sobota 8. března 2014

Jarní inspirace do vašeho bytu

Jelikož je předpověď počasí na tento víkend velice příznivá, nechci vás u počítače dlouho zdržovat :) Běžte raději ven, užívejte si sluníčko, natrhejte si první kytky a nebo se běžte jarně inspirovat k Chládkovi. Asi víte, že tenhle obchod fakt hodně můžu a ráda tam jezdím. Kromě květin tu seženete i doplňky do bytu, na zahradu nebo i kosmetiku či svíčky YC :) Minulý týden jsem se byla podívat na výstavě orchidejí a při té příležitosti jsem cvakla pár fotek pro jarní inspiraci. Tak třeba vás to trochu jarně naladí a na chvíli si odpočinete od kosmetiky :)


Orchideje miluju, mohla bych se na ně dívat celý den, ale pokaždé mi všechny uhynou :) Nevím, jak to dělám, ale i když dodržuju všechny podmínky jejich pěstování, nikdy nepřežijou. Takže je asi dál budu jen pozorovat a kochat se :)























Doma už poctivě piplám své modřence a až vykvetou, tak vás určitě o fotku neochudím :) Tentokrát jsem si koupila jednu kuchařku, nový vosk Yankee candle, nějaké menší dekorace do bytu a něco trochu velikonočního :) Miluju jaro a to letošní už je cítit ve vzduchu! Jupí!

Co vy? Už taky cítíte jaro? Baví vás nakupovat dekorace do bytu podle ročního období? :)

PS: a kdo z vás umí pěstovat orchideje? :)

49 komentářů:

  1. Orchideje se mi také moc líbí, ale už jen z principu, že se bojím uhynutí rostliny, jsem si zatím žádnou nepořídila O:)
    Nejvíce mě zaujaly polštáře na poslední fotce, na ty jsem fakt úchyl :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera:) mně v pokoji bohužel vždy všechny kytičky "umřou", takže já na jaře pořizuji akorát řezané tulipány, které miluji. Mamina ale vedle pěstuje orchideje několik let a pokaždé jí vykvetou:)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju orchideje! Na okně jich mám několik.Jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  4. Práve dnes je deň ako stvorený na kupovanie kvetov, počas sviatkov majú vždy lepší výber ako inokedy - ráno som bola na nákupe a išla som si oči vyočiť :-) Jednu orchideu mám od leta, za ten čas mi kvitla dvakrát a veľmi sa z toho teším:-) Pekný príspevok:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, taky miluj! Z tohodle obchodu bych si opravdu vybrala, jen škoda, že je Praha tak daleko :(

    OdpovědětVymazat
  6. Orchideje pěstuju, osvědčily se mi na okně, aby měly hodně světla a jednou dvakrát do týdne trochu zalít, hlavně je nehnojit nebo něco takového, protože mi pak hynou. Fotky jsou krásně barevné, ale na mě je Chládek až moc překýčovaný. Ale květiny mají nádherné, to jo. Souhlasím s tebou, jaro je tu a já ho miluju! To je určitě náhrada za loňské dvoudenní jaro. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně takovou blankytnou barvu jako mají ty božský orchideje zbožňuju:) proč se nevyrábí taková trička,šaty apod???

    OdpovědětVymazat
  8. taky mi orchideje nevydrží, ale jsou náááderné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dekorace mě baví, ale spíš teda jen očumuju, nemám nafukovací pokoj :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle zahradnictví je opravdu nádherné! Musím tam s mamkou někdy vyrazit :) Jinak taky máme doma pár orchidejí a je to s nimi tak, že jedna přežije a opět krásně vykvete a druhá chcípne :D Podle mě je to prostě kus od kusu...

    OdpovědětVymazat
  11. Júúú :) Tak tam by se mi také líbilo! Maminka dneska koupila tulipány, takže už doma máme také kousek jara :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je krása, úplně na mě dýchlo jaro! (a alergie :D )
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Miluju všechny druhy květin, zdědila jsem to po mamce. Orchidejí jsme mëli kdysi 38, ale uz nebyli kam dávat, a zakryvali polovinu oken, takže jsme je poslali do světa :)

