úterý 4. března 2014

Micelární voda Bourjois, která bude jako dárek v Elle

Jak už jsem vám slibovala, chtěla jsem vám ukázat trochu více blíže tuto micelární vodu od Bourjois. Jelikož se v březnu objeví jako dárek ve vydání Elle a někoho z vás by to mohlo zajímat :) 

A jsem upřímně zvědavá, kolik se objeví komentářů typu "A kdy vychází Elle?", na které s dovolením nebudu reagovat, protože si tuto informaci snadno zjistíte po přečtení celého článku :)


Micelárky to je moje! Za rok jich vypotřebuju litry a i když mám několik svých oblíbených, stále ráda zkouším nové značky. Balení této je typicky ve stylu Bourjois, což je na jednu stranu trochu roztomilé, ale mírně nepraktické. To otevírání s kuličkou mě někdy trochu vytáčí a neotvírá se pokaždé úplně snadno. Jinak je micelárka bez parfemace (minimálně nic necítím, stejně jako třeba u růžové Biodermy). Micelárky používám jen na dočištění pleti a zásadně s nimi neodličuju oči (po VŠECH micelárkách mě pálí a štípou), takže nemůžu hodnotit, jestli vám odlíčí řasenku nebo linky. Pleť vyčistí v pohodě, nemám s ní výraznější problém, akorát mám pocit, že někdy malinko na tváři lepí. Nestává se mi to pokaždé, jen někdy, což ale nevím, jak odůvodnit. Obecně "lepivost" micelárek je značně subjektivní a nejde říct, že to bude dělat všem. Každopádně je pro mě celkem povedená, nemám s ní výraznější problém, ale mezi svoje top bych jí asi nezařadila. Něco mi tam chybí, jen to nedokážu identifikovat. Každopádně jako dárek s časopisem stojí za vyzkoušení, protože je to super příležitost, jak jí otestovat sama na sobě, aniž by vás to vyloženě zruinovalo. Přiznám se, že cenu v obchodě si nepamatuju, ale s Elle bude stát kolem stovky. Což je fajn si myslím :)




Složení nemůžu posoudit, ale věřím, že pro část z vás to bude rozhodující, zda si jí koupit nebo ne.



Myslím, že micelárka Bourjois patří mezi ty lepší, co jsem vyzkoušela. Určitě mi nic špatného neprovedla - nedocházelo k vysušení pleti, pnutí nebo zarudnutí. Občas trošku na tváři lepila, ale to je prostě dost subjektivní pocit. Pro mě nejlepší není, ale za zkoušku stojí. A myslím, že nákup časopisu s takovým hodnotným dárkem láká hodně lidí, takže jestli vás zaujala, honem v březnu pro ní, ať na vás nějaká zbyde :)

Máte Bourjois micelárku vyzkoušenou? Plánujete si nové vydání Elle koupit? :)

56 komentářů:

  1. Litry, ja uz snad pomalu rok mam od Dermacolu a furt tam mam tak tretinu:D Elle nekupuju a micelarku nepotrebuju, odlicuju se ve sprse, jen u pritele prave micelarkou.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. pokud nezapomenu, tak si Elle koupím :) Mám ráda časopisy, kde jsou jako dárky výrobky v plném balení :D

    OdpovědětVymazat
  3. čekám na ELLE abych ji vyzkoušela :) Jinak je vlastně moc nepoužívám :) Bioderma mi třeba vůbec nesedla :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla Mixu, Dermacol, L'Oréal dodělávám, čeká na mě Garnier (předražená Bioderma mě neláká, když jsem naprosto spokojená s drogérkovýma). Jestli na mě zbyde časopis, tak tuhle určitě koupím do zásoby. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Túto micelárku používam zopár týždňov a je výborná. Jedna z mála vecí, z ktorých ma neštípu oči.

    OdpovědětVymazat
  6. Zůstávám u Loreal
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Micelárku od Bourjois jsem nezkoušela, ale asi ji vyzkouším! Momentálně používám Olivu od Ziaji a jsem s ní celkem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  8. Nemám v plánu ji kupovat.. Zatím jsem zkusila micelárku z kauflandu a od Mixy a mě to nepřišlo jako nějaký boom, jelikož obličej oplachuju vodou po jakýmkoliv odličovači, tak benefity tipu nelepí, zmatnuje apod jsou mi na nic :D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Má celkem roztomilé balení, možná koupím :)

    OdpovědětVymazat
  10. joo, ty jejich obaly, to je něco :D hezké jsou, což o to, ale lámu si na nich nehty a ta kulička se mi vždycky urve :D jinak s touhle zkušenost nemám, ale ani si Elle neplánuju kupovat

