell@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Gliss kur je parádní značka vlasové kosmetiky! :) Zrovna tuhle řadu používám a jsem s ní moc spokojená. Zkusím štěstí i v soutěži :)
    1bajak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ešte som nič z toho neskúšala, ale možno by zmena bodla :)
    plejadiangirl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Ta uhlazující emulze by mohla být dobrá :)

    petra.peteza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. No pro mě je to trochu složitý, takže já zanechám jen tento komentář :-D jinak gliss kur mám ráda, a občas ho používám :-)
    Niki
    Nikol-C@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Super balíček, už asi dva týždne rozmýšlem, že zmením vlasovú kozmetiku a okolo Gliss kuru sa pohybujem. Ďakujem zastúpeniu aj Vám za súťaž.

    OdpovědětVymazat
  58. Ráda se zúčastním, Gliss kur mi sedí :) jytuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Tak z této řady od Gliss Kur jsem si chtěla koupit masku a šampón. Masku mám doma, ale šampon jsem opět omylem vzala jiný :D u mě klasika :/ maska je teda výborná a tak ůčinná, že jí nepoužívám při laždém mytí, ale jednou za čas :)
    barapiskacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. gliss kur je super :)
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  61. Super ceny :) jinak už delší dobu uvažuji o pořízení toho séra :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/new-in-march-2014.html

    OdpovědětVymazat
  62. Vždy ráda zkouším nové produkty na vlasy
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Tohle uhlazujici mleko me jiz delsi dobu zajima. Asi si pro nej dobehnu, kdyz nevyhraju

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Skúsime aj druhý deň...uvidime čo to dá :)
    Ešte raz chválim veľmi dobrý výber výrobkov.
    d.keleceniova@gmail.com - kazdodenne niesom na nete a nesledujem fb nastenku tak často :D

    OdpovědětVymazat
  65. Ani jeden jsem ještě nezkusila, ale chtěla bych :) Krásná soutěž :)
    secretofpink@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Třeba se mi alespoň jednou podaří vyhrát :)
    petullka.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Ráda bych vyzkoušela :)
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Lpucinka@seznam.cz
    Miluju tuto značku :P

    OdpovědětVymazat
  69. Výborný :-)

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Ty jo, parádní ceny. Got2be mi zrovna došel :). Tvůj blog sleduji pravidelně, jen nekomentuji, tak se budu snažit napravit :).
    adela.cardova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Do tretice :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Got2be zbožňuju! :)
    risky.gull@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Chtěla bych vyzkoušet ;)
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Parádní soutěž! Značka Gliss kur je má oblíbená :-)
    kristyna.prochazkova98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. valna.daniela@gmail.com

    Ráda bych vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  76. Tato řada Gliss Kur je nejlepší co funguje na moje jemné vlasy, jenom elixir jsem zatím nezkoušela, tak snad se poštěstí. :)
    jana.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Skvělé přípravky! :)
    timkovicova.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. jé, super soutěž :) ann.pavelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. bodlo by :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Skvělá soutěž :)
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Super soutěž! Tyto výrobky bych potřebovala :-)
    kristyna.prochazkova98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. super gaveaway, glisskur je dobrá značka a mne veľmi vyhovovali masky na farbené vlasy:-)
    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  83. Super soutěž ;)
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Používá mamka a hrozně chválí, tak uvidíme, třeba jí budu moct udělat radost :) maur16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Mamka používá a hrozně chválí, tak třeba budu moct udělat radost :) maur16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Mám pocit, že asi jediná som si prečítala možnosť vylosovania a sama to tu spamujem :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Gliss Kur mám ráda, bohužel masku na vlasy, co mi fungovala ze všech nejlépe, přestali vyrábět :-(
    lucije2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Nevím co bych měla napsat, buďto se mi poštěstí nebo ne.
    sukova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Skvělý blog, super soutěž a krásné ceny. Co víc dodat :-)
    kristyna.prochazkova98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Super výrobky :P
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Skvělá soutěž :-)
    kristyna.prochazkova98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Posledný deň ;)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Úžasný blog, skvělá soutěž a super ceny . Co víc dodat :-)
    kristyna.prochazkova98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)