pondělí 3. března 2014

Lash Booster podkladová báze pod řasenku Dermacol

Když se nedávno tato novinka od Dermacolu objevila, moje srdce zaplesalo. Nevím jak vy, ale já řasenku NIKDY nenanáším bez podkladové báze nebo minimálně bez průhledné řasenky jako podklad. Nemůžu si pomoct, ale některým řasenkám přímé nanášení na řasy vyloženě škodí. Bezbarvá řasenka řasy minimálně trochu pročeše a celý proces nanášení trochu usnadní. Báze pod řasenku je zase o level výš, protože dokáže trochu zahýbat i s vaším objeme řas a jejich délkou. Určitě tohle není vychytávka pro všechny, ale pro mě každopádně je!


Dermacol Lash Booster mascara (9ml) - oficiální info ZDE, běžná cena 229 Kč

Báze vypadá jako klasická řasenka a má pravidelný plastový kartáček. Náplň je bílá, na řasách je vidět, ale nemusíte se bát, že by jí vaše řasenka nedokázala překrýt. Po aplikaci této báze rovnou nanesete vaší obvyklou řasenku. Tato báze slouží pro zvýraznění vašich řas, kterým pak vaše řasenka dodá větší objem a určitou délku. Báze nefunguje jako fixátor řasenky, tudíž z ní nebude např. voděodolná řasenka, nezabrání jejímu opadávání nebo rozmazávání. Pokud vám toto vaše řasenka dělá, tato báze vám opravdu nepomůže. Slouží opravdu jen k pročesání řas a dodání objemu. Pokud na báze obecně nevěříte a nepoužíváte je, s příchodem této novinky se u vás asi nic nezmění. Není to produkt, který by si kupovaly masy, ale pokud jste podobně zaměření (a ujetí) jako já, bude to něco pro vás. Já si už nedokážu představit, že bych si řasenku dala rovnou na "suché" řasy. S jakoukoliv bází se vždycky lépe nanáší a výsledný efekt je výraznější a jakoby dramatičtější. Bázi bych nedoporučila těm z vás, které používáte řasenky, které mají tendence slepovat řasy. S bází by se tento nešvar spíš ještě prohloubil a zvýraznil. Naopak pokud máte řasenku, která žádný wow efekt nedělá a vám to chybí, báze by vám mohla značně pomoci.






Já osobně jsem přesná cílovka podobných přípravků a nesmírně oceňuju, že se báze v drogeriích objevila. Palec nahoru a tohle rozhodně není moje poslední balení :) Jak jsem psala, není to pro všechny, někdo určitě namítne, že je to zbytečnost, ale pro mě smysl má. Takže jestli jí potřebujete, zvažte samy :)

Co vy a báze pod řasenky? Není to pro některé z vás už moc velké sci-fi? :)


PS: Děkuji Dermacolu za poskytnutí báze k recenzi

64 komentářů:

  1. No pro mě to teda trošku sci-fi je... Nevím proč, ale nanášení řasenky je pro mě nejzdlouhavější část a když pomyslím na to že bych ještě před tím řasy něčím natírala tak to abych pak vstávala o hodinu dřív :D. Ale zase chápu i tebe, možná je to super věc a sama bych se divila jak by mi to usnadnilo složité nanášení řasenky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pro me to osobne sci-fi, ani jsem nevedela, ze neco takoveho existuje, ale nepouzivam ani jine baze, takze asi nic pro me.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem bázi pod řasenku od Elfu a to co píšeš je pravda pravdoucí.Takže počkám jestli nebude v nějaké akci tahle od Dermacolu a jdu do ní.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Báze pod řasenku nepoužívám, považuju je za nesmysl - hlavně proto, že dost slepují řasy.

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám cills booster od Lancome a je to ta nejlepsi věc, udela nádherné rasy s kazdou řasenkou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ne že by to nevypadalo zajímavě, ale přijde mi, že poslední dobou existuje tolik bází atd, že než bych se nalíčila, trvalo by mi to dvakrát tolik :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že je to podobný produkt, jaky byly dvou fázové řasenky. Tam byla taky bílá báze a na druhé straně černá barva. O fous jsem možná tehdy měla ty řasy hezčí, ale ne nějak výrazně. Když si pohraju s dobrou řasenkou, efekt je srovnatelný. Myslím, že další produkt na poličku potřebovat nebudu (už teď je tam místa málo).

