pátek 14. března 2014

Kosmetické nákupy - březen

Další z pravidelných měsíčních rubrik je tu :) Minule se někdo podivoval nad tím, proč mám na začátku února nákupy za únor. Načasování je trochu jiné, a beru většinou období od poloviny předcházejícího měsíce a polovinu toho stávajícího. Takže tohle jsou sice nákupy březen, ale jsou v tom zahrnuté produkty i z druhé poloviny února :) Zní to možná složitě, ale chtěla jsem to vysvětlit pro případ, že by se na to znovu někdo ptal :)

Tentokrát je to takové "všelijaké" a od každého něco. Můj největší nákup byly asi letenky do Londýna, kam se na jaře chystám a kde si chci pár věcí koupit. Je tedy dost možné, že příští měsíc tato rubrika ani nebude, protože bych se ráda udržela a nic nového nekupovala (ale znáte mě :)

Přiznejte se, kdo se v tuhle chvíli nahlas směje a nevěří mi? (Třeba já sama, haha...) No nic, tak jdeme na ty nákupy :)


V Albertu měli pěknou akci na deodoranty Rexona (za 39 Kč), tak jsem si zase udělala zásoby (na fotku ale stačil jeden :) V DMku zase byla akce na můj oblíbený make-up Imperial od Dermacolu (99 Kč), tak jsem si jeden koupila do zásoby, protože ten původní je už téměř u dna. I stará leštička na nehty dosloužila a tak jsem si pořídila novou. Nevím jaká bude, ale líbí se mi jak je barevná (hrozně důležitý samozřejmě), tak snad nebude k ničemu :)



Na Instagramu už jste mohly vidět i tohoto krasavce od S.he č.233, kterého jsem v regále nemohla nechat. Zjevně jsem nebyla sama, koho okouzlil, protože jsem brala úplně poslední! Boží fialová, nemám slov :)


Můj nejdražší nákup byla Naked 3 paletka od Urban Decay. Ta mi taky asi udělala úplně nejvíc největší radost :) No, už radši mlčím a nebudu se dál rozplývat ... Více v samostatném článku někdy příště.




Další z mini drogerkových nákupů - suchý šampon Dove (suchých šampónů není nikdy dost), odlakovací peru Essence (už dlouho jsem něco takového potřebovala na svou nešikovnost při lakování) a další rtěnka Moisture Renew od Rimmelu. Nemůžu si pomoct, ale tahle rtěnka je vážně skvělá a stojí za to doma jednu mít. Tentokrát jsem neodolala tomuto broskvovo-nude odstínu, kterým jsem si zlepšila chuť po zkušenosti s odstínem Fancy (ZDE).




Tohle byl hodně neplánovaný nákup, ale ty bývají většinou nejlepší :) O rozjasňovači ze současné limitky M.A.C jsem vám psala ZDE


 V Sephoře stále trvá akce na nákup exkluzivních značek produktů (do 16.3) a když koupíte 2 produkty máte slevu na nákup 20%, za tři produkty slevu 30% a 4 a více se slevou 40%. No, nešlo odolat :) Akce platí pouze na dekorativní kosmetiku a péči. Téhle akce se zase po nějaké době vyplatí využít :)

PS: ta tvářenka Sephora je vážně povedená a z tváře se celý den ani nehne!



No a nakonec písková princezna Catrice. Článek s podrobnějšíma fotkama jste mohly vidět ZDE a myslím, že nemusím nic víc dodávat :)


Tak a teď šetřím, slibuju :) Vlastně teda musím omrknout parfémy M. Korse, které se 19.3 objeví v Sephoře. Glam Jasmine se už třese a nemůžu se ho dočkat! Ovšem velkou otázkou bude cenová politika, takže uvidíme, jestli bude "lepší" pražský Kors nebo londýnský Kors :)

Co pěkného jste si za tento měsíc koupily vy? Naběhly jste do Sephory a nakupovaly jak zběsilé? :)

22 komentářů:

  1. Koupila sis krásné věci a já už se moc těším na to, co si koupíš v Londýně :) !
    Ta rtěnka mě okouzlila, má opravdu moc pěkný odstín :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já jen tenhle měsíc kupodivu drogerky moc neobíhala. Asi to bude tím, že jsme doma nemocní a nebyl čas :-D Objednávala jsem si jen pár věcí od Lush, BB krém od Misshy a jinak nic moc zajímavýho. Budu si to muset zase vynahradit :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Hihi, Rendy, já jsem se jenom zděsila u té úvodní (první) fotky na Bloggeru, kdy jsem si říkala: 'Co? Rendy má jen 4 nové přírůstky?', no jo, je ráno (haha 11 hod) a moc mi to nemyslí O:) Držím palce při šetření do Londýna :)

