čtvrtek 6. března 2014

Nezničitelná Lipfinity od Max Factor

Max Factor si na jaro připravil 4 nové odstíny neslíbatelné rtěnky Lipfinity a 2 nové odstíny laků na nehty. Když někdo o něčem prohlásí, že je to neslíbatelné, tak se jen usměju, protože nic takového jsem zatím nepotkala :) Zatím žádná rtěnka, lesk nebo oboje dohromady nevydrželo mé neustálé pití, takže byla celkem výzva zjistit, jestli má MF něco opravdu převratného.


Max Factor Lipfinity Lip colour 24h (odstín 148) - koupíte v drogeriích nebo parfumeriích za 419 Kč

Já myslím, že Lipfinity určitě znáte. Pro mě je to trochu nostalgie, protože si jí pamatuju už ze střední. Set obsahuje rtěnko-lesk (barvu na rty chcete-li) a jakousi průhlednou fixační bázi, která mi evokuje balzám na rty. Tentokrát musím pochválit vybraný odstín, protože je přesně podle mého gusta. Lipfinity je ale pro mě stále trochu neuchopitelný produkt. Inovované složení kombinuje přilnavou barvu se silikonovým podkladem, aby nedocházelo k vazbě barvy na jídlo a pití. První fáze je barva samotná, která se pak přetře druhou fází, tedy průhledným "balzámem". První fáze vypadá jako tekutá rtěnka, která po chvilce zasychání začne na rtech malinko táhnout a být trochu nepříjemná (finiš je takový polomatný). Samostatně si neumím představit, že bych jí používala. Navíc mi na vnitřním okraji rtů trochu cuckuje a jakoby se sráží. Pokud bych barvu nechala v tomto stavu, bylo by to vážně hodně neestetické. Všechno pak zachrání přetření průhledným balzámem, který má docela hutnou konzistenci. Všechny cucky se rozprostřou, rty se decentně lesknou a nepříjemný pocit pnutí je pryč. Barva na rtech nijak nelepí, rty nevysušuje, ovšem někdy má tendence trochu cuckovat. Její konzistence je pro mě trochu záhada a nikdy jsem se s něčím podobným nesetkala. Barva trochu stainuje a rty tedy obarví a i když se lesk otře, zůstávají lehce natónované. Každopádně 24h výdrž nemá, mě na rtech v koukatelném stavu vydrží tak hodinu a půl. Rty jsou pak pořád jakoby trochu obarvené, ale lesk a taková ta jiskra tomu chybí. Opravdu bych chtěla potkat někoho, kdo si rtěnku ráno nanese a večer jí neporušenou po několika jídlech a pití odlíčí :) Pro mě je to teda utopie. Samozřejmě berte v potaz, že světlé odstíny fungují trochu jinak, než třeba výrazně rudá. U té tipuju, že bude celková výdrž delší, protože rty budou výrazněji obarvené tmavším odstínem. U tělových odstínů se to špatně sleduje a porovnává. Každopádně tohle pro mě není neslíbatelná rtěnka s celodenní výdrží, která odolá jídlu i pití. Nic takového jsem ještě nikdy nepotkala, bohužel.



Aplikátor je inovovaný, aby se barva lépe nabírala a snadno po rtech rozprostřela. Aplikace je pohodlná a snadná, na přetření celých rtů potřebuji dvě namočení aplikátoru do barvy.









Lak na nehty mi dorazil v jarním broskvovo-lososovém odstínu. Barva se mi moc líbí a je bez třpytek nebo shimmeru. Lakuje se dobře, v první vrstvě kryje solidně, ale já dávám vždycky dvě. Štěteček je klasický, delší a úzký. S výdrží problém nemám (ostatně jako téměř nikdy, díky skvělému topcoatu Flormar). 



V březnu můžete novinky vyzkoušet za lepší cenu např. v parfumeriích Douglas



Ze rtěnky jsem stále taková rozpačitá a ani nevím, jestli mám být zklamaná nebo ne. Přeci jen jsem od začátku nevěřila, že by mi na rtech vydržela celý den, ale když už se tím výrobce na obale ohání, tak by nebylo špatné, kdyby to fungovalo. Jiný odstín bych si asi nekoupila. Vadí mi to cuckování barvy a slabá výdrž. Pro mě toto není bohužel převratný produkt. Jak jsem psala, nevyvracím, že výraznější odstíny jsou na tom lépe, ale za sebe to nemůžu potvrdit. Lak na nehty se mi naopak líbí moc a svým odstínem mi evokuje blížící se jaro.

