čtvrtek 27. března 2014

Obříci od Biodermy - šampon a čistící gel

Dneska mám pro vás dva takové obry z mojí koupelnové poličky. Myslím, že je už pravý čas zhodnotit jejich používání a říct vám k nim něco více. Doufám, že zároveň zodpoví i některé vaše četné dotazy, které se týkají šampónů, které mi pomáhají v boji s dermatitidou :)


Bioderma Nodé fluid shampoo (400 ml) - koupíte v lékárnách, je možné koupit i menší verzi

O tom, že trpím dermatitidou asi už víte. Nejvíc mě trápí jedno ložisko v hlavě, které více či méně úspěšně potlačuji pomocí různých přípravků. Produkty z lékárny jsou většinou volbou číslo jedna, i když narovinu říkám, že šampony musím často střídat, protože moje vlasy si rychle navyknou a účinky se pak neprojevují tak, jak bych si přála. A protože si vlasy myji téměř každý druhý den, zajímalo mě, jak si s jejich mytím poradí šampon Nodé. Je určený právě pro časté mytí vlasů i na citlivou či alergickou pokožku. Z této řady jsem zkoušela i šampon v tubičce, ale ten mi bohužel nevyhovoval vůbec a vlasy mi dost mastil. Tato verze je hodně tekutá, což je sice trochu zvláštní výrok v případě šampónu, ale zmínit to musím. Většina šampónů má spíš takovou gelovou konzistenci, ale Nodé je skoro jako voda. Vážně pozor při jeho používání, vyletí vám z lahvičky tak rychle, že to ani nestihnete postřehnout. Další věcí, která mě trochu zarazila je i fakt, že téměř nepění. Vlasy je podle návodu potřeba umýt 2x, což musím potvrdit. Druhé mytí už "drhne" o dost méně a celkově je takové pohodlnější. Kdybych měla hodnotit používání, tak nic moc. Na druhou stranu jsou hlavní výsledky a ty jsou v mém případě velice pozitivní. Šampon vlasy opravdu skvěle umyje, odmastí a prostě celkově je odlehčí od všeho špatného. Po umytí jsou lehké, nadýchané a svěží. Což mám moc ráda a pokud máte taky husté vlasy, tak víte, jaká je to někdy úleva. Vlasy vydrží pěkné tak ty dva dny a pak je potřeba je znovu umýt. Pozoruju i pozitivní vliv na olupující se kůži na hlavě (menší výskyt) a hlavně mě vlasy vůbec nesvědí. Přítel má podobné trable jako já a šampon mu také moc vyhovuje a v jeho případě vidím, jak moc mu pomáhá. Pokožka hlavy se mu téměř neloupe a potvrzuje, že ho taky vůbec nic nesvědí.






Bioderma Atoderm PP gel moussant (1 litr) - koupíte v lékárnách

Nevím jak vás, ale mě strašně baví ta litrová balení Biodermy. Není to nic skladného a vhodného na cestování, ale pokud čistíte obličej zásadně ve sprše, tenhle drobeček vám nějakou chvíli vydrží. Od Biodermy mám vyzkoušený čistící gel z řady Sébium, který je určený pro mastnou a problematickou pleť. Atoderm PP je určený pro suchou až atopickou pokožku a klidně i pro ty nejmenší miminka. Rozhodla jsem se ho vyzkoušet právě díky mojí skvělé zkušenosti s druhým čistícím gelem. Atoderm PP je bez vůně (minimálně já nic necítím), gel má světle modrou barvu a je spíš tekutější. Což mě osobně příliš nevyhovuje a mám raději hutnější gely, které se na tváři udrží a hned vám z ní neutečou pryč. V případě Atodermu mám pocit, že potřebuji mnohem více množství gelu, abych pleť pořádně vyčistila. Je to zapříčiněné tekutou konzistencí, i když nevylučuji, že by někdo další musel mít podobný problém. Možná jen já tak plýtvám a mám lepší pocit, když gelu použiju více :) Každopádně pleť vyčistí báječně, o tom žádná. Pleť absolutně nevysušuje, po umytí nepne ani nepálí. Po funkční stránce je všechno v pořádku, ale ta konzistenci mi prostě nějak vadí. Sébium gel mi prostě vyhovuje více a navíc u něj pozoruju prokazatelné výsledky v boji s pupínky. Takže u mě to vyhrál Sébium gel.




Složení:



I když jsem po použití šamponu nebyla nejdříve moc nadšená a jeho používání mi není až tak pohodlné, tak jeho výsledky jsou skvělé. Používání 1-2x týdně je ideální a střídám ho s oblíbenými šampony z drogerie. Vůbec by mi nevadilo, kdyby více pěnil, ale chápu, že mohou tyto látky někoho zbytečně dráždit. Pro někoho je možná mínus nutnost vlasy umýt 2x, ale mě to vůbec nevadí. Za nás oba s přítelem říkáme velké ano :) Gel mě až tak neuchvátil, i když nemůžu říct, že by nefungoval nebo mi nějak ublížil. Spíš je to o takové té uživatelské spokojenosti. A já jsem holt trochu zhýčkaná a koukám se i na takového detaily, které by kdokoliv jiný třeba úplně přešel :)

Znáte tyto produkty? Používáte některý z nich? Trápí vám také dermatitida? :)


PS: děkuji Biodermě za poskytnutí produktů k recenzi

6 komentářů:

  1. Tady tyto ložiska mám vždy přes zimu, pak se to ztratí naštěstí....jenže já su taky blbec, co si to furt rozškrabává =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  2. Šampon není nic pro mě, ale ten čistící gel mě zaujal velmi, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ked som si po prvykrat kupila ten sampon,tak som si myslela,ze mi snad predali zly kus:)Odvtedy som ho mala uz velakrat a stale sa k nemu z casu na cas vratim.Je akvele ake su vlasy po nom akoby makkucke.A musim povedat,ze som sa s nim uz aj naucila akoby umyvat.Vlasy musia byt velmi velmi mokre a potom aj peni.

    OdpovědětVymazat
  4. Já je neznám, ale po přečtení Tvého článku už vím, co koupím příteli, protože ten na dermatitidu trpí...bára.kára

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj ahoj, chtěla bych se zeptat ohledně té dermatity... já s tím teď dost bojuju, mám ji na obličeji a nepomáhá ani mast od doktorky... máš nějaké tipy, jak ji zklidnit? Jsem v zahraničí, takže mé možnosti jsou celkem omezené... :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Šampón som dlhšie používala, ale mala som trošku problém z jeho prílišnou tekutosťou..:-/
    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)