čtvrtek 20. března 2014

Jarní wishlist - na vlastní nebezpečí!

Nemůžu si pomoct, ale můj pomyslný seznam přání se na jaře rozrostl o další nové položky. Nevím jak to dělám, ale nadchlo mě teď několik novinek, které bych si ráda někdy pořídila. A samozřejmě je musím sdílet s vámi, mými milovanými čtenářkami. Přece nemůžu být jediná, která bude utrácet, takže tímto vyhlašuji menší bankrot našim peněženkám :)



(web)


Rimmel kolekce laků by Rita Ora

Sice jen takový malý pop-artový detail na obale a hned po lacích toužím ještě víc. U nás bude k dostání 8 odstínů a podle všeho je už v Rossmannu nabízejí. Pořádně ještě nevím, jaký odstín bych chtěla, uvidíme v reálu, který bude nejhezčí :)


Edit: včera jsem laky konečně potkala v Rossmannu. Pokud vás zajímá, které odstíny jsou u nás dostupné, mrkněte ke mě na Instagram (KLIK). Poslední odstín z prostřední řady je už můj :)





(web)


Tvářenky Hourglass


Jejich rozjasňující pudr miluju a co bych to byla za milovnici tvářenek, kdybych alespoň jednu z nich taky neměla :) Doufám, že na ně v Londýně někde narazím. Nebo možná raději počkám na podzim do New Yorku, abych nemusela vyhlásit osobní bankrot tak brzy.



(web)


Rtěnky Pure Color Envy Estée Lauder


EL většinou není značka, kterou bych často vyhledávala, ale občas vydají nějakou pecku, co mě chytne za srdce. Nevím proč, ale tyhle rtěnky se mi prostě líbí, jsou mi sympatické a myslím, že jednu prostě potřebuju :)


 (web)


Lancome Miracle air de teint make-up


Make-upů mám sice teď zásobu, ale tenhle mi pořád nějak nedá spát. Nevím proč, ale prostě mě to k němu táhne a kdykoliv jdu do parfumerie, musím ho vyzkoušet. A jednou se k němu možná dostanu a prostě si ho koupím.




(web)


Sephora Rouge Infusion Lip Ink

Další věc, kterou musím pokaždé vyzkoušet. Pořád váhám, který odstín by se mi vlastně líbil, protože nabídka je široká. Asi to zatím nebude tak horké, ale až zase někdy budu bloumat Sephorou a budu si chtít udělat radost, tak asi tímhle :)



(web)


Rtěnky L´oreal Privée

Zatím nad nimi slintám jen u zahraničních blogerek a vůbec netuším, jestli se dostanou i k nám. Strašně se mi líbí jejich balení i odstíny!





(web)


Michael Kors dekorativní kosmetika

Jelikož se MK objeví tento týden v Sephoře (nejdříve parfémy, během dubna i dekorativka), tak mám zase o krok blíže ke splnění mého malého kosmetického snu. Bez Glam Jasmine neodejdu a takový lak na nehty MK bych si taky ráda lakovala na nehty :)



(web)







(web)


La Roche-Posay Serozinc

Taky už jste slyšely o tom, že je tohle super vychytávka, ale je strašně těžké jí u nás sehnat? A víte, jak stoupá touha vyzkoušet něco, co se obecně chválí a není to dobře dostupné? Hodně strmě! Zahajuji tedy lov na Serozinc a doufám, že do konce roku ho někde ulovím :)





(web)


Chanel pudr Les Beiges


Pudrová legenda oslaví sice teprve první narozeniny, ale myslím, že jeho sláva ho předchází. Kdo nezažil na vlastní kůži, asi neuvěří a nepochopí. Krasavce už mám objednaného, tak se nemůžu dočkat, až bude u mě :)





(web)

Bourjois Rouge Edition Velvet


Nové krémové barvy na rty mě dost zaujaly a ráda bych je vyzkoušela. Trochu se obávám nabídky odstínů, ale uvidíme, jestli se k nám dostanou, tak jak budou vypadat. Jinak jsem zatím četla sem tam nějaká pozitiva na jejich příjemnou konzistenci a skvělou a intenzivní pigmentaci :)

