pátek 28. března 2014

EKO Ladybox

Nejnovější edice Ladyboxu je tentokrát v EKO verzi, čemuž tentokrát odpovídá nejen obsah. Jestli jste stejně jako já (špatně) tipovaly, že krabička bude zelená a plná kytiček a lístečků, tak jste se sekly (jako já). I balení je EKO a tedy ne příliš oku lahodící. I když vlastně není důvod něco vytýkat, protože tématicky to tak nějak ladí. I úvodní dopis je hodně eko, nebarevný a podobající se spíš novinám :) Tentokrát žádná krabička, kterou by si člověk schoval, protože obsah je umístěný rovnou v přepravní krabici.



První pohled do boxu mě poměrně dost nadchnul





1) Dr.Hauschka pleťové čistící mléko (145ml) - plné balení

Dr.Hauschka sice není šálek mé kávy, ale plné balení pleťového mléka mi vyrazilo dech. Zatím mám dilema, jestli ho sama použít nebo ho někomu darovat. Přece jen eko ani bio nežiju a složení neřeším, tak nevím, jestli takový skvost dokážu úplně ocenit. Uvidíme, ale každopádně myslím, že milovnice této značky musely omdlít blahem, když krabičku otevřely :)

Někdo mohl mít v krabičce i jiné verze produktů (např. bambucké máslo atd.)




2) Yves Rocher hydratační micelární voda (200ml) - plné balení

Yves Rocher nesměl chybět. Nebo vlastně spíš měl, protože nevím, co tato značka dělá v eko edici? No nevadí...každopádně z micelárky mám ve výsledku radost, protože micelárky miluju a ráda zkouším nové a nové. Sice se tahle dostane na řadu asi koncem roku, možná na počátku dalšího, ale to mi radost nezkazí :)




3) Lavera univerzální krém (25ml) - cestovní balení

Lavera mě jako značka prostě moc nebere. Do krabičky asi oprávněně patří, ale krém jsem rovnou přenechala příteli, který mu hodně suchou pleť. Pro mě tohle rozhodně není a jinam než na ruce, bych ho stejně mazat nemohla.




4) Urban Veda Purifying Daily facial wash (20ml)


5) Urban Veda Purifying Day cream (10ml) 

Urban Veda je pro mě nová značka, takže jsem ráda, že si zase o něco rozšířím obzory. Líbí se mi balení obou produktů a minimálně čistící gel by se mnou mohl trochu cestovat (sehnat čistící gel v mini balení je často problém). Uvidíme jaké oba budou, zatím je jakékoliv hodnocení předčasné.




6) Vzorečky:


Kivvi denní krém s maliníkovým olejem - o této značce jsem nedávno u někoho na blogu četla a poměrně mě zaujala. Je mi tak nějak sympatická, ale nedokážu říct proč :) Rozhodně mě zajímá a budu se asi pídit po nějakých produktech, které bych ráda vyzkoušela.

Weleda zklidňující tělové mléko (2x) - Weleda mě jako značka extra nebere a sama od sebe nemám příliš chuť její výrobky zkoušet. Takže i tyto vzorečky mě nechaly spíš chladnou.

Salcura Antiac daily face wash - momentálně ho zkouším ve větším balení a určitě se o něm za nějaký čas zmíním na blogu samostatně, takže zatím nebudu víc prozrazovat :)





I když se rozhodně nepovažuji za eko nebo bio milovníka, tak se mi obsah boxu vesměs líbí. Oproti předchozím edicím je to rozhodně zase krok správným směrem. Podle mě jsou podobné tématické edice celkem osvěžující a jsem zvědavá, jestli si pro nás tvůrci příště nachystají nějaké další.

Co na nový box říkáte vy? Zaujal vás jeho obsah? :)

23 komentářů:

  1. Tak čo tam hľadala tá YR micelárka, ozaj netuším!

    OdpovědětVymazat
  2. Já si box po delší době objednala a jsem maximálně spokojená. Měla jsem tonikum od Dr. Hauschka, které se mi zajím jeví jako skvělé. Nemám z touto značkou zkušenost, tak jsem ráda, že můžu otestovat. Rovněž mě moc potěšily oba vzorečky Urban Veda, voní teda úžasně. Micelárku, univerzální krém a další vzorečky se taky hodí, neboť upotřebím vše.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Vždy, když neobjednám, tak ten LB za něco stojí, když objednám, tak je v něm kulový :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych asi použila jen tu micelárku, jinak nic :)

    OdpovědětVymazat
  5. Z boxu mám tentokrát velkou radost. Od Eko edice jsem nic moc nečekala, také nejsem nějakou bio nadšenkyní , ale překvapilo mě to. V boxu jsem našla tonikum od Dr. Hauschka a jsem opravdu moc moc spokojená. Jen opět stejné, jako před půlrokem s Inglot stíny a lakem Beuty UK, opět ten nepoměr když do krabičky umístí půlce plné balení Hauschka za 500,- a půlce Raw Haia cestovní balení za 200,-.....být v té druhé polovině tak jsem nesmírně naštvaná.