    OdpovědětVymazat
  14. To je nádhera! Mám otázku, kdo je Chládek a kde ho najdu? :) Mám pocit, že můj byt nutně potřebuje jarní kabátek :)
    http://something-times.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Miluji jaro! Je to moje nejoblíbenější roční období. Orchideím jsem kupodivu nikdy nepropadla, nevím proč:) mám radši narcisky a tulipány:)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásně jarní :) Už se těším, až pudu nakupovat podobné rekvizity na focení :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tam bych nechala výplatu :o)
    Já umím pěstovat orchideje. Teda umím. To je hodně silné slovo. U mě vydrží kytka v průměru 3 měsíce - počítám řezané i hrnkové květiny! Fakt zlikviduju všechno. I kaktusy se mi nějak divně kroutí. Jediný, co se u mě drží, jsou orchideje. Moc si jich nevšímám, vyjímečně osprchuju, ještě vyjímečněji zaliju a ony, světě div se, žijou a navíc kvetou! Tak že to zkus, kup si orchidej a prostě se o ňu nestarej ;o)

    OdpovědětVymazat
  18. Květiny i dekorace jsou krásné! Bohužel kytky moc pěstovat neumím :D Nemám na to moc čas a v našem domě vždycky najdu super místo, kde nevydrží a zvadnou :D Ale jaro a barvy naprosto miluju! ;)

    OdpovědětVymazat
  19. No, jestli umím pečovat - asi jo, když mám 2 a coloročně mi kvetou :) Stačí to mít v polostínu, s průhledným květináčem (ty dekorativní růžový vůbec nechápu), zalít jednou za 2 - 3 týdny a jako substrát mít piniovou kůru nebo kokosový kostičky :)
    Ale překvapilo mě, že na výstavě orchidejí mají základní barevné kultivary a víceméně jen rod Phalaenopsis :( Čekala bych větší rozmanitost než běžný sortiment Hornbachu.

    OdpovědětVymazat
  20. Ta modrá Orchidej je nádherná!:)

    OdpovědětVymazat
  21. Toľko orchideí po hromade som asi ešte nevidela. Ja mám kvetiny tiež veľmi rada, ale pri pestovaní som dosť neporiadna, takže radšej sa nimi extra neobklopujem. Možno raz, keď budem mať vlastný byt, bude všetko inak ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Moje mamka má doma orchidejí asi 12 :) A vždycky jí všechny pěkně vykvetou 🌱

    OdpovědětVymazat
  23. Ou krásná inspirace :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám jaro celoročně. Nějak se nemůžu nabažit pastelových barviček a něžných vzorů. Orchideje přímo miluju, v jejich stylu mám tak nějak laděný pokoj :)

    OdpovědětVymazat
  25. Měla jsem tři, ale všechny jsem zabila :-( Všechny jsem dostala, ale bohužel já mám pro tohle talent, žádná kytka u mě nepřežije.

    OdpovědětVymazat
  26. no orchideje pstuju podobně jako ty...nejsmutnější je, že já mám ale zahradnickou školu =D
    Jinak taky nevím jak to všichni dělají, že jim kvetou celý rok...
    Každopádně Chládka neznám, ale vypadá to tam krásně =)
    Dům zdobím na všechny možné svátky nejen na roční období, takže Valentýn, Halloween u nás mají také své počestné místo =) Jaro ráda nemám... to bude asi tím, že mám ráda jen zimu =D
    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  27. Jéj, ja milujem nakupovať dekorácie a ešte lepšie si ich vyrábať sama:-) Inak taká otázočka, kde je Chládek? Ďakujem

    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherné fotky! Tu moudrou (nebo fialovou) orchidej bych hned brala, mám doma tři, všechny do růžova (jen jedna je i trochu žlutá), a ta modrá by to tu úžasně rozzářila :)

    OdpovědětVymazat
  29. já :) mám jich doma sedm a skoro všechny už mi vykvetly několikrát, dokonce i vyhodily víc šlahounů. ale někdy to trvá dlouho a vypadá to, že je po ní, ale chce to nevzdat :) jinak Chládek je super jako vždy, ale přijde mi, že docela osekali nabídku YC...

