pondělí 31. března 2014

Paletka Naked 3 od Urban Decay

Někoho šílenství okolo Naked paletek už asi nebaví a někdo se v tom stále vyžívá. Když se někdy koncem listopadu objevila zpráva o tom, že je na světě nová verze Naked paletky, říkala jsem si, že do Vánoc jí mám doma. Upřímně se mi narůžovělá trojka líbí asi úplně nejvíc ze všech Naked verzí. Byla to opravdu láska na první pohled. Akorát byl problém, že jakmile se někde na eshopu objevila, byla do pár minut vyprodaná. Už se nebudu rozčilovat nad tím, jak bylo debilní ze strany UD, že se před Vánoci dostatečně nezásobili a trojka nebyla nikde k mání. Jestli to byl záměr, tak si myslím, že to bylo fakt dost blbé. Zaúkolovala jsem všechny, o kterých jsem věděla, že poletí do USA nebo UK, aby se mi podívali, jestli tam paletka nebude. Všude vyprodáno a nikde nic. Čekala bych na ní asi doteď, kdyby mi jí nedovezla přímo z USA kamarádky kamarádka :) Za to ještě jednou velké díky!




Balení Naked 3 odpovídá barevně svému obsahu. Musím říct, že kovová verze paletky se mi líbí víc, než jednička a její semišové pouzdro, na které se chytne každý bordel. I krabička se mi moc líbí a co jsem si tak všimla, tak se podobně začínají balit i ostatní verze. K paletce byly přibalené i vzorečky podkladových bází UD, které jsem ale zatím nestihla vyzkoušet. Paletka obsahuje i velké zrcátko a oboustranný štětec, který ale k nanášení těchto stínů nepoužívám, protože mi na to nepřijde vhodný. Syntetické štětce používám jen na krémové stíny a stále nechápu, proč UD cpe do paletky štětec, který se k nanášení pudrových stínů nehodí :)



Asi nemá cenu se rozplývat na krásnou paletou barev. Pokud narůžovělé odstíny nejsou pro vás, líbit se vám stejně nebude. Mě se ale líbí moc, protože s paletkou dokážete vytvořit jak jednoduché a hodně nenápadné líčení a na večer ho můžete trochu přiostřit tmavšími odstíny. Líbí se mi, že jsou pro mě tentokrát všechny odstíny použitelné a nositelné. Žádné extra černé nebo namodralé, které v jiných verzích téměř nepoužívám. Skóre využitelnosti odstínů je v mém případě nejvyšší právě u Naked 3. Líbí se mi taky, že ač jsou odstíny do růžova, tak na očích nevypadají unaveně a uplakaně. I textura stínů je stále skvělá a typická pro UD stíny. Pigmentace je skvělá, stíny jsou téměř máslové konzistence, akorát bych řekla, že práší o maličko víc, než jednička a dvojka. Dočkáte se i několika matných stínů, které jsou opravdu povedené. Barevně nemám co vytknout, pro mě paletka vyvážená a není tam odstín, který by mi přišel nadbytečný a který bych nevyužívala.




Jednotlivé odstíny vám asi popisovat nemusím, myslím, že se swatche celkem povedly. Navíc to stejně asi nikoho nebaví a může si to za tři sekundy vygooglit :)







Tutoriálů s touto paletkou je asi miliarda (jeden za všechny třeba tady). Jelikož mám momentálně půlku bytu v krabicích a chystám se na stěhování, mám bohužel nula času, na to abych si fotila líčení, tak se to pokusím dohnat až se v klidu přestěhuju :) Věřím, že to pochopíte a beztak jste polovinu ostatních tutoriálů viděly a líčit se s touhle paletkou umíte i se zavřenýma očima :)


Strašně se mi líbí odstín Blackheart, protože je na mě tmavý tak akorát :)



Pro porovnání všechny paletky spolu - Naked 3-1-2


Často se mě někdo ptá, jakou Naked paletku by si měl vybrat. A rovnou říkám, vykašlete se na to, jestli jste blondýna a máte modré nebo hnědé oči. Je to úplně jedno. Podívejte se na paletku a spočítejte si, které odstíny budete nejvíc používat a tím se řiďte :) Nemám na to bohužel lepší radu a myslím, že je blbost říkat, že třeba jednička je spíš pro brunety a trojka pro blondýny. Všechny jsou kvalitou stejně skvělé a krásné. Všechny mi na očích vydrží s bází celý den, jsou skvěle pigmentované a prostě báječné :) I když čekání na paletku bylo trochu zbytečné (a delší), tak se vyplatilo a používám jí momentálně asi úplně nejčastěji ze všech. 

