sobota 1. března 2014

Fotoreport z představení kartáčku na pleť od Philips

Nedávno se uskutečnilo takové příjemné komorní setkání blogerek, které se dozvěděly o žhavé novince na poli čištění pleti. Zimní zahrada hotelu Kempinski v centru Prahy - já, Lou, Škodulka, Anetka a Terka + kartáček na čištění pleti VisaPure. Zajímá vás, co z toho bylo? :)



Prostory hotelu byly opravdu krásné a útulné






VisaPure od Philips se začne prodávat od dubna a zatím můžete tak trochu omrknout, jak bude vypadat :) A můžu vám říct, že je to něco tak strašně příjemného, že mám chuť ho používat tak 5x denně. Je to jako by vás po tváři hladilo nějaké milé zvířátko, které vám obličej zároveň pořádně vydrbalo a očistilo :)




Občerstvení bylo extra špičkové nejen na pohled :) Mlask...






Nechci vás zatím zatěžovat technickými detaily, návodem na použití atd. To všechno bych ráda shrnula do samostatného článku, který připravím, až kartáček pořádně vyzkouším :) Tohle berte jen jako takovou ochutnávka, na kterou se můžete výhledově těšit.




Budu vás zatím trochu napínat a víc neprozradím, ať máte nějaké překvapení :) Zatím mi dejte vědět, jak se vám na první pohled kartáček líbí a jestli nějaký podobný třeba samy používáte? :)


65 komentářů:

  1. Tohle mě zaujalo, protože už dlouho přemýšlím o Clarisonicu. Je tedy důležité, jestli tenhle přístroj s tou hlavicí pohybuje sem a tam, nebo jsou to sonické vibrace právě jako u Clarisonicu? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí moc o něčem takovém uvažuji, jen to čištění aby se v něm nemnožily bakterie :/

    OdpovědětVymazat
  3. No vůbec bych se nezlobila, kdybych něco takového měla :D

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ten je super :) Hodně by se mi líbil :) Hlavně jsem zvědavá na ty výsledky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak na to jsem moc zvědavá. Těším se na tvou recenzi.

    OdpovědětVymazat
  6. ešte som nepočula o nejakom takomto prístroji na čistenie pleti, takže sa veľmi teším na samostatný príspevok o ňom:)

    OdpovědětVymazat
  7. Nooo takze je prijemnej a dal!?? ;-) jsem napnuta a zvedava!

    OdpovědětVymazat
  8. snáď bude za prijateľnú cenu, aby si ho mohli dovoliť viaceré :) rada by som to vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ve mně tyhle čističe nikdy nebudily důvěru, ale jsem zvědavá na recenzi :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. som zvedava...dizajn sa mi velmi paci, som zvedava na efekt a cenu

    OdpovědětVymazat
  11. Teda wow, tam to bylo krásný... Jsem zvědavá na pokračování :)
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Dříve jsem používala kartáček od Garniier. Tento vypadá mnohem zajímavěji a určitě si přečtu pokračování ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Paráda :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. No, nevím. Už jsem viděla jiný a že by mě to nějak zaujalo se říct nedá. Každopádně ještě jsem nečetla nikde žádnou recenzi kdo by to používal takže se těším na článek.

    OdpovědětVymazat
  15. Vždy jsem zkoušela jenom klasický kartáček a ty mi přišly moc hrubé. sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ano, souhlasim s mona recenzie, snad to nebude predrazene :)

    OdpovědětVymazat
  17. jsem zvědavá na samostatný článek. o podobném čistítku už nějaký ten čas přemýšlím, takže pokud toto bude dobré a za rozumnou cenu, asi si ho dříve nebo později pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to se těším na recenzi, něco takového by se mi určitě hodilo, ale Clarisonic se mi zdál docela drahý, třeba bude za lepší cenu. nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Mě se snad vždy nejvíc líbí ten raut :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  20. Aspoň si mohla napsat, co slibuje výrobce, takhle je to článek dost o ničem, promiň. Ale na recenzi se těším, snad prozradíš víc.