Po čem zrovna touží vaše kosmetické já? Nebojte se a práskněte to na sebe! Je dost možný, že se můj seznam díky vám ještě pořádně rozroste :)

45 komentářů:

  1. Serozinc mám, ale jako takový zázrak ho nevidím :) To jaro je hrozné, toužím teď snad téměř po všem, ale poslední dobou upouštím od kosmetiky a orientuju se na hadříky :D

    OdpovědětVymazat
  2. MK parfémy už v Sephoře jsou a dfekorativka bude až v květnu (už jsem jim tam kvůli tomu 2x psala :D) a až se objeví, tak mě to asi zruinuje :D
    Jinak ty rtěnky EL vypadají perfektně a na ty Bourjois se úplně už klepu :D vypadají zatraceně dobře.
    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  3. Libi se mi ruzovy lak od Rimnel a prvni rtenka od L'Oreal:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, ja mam sice zasoby Serozincu z Pariza, ale mavaju ho pravidelne na parfums.sk/parfums.cz. Daj si "hlidet dostupnost" a urcite sa objavia v najblizsich mesiacoch opat :).
    A ja som si teraz vacsinu "drugstore" priani splnila objednavkou z international.boots v zlave 3 for 2, v utorok ocakavam baliiiiik <3. Co sa tyka highend, strasne tuzim po Clinique Cheek Pop licenke, no na Slovensku nebudu :/ a 40euro s postovnym ceskemu Clinique za nu davat nebudem. Pevne verim, ze ju niekde na nete objavim, ked vyjdu v anglicku aj do obchodov.

    Sue | Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  5. Co se týče L´Oreal rtěnek,tak jsem si před několika dny přivezla z Edinburghu Cheryl´s Nude a jsem z ní naprosto nadšená a od té doby, přísahám na holej pupek, ji používám dennně :D ve výrazných rtěnkách se necítím,takže na tuhle řadu jsem se vyloženě klepala a tenhle odstín mi sedl přesně ve stylu "moje rty,jen lepší", je nádherně krémová, nezalézá do rýh rtů, mám pocit,že i maličko hydratuje, sice tolik nevydrží,ale to jí rozhodně odpustím. Za sebe tedy rozhodně doporučuju :-)

    OdpovědětVymazat
  6. jo, je to hezky, ale pre mna tentokrat ziadne must have, takze som v klude :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si chci jít toho MK alespoň očuchat. Moc se mi líbí ten flakón :) A Serozinc mám a spokojenost. Jen je fakt špatně k sehnání. Mám takový pocit, že na Parfums.cz ho mají tak jednou za rok. Já ho tam takhle sehnala, ale během dvou dnů byl fuč! Takže musíme číhat. Já do něj půjdu znovu :)

    OdpovědětVymazat
  8. No tak děkuji za inspiraci :). Můj wishlist je zatím skromnější, ráda bych Naked 3, další laky OPI, nový parfém... :). Hodně mě zaujaly ty barvy na rty od Bourjois, pro Bourjois mám zkrátka slabost :-). Můžeš se mrknout tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2014/03/jarni-wishlish.html

    OdpovědětVymazat
  9. Estée Lauder Pure Color Envy mám od minulej stredy a tuším od vtedy ani iný rúž nepoužívam. Najviac ma asi na nej fascinuje to magnetické zatváranie, ako to pekne klikne:-). Blboť ale pre mňa super vychytávka, keďže nehrozí, že sa v kabelke samovoľne otvorí:-). Odtieň mám Intense Nude.

    OdpovědětVymazat
  10. Momentálně sama sebe přesvědčuju, že netoužím po ničem, mé peněžence dala dostatečně zabrat akce Sephory 4 ks- 40% sleva. Líbila se mi růžičková tvářenka z limitky Lancome, ale nepotřebuju ji... Zkoušela jsem Rouge Infusion Lip Ink, ale do deseti minut mi udělal na rtech mapy. Hledala jsem nějaké recenze, jestli jsem jediná, ale nic jsem nenašla. Taky bych chtěla Chanel Les Beiges, ale i nejsvětlejší u nás prodávaný odstín je na mě tmavý. Nebo se dá někde koupit i světlejší?