Když bych to měla shrnout, tak Naked 3 je pro mě srdcová záležitost a zatím mě ze všech Naked paletek dostala nejvíc. Tečka :)

Co vy a Naked paletky? Která se vám odstínově líbí nejvíc a kterou případně samy máte? :)

66 komentářů:

  1. Me se Naked moc nelibi a netouzim po ni, nejak nechapu ten humbuk kolem nich.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád zvažuji mít či nemít paletku od UD. jytuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle se prostě nemůže nikomu omrzet! Tahle hnědozlatá je boží, fakt že jo :)

    OdpovědětVymazat
  4. No závidím :) Je krásná, ale tyhle růžové barvičky bych asi nevynosila, nějak ke mně nejdou. Já spíš toužím po dvojce, ale zas po ní nějak extra neprahnu, stíny moc nepoužívám a na denní i večerní líčení si vystačím s Midnight Emergency :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, a nechtěla bys třeba jedničku prodat? :)
    Jedu sice do USA, ale až na podzim a nechce se mi čekat... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mam original, 2 a Basics a najviac teda vyuzivam Basics a potom original. 2ka je na mna akosi moc chladna. 3ku by som pravdepodobne tiez moc nevyuzila, takze ten hype okolo nej sa ma vobec nedotkol, aj ked farbicky su krasne. :)

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi libi jednicka, protoze je i s cernou barvou(liceni ve stylu Mily Kunis) a trojka. Paletku bych rada;-). Mam zatim neco podobneho od too Faced.
    Rendy, chystas i clanek o jak poznat, zda je dekorativni kosmetika zrala do kose? Na stinech a tvarenkach to je blby poznat. Takove petilete stari je uz asi moc co???:-))

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se moc líbí Naked 2, pořád nad ní uvažuju, zda si jí v budoucnu pořídit, či ne. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, tak to je krása... super odstíny, taky se mi tahle líbí určitě nejvíc. Ach jo, asi si ji konečně budu "muset" pořídit :)

    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám Nakedky taky moc ráda, ale ty štětce mě fakt vytáčí do běla. Jsem fakt ráda, že nejsem jediná, komu nevyhovují...

    OdpovědětVymazat
  11. ja jsem si koupila MUA undressed (kopie jednicky). Nad trojkou ale uvazuji, jsem na tom podobne jak ty - z tehle bych vyuzila asi nejvic barev.

    OdpovědětVymazat
  12. Nemám žádnou ani jsem po žádné nikdy neprahla, ale trojka se mi fakt líbí a výhledově o ní uvažuju. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Trojka se mi také líbí nejvíc ze všech paletek, je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  14. Já ji prostě chci a to si stíny ani moc nedělám:D
    Simushka in Wonderland

    OdpovědětVymazat
  15. taky ji mám doma už nějaký ten pátek, objednávala jsem z netu a do týdne jsem ji měla doma, tak koukám, že jsem měla docela kliku :)

    OdpovědětVymazat
  16. nenosím očné tiene, príde mi to na mne také nepekné :) ale je to asi len o zvyku :) no iné neviem povedať ako wau :O už len to balenie je krásne a jemné odtiene sú dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojda,
    tak Naked 3 se mi líbí =o)
    Naked 1 je moc hezká, ALE semišový pouzdro nejsem schopná akceptovat a Naked 2 se mi zase nelíbí tolik...
    Já celkově UD můžu =o)
    z paletek mám Feminine, Mariposu, The Black (který se mimochodem ráda zbavím, kdyby někdo chtěl, je to limitka Anjelska@gmail.com )...
    Nooo a plánuju Vivo 2, která je bohužel vyprodaná =o(

    OdpovědětVymazat
  18. Paletka je opravdu kouzelná- ale pro mě je ten nejdůležitější faktor (hned po kvalitě) cena. Po zjištění sumy, kterou chce Urban Decay za tohohle mazlíka, mi doslova vyrazilo dech. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle je opravdu přehnané, po zakoupení bych musela být zbytek měsíce o vodě a vzduchu. Zvlášť, když se dají pořídit paletky ve srovnatelné kvalitě za příznivější ceny například značky MUA, Zoeva nebo Sleek a další. To je ale jen můj názor, každopádně pěkná, ucelená recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nádhera :) Jednou si chci taky pořídit nějakou takovou kvalitní paletku. Zatím mi stačí sto padesát jednotlivých nude odstínů, co mám doma :D lindapfe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Nemám žádnou (takže nejsem asi pořádná blogerka :D), ale nejvíce se mi líbí studená dvojka :)

    OdpovědětVymazat
  21. No jak na to tak koukám, tak by mi asi nejvíc sedla právě Naked 3 ;)

