pondělí 24. března 2014

Novinky, novinky a ještě jednou novinky

Opět po nějakém čase tu máme menší souhrn novinek, které se na nás chystají nebo jsou už dokonce v prodejnách. Jsem asi nemocná, ale zase bych tak polovinu ze všeho potřebovala vyzkoušet, osahat a ovonět. Některé kousky dokonce i vlastnit, ale to není asi nic nového :)


 (web)

Garnier nedávno uvedl na trh tělový olej z této řady a teď se k němu přidal i tělový scrub s olejem. A to je něco pro mě, protože olejové tělové peelingy já můžu. Navíc nááádherně voní a rozhodně v mojí koupelně za nějaký čas bude stát :)


Dermacol připravil hned několik novinek (více o nich se dozvíte zde). Sprcháč s mangem musím očuchat, protože bude určitě vonět krásně, nová řasenka mě zaujala svým obalem a make-up na tělo je v drogerii opravdu něco nevídaného. Hned jak se všechno objeví v drogerii, jdu zkoušet :)






(web)

Košík krásy (info ZDE) je novinka, kterou můžete vyzkoušet na stránkách Dermacolu. Za 555 Kč (nebo i verze za 333) si můžete vybrat 4 libovolné produkty z nabídky. Určitě omrkněte :)




Parfumerie Douglas informovala o projektu s charitativní organizací Debra, která pomáhá pacientům s nemocí motýlích křídel.



Od teď si můžete na všech prodejnách pořídit poznámkový blok s fotografiemi 12 známých osobností s lidmi, kteří trpí nemocí motýlích křídel. Fotografie pořídila Lucie Robinson, líčil Douglas National Make-Up Artist Filip Novák. Veškerá částka (200 Kč za jeden blok) putuje na organizaci Debra.





(web)

Novinkou z Douglasu je i prodej suchých šampónů Batiste. A ty jak asi víte mám fakt hodně ráda a doteď jsem věděla jen o jednom místě, kde je v Praze prodávali. Teď už to budu mít pohodlnější, protože Douglasů je v Praze několik. A co se mi líbí, že prodávají i mini verze do kabelky (49 Kč). Ta třešňová už v mojí kabelce lebedí (KLIK) :)





Skoro už tradiční výprodej kosmetiky Essence a Catrice očekávejte 4.4 :)


(web)

Chanel se vytáhnul a představil nové pudříky Les Beiges, které by se měly objevit už v květnu. Jestli i u nás těžko říct, ale jestli ano, ten světlejší bude můj! Třikrát křičím OCH!

A kromě božích pudrů se vytasil i s novými paletkami, které jsem už v Sephoře vyzkoušela a musím říct, že mezi náma přeskočila jiskra :) Možná jste byly zvyklé, že Chanel paletky zapečených stínů (evropské verze) byly tvrdé jak šutr a nenést nějakou barvu na oko bylo téměř nemožné. Na všechno teď zapomeňte, nové paletky mají jinou texturu, jsou krásně a sytě pigmentované a nebude vědět dřív, jakou si vybrat. Konečně máme i my v Evropě stejně dobrou verzi, která dřív byla k dosání jen za oceánem.



Novinky jsem objevila i v katalogu Benefitu. V Sephoře mi zatím nikdo nedokázal odpovědět, jestli se tyto novinky uvedou i u nás a kdy, ale doufám, že ano. Zejména Dream Cream vypadá skvěle a jelikož mám s Benefit péčí skvělou zkušenost, tak se na něj těším. Druhou novinky jsou balzámy na rty v odstínech slavných tintů.






Na poli parfémů se zrodila nová hvězda, protože Thierry Mugler představil novinku Alien Eau Extraordinaire. Pro mě je klasický Alien srdcovka a zároveň asi jeden z nejzajímavějších parfémů, který mám. Parfémy od TM nejsou pro všechny, protože je buď milujete nebo vám nevoní. Ale pokud vám Alien voní, tak tuhle novinku budete milovat. Je sice jiná, než klasika, ale cítíte z ní určitou příbuznost. Je svěží, krásná a strašně zajímavá. Myslím, že by si zasloužila někdy příště samostatný článek a víc tedy prozrazovat nebudu. Jen to, že stojí za vyzkoušení :)



Řada tělových mlék do sprchy Nivea se rozrostla o tři nové kousky. V drogerii můžete omrknout vůni medu, bambuckého a kakaového másla. Bambucké máslo jsem si pořídila a voní úplně nejvíc ze všech, ale na kůži mezi ostatními žádný extra rozdíl necítím.