    OdpovědětVymazat
  11. já si ty MK zajdu očichat, ale nějak extrémně po nich nešílím naštěstí :D jinak si chci pořídit teď v Clinique akci řasenku Lash Power a to bude asi všechno :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to já se dnes půjdu podívat do Rossmanu jestli ty laky mají..... moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  13. Serozinc je vazne dobry. taka jedna z tych veci, pri ktorych si clovek nevsimne rozdiel pri pouzivani, ale az vtedy ked ho pouzivat prestane. Z Hourglass blushov som bola strasne nadsena na pohlad ale velmi sklamana ako odtiene vysli v skutocnosti na pleti. Ani z jedneho som som nebola nijak unesena a ak si ju kupim tak asi iba preto "aby som ju mala" lebo predsa "ten obal je taaaak nadherny". ale je milion lepsich blushov, a tieto sa kvalitou produktu podla mna Ambient pudrom nevyrovnaju :(

    OdpovědětVymazat
  14. Ja už som na 50% rozhodnutá nad Lancome make-upom ale čakám ešte na nejakú schopnú recenziu. Je to trocha viac ako zvyknem za kozmetiku dať...Inak na SVK sú Clinique tvárenky dostupné na webe lovebeauty.sk , odtiaľ som už objednávala a sú ochotní odpovedať aj na dotazy. Aj Hourglass som už pozerala na net-a-porteri ale asi skôr kúpim nejakú od Pupy

    OdpovědětVymazat
  15. Ty Rtěnky Pure Color Envy od Estée Lauder mi hrozně připomínají barvou obalu starý fialový Rimmelky. Jen ten stříbrný proužek jim chybí. Jinak má peněženka zůstává z téhle nabídky zcela v klidu.

    OdpovědětVymazat
  16. Ja by som si na jar rada zadovazila sleečiu paletku a vyskusala haajendovu tvarenku a korektor. Uz ma neba, ako tie drogerkove veci nefunguju..

    OdpovědětVymazat
  17. Po Lancome make-upu taky už dlouho pošilhávám a Glam Jasmine je s mou úchylností na jasmín uplná tutovka :) Jinak zmínka o La Roche mě přivedla k dotazu - Rendy (i dámy) - víte něco o kosmetice Uriage? Prodávají ji v lékárnách ve stejné sekci jako Biodermu či La Roche, ale blogům se nějak zázračně vyhýbá.

    OdpovědětVymazat
  18. tvářenky Hourglass jsou nádherný, neuměla bych si vybrat! L´oreal rtěnky se mi obaly také líbí, Chanel je prostě Chanel, no a Serozinc chci také vyzkoušet, moc moc.

    OdpovědětVymazat
  19. Laky od Rimmelu si taky musím pořídit, mají neskutečně krásné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  20. Rozhodně kosmetika Michael Kors, už jenom ty obaly jsou luxusní! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ty laky od Rimmel chci vyzkoušet :) Vypadají božsky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. ahoj, moj jarny wishlist vyzera takto http://thebeautycouloir.blogspot.sk/2014/03/wishlist-jar-2014.html

    OdpovědětVymazat
  23. Já jedu v úterý do Anglie takže teď v mých snech panuje Revlon, Sleek a podobně:-) :D

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  24. krásný wishlist:) prosím odkud jsi objednala pudr Chanel?:) děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  25. Odkud kupuješ Hourglass? :) Z SpaceNK? :)

    OdpovědětVymazat
  26. většina věcí je nad můj rozpočet, ale ty sephorácký lesky a laky rimmel mě hodně lákají..... O:-)

    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
  27. ty bláho, kde na to bereš?=D já bych na to neměla asi...

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  28. Super článok, Serozinc som si pred nedávnom kúpila:-) skvelá vec, veľmi jemný poprašok ako stvorený na leto!