    OdpovědětVymazat
  6. uzasny napad s krabicou.. sice nie je taka, ze by si ju clovek vystavil, ale dokonale splnila ucel a napad... rozhodujuce su v tomto pripade vyrobky, tak by to malo byt vzdy... skvely obsah.. chvalim..aj sa mi paci, ze si to fotila v exterieri, je to ine a k eko sa to taktiez hodi :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  7. tak tento měsíc jasem fakt zaváhala :(

    OdpovědětVymazat
  8. špatný obsah to není, ale že bych si rvala vlasy, že box nemám, to ne :) nic z toho mě totiž nikterak nezajímá.

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem asi jediná, komu se březnová krabička nelíbí :D Jako já jsem pro, že se dělají takový ty eko věci a tak, ale věděla jsem, že to bude plné pečující kosmetiky a ne dekorativky, takže jsem to neobjednala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zaujalo by mě jen to máslo d Dr. Hauschka, ale riskovat a pak ho tam nemít? A pak jedině kiwi...a jako ty nechápu, co je na YR bio =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  11. Jako není to nejhorší, ale stejně. Dr.Hausku nemusím a na YR mám už skoro alergii. Zaujaly mě však vzorečky, tak se těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento box je právě ten důvod, proč LB už nekupuji. Sice po prvním avízu, o eko edici jsem měla nutkání objednat, ale řekla jsem si, klid počkám na další nápovědy, no Haushka mě moc nenadchnul (znám nezaujal ani mě, ani mou pleť), Laveru jsem čekala, byla v minulosti už asi 5x, YR moc ne, taky nechápu, co dělá v eko edici, přírodní je když zavřu obě oči, ale eko? To už ani náhodou :) Takže jediné, co by mě trochu zaujalo, je ta Urban Veda. Suma sumárum a proč kupovat celý LB, když mě zajímá jen jeden výrobek, který je navíc jen v trial size. Jsou desítky bio a eko značek, oni vyberou Haushku a Laveru, kterou seženete všude (o YR se raději nezmiňuji, to mezi eko fakt nepatří). Mohli dát pro změnu něco méně nudného, co ještě nebylo, jako třeba 100% Pure, Ilcsi, Nonique, Marilou Bio, Desert Essence, Urtekram, Argital nebo Primaveru, a to jsem vybírala jen ty, co jsou dostupné v ČR. Popravdě čekala jsem víc, nebo vlastně ne, nečekala, od LB už toho vlastně moc nečekám.
    Asi si řeknete, že jsem hodně náročná (nebo nevděčná mrcha), ale přírodní kosmetika je něco, v čem mám opravdu přehled, takže si tímto „eko“ boxem bych se nespokojila.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak jsem objednala po tříměsíční pauze, kdy mi box prostě fakt nas*
    Jsem spokojená...
    Nejvíc mi překvapilo to mlíko, zkoušela jsem ho hned včera večer a vytáhlo mi z pleti docela dost nečistot, což mi překvapilo =o) teda nevoní mi, ale mám z něj radost a hodlám testovat i nadále.

    Urban Veda neznám a ráda poznám, to samý Laveru...

    No jsem docela překvapená... =o)

    OdpovědětVymazat
  14. tento eko box ma zaujal urcite viac ako normalny lady box, hoci YR ako nejaky hybrid, je zrejme pritomny vsade :)) na druhej strane uplne suhlasim s Leniesek..podla mna zmyslom takychto boxov ma byt prinasat menej dostupne znacky..co sa zatim moc nedeje...
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  15. Škoda, že jsem si ho neobjednala :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem bohužel v té druhé polovině a mám Raw Gaia a jsem opravdu naštvaná!!!:/

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem zase naopak spokojená maximálně. Dr Hauschka mi udělal velkou radost. S micerálkou YR nemám žádný problém, bude se hodit. A zbytek věcí v cestovním balení či ve formě vzorečků vyzkouším moc ráda. Kdybych box neobjednala, rvala bych si vlasy vzteky :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/new-in-march-2014.html

    OdpovědětVymazat
  18. Poslední Ladyboxy mě vůbec nelákají. Když jsem měla jedno z prvních vydání, tak byla krabička k prasknutí nabytá kosmetikou i šminkami. Teď mi příjde, že toho je tam jen pár a navíc nakonec mnoho produktů bych ani nepoužila :(

    OdpovědětVymazat
  19. Já nevím, já bych se zas asi radovala hlavně z Dr. Hauschky.. ale ve chvíli, kdy bych místo toho objevila to mrňavé balení Raw Gaia, tak bych byla brutálně naštvaná :D to se mi zdá jako takový nepoměr - plné balení pleťovky a malé cestovní balení tělového másla, co je po pár použitích pryč.. :) No suma sumárum, nějak mi nevadí, že eko edici nemám..

    OdpovědětVymazat
  20. Obsah zní velmi zajímavě, ale osobně mě eko kosmetika nikdy moc nenadchla. Tváří se složení atd. jako velmi ekologická, ale například výroba moc ekologická není:)

    OdpovědětVymazat
  21. tentokrat vypada skvele :)
    denni.meow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Micelárku od YR momentálně používám, ale už si jí nepořídím. S makeupem si moc neporadí :) Jinak já mám vždy poloviční radost už jen z té krabičky, tato by mě nenadchla, ale oceňuji eko snahu a nápad :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak okrem Dr. Hauschku by som asi všetko rozdala, mne to prišlo celkom nezaujímavé.
    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)