(web)

Astor připravil novou řasenku, kterou jsem v drogerii zatím ještě nepotkala, ale myslím, že se tam objeví velice brzy. Hrozně se mi líbí její obal (mám slabost pro všechno prošívané :)






A úplně na závěr ještě jedna novinka Garnier - medová řada pro oslabené a lámavé vlasy.

Opět je toho strašně moc a to jsem určitě nějaké novinky zapomněla zmínit :) Jsem moc ráda, že se vám zatím podobné články líbí a podle statistik patří mezi jedny z nejoblíbenějších. Budu ráda, když mi dáte vědět, co z novinek vás zaujalo, jestli si plánujete něco samy pořídit nebo jste to už udělaly :)

36 komentářů:

  1. Och! To jsem cist nemela :D kruci... Libi se mi spousta veci. Mango sprchac musim ocuchat, pro tyto vune ja mam slabost. Rasenka od Astoru me velmi zaujala jak balenim, tak kartackem, jsem zvedava nazivo. Vyprodeje Essence a Catrice, to bych si nemela nechat ujit, tim spis, kdyz je to v Praze. Telovy makeup? Slysim prvne a musim opet ocihnout!!! To zni hoooodne zvlastne a zajimave :) Moc krasny souhrn, tesim se na vse v drogeriich.

    OdpovědětVymazat
  2. O můj bože Chanel! V květnu? No to by mohla být velice dobrá motivace jak udělat zkoušky na jedničku! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Peeling od Garnieru mám, ale zatiaľ som ho neskúšala, iba ovoňala - naozaj nádhera.. Kúpila som si aj telové mlieko do sprchy, ale ja som sa rozhodla pre kakakové maslo, vôňa sa mi páči a podľa mňa je podstatne výživnejšie ako napr. predchádzajúca biela verzia, som rada, že som im dala druhú šancu.. Z noviniek sa mi páči ešte ten fluid od Dermacolu..
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  4. Make-up na telo vypada zajimave a rasenka ma fakt krasny obal:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten Batiste mě hodně potěšil! Ten si určitě pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow! Na ten peeling od Garnier už jsem v drogérii koukala a musím si ho pořídit. Stejně tak se těším až někde objevím ty sprchové gely od Dermacolu protože je jednoduše zbožňuji a už ty krásné obaly lákají a moc se mi líbí i řasenka Dermacol, Astor a šampon od Garnier :) !
    Perfektní novinky :) akorát by mě zajímalo kdo to všechno bude platit :D

    OdpovědětVymazat
  7. Wow! Ty Chanel pudry me vazne hodne zaujaly! A urcite rada vyzkousim i dalsi novinky, hlavne ten makeup na telo od dermacolu! Diky za tyhle skvele clanky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten tělový olej od Garnier mě zaujal, ještě jsem ho neviděla ani v Německu.
    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem toho Aliena včera zkoušela a vůbec se mi nelíbil, právě mi svěží nepřišel, ale jako taková ta těžka vůně, spíš pro starší. to samé ty Kors vůně, ze začátku dobrý, na papírku, ale když jsem Citrus zkoušela na kůži, tak se na mně rozležel fakt hnusně. líbí se mi akorát nová Daisy a nová Miss Dior :) a ten olejový peeling chci!

    OdpovědětVymazat
  10. Ty pudříky od Chanelu jsem již okukovala o víkendu u Claires petite obsessions, naštěstí mě nezaujaly, spíš mám zálusk na toho nového Aliena.

    OdpovědětVymazat
  11. Juu no tak to je opravdu hodně novinek! Hodně mě zaujaly ty věci od Dermacolu ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. výprodej essence a catrice v Praze je pro Brňáky opět tabu =/

    Suchý šampón musím mít! nechtělo se mi hledat, kde ho prodávají =D

    Make-up na tělo? Není to už zbytečný?

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  13. Sprcháč ananas+kokos od Dermacolu jsem už viděla, voní nádherně, plánuju koupit:) A jak se znám, tak vezmu i mango:D

    OdpovědětVymazat
  14. jen by mě zajímalo kdy a kde (všude?) bude ten tělový makeup k dostání.. strašně lehce se mi dělají modřiny a to by mohl být perfektní pomocník, abych v šatech nevypadala jak válečný veterán popř. týraná žena...