    OdpovědětVymazat
  22. stiny jdou uplne mimo me, ale trojka se mi libi asi take nejvice :)

    OdpovědětVymazat
  23. Pořád UD nemám, a to z jednoduchého důvodu, u každé mám pocit, že mi tam nějaký stín chybí. Pokud paletku na tyhle peníze (musela bych objednávat na českém e-shopu, kde už jde cena ke 2 tísícům) chci mít všechno v jednom: černý stín na linky, matný hnědý na moje obočí, něco na blendění a zdůraznění očního záhybu a zbytek stínů se mi musí líbit (čím víc tím líp). :-) Pro mě by bylo ideální, kdybych si mohla stíny z 1 a 2 proházet dle libosti. :-D

    OdpovědětVymazat
  24. Trojka se mi líbí nejvíc a přesvědčila mě - nejvíc stínů z ní bych využila. Taky nepoužívám žádné extra tmavé nebo namodralé, takže tahle se jeví ideální...a těch možností :-))))

    OdpovědětVymazat
  25. Taky neustále sháním trojku...na jednom e-shopu jsem jí prošvihla a teď už jí nemají a ikdyby měli tak to nemá smysl, protože vyjde stejně draze jako v ČR...Blackheart by byl můj nejoblíbenější taky...jinak mám jedničku a UD je u mě top nejtopovatější =)
    Já zas tvrdím, že všechny je mít je životní nutnost :P

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  26. Mně se osobně nejvíce líbí Naked 3, růžové stíny - to je něco pro mě :D Ale na takovou investici si budu asi muset ještě nějaký pátek počkat :)

    OdpovědětVymazat
  27. já jsem ji děsně chtěla, protože ačkoliv stíny nepoužívám, tak zrovna takové růžové odstíny můžu (akorát teda dávám jenom jeden stín na celé víčko). pak jsem si řekla, že si radši koupím nějaký pěkný mono a nebudu zbytečně utrácet :)

    OdpovědětVymazat
  28. Měnse paletky líbí, ale za ty peníze bych si je fakt nekoupila. Já chápu, že jsou třeba kvalitní, ale zas takovej blázen nejsem ..

    OdpovědětVymazat
  29. Za mě musím říci, že Naked 3 se mi vůbec nelíbí a pořizovat si jí určitě nebudu. Nelíbí se mi jak provedení, tak ani barvy. Navíc si myslím, že růžové stíny sluší málokomu. Kamarádky Naked 3 mají a vždy když jsou s ní nalíčené, tak se mi to prostě nelíbí a přijde mi to divné. Každopádně na Naked 1,2 a basics nedám dopustit, to jsou moje zlatíčka. Naked 3 je dle mě dost mimo a už se těším na Naked 4 :)

    OdpovědětVymazat
  30. Mám dvojku, ale nemohla jsem se vůbec rozhodnout mezi ní a jedničkou...nakonec to za mě rozhodly eshopy, protože jednička byla všude zrovna vyprodaná (a z kosmetika-usa jsem ji za tu pálku objednávat nechtěla, zlatý lookfantastic nakonec :)). Jsem s ní ale naprosto spokojená a jiné stíny už ani nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  31. mě se paletky líbí, ale nechápu ten humbuk kolem nich, už kvůli tomu, jak jsou "zpopularizované" bych si ji nekoupila

    OdpovědětVymazat
  32. Taky se mi podle recenzí a swatchů moc líbí právě trojka.

    OdpovědětVymazat
  33. Mám Basic a Naked 3 a jsou skvělé...vůbec mě tahle značka nadchla,raději si připlatím za kvalitní stín,který mi vydrží s bází až do večera...rozpočítané na jednotlivé stíny to ani není tak závratná suma...

    OdpovědětVymazat
  34. Když tuhle paletku zrovna vydávali a zahlídla jsem na internetu její stíny a balení, strašně se mi zalíbila, i když růžovou vážně nemusím. Teď, když ji má snad každá, tak už bych jí ani nechtěla, nějak mě omrzela :D Ale zase je pravda, že jsem si jí ani neplánovala kupovat. Přeci jen já ty stíny moc nepoužívám, takže tak :)

    OdpovědětVymazat
  35. Trojka se mi líbí ze všech Naked nejvíc. Opravdu silně uvažuji nad tím, že do ní investuji a budu z ní mít radost :)

    OdpovědětVymazat
  36. Naked 3 je krásna, ale je tam na mňa až strašne veľa "shimmer" tieňov.. :D Ja radšej také tie tichučké, matné (Basics je moja láska proste :3 )

    OdpovědětVymazat
  37. Přála bych si jednu :)
    karolinajunk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Je nádherná, hodlám koupit jednu nakedku až o prázdninách pojedu do zahraničí , jednička mě moc neokouzlila , ale pořád jsem se nemohla rozhodnout mezi dvojkou a trojkou . Po článku mám jasno , už jen kvůli trick ,burnout a blackheart se moje srdce o ždibek víc přiklání k té krásce číslo 3 .

