středa 26. března 2014

Fotoreport z představení LRP Effaclar DUO +

V sobotu se konalo setkání blogerek, o kterém už asi víte z Instagramu. V hlavní roli byl tentokrát nový Effaclar Duo + od La Roche-Posay. Pokud řešíte neodbytné pupínky nebo nepěkné skvrny, které je připomínají, tak by vás tato novinka mohla zajímat :)


Hned při příchodu na nás čekal welcome drink a stylově upravené prostory v sídle Lorealu. Všechno bylo světle modré, všude nádherné květiny, které evokují jaro a samozřejmě kosmetika La Roche-Posay. Pak už na nás čekala prezentace, která nám představila jak značku LRP, tak i novinku Effaclar Duo +. Díky přednášce MUDr. Terezy Gabryšové (dermatoložka z kliniky GHC) jsme se o tvorbě a léčbě akné dozvěděly něco nového a hlavně si mohly prohlédnout reálné fotky léčby s novým přípravkem. Jestli takhle dobře bude fungovat i na mě, tak mám za dva týdny čisťounký obličej :) Pokud jste si Effaclar duo oblíbily již teď, tak můžu slíbit, že verzi + budete milovat asi ještě víc, protože je vylepšená. Nechci předbíhat s detaily, ráda bych je pak zmínila v samostatném článku, až novinku řádně vyzkouším :) A protože řada Effaclar slaví již 20 let, nechyběl ani dort, kterým jsme to náramně oslavily. Vážně skvěle připravená akce, včetně pěkných a nápaditých detailů :) Celý tým LRP se o nás pěkně staral a odpovídal i na naše všetečné dotazy.




Fotodokumentace občerstvení samozřejmě nemůže chybět :)







Náš hlavní hrdina :)




Nakonec každá z nás dostala kromě novinky i krásnou růži








Sešlo se nás opravdu hodně (na fotce nejsou všechny přítomné). Jsem moc ráda, že jsem měla možnost poznat nové tváře a po nějaké době vidět i ty známé :)



Zleva: Lucka, Becca, Léňa, Klárka, Leona a Jana



Klárka s Léňou, které pokaždé tak ráda vidím :)



Musím říct, že takhle pěknou sobotu jsem už chvíli neměla :) Kombinace kosmetiky, skvělé společnosti a dobrého jídla je vážně zaručený recept na dobrou náladu! Jsem moc zvědavá, jestli mi Effaclar Duo+ pomůže a v mém případě hlavně zahladí stopy po pupíncích, které mi sem tam na tváři vyraší. Určitě vám dám vědět, jaké dojmy a výsledky jsem pocítila na vlastní kůži :)

Všem holkám moc děkuji za skvělou společnost a LRP za moc pěknou a povedenou akci! A taky jsem moc ráda, že se můj foťák umoudřil a nakonec začal fungovat, protože v jednu chvíli to vypadalo, že žádný fotoreport nebude :)


15 komentářů:

  1. Vypadá to krásně, tak se těším, jak dopadne recenze =o)

    OdpovědětVymazat
  2. těším se na recenzi! pokud bude vážně fungovat, letím pro něj! :))
    snad se příště potkáme i my konečně!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moje zkušenost s tímto přípravkem je bohužel dost špatná :( Mám mastnější pleť a ještě pár let zpátky jsem trpěla opravdu výrazným a hrozným akné. Teď mám potíže s ucpáváním pórů a sem tam nějakým pupínkem. Hned po prvním vyzkoušení přípravku se mi pleť dost zmastila a do večera jsem měla tvář posetou bílými pupínky. Naštěstí se mi toho podařilo do dvou dnů zbavit. Abych si byla jistá, že to bylo přípravkem, zkusila jsem ho asi po 14 dnech znovu a stejný efekt. Upozorňuji, že je to jen moje zkušenost a na každého může přípravek působit úplně jinak! Co se týče pleťové kosmetiky, mám raději Biodermu, ta mi pasuje snad ve všem :)

    OdpovědětVymazat
  4. super článek:) s tímto produktem zkušenost teda žádnou nemám, ale docela se mi líbí.
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám s Effaclar naopak jen dobré zkušenosti, sice chvilku trvalo, než se účinek dostavil, ale při každodenním používání mám obličej bez jediného pupínku. Jsem zvědavá, jak sedne tobě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy no my tě taky moc rády viděly, já se na tebe vždycky těším jak malé dítě na Vánoce, a tvůj foťák stejně jako ty jste hrdinové, já už měla pomalu na krajíčku ! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotečky, je vidět, že jste si to užily! ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  8. Akce musela být opravdu skvělá, prostředí vypadá z fotografií nádherně. :) Používám občas klasický Duo a pokud bude recenze na tento nový znít pozitivně, určitě ho vyzkouším, tuto kosmetiku mám obecně moc ráda. :) SINSAY GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. Effaclar Duo používam už roky, a je to veľmi dobrý krém, ja ho používam hlavne v noci, ale zázraky do druhého dňa nerobí:-)
    Fotky sú nádherné!

    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to už se těším na recenzi, jestli je to opravdu takový zázrak :)
    Akce to musela být super :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som effaclar používala už dávnejšie a bol to veľmi dobrý produkt :) krásne fotky

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. mám ho doma už od Vánoc, ale že by to byl nějaký převratný produkt, který mi od základů změnil pleť, se bohužel říct nedá :/ pleť je stále ve stejném stavu, ale samozřejmě je to i záležitost další péče, stravy a tak dále...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)