středa 19. března 2014

Novinka: Maybelline Colossal Go Extreme řasenka

Nejnovější řasenky Maybelline se už v drogeriích objevily, takže si myslím, že je pravý čas vám o nich něco povědět :) Nový zvlněný kartáček slibuje divy s řasy, ale co je na tom pravda? Jestli vás to zajímá, tak čtěte dál :)


Maybelline řasenka Colossal Go Extreme! (9,5ml) - doporučená cena je 249 Kč

Když to vezmu trochu obecně, tak mi řasenky Maybelline z drogerie vyhovují asi nejvíce. Můj absolutní favorit je klasická Colossal Volum´ Express ve žlutém balení. Té jsem vypotřebovala už nepočítaně :) Novinková řasenka slibuje díky zvlněné části aplikátoru dvojnásobné přenesení barvy na kartáček a extrémní nalíčení řas. Kartáček je poměrně masivní, což mi nevadí a podobné tvary spíše vyhledávám. Řasenka obsahuje Pro-Keratin, který řasy posiluje a jemné vosky a zahušťovadla pro maximální objem řas. Na její vyzkoušení jsem se opravdu moc těšila, vzhledem k mojí skvělé zkušenosti s Express verzí. Bohužel ale musím říct, že mojí oblíbenkyni nepřekonala. Někdy má tendence řasy spíš slepovat a mám pocit, že rychle zasychá a na řasách jí nejde hřebínkem pročesat. Samozřejmě opět platí, že co slepí řasy mě, nemusí vám, ale to určitě samy víte. A řasenka mi přijde lepší zhruba po měsíci od jejího otevření. To mám u Express verze taky tak a po otevření mi nepřijde tak dobrá, jako po nějaké době, když jí používám (potvrdila mi to i kamarádka, která jí taky ráda používá). Některé řasenky to tak prostě mají a přijdou mi lepší, když jakoby trošičku víc "vyschnou" a lépe se pak s nimi manipuluje. A jinak jsem si nějak extrémního vzhledu řas nevšimla, spíš taková normálka, nic extra. Na líčení spodních řas je kartáček dost masivní a špatně se mi s ním manipuluje.

Jinak ale oceňuji, že řasenka drží na místě, nedrolí se ani nerozmazává. U voděodolné verze mi to slepování až tak nevadí, resp. mám pocit, že snad téměř každá voděodolná řasenka to dělá a je mi to jedno, protože je pro mě hlavní, aby se ve vodě neroztekla. A to se nestalo a vydržela i celodenní bazénové cachtání. Jako nedrží 100%, malinko nějaká šmouha pod okem ulpí, ale na druhou stranu jsem ještě 100% voděodolnou řasenku zatím nepotkala.








Možná to bude znít divně, ale u voděodolné verze mi slepování řas až tak nevadí, ale u té klasické ano. Asi to bude tím, že když používám voděodolnou řasenku, je to jen pro můj lepší pocit i když jiná líčidla nepoužívám (třeba když si jdu zaplavat). Ale u verze, kterou bych používala každý den mi to vadí. Nemůžu si pomoct, ale pro mě je stará dobrá "expresska" prostě nejlepší a tyto nové extrémní verze se jí nevyrovnají. Určitě nebudou všichni souhlasit, ale příště do košíku hodím zase osvědčenou Express verzi a tuhle ráda přenechám jiným :)

Jak se vám novinky líbí? Co říkáte jejich inovovanému kartáčku? Jaká je jinak vaše oblíbené řasenka Maybelline? :)


PS: řasenky byl dárek od Maybelline

17 komentářů:

  1. Me bohuzel rasenky od Maybelline zklamaly, mam dve a jedna horsi nez ta druha, takze po jinych uz asi koukat nebudu, i kdyz Maybelline mam fakt rada.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Mě taky všechny maybelline řasenky přijdou lepší asi až po měsicí používání :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojda,

    tak mně přijdou obě řasenky stejné...
    No a ta vlnka je prostě pouze marketing, to si myslím já. Kdyby udělali o trochu větší otvor, o který se řasenka otírá, tak to nebude vypadat zajímavě.
    A logicky vzato víc barvy na kartáčku znamená vyšší slepování řas.
    Takže závěr je takovej, že mě to nechává naprosto chladnou =o)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto řasenku jsem vyhrála na stránkách DM a jsem z ní nadšená. Je sice pravda, že na mě vůbec první 3. vrstvy nejdou vidět, ale když dám vrstev 5 a každou jednotlivě pročešu, tak to pak vypadá, jak když mám řasy nalepené, jak jsou perfektně zahuštěné, prodloužené a krásně oddělené ;) Já si jí nemohu vynachválit a neslepuje mi téměř vůbec.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, mam to stejne, nejradsi mam rasenky po cca mesici pouzivani, take mi vyhovuje jeji starsi verze, takze tuhle novejsi verzi ani nemam moc chut zkouset.

    OdpovědětVymazat
  6. o víkendu si jí právě chci koupit....tak teď jsem na vážkách zda to má vůbec smysl kupovat =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  7. tu klasickou verzi jsem dříve používala také téměř pořád :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá pěkně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají pěkně, ale zatím asi nebudu zkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak jsem na ni zvědavá, tu klasickou používám už od doby, co přišla na trh, tuhle jsem vyhrála v DM skautování. akorát mi přišla dole křuplá, tak snad moc rychle nevyschne :-/

    OdpovědětVymazat
  11. Po té voděodolné se se chci podívat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nijak mě to vůbec neoslovilo a i když tyhle řasenky vidím fakt všude, nelákají mě. Vždycky když si koupím nějakou novu tak se akorát zklamu a stejně se vrátím k mé oblíbené Max Factorce.

    OdpovědětVymazat
  13. Řasenky od maybelline mám opravdu moc ráda, nemám moc výrazné řasy a tyhle řasenky mi opravdu vždy pomůžou. Děkuji za hodnocení :)

    OdpovědětVymazat
  14. Není Maybellinka jako Maybellinka...Zatímco některé od nich miluji, jiné opravdu nenávidím a zvlášť tyhle s těmi huňatými kartáčky...

    OdpovědětVymazat
  15. z každej strany len samé mayelline riasenky :D raz sa isto nechám nalákať :D

    OdpovědětVymazat
  16. mají téměř stejný kartáček jako moje oblíbená One by One :) Maybelline má moc fajn řasenky, až budu hledat nějakou novou, tak budu uvažovat právě o této.

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem si tuto řasenku nedávno koupila a za mě paráda! Dělá krásné řasy, jsem s ní moc spokojená. Z drogerie mi nejvíc vyhovují právě Maybelline, ale ta klasická colossal mi právě nevyhovuje. Možná jsem jen měla nějaký špatný kus, ale neudělala mi s řasama vůbec nic, neměla jsem ale pocit, že by byla nějaká vyschlá. Nejlepší řasy udělala Rocket, ale ta se mi zase strašně rozmazávala, hlavně jsem s ní měla řasy až k obočí a jak jsem mrkala, tak se mi pořád u obočí otírala a měla jsem tam mázance. U mě nejvíc vede právě tato colossal Go a ještě Lash Sensational :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)