    OdpovědětVymazat
  21. To vypadá moc dobře! Ale určitě to bude za docela vysokou cenu... Každopádně skvělý fotky, vypadá to tam luxusně a takový mňamky - to musel být super den :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  22. Přemýšlela jsem o Clarsonicu. Pak jsem si koupila obyčejný jemný kartáček na pleť. Ovšem pravá revoluce přišla poté, co jsem si začala mýt obličej mořskou houbou. Do té doby jsem bojovala se silným akné a zárověň přesušenou pletí po vysazení antikoncepce, teď mi během dvou dnů zmizely veškeré hnisavé boláky a pleť se mi méně šupí. Já tedy žádný další kartáček zatím nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem zvědavá na nějaké bližší recenze. Hodně by se mi líbil ale obávám se, že bude nad mé finanční možnosti :(

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá to zajímavě a taky jsem dostala hlad
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. vypadá to luxusně těším se na recenzi =)

    http://lovelinessbytess.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Moc krásné fotky a kartáček mě zaujal, ale nevím jestli je to až taková bomba, do které se vypaltí investovat, tak se těším na recenze .)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-part-2-dorazilo-v-unoru-aneb-na.html

    OdpovědětVymazat
  27. Já bych asi vždy měla největší radost ze všech těch dobrot :D! Jinak kartáček vypadá opravdu zajímavě, jsem zvědavá, jaké bude mít dlouhodobější účinky :).

    OdpovědětVymazat
  28. Už se nemůžu dočkat!!!
    Článek o přijmutí sama sebe 1. díl http://lifeinimperfection.blogspot.cz/2014/03/jak-mit-rada-sama-sebe.html

    OdpovědětVymazat
  29. Nic podobného nepoužívám, ale docela mě to láká, když to tak hezky popisuješ :D Těším se až o něm napíšeš něco víc :)
    Jinak to občerstvení vypadá fakt moc lákavě..to tedy jo :)

    OdpovědětVymazat
  30. Vypadá to zajímavě, ale víc mě na fotkách zaujalo to jídlo.. :D

    OdpovědětVymazat
  31. A k čemu je takový kartáček dobrý?? :) vypadá zajímavě.. Kytt.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Zajímavé, vidím poprvé
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Tohle vypadá zajímavě. Je to něco na způsob exfo brusheru?

    OdpovědětVymazat
  34. to vypadá jako zajímavý přístroj, těším se, až se dozvíme víc :)

    OdpovědětVymazat
  35. Som naň celkom zvedavá, zatiaľ všetky napodobeniny Clarisonic nemali veľký úspech, jedine ak v cene, kt bola oveľa nižšia, Clarisonic má tiež novinku, super jemnú a čistiacu hlavicu vo viacerých veľkostiach:-) Ak bude cena VisaPure okolo 100 euro tak myslím, že sa oplatí si kúpiť originál Clarisonic Mia za 120 euro v Sephore.:-)
    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  36. Kartáček mě teda vůbec nezaujal, ale uvidíme, třeba ještě překvapí až napíšeš víc :)
    Ale mám šílenou chuť na ten ovocný košíček!

    OdpovědětVymazat
  37. Já už dlouho přemýšlím o Clerasonicu, když vidím co špíny ještě dokáže vytáhnout ze zdánlivě čisté pleti. Takže se strašně těším na článek až tenhle kartáček ozkoušíš a na všechny možné detaily!

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  38. Teda, tak to se moc těším na tvou recenzi. Používám kartáček na pleť od Sephora. Rozdíl je znát, tedy bych uvítala dalšího pomocníka v boji proti nežádoucímu akné. :)

    OdpovědětVymazat
  39. Jsem zvědavá na recenzi!!
    crazy-lucy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. pro nedočkavce je na youtube recenze od uživatele gossmakeupchat (tady je link http://www.youtube.com/watch?v=zYvoCezLKVo
    v UK stojí tahle hračka 150 liber, a hlavice jen rotuje, na rozdíl od clarisonicu.......

    OdpovědětVymazat
  41. Samotnou by mě to určitě nenapadlo koupit, ale na recenzi jsem zvědavá!