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem na ní v drogérii koukala a celkem mě zaujala:)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Je fajn, že něco takového vymysleli, ale myslím, že tohle mě nechá klidnou:)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak toto je pre mňa novinka, že sa báza vyrába aj samostatne, viem len o riasenke od L'ORÉAL Double Extension, ktorá obsahuje bázu na jednom konci a klasickú čiernu na druhom. Nikdy som ju nemala, ale kamoška ju používala pravidelne a nechcela žiadnu inú. Možno na tom dačo bude a ta loreálka mi odvtedy vŕta hlavou, len som sa ešte neodhodlala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja používam bielu bázu od Pupy, ale keď prišiel aj Dermacol s touto vychytávkou , tak nabudúce určite vyskúšam túto. Podľa mňa to tiež výborne pomôže riasám. Túto bázu majú aj drahšie značky napr. Artdeco, a kedysi ju mal aj Loreal.

    OdpovědětVymazat
  12. Ráda chodím na tvůj blog asi tak ze 3 důvodů: styl psaní, najdu u tebe recenzi téměř na všechno, a nebojíš se za nás otestovat novinky :-)
    Já na ní totiž koukala hned, jak se objevila. Ale prostě nechtěla jsem riskovat a navíc jsem si myslela, že by právě měla řasenku fixovat, což bych potřebovala. Takhle vidím, že o nic nepřicházím :)

    OdpovědětVymazat
  13. no s tymto by sa mi kazdy den prplat veru nechcelo :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. A neudělají dvě vrstvy klasické řasenky stejný efekt, jako vrstva báze a vrstva řasenky? Vlastně občas dělám stejně dva kroky, jen místo báze a řasenky použiju dvě různé řasenky, jedna mi řasy zahustí a druhá prodlouží.

    OdpovědětVymazat
  15. Já věřím, že je to skvělá věc! Možná si ji koupím, až bude ve slevě. Akorát by mohla řasy vyživovat, to by pak byla úplně top!

    OdpovědětVymazat
  16. Já podlad pod řasenku teda nepoužívám vůbec. Vlastně skoro žádný podklady, vždycky zapomenu:D

    OdpovědětVymazat
  17. Asi patřím do kategorie "zbytečnost" :-) Jo, zadarmo bych jí klidně vyzkoušela, ale v drogerii ji vesele minu..

    OdpovědětVymazat
  18. Popravdě já nikdy bázi pod řasenku nepoužívala. Ale musím říct, že já asi cílovka jsem, protože na tohle bych se v klidu nechala nalákal. Větší, hezčí objem .. po tom nikdy nepřestanu toužit :D

    OdpovědětVymazat
  19. mně z fotky přijde, že trochu slepuje. já osobně bázi nepoužívám, protože to nepotřebuju, ale když chci mt z řas jó dobrý pocit, tak mám takovou mini kulmičku, kterou je lehce pročísnu

    OdpovědětVymazat
  20. no nevím, smysl toho se mi líbí, ale když jsem v dobách svého mládí měla takovou tu oboustrannou řasenku - jednu bílou a jednou černou, nesnášela jsem to, ale možná jí zkusím, ze zvědavosti :)

    OdpovědětVymazat
  21. ja moc nepoužívam ani bázu pod make up, vždy sa po nej vyhádžem a na riasy nemám zapotreby dávať podkladovú bázu, aj keď som jednu takú mala a nepáčila sa mi, tak som to vyhodila :D stačí si kúpiť kvalitnejšiu špirálku a netreba bázu, aspoň to je môj názor :)

    http://mona-recenzie.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  22. já teda jsem zastáncem jen řasenek a báze můžou být dobré, ale zdržovat se snimi každý den by se mi opravdu nechtělo...už tak mám hrozně husté a dlouhé řasy po nanesení řasenky s bází bych je měla asi až k obočí =D

    http://lovelinessbytess.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Máš srovnání s bází od Elfu? Tu používám a přijde mi fajn, rozhodně mám lepší řasy než když nanesu jen řasenku...
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Používala jsem kdysi takovou to "duo" řasenku s bází, ale už se nepamatuji značku. Bohužel mi řasy akorát slepila a obalila bílým nánosem, který pak tou černou stranou nešel za nic přetřít, takže jsem se na to zanevřela. Obecně mi řasenky od Dermacolu docela sedí, takže děkuji za tip a možná se po ní podívám. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem z této báze nadšená a jestli ji někde uvidím klidně ji do košíku hodím.

