pondělí 10. března 2014

M.A.C nejnovější limitka a můj nákup

Nejnovější limitka M.A.C se jmenuje Fantasy of Flowers a dá se sehnat i v pražských prodejnách. Z fotek, které se v předstihu objevily na zahraničních blozích, mě sice nic nezaujalo, ale když jsem šla minulý týden náhodou kolem prodejny, nakoukla jsem. A kupodivu mě na první pohled zaujala jedna věc (díkybohu, že jen jedna :) A protože všichni víme, že limitky jsou hned fuč a rychle vyprodané, nechtěla jsem dlouho váhat a kolekci vám ukázat. Co kdyby se vám náhodou něco taky zalíbilo, že? :)

A co by někoho z vás třeba mohlo zajímat - v kolekci se zase po nějaké době objevil Skinfinish v odstínu Stereo Rose, o kterém se často básní. Kdyby to někoho zajímalo, psala jsem o něm ZDE.





S Mineralize Skinfinishema mám dlouhodobě dobrou zkušenost a podle mě jsou jednou z nej věcí, kterou se dá u M.A.C pořídit a jinde to tolik nemají. Perfect Topping mě hned zaujal svou mramorovanou kresbou a hlavně tou růžovo-fialovou částí. Přísahám, že kdyby tam tenhle barevný kousek nebyl, odstín hned odsoudím jako nezajímavý. Trochu psycho, ale tak na to jste už u mě asi zvyklé :) Po prvním vyzkoušení jsem věděla, že ho chci, i když je těžké popsat ten pravý důvod. Na krabičce je sice napsáno minerální pudr, ale na celou tvář bych si ho určitě nedala. Pro mě je to další krásný rozjasňovač v odstínu, který zatím nemám. Na první pohled se to nezdá, ale tenhle kousek to umí na tvářích rozbalit. Vážně se mi moc líbí a je strašná škoda, že se v limitkách objevují vždycky takové pěkné odstíny, které se pak jen tak neseženou. I když asi nehrozí, že bych ho někdy vypotřebovala do dna, protože třeba minerální pudr, který používám od listopadu téměř denně, zatím nejeví jakýkoliv náznak opotřebení. Investice 790 Kč se tedy jisto jistě vyplatí, protože jsou tyhle pudry věčné :)






Zbytek kolekce:



(web)






(web)

Celkem zajímavé jsou ještě zapečené oční stíny, ale těm jsem odolala a žádné si nekoupila. Ani tvářenky nemají úplně marné odstíny a jedna je skoro takový dupe Orgasmu od Nars. Jinak se ale letos těším na nějaké ještě výraznější a osobitější kolekce, na které se budu vyloženě těšit a v obchodě je vyhlížet. Uvidíme a necháme se překvapit :)

Jak se vám současná limitka líbí? Pořídily byste si něco nebo jste to třeba už udělaly? :)

28 komentářů:

  1. krásný věcičky pro mě bohužel finančně nedostupné

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krásný odstín, na mě tmavý, ale je krásný to jo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Limitka se mi moc líbí! plánuji vyzkoušet rtěnky a určitě nějakou z jejich tvářenek.

    OdpovědětVymazat
  4. Mají krásné kousky, ale mě přijde zbytečné dávat za to takové peníze :) ale zas když je to kvalitní tak proč ne

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle kolekce mě nějak nechala chladnou:(

    OdpovědětVymazat
  6. tahle limitka mě až tolik nezaujala. pudr vypadá krásně, ale taky si ho ne celém obličeji nedovedu představit, ale jako rozjasňovač bude perfektní!

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá dobre ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Skinfinishe od MAC mám strašně ráda. Mám celkem 3 a plánuji pořídit ještě jeden. Tento se mi ale moc nelíbí. Limitku jsem taky okukovala a nezaujala mne též.

    OdpovědětVymazat
  9. MAC kozmetika pre mňa zatiaľ ostáva len snom, stále si vravím, že keď budem veľkááá a bohatááá :) Ten púder sa mi veľmi páči, takisto ako vlastne celá limitka, najmä rúže :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  10. vybrala jsi dobře! mně se líbí právě ta tvářenka připomínající Orgasm :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten "pudr" je krásný! Mě se líbí ta nejsvětlejší nude rtěnka...vypadá dokonale! ale do phy fakt kvůli tomu nepojedu =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  12. Některé věci jsou tam krásné, ale bohužel si je nemohu dovolit :/ :)

    OdpovědětVymazat
  13. Limitka podle mě povedená, moc se mi líbí ty stíny, jak jsou barevně oddělené - jako koláče :D

    OdpovědětVymazat
  14. Pudr vypadá super, ale taktéž se kloním k názoru používat jej jen jako rozjasňovač. Celkem mě zaujaly i tvářenky, jinak mi kolekce nepřijde jako nějaká bomba :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/spotrebovano-unor-2014.html

    OdpovědětVymazat
  15. Je krásnej, ale já bych chtěla něco víc do studena, tohle mi přijde takový oranžový. Je to na pleti vidět nebo je to jen jako lesk? Mnohem ví by mě lákal Soft and gentle ale nevím jeslti je ve stálé nabídce nebo jen jako limitka :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se hrozně zalíbily rtěnky, mají úžasné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherná kolekce! Hned bych něco ulovila.. ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Je krásný, ale já momentálně sháním studený pudrový rozjasňovač a nemůžu na nic přijít! Grrr :)

    OdpovědětVymazat
  19. To vypadá hezky.Pudr před bouřkou.

    OdpovědětVymazat
  20. Ta tvářenka!!! Je nádherná úplně vidím Orgasm od Nars

    OdpovědětVymazat
  21. možno raz......keď popri vile na jadrane a novom maserati zvýši aj na krásne vecicky od MAC :)

    OdpovědětVymazat
  22. MAC zbožňuje a tento MSF mám už z predxádzajúcej kolekcie:-) Určite by som však išla od Stereo Rose, nádherná farba! Na MSF je najlepšie, že každý je iný...v každom MSF je inak jednotlivých farieb.
    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Oh, nemůžu si dovolit tmavý rozjasňovač (jsem sněhurka bílá, v Česku ignorovaná), ale vypadá perfektně!

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkná barvička... Mě zaujaly ty rtěnky, hlavně ta pravá půlka :D
    Ale rozpočet je v mínusu, takže sním dál....

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadá príma - a na léto by byl pro mě ideální :) Ještě jednou si přečtu o minerálním pudru od MAC a vážně pro něj běžím! :)

    OdpovědětVymazat
  26. já úplně zbožňuju ty jejich mineralize skinfinishe! zase nádherný exempláře :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)