neděle 23. března 2014

Představení novinek YR S Jitkou Schneiderovou

Je jaro a to znamená, že všechny kosmetické značky představují své novinky. Ani Yves Rocher není pozadu a pozval mě na jejich představení s novináři a blogerkami. Jako bonus si můžete prohlédnout líčení věčně usměvavé herečky Jitky Schneiderové, která posnídala a vyzkoušela novinky s námi :)



Z dekorativky jste už možná zaznamenaly nové trio rozjasňujících produktů. Na první pohled mě nejvíce zaujal projasňující pudr (info o něm ZDE), který seženete ve 4 odstínech. Musím říct, že jeho balení se povedlo a hlavně chválím i přiložený aplikátor, který je nádherně jemný a nemusíte ho vyhazovat hned po rozbalení, jak někdy bývá zvykem.


Líbí se mi, že nejsvětlejší odstíny nového make-upu jsou opravdu světlé. Výběr mi přijde celkem solidní a na výběr je 7 odstínů. Oficiální info o make-upu najdete ZDE


Projasňující opravná tužka (info ZDE) se svým designem hodně podobným legendárním perům od YSL. Vybírat můžete ze tří odstínů.


Po celou dobu prezentace jsme sledovaly i líčení herečky Jitky Schneiderové, kterou líčila školitelka YR Jana Zajíčková. Použila samozřejmě i líčidla z nové rozjasňující řady.



Další z novinek, které se objeví je i sérum Anti-Age global


Novou kolekci laků i tužek na oči už můžete v prodejnách omrknout. Mě se moc líbí zelené odstíny i korálovo-růžový.





Pokud se vám líbí parfém Moment de Bonheur, brzy si můžete vyzkoušet i jeho lehčí verzi


Nejvíce mi voněly novinky z třešňové řady, pro které mám celkem slabost :)



S Jitkou byla opravdu zábava a bylo vidět, že si celé líčení hodně užívá :)


Doufám, že se vám malá ukázka novinek líbí a třeba si samy nějakého favorita vyberete. Měly jsme možnost omrknout ještě jednu super žhavou novinku z dekorativní řady, kterou vám ale zatím ještě ukázat nemůžu (objeví se během léta). Takže se ještě máte na co těšit :)


Ještě jednou děkuji YR za pozvání a příjemné dopoledne :)

25 komentářů:

  1. Včera jsem zrovna šla kolem a ani jsem nenahlídla, ostuda!! :( :D

    OdpovědětVymazat
  2. Novinky vypadají velice pěkně, asi se tam v nejbližší době vydám! ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  3. Pudry mě zaujali už před nějakou dobou, přemýšlím o jejich koupi :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak ty laky vypadají vážně úžasně, hlavně ten korálový, něco takového sháním... na lacích YR se mi líbí, že jsou v přiměřeně malých lahvičkách, takže nezaberou moc místa a navíc když má člověk tolik laků jako já a pořád to střídá, tak nevyschne celá lahvička, protože tohle je opravdu spotřebovatelné množství :-)
    a třešňová řada? pro třešňové věci mám slabost.. asi se vydám to omrknout ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Make-up vypadá vážně skvěle a Ty laky mají moc pěkné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Yves Rocher mám ráda :) Novinky vypadají dobře!

    OdpovědětVymazat
  7. YR jsem nějak nepropadla, ale budu to muset napravit =)


    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  8. Značka YR jde celá naprosto mimo mne. Vyzkoušela jsem pár věcí, co jsem dostala, ale za mě tedy ne. Ovšem výrobky vypadají celkem hezky, tak se možná půjdu podívat a třeba něco i vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  9. Make upy som si už včera všimla vo výklade. A veru každý jeden svetlý make up je jedno veľké pozitívum. A púdrik sa páči aj mne!

    OdpovědětVymazat
  10. Na třešňové vůně bych se taky nechala nalákat :-) A asi se zastavím pro ten nejsvětlejší růžový lak :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadalo to na skvělou akci a líbí se mi nejvíce laky na nehty :), to mě vždy štve, když o ni přijdu, že jsem se nemohla.

    OdpovědětVymazat
  12. Máme tolik hezkých hereček a YR si vybere zrovna Schneiderovou...

    OdpovědětVymazat
  13. Makeup ma veľmi pekný obal, namrknem keď pôjdem okolo :)

    OdpovědětVymazat
  14. Take ze Jitka Schneiderova je jednou z nasich nejkrasnejsich herecek!;-) Jsem zvedava na novou verzi vune! A tresnove veci-mnam!:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Leniesek K: mě Jitka přijde jako krásná ženská :) Když jsem jí viděla ráno, když byla nenamalovaná, tak jsem jí upřímně záviděla, jak skvěle vypadá :) Kéž bych v jejím věku vypadala z poloviny tak dobře jako ona :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné novinky :) hrozně se mi líbí laky.
    Závidím že jsi mohla vidět Jíťu, přijde mi strašně milá a příjemná a navíc je strašně krásná :) co jsem se jí naobdivovala v seriálu Ententýky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty makeupy se mi líbí, že mají na výběr od nejtmavší po nejsvětlejší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Super článek!
    Je vidět, že sis tuhle akci vážně užila :o).
    Moc se mi líbí laky na nehty a taky mě zajímá parfém, budu si ho muset jít očichat ;o)
    Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  19. To zlaté pero se mi líbí, ale počkám na recenze. Asi ještě ani nemám ujasněno, co bych od něj čekala, takže se nechám překvapit od jiných blogerek a pak se rozhodnu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Páni, ty jumbo tužky vypadají fakt skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  21. ten parfém má mamka, voní krásně :) jinak se mi novinky celkem zamlouvají.

    OdpovědětVymazat
  22. tak dnes jsem se byla kouknout na tu rozjasnující tužku alá YSL, ale po aplikaci jsem neviděla žádný rozdíl :(

    OdpovědětVymazat
  23. Rendy: To nemá se vzhledem nebo hereckými kvalitami nic společného, bohužel mi Jitka není sympatická jako člověk, to je vše.

    OdpovědětVymazat
  24. I ten make up vypadá jako le teint touche eclat od YSL :)

    OdpovědětVymazat
  25. přijde mi, že YR lidé hodně často haní a trochu mě to mrzí. osobně mám tu značku docela ráda, ale určitě to není něco, bez čeho bych si nedokázala představit život. docela mě zaujal ten jejich nový make-up a v aktuálním měsíčním letáčku je na něj 50% sleva, tak bych ho možná vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)