    OdpovědětVymazat
  4. já jdu dneska mrknout do Florentina, tak snad tam ten pískáč seženu, vypadá moc krásně :) a těším se na podrobnější recenzi na Sephora tvářenku! jinak jdu zítra na veletrh do Letňan, tak něco nakoupím i tam, chtěla bych nějakou tu tvářenku Milani, snad tam budou ty z jarní limitky!

    OdpovědětVymazat
  5. rexona spreje sú naozaj najlepšie, tiež to kupujeme "do zásoby" :))

    OdpovědětVymazat
  6. Romana Lánská: děkuji :) Já jsem taky zvědavá, hlavně jestli vůbec něco ušetřím :))

    Ammalka: mám pocit, že jsem drogerie taky spíš míjela a moc tam nebyla :)

    Allen: no, hele když jsem článek začínala psát, vypadalo to, že tam těch věcí bude jen polovina a bude to takové fakt "chudé" :) Nějak se to nahromadilo během posledních pár dní :)

    Natálka - Little Gem: do Letňan se taky chystám, ale nevím, jestli to opravdu stihnu. Vzhledem k mému předsevzetí bych to radši stíhat neměla :) Ale láká mě to. Tu tvářenku z jarní limitky mám už doma a je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jee, ten lak od she mám taky! je to krásná fialová! já mám teď pořizovací stopku, protože se chystám do zahraničí a nechci sebou tahat víc než musím.

    OdpovědětVymazat
  8. Makeup od Dermacolu chci vyzkoušet :) Ten lak od Catrice vypadá tak nádherně že si ho i snad pořídím :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Lak od S-he se mi moc líbí - krásná barvička
    Rtěnka od Rimmelu má taky krásnou barvu. Chci chci si taky nějakou pořídit časem :)

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  10. Teda ta rtěnka s tím fialovým lakem vypadají moc dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Závidím ti ten Londýn, já tam ještě nikdy nebyla :(

    OdpovědětVymazat
  12. Ten lak je prostě božský :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Achjoo ta Naked 3 :) A kdybys chtěla, určitě bych uvítala recenzi na ten suchý šampon! :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem za A naběhla do bezcelní zóny v Livignu, kde jsme byli opět lyžovat a vezla si domů např. pudr a stíny Chanel a paletku od Clarins (všechno bylo tak o 400 levnější než u nás, ale na to jsem šetřila. Za B jsem naběhla i do té Sephory, dokonce dvakrát (jednou pravda s mamkou), protože čtyři produkty se fakt vyplatí :-D!

    OdpovědětVymazat
  15. Všechno super věci!!! Já jsem si teď v té akci také koupila Dermacol Imperial a moc mi sedl! :)
    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  16. Ten make-up od Dermacolu vlastní moja kamoška a raz som ho u nej skúšala. Je naozaj perfektný! A tie nové rúže na pery od Rimmelu...zajtra ráno ideme s mojím milovaným do drogérky, asi ma bude musieť držať aby som nevykúpila celý regál (mám veľmi rada Rimmel) :D :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  17. Ten suchý šampon od Dove hrozně hezky voní ! A těším se na recenzi UD Naked 3 :)

    http://theasianbutterfly.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Ach ta Naked, vážně tu slintám :-), jinak zaujal mě docela i ten suchý šampón od Dove, jelikož poslední dobou se mi vlasy mastí snad bleskovou rychlostí.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  19. Pěkný nákup! Brousím si zuby na Naked 1 a pak na Naked 3, zatím ale všude vyprodáno a tam, kde není, tak za nechutně vysokou cenu.
    Leštička vypadá pěkně. Já bych chtěla vyzkoušet pilník na nohy od Schollu. Nemáte s ním někdo zkušenost?

    OdpovědětVymazat
  20. Odlakovací pero bych taky potřebovala :) Jak se ti pracuje s leštičkou? Na mě je to moc velké a mohutné... Pískový CATRICE je krásný, ale co jsem zatím viděla, pískový efekt nic moc...

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  21. Parádní nákup :)
    Já si od začátku března nic nekoupila, mám zákaz :D No, už aby byl duben :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)