úterý 18. března 2014

Jarní tvářenky: Sephora Artist´s Blush a Milani

To, že miluju tvářenky asi dobře víte. To, že jsem si v poslední době další do sbírky koupila, taky už možná víte. No a protože jsou to obě limitky, které nejsou součástí stálé nabídky, chtěla jsem vám je ukázat trochu víc, protože co kdyby se vám taky líbily :) Upozorňuji, že tvářenky nemám vyzkoušené měsíce a toto jsou spíše takové prvotní dojmy. Každopádně i po kratší době mě celkem dost zaujaly a vlastně obě dvě překvapily.


Milani Powder blush - Tea Rose (17g) - kupovala jsem zde za 205 Kč

Balení člověk může hodnotit klidně hned, na tom se asi časem nic víc kromě ošoupání nezmění. Tvářenky je opravdu kus! Takhle velkou doma asi nemám a dost pochybuju, že bych se někdy prodřela až na dno :) Balení je z pevného a bytelného plastu, víčko drží dobře. Přijde mi o něco méně kýčovité než u zapečených tvářenek, ale stále to není úplně šálek mé kávy. Tvářenka je bez zrcátka a dalších aplikátorů. Kupodivu tvářenka téměř nepráší, i když jsem jí hned od začátku tipovala na pořádnou prášivku. Pigmentace je opravdu skvělá, skoro to chce až lehkou ruku, aby nebyl nános barvy příliš silný. Celá kolekce těchto tvářenek je matná, což je super, protože vyloženě matných odstínů tolik nemám. Pro mě byla jasná volba odstín Tea Rose, ostatní bohužel nepřicházely v úvahu a na mě jsou až moc výrazné. I výdrž je zatím celodenní, opravdu když se teď dívám do zrcadla, tvářenka je na svém místě a stále intenzivní. Za to rozhodně palec nahoru!

Na zbytek odstínů růžičkové kolekce se můžete podívat ZDE






Sephora Artist´s Blush - odstín Coral (4,5g) koupíte v Sephoře za 390 Kč

Tvářenku jsem kupovala během akce v Sephoře se 40% slevou. Přiznám se, že za původní cena mi až tak atraktivní nepřišla. Nechci teď kecat, ale řekla bych, že je tato tvářenka taky součástí jarní kolekce a nebude k dostání ve stálé nabídce. Celkem jsou k dispozici dva odstíny, což není moc, ale pro mě je tato celkem taková univerzální (i když název Coral je trochu WTF?). Musím říct, že jak se mi balení líbí zvenku, tak zevnitř mi přijde dost bídné. Na to, jak si Sephora hraje na profi kosmetiku a líčení, tak teda nic moc (nemyslím tím kvalitu tvářenky, jen její provedení). Oproti Milani musím říct, že je plast balení takový vetchý a lacině vypadající. Skoro mám chuť vnitřek depotovat a dát si ho do magnetické paletky. Přiložený aplikátor je spíš k smíchu a letěl do koše hned. Tvářenka se skládá z růžových skvrn a výsledný odstín je světle růžový s takovým lehoučkým odleskem (nejsou to třpytky, ale tvářenka matná prostě není). Barva je taková lehoučká, jarní, svěží. Nechi říkat, že je to vyloženě univerzální odstín, ale myslím, že kdybych jí dala jako dárek kamarádkám, tak by nad ní nos neohrnovaly :) Konzistencí je to teda prášivka obecná, takže bacha na to. Pigmentace je oproti Milani o dost slabší, ale na druhou stranu to s ní po prvním přetáhnutí štětcem nepřeženete. Určitě je vhodná i pro úplné začátečníky, kteří se barev zatím bojí. Jako u předchozí tvářenky, musím opět vyzdvihnout super výdrž. Jsem vážně neskutečně překvapená, jak obě skvěle drží. Milani je přece jen výraznější i díky odstínu, ale Sephora dá na tvářích klidně celý den.







