středa 12. března 2014

Písková princezna od Catrice

Normálně samostatné články o lacích nedělám, ale v tomhle případě mi to nedalo. Nové pískové laky Catrice mě vážně dost nadchly, což asi není nic nového, protože pískové laky obecně mě hodně baví a líbí se mi. A protože se v Praze objevil nový Rossmann se stojanem Catrice, byl o důvod víc tam vyrazit. Jako bonus byla 10% sleva na celý nákup, tak to neberte, když jinak na Catrice není asi koruna sleva. Jinak sleva je ještě do konce tohoto týdne, tak můžete hádat, kde novou prodejnu najít :)


Catrice lak na nehty Crushed Crystals (odstín 06 Call me princess) - koupíte ve vybraných drogeriích za 85 Kč

Odstínů je v nabídce celkem 6, ale mě zaujal hlavně tento. A líbil se mi fakt hodně! Vypadá trochu jak slavný Orgasm od Nars v tekuté podobě. Růžový základ se zlatým odleskem je prostě nádherný. K tomu navíc praktický plochý kartáček, který usnadní lakování pro nás nešikovné. Mě stačily dvě vrstvy, ale myslím, že by šel lak použít i jako takový topcoat na nějaký tělový nebo neutrální lak (v jedné vrstvě). Na nehtech mi nejvíce připomíná pískové laky Gabriella Salvete, není příliš hrubý a odlakovává se relativně dobře (neobsahuje větší třpytky).









Všechny dostupné odstíny:


(web)

Jestli vás pískové laky baví a milujete barvy ála Orgasm, tak tohle bude něco pro vás. Myslím, že mám teď na jaro jasného lakovacího favorita :) Jedním slovem KRÁSA!

Máte vyzkoušené pískové laky Catrice? Máte je obecně rády? A líbí se vám tento odstín? :)

38 komentářů:

  1. Pane bože, tak to je vážně nádhera! Wow:)

    OdpovědětVymazat
  2. Je překrásný! Nádherný odstín :) !
    Já nevím proč ale u nás Královéhradecký kraj nikde Catrice není .. neviděla jsem ji ani v MB, Hradci na Moravě, prostě mám smůlu a nemám od nich ještě jediný kousek :(

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný laky,ale na Olomoucku Catrice není

    OdpovědětVymazat
  4. Já pořád nevím. Už jsem ho měla dvakrát v ruce, dvakrát jsem ho vracela zpět do regálu a ty mě teď takhle dráždíš. :-) Vizuálně se mi moc líbí, ale já na ty pískové textury prostě nejsem a vůbec se mi do nich nechce. Ale teď jsem tedy zase na začátku a půjdu ho omrknout potřetí. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá úžasně! Asi mu taky neodolám :)
    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. roztomilý název odstínu :3 šampaňová a šedá vypadají taky slibně

    OdpovědětVymazat
  7. tak ten vypadá parádně! laky od Catrice jsem ještě neměla, ale tyhle asi omrknu :) navíc když mám práci kousek od Florentina O:)

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna jsem na ně dnes koukala v Rossmanu, ale ač je lakový blázen tak mi v košíku neskončil. Moc se mi nelíbil.... Dokonce ani GS v akci jsem nebrala, nějak mi ty pískáče už nebaví.

    OdpovědětVymazat
  9. mám odstín 03 Shooting Star a je to nádherná červeno - malinová barva :) po tomto jsem také koukala, ale nakonec jsem ho nevzala, tak teď přemýšlím jestli jsem neudělala chybu :D
    swatche odstínu 03

    OdpovědětVymazat
  10. Mám jeden pískáč, ani jsem si ho sama nekoupila... prostě to nesnáším, jako bych sahala na pilník, rychle se mi zničí lak a navíc se mi pravidelně stává, že mi v tom uvízne make-up nebo krém na ruce... prostě si v průběhu dne všimnu, že mám jeden nehet zabarveny do bíla-béžová a nejde to umýt.

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem teda už před měsícem o těchle lacích respektivě o jednom (Oyster and Champagne) psala na blogu a nevím teda, kde je chyba protože, já tenhle lak už nikdy více nechci vidět! Lak není vůbec pískový jen jakoby třpytkový a odlakovat ho je absolutně bez šance! =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá nádherně! Taky na něj často koukám ale ten pískovej efekt, nene, mě by to na rukou hrozně vadilo :-/

    OdpovědětVymazat
  13. Tento lak vypadá tak božsky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Musim povedat, ze ma az prekvapilo ako pekne na nechtoch vyzera! :) Chcem sa ale este spytat, davas si pod neho este nejaky podlak alebo? Ak ano, od akej znacky? Dakujem. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten je opravdu krásný, možná si pro něj zajdu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá perfektně! Budu se na něj muset podívat! :O

    OdpovědětVymazat
  17. Pískové laky chci už dlouho vyzkoušet, ale pořád se rozhoduji nad odstínem a tento vypadá parádně! Jen škoda, že v nejbližším Rosmannovi nemají Catrice.
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadají moc pěkně, škoda, že mám catrice stojan brutálně daleko, proto volím gabriellu salvette :-D bára.kára

    OdpovědětVymazat
  19. Já se na ně budu muset jít také podívat, už na promo fotkách se mi moc líbily :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ten je opravdu moc pěkný :) Lepší snad než GS :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tenhle je vyloženě nádherný! a věřím,že i ostatní odstíny na nehtech vypadají tak krásně:)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak ten je opravdu krásný!
    Nienna → www.fashion-nienna.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  23. To přirovnání k Nars Orgasm je přesné! Moc se mi ta barva líbí, na popud tvých článků jsem si dokonce tvářenku Nars musela koupit :D Ale mám s lakama od Catrice špatný zkušenosti v tom, že mi po nich hrozně zažloutnou nehty, tak nevím jestli dát pískovým vůbec šanci

    OdpovědětVymazat
  24. No sakra, miluju pískáče a Catrice, vražedná kombinace :)) Hned jdu googlit, kde, že je ten nový Rosmann, když jsi dneska taková tajnůstkářka :D

    OdpovědětVymazat
  25. No vypadá nádherně! :O Já GS miluju tak myslí mže i tyhle by se mi zalíbily :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  26. já mám ten odstín třetí zprava, ale tento si chci také ještě pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  27. Hned včera jsem si pro něj běžela, už ho mám na netech, krása :) ! Nevíš, jestli bude součástí stálé nabídky nebo si ho mám jít koupit do zásoby? :)

    OdpovědětVymazat
  28. Odstín se mi líbí ze všech nejvíc... ale v našem městě jsem Catrice nikde neviděla :(

    OdpovědětVymazat
  29. Tiež som z tohto odtieňa nadšená, ale nechávam si ho skôr na leto. Mám aj ten šampanský, ktorý sa mi vo fľaštičke páčil omnoho viac ako tento lososák, no na nechtoch je tento lososový brutálny :)

    OdpovědětVymazat
  30. Vypadá krásně!!

    http://nikakaworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Mě se líbí ten nejsvětlejší, ale zatím pořád váhám...

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  32. na tyhle pískové laky sice moc nejsem, ale tenhle je fakt kouzelnej :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)