    OdpovědětVymazat
  26. Nikdy jsem neměla bázi. Žádnou. Od přírody mám dlouhé, husté a natočené řasy. Řasenku používám jen abych je měla černé, jinak je mám takové šedo-hnědé. Takováhle vychytávka pro mě není, bohužel, ale když někomu poslouží, tak je to fajn :)

    OdpovědětVymazat
  27. Nikdy jsem bázi pod řasenku nezkoušela, takže bych to zkusila ráda, ale jinak mi to nepříjde nezbytné :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  28. já si zase neumím představit nanést řasenku bez toho, abych použila kulmu na řasy, takže tě chápu :) nicméně já se bez báze obejdu.

    OdpovědětVymazat
  29. Viděla jsem asi před půl rokem nějakou zmínku o ni na stránkách dermacolu a už tehdy mě zaujala, tak jsem neskutečně ráda, že už je na světě :) Jsem na ni zvědavá, určitě vyzkouším :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  30. Já tohle nikdy nepoužívala, ale ani si myslím, že to nepotřebuju a vůbec mě to teda neláká :D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Tak pro mě to bohužel smysl nemá, moje řasy se po tom spíše slepí a nevypadá to vůbec hezky. Ale taky bych samozřejmě skočila po něčem, co moje řasy udělá ještě hezčími ;)

    OdpovědětVymazat
  32. Ještě by mě třeba zajímalo, kdybys přidala fotku, kde máš třeba jen řasenku a kde bázi a řasenku, abychom viděly ten efekt :) zní to zajímavě

    OdpovědětVymazat
  33. Tohle vidím poprvé že existuje i báze na řasy :) Jako vypadá zajímavě, ale asi tohle potřebovat nebudu :D
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. Koukala jsem na ni v DM a říkala si zda ji mám vyzkoušet či ne. Po přečtení tvého článku si ji přece jen koupím :)

    OdpovědětVymazat
  35. podľa mňa je to dobrá vec ale treba nájsť kvalitnú podkladovú bázu, ktorá riasy nezlepí a nevytvorí na nich hrudky pri nanášaní riasenky :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj :) Pokud se zajímáš o hubnutí, fitness a nebo tě jen prostě baví zdravý životní styl, navštiv můj blog :) Přidávám články, které by tě mohli zajímat :) http://beautyhealthyfitgirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Dnes jsem byla v DM a mají ji v akci za 169 Kč (z původních 229 Kč).
    PS: Odolala jsem. ;)

    OdpovědětVymazat
  38. Rendy, dnes jsem zrovna na ni koukala a zaujala mně, v DM na ní mají akci,stojí cca 160,- - nakonec jsem ododlala a tady si pak přečtu, že je dobrá - ok, přemluvila jsi mě :DDD

    OdpovědětVymazat
  39. Ne jednou jsem přemýšlela, kdy se něco takového objeví v českých drogeriích :D. Jsem zvědavá na další recenze :).

    OdpovědětVymazat
  40. Je prima, že s tím Dermacol přišel, ale nic pro mě... bára.kára

    OdpovědětVymazat
  41. Této novinky jsem si na stránkách Dermacol jen náhodou všimla a hned jsem věděla, že bázi musím mít. :) Osobně také moc nemám ráda nanášení řasenky jen na "suché řasy", jedinou vyjímku jsem udělala snad u všech druhů řasenek Lancome, jelikož mi nanášení s bází vůbec nešlo a bez ní naopak. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  42. Občas používám jako bázi průhlednou řasenku, ale většinou ne, jelikož ráno nestíhám. :D

    OdpovědětVymazat
  43. Já osobně ji nepoužívám a nikdy jsem ji ani neměla, ale věřím, že někomu to vyhovuje a rád to používá :) Za chvíli bude báze pod všechno..i když to už možná je :D

    OdpovědětVymazat
  44. Zrovna dneska jsem se na ní dívala v drogérii. Já bohužel zas tyto vymoženosti nepoužívám :) Jen mi to připomíná, že když jsem byla dítě, tak maminka používala řasenku, která měla na jednom konci bílou bázi a na druhém řasenku. Byla to nějaká známá značka :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  45. No, určitě je to zajímavé.. Ale mám z toho rozpačité pocity.. :-/ Na obličej bázi nepoužívám, protože mám moc mastnou pleť a ještě jsem nenašla takovou, která by mě pleť nemastila.. Na řasy to samé.. Natočím kartáčkem a na to řasenku.. Klidně bych ji vyzkoušela :) Asi bych si ji ale nekoupila..