    OdpovědětVymazat
  39. Tak tuhle chci mít!!! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  40. Taky se mi trojka líbí ze všech nejvíc, akorát jsem si řekla, že počkám, až ten humbuk kolem ní ustane. Ale jednou si ji chci pořídit určitě.

    OdpovědětVymazat
  41. Já mám jedničku a jednou si určitě pořídím i trojku. Trojka se mi strašně líbí, prostě nádherné odstíny. Urban Decay to umí :)

    OdpovědětVymazat
  42. Tahle paletka mi taky přijde nejhezčí ze všech Naked.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Báječná recenze, Rendy :-), Upřímně řečeno přečetla jsem ji jedním dechem. Naked paletka je celkově mým velkým snem a dlouhý čas jsem přemýšlela nad tím, že si pořídím variantu číslo 2. Jakmile se však na trh dostala 3, tak obě předchozí paletky strčila, aspoň podle mě ,do kapsy :-). Takže ještě jednou děkuji, jelikož jsem pevně rozhodnutá, že si ji prostě musím pořídit!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  44. Mně se stejně nejvíc líbí dvojka :) I když je pravda, že z tvých swatchů mi ty odstíny v 3 nepříjdou až tak moc do růžova jako přímo v paletce a vypadají krásně! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  45. Nemůžu si pomoct, ale trojka se mi líbí prostě ze všechno nejvíc!<3

    OdpovědětVymazat
  46. zatím mi do sbírky chybí 3 a Basics a pokud bych si měla vybrat, která se mi líbí nejvíce, tak si nevyberu:) každá má něco do sebe a s každou se dá vykouzlit krásné líčení, momentálně ale nejvíce používám jedničku :)

    OdpovědětVymazat
  47. Vypadá nádherně, tu musím mít! :D
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Krásne :)
    Mne sa páčia všetky :)
    Koľko taká stojí?

    OdpovědětVymazat
  49. Sakra, ta vypadá dobře. Že bych si udělala radost? :)
    PS: článek o jarní očistě na blogu : http://lifeinimperfection.blogspot.cz/
    Janie

    OdpovědětVymazat
  50. Růžový stíny nejsou nic pro mě, ale klidně bych ji brala jen tak na kochání, je to fakt pastva pro oči :)

    OdpovědětVymazat
  51. Já kdybych si mohla vybrat, beru Naked 2, ale myslím si pořád, že mi to za tolik peněz nestojí.

    OdpovědětVymazat
  52. Ty seš normálně Naked hamižnatec. :D Ale chápu tě.

    OdpovědětVymazat
  53. Já stále nemám ani jednu - uvidím časme :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Mě se tak nějak nechce platit na internetu téměř o 500 víc (a to nemluvím jen o českých stránkách) něž je její normální cena a pořád doufám, že v nějaké zahraniční Sephoře jí seženu levněji. Uvidíme po prázdninách, jestli se mi jí povede obstarat. Bohužel, to čekání mě nutí po ní pořád toužit a netoužit, že jsem z toho zmatená a bůh ví, jak to nakonec dopadne :D

    OdpovědětVymazat
  55. Opět skvělá recenze Rendy! :) Mám doma dvojku a pořád nad tím přemýšlím, jestli bych trojku využila nebo ne. Každopádně mi přijde, že dvojka se pro blondýnku opravdu moc nehodí, převažují tam teplé tóny, trojka v tomto směru vypadá o dost lépe...

    OdpovědětVymazat
  56. Nemám zatím žádnou, ale ty barvy jsou úžasný.
    timkovicova.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. naked 3 je podle mě nejkrásnější, kdybych zrovna neměla nakupovací stopku, šla bych do ní, tak asi počkám na narozeniny :)

    OdpovědětVymazat
  58. Paletka je naozaj super!:-) Perfektné zlato ružové balenie je len čerešňičkou na torte úžasných tieňov:-)
    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  59. Nemáš problém s odtieňom Trick? Včera mi prišla paletka a som z toho nejaká rozpačitá, jednak mi príde strašne tvrdý, takže najprv musím trochu zoškrabať aby sa mi na štetec niečo nabralo a príde mi veľmi málo pigmentovaný v porovnaní s inými tieňmi v predchádzajúcich dvoch paletkách. Vyskytuje sa tento problém aj u teba alebo mám len ja nejaký blbý kus?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)