čtvrtek 13. března 2014

Novinky Balea, které potěší vaše tělo i nehty

Po nějakém čase si pro nás Balea připravila voňavé novinky a samozřejmě vás o ně nemůžu ochudit. Mám pocit, že všechny už by měly být k dispozici a na všech prodejnách (minimálně krém na ruce určitě, protože mi už spousta z vás psala, že ho už máte :)



Sprchové gely Balea jsou u mě tak trochu vratká záležitost. Dost záleží na tom, jak mi voní, protože u některým mám problém s chemickou vůní. Když se mi ale nějaký zalíbí a hlavně voní, tak mám radost. Oba tyto gely naštěstí zapadají do kategorie těch voňavějších a líbí se mi. Zvlášť ten jahodový mě celkem naladil na letní vlnu :) Sprchový gel s květy jabloňě obsahuje drobné olejové perličky, ale při mytí je nijak necítím a ani bych neřekla, že je v nich nějaký olej. Na kůži to nevnímám a nemám pocit, že by byla díky tomu více hydratovaná nebo vláčná.






Tělový balzám do sprchy pro velmi suchou pokožku mě opravdu dost zajímal. Druhá verze (psala jsem o ní zde) mě příliš nenadchla a v porovnání s konkurencí si moc dobře nevedla. Tato oranžová verze má být ještě výživnější a super hydratační. Je fakt, že určitá změna k lepšímu tam je, ale pořád mi to nepřijde dostatečné. Stále mám pocit, že není kůže dost vláčná a hebká. Když použiju podobné mléko Nivea, cítím dlouhou dobu po koupeli, jakoby byla kůže namazaná krémem. U Balei mám problém s tím, že na kůži nic moc necítím. Oproti modré verzi je to o něco lepší, i textura je o dost hutnější a krémovější, ale na mojí kůži je to málo. Vůně je taková krémově nasládlá a celkem příjemná. Mrzí mě, že na mě mléko nefunguje, ale po předchozím článku vím, že to tak není u všech a prostě záleží na vaší kůži. Mě bohužel mléko neoslnilo tolik, abych si ho kupovala do zásoby znovu.

Krém na ruce s vůní papáji a podmáslím mě trochu překvapil nezvyklou kombinací vůní. Ani jednu ingredienci úplně nemusím, ale dohromady v krému celkem dobře ladí. Krém je opravdu příjemný, nelepí a je to takový fajn parťák třeba na pracovní stůl.



Složené tělové mléko do sprchy:



Složení krému na ruce:



Krém na ruce - tělové mléko do sprchy



Na konec jedna super vychytávka od Ebelin. Jejich odlakovače s praktickou pumpičkou používám už dlouho a teď přichází novinka v podobě odlakovače s houbičkou. Prostě strčíte prst dovnitř, zašmrdláte a máte odlakováno. Báječná věc pro lenochy nebo na cesty. Oceňuji, že se dá podobná věc koupit za pár korun i v drogerii! Navíc po odlakování na nehtech nezanechává mastný pocit, jako třeba Bourjois odlakovač. Zatím ho nemůžu hodnotit z hlediska dlouhodobé výdrže (hlavně do kdy vydrží houbička uvnitř), ale po pár týdnech používání jsem spokojená a nemám žádné námitky :) PS: Nedoporučuju v něm odlakovávat pískové laky nebo laky s velkýma třpytkama apod. Všechno pak zůstává uvnitř a lepí se to na odlakované nehty a dělá to bordel :)





Z novinek mě asi úplně nejvíc potěšil odlakovač v houbičce, protože si poslední dobou ničím jiným nehty neodlakovávám. Sprchové gely a krém na ruce se mi moc líbí a hlavně voní, jen to tělové mléko do sprchy ne a ne fungovat. No, nedá se nic dělat :)  Pokud vám fungovala předchozí modrá verze, z této budete asi ještě víc nadšené. A pokud stále nevidíte v používání těchto mlék smysl, novinka vás asi vůbec nezaujme :)

Mějte krásný slunečný den a budu ráda, když dáte vědět, která z novinek vás nejvíc zaujala nebo jestli jste si už některou stihly koupit :)


PS: Děkuji drogerii DM za poskytnutí produktů k recenzi

29 komentářů:

  1. Sprchový gel s vůní květů jabloně mám taky a krásně voní :) !
    Na krém na ruce jsem už koukala v DM, ale nevzala jsem ho protože mám v zásobě 4 a ten který používám mám v polovině, takže až to dodělám, tak pak se můžu vrhnout na další :))

    OdpovědětVymazat
  2. Kupovala jsem si několik let odlakovače s houbičkou tak zkusím i ten Ebelin.Jinak mě nic neláká

    OdpovědětVymazat
  3. Jahodový sprchový gel jsem očichávala nedávno v DM, ale jelikož mám železnou zásobu sprchových gelů, tak jsem odolala (musím teď hodně zvažovat, jaký koupit :D Nejvíce mě zaujal ten odlakovač, po tom se podívám.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja chci zkusit jahodovy sprchac, po odlakovaci mrknu az nekam pojedu, houbicka je opravdu prakticka:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem byla od Balei nejvíc spokojená s krémem na ruce s ureou, sprchové gely mě zase tak nezaujaly, protože mám (stejně jako ty) někdy problém s jejich přílišnou vůní. Poslední dobou upřednostňuji produkty s jemnější parfemací. Na ten odlakovač mrknu, zní to jako fajn vychytávka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten sprcháč s těmi perlami vypadá nádherně:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj :) zrovna dneska jsem byla v DM a tady tyhle novinky jsem tam zahlédla :). O tom olejovém sprcháči přemýšlím, ale taky jsem si říkala, aby tam vůbec nějaký byl :D