    OdpovědětVymazat
  46. Neuvěřitelný výmysl kosmetickýho průmyslu, než aby vyráběli kvalitní produkt, tak radši vyrobí ne tak kvalitní produkt, aby pak člověka donutí koupit si další, který ten první "zkvalitní"

    OdpovědětVymazat
  47. Zrovna včera jsem při čistce narazila na nějakou dvofázovou řasenku od Loreal, samozřejmě byla na vyhazov. Ale říkala jsem si, že jsem dlouho žádné dvoufázové řasenky neviděla a jestli jde někde sehnat ta báze. Určitě na ni mrknu, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  48. Před několika lety jsem měla od Gabriela Salvete dvoufázovou řasenku a byla super. :) Ale možná je to fotkou, ale přijde mi, že ti ta báze od Dermacolu řasy spíše slepuje.

    OdpovědětVymazat
  49. Zajímavá vychytávka.. ale pro mě asi zbytečnost :) langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Akože nechcem vyzerať nejako hlúpo, ale vôbec som netušila, že vôbec nejaká podkladová baza pod riasenku existuje. Čiže niečo nové som sa na tvojom blogu dozvedela, ale určite by som si ju asi nekúpila :D

    OdpovědětVymazat
  51. měla jsem od Bourjois Maxi Frange a tu stranu s bází jsem postupně přestala používat, pže mě nebavilo čekat, až to zaschne..pak jsme měla i bázi od Elfu, ale to sem použila taky párkrát-ze stejného důvodu :(
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Já měla podobnou věc od L´Orealu, kde byla jedna půlka bílý podklad a ve druhé půlce byla normální řesenka, ale teda nijak mě to neoslovilo, asi nejsem cílová skupina. annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Hmmm, nasadila jsi mi dalšího brouka do hlavy :D Asi si pro bázi zítra dojdu.
    marsima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Já osobně patřím do skupiny těch, jak ty říkáš, co na báze moc nevěří. Nebo teda, na stíny myslím, že to smysl má. Ale třeba pod make-up nebo zrovna pod řasenku, to není nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  55. Báze pod řasenku? To už mi přijde přehnané, i když neříkám ,ze to je zle, ale už je trošku "přebazovano".

    OdpovědětVymazat
  56. čekám, kdy se začnou objevovat báze pod tělová mléka a sprcháče a potom už nezbyde nic jiného, než začít dělat báze pod báze :) pro mě zbytečně ztracená minuta času.

    OdpovědětVymazat
  57. No, nápad jistě zajímavý, ale nic pro mě. Už tak se mi zdá že toho k lepšímu vzhledu používám tuny. Je to krém, make-up, báze, tvářenka, rozjasňovač, stíny, linky, řasenka... a do toho se ještě naučit používat bronzery a kdesi cosi. Raději si koupím řasenku, která tohle všechno zvládne sama. :) Ale povedená recenze, jsem ráda, že tento produkt našel svého fandu.

    OdpovědětVymazat
  58. já báze pod řasenku zásadně nepoužívám, kdysi jsem to zkoušela, ale vůbec ně to nenadchlo a přišlo mi to hodně zbytečné

    OdpovědětVymazat
  59. Tak báze pod řasenku je fajn záležitost... Za sebe doporučuju milovanou Loreal, která má na jedný straně bázi a na druhý řasenku, vyzkoušela jsem všechny a jsou prostě úžasné (až na tu cenu)...
    Já osobně používám k líčení řasenky dvě, jednu na pročesání a oddělení a druhou právě pro wow efekt, což je v podstatě podkladová řasenka a svrchní řasenka a pro mne to samé jako báze... Akorát jsem s bílejma bázema měla problém, že jsem je úplně nezakryla u kořínků řas, proto používám dvě řasenky =o) aneb černá a černější

    OdpovědětVymazat
  60. O tomhle jsem nikdy neslyšela, a asi zkoušet nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  61. Nevím jestli je to jen placebo, ale připadá mi, že mi zabírá sérum na řasy z Oriflamu.

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. já jsem k tomu šíleně skeptická, protože to ve mně evokuje takový ty dvoukoncový řasenky, který kdysi měly na jednom konci právě tuhle světlou část a na druhý klasickou řasenku. byla to naprostá hrůza :D

    OdpovědětVymazat
  63. měla jsem dvoufázovou řasenku od Maybelline, ta byla super. Co se týče téhle báze, jsem naprosto zklamaná, řasy slepuje a narovnává (nenatáčí). Takže vždy musím počkat, až báze uschne, použiji kleště a řasenku. Nikdy víc něco takového nekoupím, ale když už to mám, tak to vypotřebuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)