Máte někdo zkušenost s Lipfinity? Znáte rtěnku nebo lesk, který by na rtech vydržel celý den? Mě by to opravdu strašně zajímalo :)


PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí produktů k recenzi

49 komentářů:

  1. Ten lak na nehty v pastelové broskvičkové barvě se mi líbí, ale co se týče "té věci na rty", ta mi příjde k ničemu, barvou nezajímavá a celkově, ztráta peněz :)

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní článek :) jen chci upozornit na malý překlep "lak na rty" :)

    OdpovědětVymazat
  3. Čo sa týka predĺženia výdrže rúžov, existuje jedna super vychytávka - lipstick sealer. Mám niečo, čo sa volá Lipcote asi za 2 libry (so zľavou) z FU. Blbé je, že obsahuje alkohol a trochu štípe. Najlepšie ale tiež funguje pri výrazných rúžoch (a hlavne tých kvalitnejších), ale tie ty aj tak nenosíš. Ale ja už si bez neho život neviem predstaviť. Pri tých menej výrazných ho nosím, keď idem von s priateľom, síce po čase tiež zmizne, ale on nie je celý od rúžu, keď sa bozkávame, lebo sa skoro vobec neotláča :)

    OdpovědětVymazat
  4. No, zrovna lipfinity za neslíbatelnou opravdu považuji. ně vydrží jakékoli pití a většinu jídla. 8 hodin dá s přehledem, pak se začne nepříjemně drolit.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná recenze, alespoň vím, že nic jako rtěnka na celý den neexistuje :) Btw. u překlepu "lak na rty" jsem se pobavila, možná to jediné by na rtech celý den vydrželo :-P

    OdpovědětVymazat
  6. pekný odtieň :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se u rtěnky líbí ta barva, ale nanášení tím štětcem mi nevyhovuje :( lak nevypadá špatně .)

    OdpovědětVymazat
  8. Lak na rty :-D ? Jinak Lipfinity znám podle názvu, ale neměla jsem. Lesky moc nevyhledávám , nedrží a nesnáším jak mám od nich "mastnou" pusu. Prostě ne-e.

    OdpovědětVymazat
  9. Lak i rtěnka vypadají hezky. Měla jsem něco podobného kdysi od Manhattanu, nejdřív se dala tekutá rtěnka a pak lesk...a to teda vydrželo fakt snad celý den-ale pravda, měla jsem rudou barvu.
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. ten lak má nádhernou barvu! dokonale jarní :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten lak je opravdu nádhernej, takovou růžovou já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky bych uvítala rtěnku co vydrží alespoň 8hodin!!

    OdpovědětVymazat
  13. Ešte dobre, že som článok rozklikla, akciu v Douglas si veru ujsť nenechám! Lak aj lipfinitka má veľmi peknú farbu. Čo sa týka Lipfinity rúžu pre mňa je to taký anjel s diablom dokopy. Mne na perách vydrží skutočne aj 5 hodín, aj bledší , aj tmavší odtieň, no postupne sa začína z pier akoby zošupovať. Preto ich používam skôr výnimočne ako na plesy, svadby, keď chcem dlhú výdrž, denne by mi to bolo nepríjemné.

    OdpovědětVymazat
  14. Podle mě ti barva rtěnky moc sluší, ale chápu, že cuckovatění je dost nežádoucí. Pro lak bych si tedy hned šla zaběhnout, to by mohla být má nová nejoblíbenější barva pro tohle jaro, takže díky za info :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ten odstín laku je suprový :)) By se mi celkem hodil :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. mně se líbí ten lak! už několikrát jsem koukala na jeden nádherný fialovo-švestkovo-modrý odstín, prostě nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nostalgická vzpomínka :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Líbí se mi, jak se na fotkách, kde ukazuješ rtěnku, usmíváš :) Vypadá to opravdu moc hezky ^___^
    Odstín laku mi příjde boží, jen nemám ve zvyku utrácet za takovou lahvičku 149Kč a nebo ještě lépe 214Kč (nebo kolik to tam je uvedeno) :(

    OdpovědětVymazat
  19. Tak celý den asi ne, ale mě dost dlouho vydrží Mac rtěnky retro matte, jak RiRi Woo tak Talk that Talk, jednu večeři klidně :-) ale zase neslíbatelné nejsou rozhodně

    OdpovědětVymazat
  20. Ten lak je boží, opravdu se mi líbí, sice takové barvy na nehtech nenosím, ale barva je really per-fect :3

    OdpovědětVymazat
  21. Hah, to jsi pamatuju! :D A to jsem byla prakticky ještě dítě :D Mamka měla takovou korálovou barvu... Musím teda říct, že ta tvoje je ale luxusní. Moc se mi líbí a tobě sluší!

    OdpovědětVymazat
  22. Lak má krásnou jarní barvičku!