    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  29. Panečku, ty tvářenky! Proč mi tohle děláš!:D

    OdpovědětVymazat
  30. Bourjois, uoooo!! Ty musím rtěnky musím mít!!! :D
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  31. Rendy, prijd do ingredients-store(sisley) Jachymova 2, Praha 1, se juknout od pristiho tydne na novou australskou prirodni znacku Aesop. Budes uchvacena jejich designem a kvalitou. Vlastne vsechny damy jste vitany. Staci zahlasit, ze hledate Aju a ze jste ctenarky tohoto blogu a rada vam ukazu krasne veci z naseho obchodu(a nabidnu vzorecky)

    OdpovědětVymazat
  32. Make-up Lancome Miracle Air de Teint jsem si pořídila a je to vážně poklad! :-) Recenze:
    http://www.marketavolfova.cz/2014/03/novy-zazrak-od-lancome-make-up-miracle.html

    OdpovědětVymazat
  33. Všechny produkty na tvém wishlistu jsou nádherné! :) Nejvíce aktuálně prahnu asi po parfémech a dalších produktech od Michaela Korse (má osobní mánie začala zlatými hodinkami, pokračovala kabelkou Hamilton bag a nyní to vidím už jen na kosmetiku :D). Dále mě moc zaujaly rtěnky Estée Lauder a do budoucna bych určitě ráda vyzkoušela i make-up od Lancome. Jinak vlastním Les Beiges pudr od Chanel a nedám na něj dopustit! Přesně jak píšeš - kdo nezažil, nepochopí. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  34. Zuzana Humajova: to vím, že ho tam někdy mívají, ale mám smůlu, že jsem ho tam teď dlouho neviděla :(

    Lúca: to moc ráda slyším!!! :)

    Darkness: mám pocit, že 10 je nejsvětlejší a nic světlejšího není :(

    sandra.xx: Uriage jsem registrovala před pár týdny, kdy od nich přišlo nějaké pozvání na akci, ale bohužel jsem nemohla a ani jinde na blozích jsem o tom neviděla, tak nevím nic víc :) Ale láká mě, pár kousků mě zaujalo v nabídce :)

    Nikol: já ho mám objednaný přes kamarádku ze zahraničí, žádný eshop ti bohužel neporadím :(

    Jana Jarosova: rozjasňovač jsem si kupovala v Americe a tvářenky plánuji koupit znovu tam a nebo v Londýně, jestli tam na ně narazím :)

    Tess Mart: chodím do práce :)

    Halyna Ishchenko: ani nevíš, jak dlouho se tam chystám a pořád na to není nějak čas! Ale jednoho dne přijdu, slibuju :)

    OdpovědětVymazat
  35. Rendy, parfémy MK už mají v Sephoře na Václ. nám :). Zkoušela jsem jasmínový, ale na mé kůži voní o dost lépe ten citrusový, mám ho také na wish listu :-).......

    OdpovědětVymazat
  36. ty nové laky od Rimmel mají krásné jarní barvičky, musím nějaký taky ulovit :D díky nim jsem se podívala na tvůj insta a panebože ta tvoje kočka! to je můj sen mít tak krásně zbarvený zvíře doma, to je red british, žejo?? a jestli ne, tak co je to? protože je to dokonalý :D

    OdpovědětVymazat
  37. Rendy to já taky, ale neměla bych na chanel a estee laudera...máš asi určitě lépe placenou práci ;)

    OdpovědětVymazat
  38. Rendy, chceš ten Serozinc? Mám doma dva (jeden nenačatý) a nevyhovuje mi, klidně bych ti ho prodala za nějakou rozumnou cenu. Kdybys chtěla, napiš mi na mail a dohodneme se;) kamilabrazdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Na ty MK parfémy jsem velmi zvědavá :)))

    OdpovědětVymazat
  40. ´Tak Les Beiges bych ráda vlastnila už dlouho a furt kolem obcházím jak mlsnej kocour =) co se týče Serozincu, můžeš být klidná, zázraky to opravdu nedělá a myslím, že daleko lepší je šípkový toner, než tahle slaná voda =D

    OdpovědětVymazat
  41. netušila jsem, že v té kolekci od Rity je tolik odstínů laků na nehty! u nás jsem viděla asi jen pět barev a docela mě to mrzí. MK kosmetiku musím zajít do Sephory omrknout a hlavně ozkoušet parfémy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)