Obě tvářenky mi evokují jaro a odstínově se mi moc líbí. U obou tedy značně pokulhává balení, i když kupodivu u té dražší ještě víc. Jinak to ale super výdrž kompenzuje. Jak jsem psala, jsou to spíše takové prvotní dojmy. Než bych je prozkoušela třeba měsíc nebo dva, tak by pak už třeba nemusely být k dostání. Tak vám to snad nebude vadit :)

Jak se vám tvářenky líbí? Máte některou vyzkoušenou nebo její nákup třeba plánujete? :)

26 komentářů:

  1. Z kolekce artist mam tu paletku ocnich stinu a musim rict, ze za tu cenu me ohromila... (http://www.blondatejsvet.cz/2014/02/sephora-artists-palette.html)

    o tvarence jsem take uvazovala, ale nakonec jsem usoudila, ze stejnych odstinu mam doma uz dost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu růžičkovou si asi koupím, jen jiný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Milani je úžasná, na ruce je to výrazné jak swatch rtěnky

    OdpovědětVymazat
  4. tak Sephora je na mě už asi moc světlá, ale na Milana se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tu MILANI konečně budu muset mrknout... Bohužel jsem zatím tvářenkově nepolíbená a když už si ji zkusím štětcem nanést, vypadám divně... :/

    OdpovědětVymazat
  6. Ta Milani je fakt nádherně udělaná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tea rose odstín je opravdu krásný, taky mám na něj zálusk!

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé, potěšila jsi mě recenzí na Milani, protože úplně tu samou už mám na cestě. Krásná barva, takovou umírněnou ještě nemám :D :))

    OdpovědětVymazat
  9. ta Milani vypadá lépe, ale i přesto mě tyto limitované nijak za srdce nechytily :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jůůůů, ta Milani tvářenka mě doopravdy zaujala ;) Škoda jen, že je to limitka, momentálně v plánu pořizovat tvářenku nemám :(
    Ale z odstínů bych asi také zvolila Tea Rose a nebo se mi moc ještě líbí Lady Rouge ^___^

    OdpovědětVymazat
  11. musím říct, že tímhle článkem jsi mi vyloženě padla do noty, protože na první tvářenku mám políčeno :) druhá ze Sephory má krásnou barvu, ale protože mám Sephoru daleko, jednoznačně beru první, od Peti :)

    OdpovědětVymazat
  12. Blondýna: tak koukám, že paletka vypadá provedením o dost líp, než tvářenka :) Ale jako fakt palec nahoru, hlavně ta výdrž mě fakt překvapila :)

    Martina Langmaierová: na ruku jsem jí dala v trochu silnější vrstě, aby vynikl odstín, ale má vážně takovou plnou a sytou barvu :)

    Missy: tak si pro začátek vyber nějakou světlou, která není příliš nápadná a trénuj to na ní :) věř, že budeš mile překvapená, co tvářenka s výrazem tváře dokáže :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta Milani je opravdu krásná! :) Já mám teď jednu objednanou z MUA (uznávám, nic moc kvalitka), ale bude to moje první tvářenka a na něčem začít musím :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  14. Mě zaujala tvářenka od Milani :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. no nevím, nevím... ty růžičkové tvářenky jsem si u kamarádky zkoušela všechny 4 odstíny a všechny práší dost, což je také důvod, že si je sama pořizovat nebudu a navíc výdrž tedy alespoň u mě není kdo ví jaká. Vydrží tak sotva půl den. Ale je možné, že pokud máš sušší pleť, tak že ti vydrží celý den.

    OdpovědětVymazat
  16. Ta ze Sephory vypadá krásně, ale balení vypadá jak od Avonu... :-/

    OdpovědětVymazat
  17. Obě vypadají vážně nádherně po vizuální stránce, vlastnosti se zdají být taky skvělé, Milani si asi pořídím;)

    OdpovědětVymazat
  18. Tá Tea Rose je úžasná!! :O :O
    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. Moc se mi líbí odstíny. A ta růže je taky super. Ale nechápu to balení u Sephory, z venku tak krásný a uvnitř tak ošklivý. Ono je to sice nepodstatný, ale mě obaly prostě baví zkoumat :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak na tu tvářenku jsi mě opravdu nalákala, nějaká matnější mi bohužel schází a to jsem se teď v kosmetice chtěla krotit :-D :-)
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  21. No koukala jsem na ne, ale vzhledem k tomu, ze jsem si za posledni mesic koupila asi 4 tvarenky, tak to necham byt :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tu Milani mám a je to fajnovka, akorát se to s ní dá lehce přehnat (a to nemluvím o výraznější Lady Rouge). Ta Sephora se mi líbí, ale chtělo by to vyčíhnout nějakou slevičku....

    OdpovědětVymazat
  23. Růžičkovou Tea rose mám doma a je super. Nepráší a je dobře pigmentovaná. Jsem spokojená:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)