    OdpovědětVymazat
  30. Mademoiselle M: já mám všechny v těch pevných a nijak jim to nevadí, rostou jak divé. ale nezalívám je klasicky, jednou za 14 dní je naložím do vany a nechám nacucat, aby v té zálivce nestály. a jinak tam měli spoustu jiných druhů a barev, Dendrobia, Cymbidie, Miltonie i ty nádherné závěsné! (pardon, že fušuju do odpovědí, Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  31. orchideje mi kvetou celoročně a recept jednoduchý - nestarat se o ně :D základ je teda průhledný květináč a já nezalévám, ale když si vzpomenu, tak je na 24 hodin postavím do vody (rozuměj, zaliju květináč až po okraj a pak zas vyliju), když odkvetou, tak je seříznu tam, kde se mi zamane, aole většinou to ani nestihnu, bo ještě než odkvetou, tak nasazují na nové květy. dej jim ještě šanci :)

    OdpovědětVymazat
  32. To se snad ani nedá slovy vyjádřit, jaká je to nádhera :) Mám ráda jaro a tohle..úžasné <3

    OdpovědětVymazat
  33. Já orchideje miluju, máme jich doma plno, ale také se o ně moc nestaráme, jednou za čas je taky na pár hodin dáme do dřezu s vodou a průhledný květináč ani nemáme :D

    OdpovědětVymazat
  34. Natálka - Little Gem: Já na fotkách vidím jen ty Phalaenopsisy, tak jsem si říkala, že se nic moc :)
    Právě s těmi neprůhlednými nemám dobré zkušenosti a stalo se mi, že orchideje jen rostly, ale moc nekvetly :/
    S tou zálivkou - normálně je zaliju trochu a ony to hned nacucnou :) Popř., pokud je voda v mističce déle, tak ji vyleju :) Někdo pod ten průhledný květináč dává ještě oblázky do tý mističky, ale sama to nemám, protože se svoji šikovností bych o takto méně stabilní květináč škobrtla a orchidje by byla na maděru :D

    OdpovědětVymazat
  35. .. s orchidejema je to těžká dřina, my jich doma měli už několik. Mamka se o ně vždycky pečlivě starala, dodržovala všechno a stejně opadaly a už nekvetly.. od doby, co je zalejvá a dělá s nima co chce, tak nám kvetou jako blázni.. :D

    OdpovědětVymazat
  36. Miluji barevné květináče :-), na orchideje moc nejsem. Strašně se těším až půjdu trhat fialky na usušení a společně s levandulí budu šít vonné pytlíčky :-).

    OdpovědětVymazat
  37. Krásný, ale prý orchideje ubírají energie pokud je má člověk doma :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ta figurína je dost vtipná:D
    Ale jinak se tam už budu muset konečně podívat. Jen koupit skříně a můžu přejít na serepetičky:)

    OdpovědětVymazat
  39. Nádhera, milujem takéto vecičky, ktoré zútulnia byt. :) Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat
  40. netuším, jestli umím, každopádně mám jednu, a ta mi roste celoročně a jak z vody. což je celkem zajímavé, protože jí žádnou extra péči nevěnuju a zaleju jí jen, když si vzpomenu :D

    OdpovědětVymazat
  41. Nádherné fotky, budu muset zmiňovaný obchod omrknout blíž ;o).
    Jinak moc úspěšná květinářka nejsem, zatím nic nepřežilo, až na dvě kytky v květináči - boužel nevím jak se jmenují :D.
    Držím palec, ať pěstování jde! :o)

    OdpovědětVymazat
  42. Jak tady zaznělo, nejlepší je orchideje nepřepečovat, zalévat jednou týdně nebo je nechat půl hodiny namočené ve vodě. Hlavně je dát do průhledného květináče a ne na přímý slunce. Jinak já je ani nehnojím a rostou jak divý

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, my s mamkou také pěstujeme a daří se nám, kvetou skoro pořád a bohatě. Dokonce jsme si koupily jednu skoro mrtvou z květinářství za 30Kč jako výzvu že ji zachráníme. My to děláme tak, že je namáčíme asi každý týden cca na hodinu do vodní lázně s dešťovou vodou. Jinak je máme na okně, kde je světlo ale nikdy ne přímé slunce. Přeju hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  44. nádherná inspirace, my máme doma 2 orchidejky, ale že by jsme v tom pěstování byly nějaké dobré, to se říct nedá, protože kdysi jsme měli 3, jedna nepřežila. ale mám strašně ráda typické jarní kvítí- narcise, tulipány, fialky... a už se moc těším na to pravé jaro :)

    OdpovědětVymazat
  45. Orchidej mi nevydrží ani dva týdny, pořád nechápu, že mi to ještě někdo pořád dává. Já jsem také byla v zahradnictví a přinesla jsem si spoustu bylinek :-)

    OdpovědětVymazat
  46. Záleží podle mě i kde bydlíš. Dokud jsem bydlela v bytě, tak mi orchidej kvetla jednou a pak už ne, ale od té doby, co bydlím v domě, tak mi kvete skoro pořád. :) U Chládka je to nádherné a jarní dkoeraci také chystám. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)