    OdpovědětVymazat
  15. Wow, článek nabitý informacemi! Člověk už ani nemusí sledovat reklamy (kde se stejně prd, samá kulajda do vaničky a důležitý věci žádný! :) ) Super :)

    OdpovědětVymazat
  16. ten světlý Chanel pudr a TM parfém se mi zalíbily :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tělový scrub od Garnier by se hodil :)

    OdpovědětVymazat
  18. Och pro Chanel, i za mě.A ty Banefit balzámky, bych chtela vidět, snad přijdou i k nám.

    OdpovědětVymazat
  19. booože kombinace kokosu a ananasu no to je něco pro mě :D ten sprcháč musím mít!!! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nejvíc mě zaujal ten body scrub od Garnieru a ten si nejspíš pořídím a také možná blog z Douglasu, zbytek bohužel není pro mě. Dermacol mi nesedí, ani dekorativka ani krémy. A Channel je pro mě moc drahá kosmetika. Vůní mám po Vánocích a narozeninách tolik, že mi bude nějakou dobu trvat, než je dopotřebuji a budu se porozhlížet po nějakém novém...bára.kára

    OdpovědětVymazat
  21. ten tělový make-up mě docela pobavil :D kokos a ananas už jsem v drogérií očuchávala, byla jsem hrozně nadšená a bohužel nic moc :/

    OdpovědětVymazat
  22. moc nechápu proč máš zakázaný klik pravým tlačítkem, jsi sama proti sobě když se odkazy neotevírají v nové záložce..takhle už zůstanu na stránce dermacolu a nebudu se sem vracet ;) kdo chce ukrást tvoje fotky, způsob si vždycky najde... jinak pěkně nabitý článek! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Určitě bych chtěla vyzkoušet některé ty novinky od Dermacolu, suchý šampón do kabelky a novou řasenku Astor. :) Láká mě ale úplně vše, už podobně skvělé články s novinkami vůbec nesmím rozklikávat! :D :) SINSAY GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  24. Zrovna dneska jsem tu Astorovskou nadheru potkala v Rossmannu na Letne okolo 120-180 KC. Ted si nevzpomenu ale moc se mi libi ten kartacek!!

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Renčo,
    ten BB od Benefitu už je v Sephoře u nás v Liberci, byla jsem to očíhnout v pátek a vzala si vzoreček.. A ptala jsem se na ty balzámky, protože mě hoodně zaujaly a prý by v ČR měly být cca do dvou měsíců. Tak doufejme :))

    OdpovědětVymazat
  26. Přiznávám, že jsem musela zhluboka nadechnout a vysvětlit si, že původní Les beiges mi stačí. Ovšem ten nový světlejší je tedy překrásný :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Zaujal mě tělový olej od Garnier, stejně jako ten jejich nový šampón a kondicionér. Kokosový sprcháč od Dermacolu musím mít a zajímavý je i jejich Košík krásy. Zbytek mě naštěstí nechává chladnou :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/loreal-paris-sublime-glow-vyherkyne.html

    OdpovědětVymazat
  28. oooo, ten flakon je krásný, to mě donutí si ho očichat! a tuším, že i ten medový Garnier bude vonět krásně :)

    OdpovědětVymazat
  29. Mě tak štve že nejsem z Prahy, na výprodej bych hned jela:( A nové sprcháče dermacol? Skáču radostí až ke stropu! ♥

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  30. U mě to předem vyhrály sprcháče od Dermacolu a kondicionér Garnier taky vypadá zajímavě. Asi je půjdu co nejdříve omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  31. U mě to předem vyhrály sprcháče od Dermacolu a ten Garnier kondicionér taky vypadá zajímavě. Asi je půjdu omrknout co nejdříve :)

    OdpovědětVymazat
  32. Parádní článek :) Ten sprcháč Caribbean dream musím mít! A Chanel paletka vypadá opravdu úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  33. Tak s Batiste jsi mě nadchla. Hned tam šupu:D

    OdpovědětVymazat
  34. Nejvíce mě asi zaujal ten tělový olej. :) Hned jak bude v drogérkách, mrknu na něj. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Tělový olej mám a je fantastický.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)