    OdpovědětVymazat
  11. Elle mám v plánu si koupit ikdyž se teď chystán na Garnier micelárku, ale jak říkáš, micelárek není nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
  12. Po mixe jsem měla oči jako králík, růžová bioderma je pro mě jako "živá voda" ale zrovna mi dochází tak plánuju nákup Elle, i když běžně tenhle časopis nečtu:)

    OdpovědětVymazat
  13. Je to rok co jsem micelárky objevila a taktéž pořád zkouším nové a nové značky. Momentálně jich tu mám dost takže si kvůli tomu Elle nekoupím , koupila jsem si ji jen jednou a pro mě je to jen nechutně předražený časopis plný reklam. Jo a teď mám momentálně takovu levnou micelárku z Lidlu a ta je fakt bomba, doporučuju ( ale nevím jestli ji ještě mají).

    OdpovědětVymazat
  14. Zrovna mi dochází micelárka Loreal, takže právě proto novou Elle si rozhodně koupím. Dárek je něco, co mě ke koupi časopisu dokáže opravdu nalákat (jako miniaturka řasenky v minulém čísle - do kabelky ideální). Micelárky též používám jen na odlíčení obličeje, takže nejsem na micelárky tolik náročná a můžu se i tvou recenzí řídit. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. To balení je pěkné :) A určitě se po ní podívám :) za vyzkoušení za cenu i s časákem se hodí :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Používám jen čistící gel od Bourjois protože mě strašně nebaví odličovat se tampónky...takže Elle není pro mě =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  17. Tuhle micelarku jsem drive kupovala a spokojenost. Odlicila dobre i oci. Nosim kontaktni cocky a co si pamatuji, tak zadny problem nebyl.

    OdpovědětVymazat
  18. Zkusím si vzpomenout a Elle si koupit. Kdyby mi micelárka nevyhovovala, alespoň budu mít něco ke čtení :D

    OdpovědětVymazat
  19. Myslím, že pro ni poběžím :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Micelárky mám ráda, ELLE si možná koupím, ale nejvíc mi vyhovuje zelená Bioderma. Uvidím, zda jí tato předčí :)

    OdpovědětVymazat
  21. Elle si normalne nekupuji, protoze je to na me dost drahy časopis a pomer cena/kvalita neni dostačující. Možná že si ho tentokrát koupím, protoze s micelarkou si myslim ze pomer cena/kvalita je fajn.

    OdpovědětVymazat
  22. Já micelárku používám právě jen na odličování oči, protože je mám strašně citlivé. Používám trochu dražší od Payot, která je z řady sensi, tedy pro hodně citlivé a naprostá spokojenost. Elle odebírám, a tak vyzkouším, alespoň uvidím jaký je rozdíl nebo není :-)
    Liv

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem na ni hodně zvědavá. Časopisy si nějak moc nekupuji, ale za ten dárek to asi stojí... :D
    Michaela.Mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Som zvedavá, či bude aj na Slovensku...

    OdpovědětVymazat
  25. škoda, že elle nestojí za nic... radši bych si pořídila samotnou micelárku, myslím, že by mohla být dobrá

    OdpovědětVymazat
  26. Zůstanu věrná Lorealu :)) Elle mi přijde jako neskutečně hroznej časopis, to podporovat nebudu :D
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Rendy, nezlob se na mě, ale přečetla jsem článek 3x, ale kdy vychází Elle jsem se teda nedozvěděla ( kromě měsíce). Tak nechápu to tvé rozhořčení hned v úvodu. ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Dost ma to laka, pouzivam momentalne od Biodermy ale detsku micerialku, zda sa mi lepsia a ma lepsie zlozenie, len ktovie kedy bude v slovenskom ELLE

    OdpovědětVymazat
  29. Už jsem o téhle micelárce slyšela a přemýšlela o ní a teď, když k ní bude ještě časopis, jí asi dám šanci :-))

    LuLu

    OdpovědětVymazat
  30. tak to je super dárek, jen doufám, že se nepovylévá do časopisu, jak to některé dárky s oblibou umějí :-/

    OdpovědětVymazat
  31. Jen co jsem se dozvěděla o tom že v ELLEíčku bude micerálka od Bourjois tak jsem se hodně těšila, zatím jsem totiž byla se vším od této značky spokojená, bohužel se u nás v okolí nikde nedá sehnat, maximálně sprchový gel a nebo na internetu :) Těším se na testování :)

    OdpovědětVymazat
  32. Zkoušela jsi micelárku od Biodermy? Tak jediná mě v očích totiž nepálí. Jen osobní zkušenost ;).