    OdpovědětVymazat
  8. novinky jsem ještě nějak nepostřehla, ale za dva týdny jedu do Německa, tak asi nakoupím am :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já ten jahodový sprcháč znám už z konce léta a moc mi teda nevoní. Ale co jsem v DMku ještě postřeha tak je nový tubový šampon na dlouhé vlasy a vanilkový šampon :)

    OdpovědětVymazat
  10. No mně ten houbičkový lak nějak nevyhovoval, prostě jak je to pak v tom a lepí se to. :/

    OdpovědětVymazat
  11. Všetko v kope to vyzerá krááásne, tak jarno :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já Baleu moc nevyhledávám,ale pro krém na ruce si půjdu.
    Jinak tak nějak nechápu,co je poslední dobou za boom s odlakovači s houbičkou,všichni jásají,jaká je to novinka,ale já si ho kupovala už na základce a to je už hooodně dlouho:). Dají se běžně sehnat v no name drogeriích.

    OdpovědětVymazat
  13. já jsem si koupila ten houbičkový odlakovač Essence a byla jsem hodně příjemně překvapená! dvakrát jsem otočila a tři vrstvy laku byly fuč :)

    OdpovědětVymazat
  14. odlakovače s houbičkou jsem kdysi zkusila a přijde mi pitomé patlat si v tom celý prst, když můžu klasicky dát na vatičku a odlakovat jen nehet... no ale asi je to nová móda, která mě naštěstí mine. Ten krém-olej do sprchy mám rozdělaný a asi ho vyhodím, protože fakt nehydratuje. Už po dvou hodinách mě pne pokožka, protože si naivně myslím, že to je místo tělového mléka. Tohle sice hezky voní, ale mléko to u mě nenahradí. Zbytek ani zkoušet nebudu. A to mám Baleu docela ráda.

    OdpovědětVymazat
  15. mne už všetky sprchové od Balei voňajú rovnako, akákoľvek tam môže byť vôňa na obale napísaná ale nakoniec to má tú ich špecificky umelú vôňu. Najviac mám rada od Yves Rocher sprchové, ten leknín a červený grep. Jediné, čo ma v DMke zaujalo, bola včera nová kolekcia Alverde a ten sypký púder a ružový gél/krém...

    OdpovědětVymazat
  16. sprcháč s jabloní mám a pocítila jsem ty perličk jenom tak, že jsem je cítila když jsem je po těle rozetírala, ale tím to asi skončilo =D Ebelin odlakovač jsem měla v ruce a pak jsem ho vrátila, protože mám doma ještě plnou lahvičku cien odlakovače...tělové mléka nepoužívám takže ani tělové mléko do sprchy není nic pro mě, krém na ruce...tak ten je v mém případě k ničemu protože prostě potřebuju něco kvalitnějšího a mega výživného obyč krém na ruce mě neuleví od napnutosti po kožním problému....

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  17. Já už mám doma nějakou dobu sprchový gel s vůní jabloňových květů a vážně moc hezky mi voní ;) Ty perličky se po chvíli rozpustí, ale je fakt, že taky žádný rozdíl necítím :D Zaujal mě kvůli vůni a umývá, což je hlavní ;)

    OdpovědětVymazat
  18. sprchové gely této značky mám celkově moc ráda, no a nevím tedy, jestli to tělové mléko do sprchy zkusím nebo ne...

    OdpovědětVymazat
  19. Já asi potřebuju ten krém na ruce :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ou tak ten sprcháč jahodový musím vyzkoušet. Miluji vše co voní po jahodách :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Ten houbičkový odlakovač mně zaujal, akorát že já mám věčně nějaké záděrky tak by mě to asi hodně pálilo :(

    OdpovědětVymazat
  22. Mám doma ten sprchový gen, který se objeví určitě v brzké době u mě na blogu, o tom odlakovači jsem nevěděla, taky používám ten s pumpičkou, ale asi ho vyzkouším ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. Cítím až sem jak to voní (jakože určitě voní) :D

    OdpovědětVymazat
  24. Novinky vypadají moc dobře, obzvlášť ten krém do sprchy :)

    OdpovědětVymazat
  25. Musim vyzkouset ten krem na ruce! ^^

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem si teď pořídila vanilkový šampon a voní nejbožštěji na světě! :) Sice to pak z vlasů moc necítím, což je trošku škoda, ale jinak super zpříjemnění mytí vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ešte k tomu odlakovaču: Ak v ňom odlakúvate pieskové a trblietkové laky, tie môžu hubku zvnútra poškodiť, takže ďalšie odlakúvanie už nebude také rýchle (no a, samozrejme, na odlakovaný necht sa tie trblietky znova nalepia). Inak sa strašne teším, že sa hubkový odlakovač dá kúpiť bežne. Ja taký už používam roky, ale doteraz som si ho veľmi komplikovane zháňala v zapadlých drogérkach, kde mávali také neznačkové z Poľska, no zato boli super!

    OdpovědětVymazat
  28. musím říct, že Balea mě v poslední době moc mile překvapuje :) ten krém na ruce nádherně voní, ale nakonec jsem si ho nekoupila, protože mám doma milion krémů na ruce.

    OdpovědětVymazat
  29. Balea sprcháče mám moc ráda :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/07/my-favorite-shower-gels-for-summer.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)