    Šárka

    OdpovědětVymazat
  42. vyzera to maximalne zaujimavo
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Vypadá to zajímavě, mít peníze navíc - jdu do toho :) Těším se na recenzi !

    OdpovědětVymazat
  44. Waaaaa, vyzerá úžastnee!!:) Ja už ho chceeeeeem, kedy bude v predaji, kde ako, za koľkoo, neviem sa dočkať :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  45. To vypadá moc zajímavě. Taky bych někdy ráda něco podobného vyzkoušela, ale odrazuje mě ta cena :(

    OdpovědětVymazat
  46. vždycky jsem chtěla vyzkoušet Clarisonic, ale za tu cenu to opravdu nedávám. Tohle vypadá jako náhradník pro méně zámožné, i když i tak předpokládám dosti pekelnou částku, minimálně ze začátku asi i vyšší, vzhledem k tomu že clarisonic už není úplně nejmladší a momentálně bude nastupovat s novou vylepšenou řadou. No uvidíme, těším se na samostatný článek :)

    OdpovědětVymazat
  47. kartáček bych si sama od sebe zatím nekoupila, nějak jsem jim ještě nepřišla na chuť, ale určitě se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  48. taky premyslim nad necim takovym, u Clairsonicu mne zatim trosku odrazuje cena, uvidime, jak to bude tady

    OdpovědětVymazat
  49. Vypadá super... jsem zvědavá jestli to opravdu funguje.

    OdpovědětVymazat
  50. Teda, vypadá to super. Já jsem uživatelkou Clarisonic, takže další kartáček do sbírky opravdu nepotřebuji. Jen se mi zdá, že tento nebude tak pohodlný při držení.

    Ohledně usazovaní špíny, aby se tam nepřechovávala, tak užívám dezinfekční sprej, co je určen na štětce, když líčíte ;-)

    A opravdu s pletí tyto kartáčky dělají divy ;-) Ale pozor, každému nesedí...

    OdpovědětVymazat
  51. No mě hlavně zajímá cena, ale vypadá teda luxusně.. !! :))

    OdpovědětVymazat
  52. Vypadá zajímavě, už se těším na recenzi :-).

    OdpovědětVymazat
  53. jsem zvědavá na účinky..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. vypadá zajímavě, těším se na tvoji (i na holek) recenzi!

    OdpovědětVymazat
  55. Vypadá to zajímavě, nikdy jsem nic podobného nezkoušela, tak se těším na plnou recenzi :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Páni, dostala jsem trosku hlad:D Kazdopadne kartacek me zajima, uz jsem premyslela o clarisonicu a tak se tesim na recenzi:)

    OdpovědětVymazat
  57. už jsem natěšená...o těchto kartáčcích jsem už zaslechla i od jiných značek...hrozně by mě zajímalo jak dlouho vydrží ten nástavec a kolik stojí ten náhradní :)

    OdpovědětVymazat
  58. pouzivam original od Clarisonic (http://www.blondatejsvet.cz/2013/12/recenze-clarisonic-mia2.html) a jsem s nim moc a moc spokojena. Ze zacataku to bylo trochu divne - hlavne kvuli originalni hlavici "pro normalni plet", ktera mi vubec nesedela, ale po objeveni te na "hloubkove cisteni" jsem nadsena.

    Jsem moc zvedava na Tvou recenzi. Nahodou asi Clarisonic nemas, vid? Na porovnani....

    OdpovědětVymazat
  59. Láká mě vyzkoušet nějaký takový čistidlo, ale bojím se, že by mi to podraždilo pleť, že se to časem stane tvrdší ty štetiny :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Já jsem teda moc natěšená, tohlenc se mi moc líbí a dovedu si představit jak je to příjemné..aach :)

    OdpovědětVymazat
  61. Ty prostory jsou vážně krásný :) A občerstvení je zase tak fotogenický, ach jo, hned bych si dala :))
    Doufám, že nás nebudeš napínat dlouho, jsem zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
  62. Já mám clar. miu a připadá mi na mojí pleť až moc drsný, a to i když použiju ten měkký nástavec. Těším se na recenzi:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Tak už se těším na článek, něco takového jako tento kartáček bych potřebovala na ty svoje póry :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)