    OdpovědětVymazat
  33. Tak myslím, že si zajdu pro Elle :D Mám teď doma micelárku od L'Orealu, ale moc mi nevyhovuje. Myslím si, že jako dárek k časopisu je to super nápad, protože třeba já (průměrný student) si nemůžu dovolit dát nějakou větší částku na něco, co použiju párkrát.

    OdpovědětVymazat
  34. konzervant BHT v něčem, co se dává na oči? Bourjois se fakt zbláznil s tím složením...

    OdpovědětVymazat
  35. Elle si kupuji většinou každý měsíc takže tohle bude jen příjemná bonus :)

    OdpovědětVymazat
  36. Elle si kupuji pravidelně, tak si ji pořídím i tentokrát a na micerálku jsem každopádně hodně zvědavá :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/ootd-432014.html

    OdpovědětVymazat
  37. Děkuju za info, píšu si do diáře: Koupit ELLE :D Sice mám ještě L´oreal micelárku, ale taková věc se nikdy neztratí :)

    OdpovědětVymazat
  38. Elle kupuju každý měsíc a určitě teď neudělám výjimku a zajdu si pro tuhle krásku do trafiky ;) Uvidíme, jaká bude micelárka, jsem zvědavá :)))

    OdpovědětVymazat
  39. No, asi si poprvé koupím Elle.. :D už delší čas chci nějakou micelárku vyzkoušet, tak myslím, že tohle je ten signál, na který čekám :D

    OdpovědětVymazat
  40. Rendy, děkuju za tip, určitě si tuhle Elle koupím. V poslední době si nemůžu vynachválit micelárku od Loreal. Už mám druhou a nedám na ni dopustit. Ale ráda vyzkouším něco nového.:-)

    OdpovědětVymazat
  41. Ja s striedam micelárky a olejové odličovače. Aktuálne používam odličovací balzam, ale možno raz, ak miniem vytvorené zásoby "odličovátok", príde rada aj na túto..:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  42. Tak to vidím, že si asi poprvé koupím Elle. :-)) Vždy mě odradila ta vysoká cena, ale tohle je prostě bomba! :-DD Bourjois jsem si v poslední době oblíbila a velmi ráda vyzkouším od této značky něco nového. A navíc micelárka se vždy hodí. :-))

    OdpovědětVymazat
  43. Zrovna mi došla micelárka od Dermacolu, tak tuhle možná vyzkouším :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. už jsem ji měla a byla jsem spokojená, takže si asi po dloouhé době koupím Elle :)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Kombinuji micelárku od Mixy a L´Oréalu, už by mi pomalu docházejí, tak se chystám vyzkoušet tu od Garnieru, ale kvůli micelárce si Elle kupovat nebudu, už jsem si odvykla tyhle časopisy kupovat, stejně je nestíhám číst ani nima listovat...bára.kára

    OdpovědětVymazat
  46. Ahojda,

    já nekupuju žádný časáky, vše se dočtu na netu, ale tu Elle zvážím...
    Btw Ájá s beautypedie říkala, že v nějakém časáku byla malá řasenka od Estée Lauder a v trafikách měli časáky vykradený, tak pozor na to =o)

    Jinak osobně mi dlouhodobě vyhovuje Bioderma, zelená i červená a používám to pouze na dočištění pleti, nikoli na odlíčení... Odličuju se dvoufázákem, taky od Bourjois <3

    OdpovědětVymazat
  47. Už po ni pokukuju delší dobu, tak doufám ze ji někde s Elle sezenu :)

    OdpovědětVymazat
  48. Mám po micelárkách taky pocit ulepenosti, takže nové už nezkouším:(

    OdpovědětVymazat
  49. Micerálku jsem ještě nikdy nezkoušela, tak že bych jí prubla? :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Mne nejak Bourjois starostlivosť o pleť vôbec nesedí. Mala som asi 3 rôzne vodičky - vrátane tejto micelárky a proste nie....Som ale prekvapená veľmi nízkou cenou...

    OdpovědětVymazat
  51. Málem jsi mě nalákala...Ale! pak mi došlo, že Elle nečtu a micelárky mám do zásoby tři:D

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Téda, tak to se těším! Elle mám ráda a micelárky taky, takže supr kombinace :D:D

    OdpovědětVymazat
  53. ELLE s dárkem mám ráda, ale tohle mě zrovna neláká. Micelárky mě nějak nenadchly :(

    OdpovědětVymazat
  54. Těším se a určitě si koupím :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)