    OdpovědětVymazat
  23. Jediný ruž,ktorý mám a vydrží všetko je z Avonu Color Trend a drží ako pribitý a dokonca aj na ruke po zmytí stále drží :)

    OdpovědětVymazat
  24. Super recenze, tenhle odstín se mi opravdu líbí. Doma mám klasiku, tedy ješte ne tuhle inovovanou a to v červené barvě :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/famous-beauties-lucie-kovandova_5.html

    OdpovědětVymazat
  25. Žádnou celodenní rtěnku neznám. Ale zase jsem nezkoušela žádnou "dražší" čili u mě to není moc objektivní informace :)
    Moc se mi líbí ten lak, má krásnou barvu! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ten lak je opravdu moc pěkný, ale ta rtěnka mě vůbec neláká :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. krásná barvička! :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. jednou jsem měla nějaký dlouhotrvající lesk a strašně se mi nelíbil, sice na rtech držel, ale cítila jsem se strašně uměle :-D takže mě vyhovují ty, kde musím častěji přemáznout, asi jsem divná :-D a ten lak má úžasnou barvu!!

    OdpovědětVymazat
  29. WoW, ten lak :) Je krásný :) možná si pro něj zajdu..

    OdpovědětVymazat
  30. Nepřidala bys někdy fotku rtů z větší dálky? Líp by se na to koukalo :) MF mám ráda, mkrnu na to :)

    OdpovědětVymazat
  31. Tak rpesne, na lipfinitiy si pamätám ešte, keď som bola mladšia .. ale nič moc no .. kozmetický priemysel sa postupne snaží zbavovať sa silikónov a oni ich dajú do rúžu :/ Ale ten lak je krásny :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  32. Noo, podľa dokáže chrabro odolávať jedlu a nápojom, určite lepšie aj ako akékoľvek iné dlhotrvajúce rúže. Tento odtieň je veľmi pekný, až mám chuť si ho kúpiť. No a ten lak - dokonalý elegantný odtieň.

    OdpovědětVymazat
  33. Mě se líbí jak rtěnka tak lak, musím že jsou to super odstíny na jaro :)

    OdpovědětVymazat
  34. Lak je úžasný, na lipfiny já moc nejsem, ani tenhle mě nijak nezaujal.

    OdpovědětVymazat
  35. Rtěnko-lesk mě moc nezaujal,ale lak je krásný a odstín přesně pro mě na jaro :)

    OdpovědětVymazat
  36. Moc se mi líbí odstín laku :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ta barva mě moc neoslovila, ale třeba se mrknu v drogerce na jiné..

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tak na to, že nejsem moc "lakovací" typ, protože mám opravdu problematické nehty..tak mě podle tvé recenze zaujal jenom lak na nehty. Ta barva je překrásná. Lesky vůbec nemusím..ani barvy na rty. Nejraději mám klasické rtěnky. Takže toto určitě nebude můj šálek kávy.

    OdpovědětVymazat
  39. Lesk popřípadě hydratační vlastnosti v rtěnce/lesku nejde nikdy dohromady s výdrží celý den i přes jídlo a pití, to je podle mě utopie. Nejdál jsem se zatím dostala s Illamasquou, její rtěnky dávají fakt i ten oběd a i pozdní odpoledne.
    Ale barvičky moc pěkný. Na ten lak se kouknu, takovouhle ještě v lacích zastoupenou nemám.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  40. Mě ji teta půjčila na Prodlouženou a co se pamatuji, tak držela víceméně celý večer (i když je fakt, že jsem moc nepila ani nejedla).
    Jinak dlouho drží rtěnky od Bourjois. A občas bývá v Oriflame limitka "Kiss proof lips", což je něco hodně podobného právě Lipfinity.

    OdpovědětVymazat
  41. Ja mela Lipfinity pred lety jeste kdyz to bylo jedno oboustranne udelatko,barva a na to pruhledna tekuta. Drzelo to dost dlouho,ale to cuckovateni nic moc...

    OdpovědětVymazat
  42. Mam doma taky jednu lipfinity,kterou jsem si koupila na doporuceni slecny z parfumerie,protoze jsem chtela nejakou dlouhodrzici rtenku,ktera bude ovsem levnejsi nez moje Chanel Rouge Double Intensite. Ze jsem ji vubec kupovala! Stala 419,- a Chanel vyjde sice na 900,- , ale kdyz to clovek srovna, tak uz nikdy vice - radsi si priplatit. MF trochu cuckovati a prijde me, ze se po chvilce "sesoupe" z vnitrni strany rtu a nevypada to vubec hezky. Po nejake dobe zacne vysusovat rty, tak je nutne pretrit balzamem, ktery ovsem neni bezedny.Pri jidle i piti aby se clovek bal. Neni to sice uplna tragedie, ale vzhledem k cene, jedine uz Chanel (aspon u me).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)